Сб, 20.01.2018, 19:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 20«123451920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:01
ppima Дата: Сб, 10.01.2009, 19:26 | Повідомлення № 31
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Цікаво, чи читають в МОНУ цей форум? Невже ідея про цільове виділення кожній школі коштів на закупівлю підручників не має права на існування? Запитайте - скільки вчитель із свого карману витрачає коштів на методичну літературу та підручники (толкові)? І не тільки з інформатики. На ура йдуть підручники Неліна з математики, і т.д. і т.п. Якби порахували в середньому витрати держави на 1 учня та пропорційно виділили ці гроші школі виключно на придбання підручників та методичної л-ри, то і конкурси б стали прозорими, і вчителі б не ламали собі голову, як прив'язати планування до підручника. Конкуренція б поставила усіх в одинакові умови, а місця 1,2, чи 3 визначили б покупці (вчителі та учні). Можливо пора вже висловити свою позицію МОНУ форумчанам? Чи слабо?
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.01.2009, 19:45 | Повідомлення № 32
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (ppima)
Цікаво, чи читають в МОНУ цей форум?

Читають, але не вважають за потрібне вступати в дискусію.

Оскільки ми перейшли на нову сторінку, то інформація про експертів у повідомленні № 30.

filnick Дата: Сб, 10.01.2009, 21:54 | Повідомлення № 33
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Глинський__Ярослав)
Мене цікавить хто ті два експерти, відсутність висновків яких провалило незалежну експертизу. Було би добре, якби вони (чи обласні методисти, які їх рекомендували ) зголосилися і пояснили свою позицію.

А у протоколі рішення експертної комісії хіба їх прізвища не записані?
Шестопалов Дата: Нд, 11.01.2009, 08:57 | Повідомлення № 34
Видавець посібників
Повідомлень: 1429
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
Quote (Ktara)
була у Польщі декілька років тому назад. Вразило в книжковій крамниці те, що на полицях стояли підручники по одних і тих же предметах але різних авторів

Quote (Ktara)
Поїхала знову десь років через 5. Зайшла в ту ж крамницю, подивитися щож змінилося. Змінилося багато чого. Кількість авторів стало меншою. Але не з-за того, що їм заборонили друкувати книжки, а що шляхом відбору відпали книги багатьох авторів. Не прийшлися вони по душі споживачам (учням та їх батькам). Та й школи вирішили по яким підручникам їм подобається навчатися, ті підручники й закупалися. Мабуть ми до такого ще не скоро прийдемо :( Але я думаю, що саме такий спосіб був би добрим. Щоб не експерти вирішували а ті, хто за цими підручниками буде навчатися

Про що і мова! Ось вам приклад ринкового і тому справедливого конкурсу, де кожному доброму підручнику є місце. А підручник, який не враховує умови навчального процесу приречений на банкрутство. Згадайте, як Руденко два роки розкручував свій посібник, де тільки міг. І що? В ринкових умовах він "потух", а що було б, якби він пробив державне замовлення? Список макулатури (Каймін, Верлань-Апатова, Зарецька-Гуржій) для школи продовжився б ще одним "базовим підручником". Чому ми не можемо відмовитися від системи, яка по своїй суті не може справеливо діяти? Чому учні та вчителі стають заручниками чиновницьких «залаштункових ігор» з виданням підручників? Чим же наша Україна гірше Польші?!
Bandalak Дата: Нд, 11.01.2009, 12:36 | Повідомлення № 35
Лідер форуму
Повідомлень: 5609
Нагороди: 41
Рейтинг: 260
Quote (Шестопалов)
Список макулатури (Каймін, Верлань-Апатова, Зарецька-Гуржій) для школи

Я боюся, що з 2009-2010 н.р. цей список поповниться! З'явиться ще й макулатура для 9 класу!
І нічого ми не зробимо, нас ніхто не почує в цій системі. І впринципі, як може почути істота в якої немає вух?
Немає розробленої методики впливу рядових вчителів на конкурс підручників. Все закулісно!
Так що панове, зливайте воду і спускайтеся на дно! (вибачте за афоризм)

Шестопалов Дата: Нд, 11.01.2009, 20:11 | Повідомлення № 36
Видавець посібників
Повідомлень: 1429
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
Quote (Bandalak)
Так що панове, зливайте воду і спускайтеся на дно!

А може поборемося? Готую через тиждень-два подати допис у центральну пресу. Буду вдячний за пропозиції та зауваження. Чорновик статті такий:
Україна – не Європа?
Наших вчителів вражає простий і справедливий спосіб забезпечення шкіл якісними підручниками, який вони бачать у Європі. Наприклад, у Польщі на початку навчального року в книжкових крамницях на полицях стоять підручники з одних і тих же предметів різних авторів. Через якийсь час кількість авторів стає меншою, але не із-за того, що їм заборонили друкувати книжки. Шляхом ринкового відбору залишилися книги кількох авторів, які прийшлися до смаку покупцям (вчителям, учням та їх батькам). Та й школи визначилися, за якими саме підручниками їм краще навчати дітей, і закупили їх в потрібній кількості за гроші, що їм виділила держава. А як школи забезпечуються новими підручниками в Україні?
Щось подібне створили в Україні державні і приватні видавництва та розповсюджувачі навчальної літератури, але діють стихійно і всупереч політиці нашого Міністерства освіти і науки. В цій мережі можна придбати за власні гроші кілька книжок так званої допоміжної літератури, тому що базові підручники поступають в школи виключно за монопольними правилами МОН України. Видаються накази, щоб в школи попадали лише схвалені МОН України підручники, всі інші наказують вилучати із фондів шкільних бібліотек і мабуть скоро будуть спалювати, як у часи інквізиції. В умовах переслідування проявів «хаосу ринку» МОН України намагається впевнити освітян у прозорості і не корумпованості щорічних конкурсів рукописів підручників і постачання ними шкіл.
Завершилися конкурси рукописів підручників для 9-го класу 12-річної школи. Вузьке коло таємних експертів МОН України визначили переможців, які одержать державне замовлення на видання своїх підручників до нового 2009-2010 навчального року. Ці рукописи або їх фрагменти ні в освітянській пресі, а ні в Інтернеті не публікувалися, в школах вчителі і учні їх в очі не бачили.
Тим часом піднімається шквал апеляцій від авторів, яких не влаштовує методика, за якою оцінюються конкурсні роботи. Таким авторам з не гіршими (а може і кращими) підручниками доведеться без державної підтримки на власний фінансовий ризик видавати свої книги і пропонувати їх школам.
З усього видно, що наше МОН України – останній оплот централізованого неринкового розподілу державних грошей на пострадянському просторі, при якому автори і видавництва приречені битися між собою за одержання «державного замовлення». Ну що принципово зміниться, якщо «автор Іванов» рішенням апеляційної комісії посуне з першого місця «автора Сидорова» і в школу за державний рахунок піде безкоштовно (?) його підручник?
Справа не в тому, хто з авторів та видавців проб’ється до державного «корита», а в тому, щоб зробити для всіх рівні ринкові можливості! Наприклад, на ринку кожен продавець намагається догодити покупцеві, бо у нього є гроші. Чому б не стати всім авторам і видавцям навчальної літератури по одну сторону «прилавку», а з другої сторони школи-покупці з державними грошима вибиратимуть той чи інший підручник, який найкраще відповідає навчальному процесу їхнього навчального закладу? Адже один єдиний базовий підручник, нехай він найкращий серед інших, не може мати універсальне застосування для учнів з різним рівнем знань, для вчителів з різною професійною підготовкою, для шкіл з різним навчальним профілем і технічним забезпеченням.
За існуючою системою видавництва-переможці за державні кошти прагнуть зробити базові підручники якомога дорожчими, в твердих палітурках, штучно роздувають об’єм навчального матеріалу. Досить покласти в ранець 5-6 таких книг, щоб дитина зігнулася в дугу від їх ваги. Значна кількість таких видань не витримують випробування в умовах навчального процесу і новою партією макулатури осідають в шкільних бібліотеках.
Чому ж так довго МОН України не відмовляється від системи конкурсного відбору, яка по своїй суті не може справедливо діяти? Чому учні та вчителі стають заручниками чиновницьких «залаштункових ігор» з виданням підручників? Невже ідея про цільове виділення кожній школі коштів на закупівлю підручників не має права на існування?
Якби порахувати витрати держави на конкурсне видання підручників для одного учня та пропорційно виділили школам лише половину цих коштів на придбання методичної літератури, то б кожен учень мав би сучасний підручник, а вчителі б не ламали собі голову, як прив'язати планування уроків до базового підручника, який чомусь не відповідає рекомендованій програмі.
Основний принцип демократії – рівні можливості для всіх! У нас же хороші книги пробиваються до учнів за рахунок того, що вони кращі за змістом базових підручників, оплачених державою. В умовах ринку автори стараються своїм товаром догодити учням, вчителям, навчальному процесу, рекомендованим програмам. Тільки вчитель може розсудити, які підручники йому найкраще підходять для навчання учнів! Аби тільки ці підручники відповідали діючим програмам і вимогам стандартів, а от за цим і лише за цим повинне слідкувати МОН України.
Скептики кажуть, що МОН України ніколи не впровадить децентралізоване постачання шкіл підручниками з передачею державних грошей тим, хто цими підручниками буде користуватися, тому що...
Відгадайте з 3-х разів, чому?


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 12.01.2009, 09:04
VV Дата: Пн, 12.01.2009, 21:55 | Повідомлення № 37
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Поборотися треба! Вода, що тече і камінь розбиває. Знати б за що боремося, а то ми говоримо про підручники, як про кота в мішку. Єдиний, який я бачила - це Глинський Я.Інформатика 9 клас. Цілком пристойний, але на практиці я його не випробовувала.
Коментар до повідомлення №14
Обговорюючи проблему, з якого класу краще вивчати інформатику, давайте згадаємо про результати участі в олімпіаді та конкурсах. Поясніть мені, як можна підготувати програміста до олімпіади, якщо за планом Паскаль вивчається в 11 класі з середини осені (умовно), коли вже олімпіади в самому розпалі. От і замислишся – з якого класу.
Маю досвід викладання з 5-го класу. Учні в 5-8 класах «награються» з Офісом, а потім вже деяким і Паскаль стає цікавим, а інших на Web-дизайн потягло, а третього на малювання талант відкрився. Бо в них вже є досвід! Так і формуються талановиті особистості. А курс інформатики за 10-11 клас лише набиває голови ( в які вже нічого не лізе) термінами та правилами, а творчість не проявляється. Я рада, що з наступного року учні вчитимуть інформатику протягом 4-х років. Хотілося б ще підручник змістовний. До речі, підхід Володіних до викладання, де чергується курс користувача з програмуванням, мені дуже до вподоби. Таким досвідом не слід нехтувати і інших авторам підручників


Відредаговано: VV - Пн, 12.01.2009, 22:12
PanPete Дата: Пн, 12.01.2009, 22:53 | Повідомлення № 38
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (VV)
Знати б за що боремося, а то ми говоримо про підручники, як про кота в мішку.

Вірно сказано. Для того, щоб вчитель міг вільно вибирати підручники, які має закупити школа, перш за все необхідно створити умови, щоб він міг попередньо сейозно ознайомитися з тим, що пропонується, а не лише покладатися на слухи, рекомендації, авторитет автора. Не будемо ж ми купляти для ознайомлення все що є на ринку за власні кошти, мабуть для нашої зарплати це непосильно!
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 12.01.2009, 23:25 | Повідомлення № 39
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (VV)
Єдиний, який я бачила - це Глинський Я.Інформатика 9 клас. Цілком пристойний

Дякую за позитивну оцінку. Але це - бліда копія того, що я подавав на конкурс.
Шестопалов Дата: Вт, 13.01.2009, 08:44 | Повідомлення № 40
Видавець посібників
Повідомлень: 1429
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
Quote (PanPete)
Не будемо ж ми купляти для ознайомлення все що є на ринку за власні кошти, мабуть для нашої зарплати це непосильно!

Якщо в школи передадуть державні гроші на закупівлю підручників, вас видавництва БЕЗКОШТОВНО завалять пропозиціями і новинками навчальної літерати. Як на ринку можна не витрачаючи копійки наїстися. пробуючи то капусту, то огірок, то сало. Але де ж той ринок?!
PanPete Дата: Вт, 13.01.2009, 10:24 | Повідомлення № 41
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
вас видавництва БЕЗКОШТОВНО завалять пропозиціями і новинками навчальної літерати.

Ваші слова, та богу б в вуха.
Kasana Дата: Вт, 13.01.2009, 11:13 | Повідомлення № 42
Часто заходить...
Повідомлень: 50
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Bandalak)
Я боюся, що з 2009-2010 н.р. цей список поповниться! З'явиться ще й макулатура для 9 класу!

Я думаю, що макулатури не буде. Я читала книжку Володіна для 7 - 8 класу досить непогано. Я думаю що і для 9 вони написали не гірше.

Додано (13.01.2009, 11:13)
---------------------------------------------
Звичайно книжка Глинського дуже хороша. Дуже шкода, що вона не пройшла.

swetikccc Дата: Вт, 13.01.2009, 11:15 | Повідомлення № 43
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4006
Нагороди: 30
Рейтинг: 381
Quote (Шестопалов)
Якщо в школи передадуть державні гроші на закупівлю підручників, вас видавництва БЕЗКОШТОВНО завалять пропозиціями і новинками навчальної літерати. Як на ринку можна не витрачаючи копійки наїстися. пробуючи то капусту, то огірок, то сало. Але де ж той ринок?!

Еволюційний розвиток у нас неможливий, можливо і інших криза цьогось навчить тільки не нас, неможем ми самостійно, наші "пани" ..............
Bandalak Дата: Вт, 13.01.2009, 14:17 | Повідомлення № 44
Лідер форуму
Повідомлень: 5609
Нагороди: 41
Рейтинг: 260
Quote (Kasana)
Я читала книжку Володіна для 7 - 8 класу досить непогано. Я думаю що і для 9 вони написали не гірше.

А більшість людей не мали змогу почитати ці та інші підручники!
Quote (VV)
До речі, підхід Володіних до викладання, де чергується курс користувача з програмуванням, мені дуже до вподоби.

Особисто мені такий підхід не подабається! Получається суміш бульдога з носорогом!
Я переконаний, що Програмування та Технології обов'язково повинні бути різними предметами!
Глинський__Ярослав Дата: Вт, 20.01.2009, 10:29 | Повідомлення № 45
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Bandalak)
Особисто мені такий підхід не подабається!

Було би добре, якби більшість форумчан висловились в такому дусі щодо всіх відомих їм підходів.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 3 з 20«123451920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.