Ср, 22.11.2017, 21:59
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 20«12341920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:01
Глинський__Ярослав Дата: Нд, 04.01.2009, 10:53 | Повідомлення № 16
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
"Де факто" інформатику в школах в залежності від ентузіазму вчителя і свідомості директора вивчають: - з 2-го класу основні поняття інформатики та логіки,

Прошу пояснити з якою метою??? Кажуть зараз учні табличку множення вивчають, не вміючи додавати і віднімати.

Шестопалов Дата: Нд, 04.01.2009, 12:36 | Повідомлення № 17
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
Прошу пояснити з якою метою???

Якщо стихійний процес відбувається успішно, найрозумніше його очолити. Якраз так, судячи з деректив МОНУ (див. вище), відбувається. Якщо не дотримуватися єдиної стратегії, то кожний вчитель змушений бути сам собі батько Махно: індивідульні розробки уроків, методичні "шоу", диктування конспектів тощо. Єдина ж стратегія може виходити тільки з одного місця - МОНУ. Шкода, що з нами не радяться, але це вже інша справа, яка не міняє основного підходу. Справа видавців найкращим чином підготувати засоби навчання згідно діючих рекомендацій, колегіально підправляючи пропоноване МОНУ в "дурних" місцях. "Накази начальства обговорюються для того, щоб знайти засоби їх найкращого і безумовного виконання" (Козьма Прутков).


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 04.01.2009, 12:59
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 05.01.2009, 22:14 | Повідомлення № 18
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (ppima)
Часто підручники мають високу ціну і тим відбивають охоту їх купувати (так було із підручниками Глинського)

Зараз це вже не так. ЦІна невисока. Учням і батькам варто пояснювати, що купити хорошу навчальну книжку - це те саме, що зробити інвестицію. Але, якщо хочете, щоб мої книжки поступали в школи безплатно - приєднуйтесь до акції підтримки моєї апеляції. Це можна зробити до середини січня.
Quote (ppima)
Щоб висловити свою думку, потрібно знати зміст підручника.

Не про зміст підручників йде мова. Мова йде про процедурні порушення під час проведення конкурсу. Ви маєте повне право вимагати, щоб результати конкурсу підводились відповідно до "Положення про конкурс". Ось і все. Принаймі будете знати, чому за підручники Глинського треба буде знову платити.


Відредаговано: Глинський__Ярослав - Пн, 05.01.2009, 22:15
Шестопалов Дата: Вт, 06.01.2009, 09:39 | Повідомлення № 19
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
Принаймі будете знати, чому за підручники Глинського треба буде знову платити

Платити потрібно за все! Основний принцип демократії - рівні можливості для всіх! У нас же посібники Глинського, Шестопалова та інших пробиваються до учнів за рахунок того, що вони кращі за змістом "Базових підручників", оплачених державою. В умовах ринку ми стараємось свій товар зробити якомога до вподоби учням, вчителям, навчальному процесу, діючим програмам.
Якби свого часу не було б державного фінансування у "Верлань-Апатової" і "Гуржія-Зарецької", може б і вони в умовах боротьби за покупця змушені були б випустити щось пристойніше. Є приклади, коли невдалі підручники (наприклад, Руденко), не дивлячись на шалений адміністративний тиск, не мали комерційного успіху, бо не мали державного замовлення.
Тому ще раз наголошую, система забезпечення шкіл підручниками повинна бути ДЛЯ ВСІХ ОДНАКОВОЮ І РИНКОВОЮ!!! І для Глинського, і для Шестопалова, і для Морзе, і для Руденко, і для інших. Тільки покупець може розсудити, яка книга йому краще підходить для навчання! І не обов’язково один автор або видавництво, як пропонується зараз. Одні школи будуть віддавати перевагу Глинському, другі Шестопалову, треті Морзе. Аби тільки вони відповідали діючим програмам, а от за цим и лише за цим повинне слідкувати МОНУ. В умовах, коли самі вчителі будуть розпоряджатися державними(!) грошима для закупівлі найкрашіх засобів навчання, існуюча несправедливість сама по собі вмре!

Додано (06.01.2009, 09:39)
---------------------------------------------

Quote (Глинський__Ярослав)
Але, якщо хочете, щоб мої книжки поступали в школи безплатно - приєднуйтесь до акції підтримки моєї апеляції.

Справа не в тому, хто з авторів та видавців проб’ється до державного "корита", а в тому, щоб зробити для всіх рівні ринкові можливості! Наприклад, на ринку кожна баба старається догодити покупцеві, бо у нього гроші. А тухле сало ніхто не купить! Чому б не стати ВСІМ авторам і видавцям навчальної літератури по одну сторону "прилавку", а з другого вчителі-покупці ІЗ СВОЇМИ ДЕРЖАВНИМИ ГРОШИМА вибиратимуть товар, який подобається.


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 06.01.2009, 11:28
tchernikova_l Дата: Сб, 10.01.2009, 01:07 | Повідомлення № 20
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Ковшун)
автори яких стоять біля кормушки МОНУ!!!

Хочу Вас сильно разочаровать - не у кормушки МОН, а у сохи. Той сохи, которая зовется информатика. И 22 года преподавания информатики в школе (в самой простой, не навороченной школе) дает мне право утверждать, что я знаю чему и как учить детей. И смогу написать учебник, уж точно не хуже Вашего.
Вы видели рукописи? вы читали рецензии? Вы знаете авторов лично? Вы не раздеяете нашу методику? Вам не понравилась наша система заданий? Кто и что дало Вам право вешать ярлыки!
Честно говоря, считала Вас толковым человеком. Оказывается ошибалась - бывает.
dpi Дата: Сб, 10.01.2009, 01:16 | Повідомлення № 21
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (tchernikova_l)
Вы видели рукописи? вы читали рецензии? Вы знаете авторов лично? Вы не раздеяете нашу методику? Вам не понравилась наша система заданий?

Где можно познакомиться хотя бы с содержанием?
tchernikova_l Дата: Сб, 10.01.2009, 01:27 | Повідомлення № 22
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Содержание полностью соответствует программе курса информатики 9 класса 12 летней школы. Методика, предложенная в рукописи, во многом совпадает с идеологией нашего учебника "Информатика. 10 класс" (изд-во Генеза, 2008)

Відредаговано: tchernikova_l - Сб, 10.01.2009, 01:28
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 10.01.2009, 01:30 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (tchernikova_l)
Вы видели рукописи? вы читали рецензии?

В тому то й діло, що ніхто Ваших рукописів не бачив. І не тільки Ваших. Що це за конкурс підручників, що проходить під грифом "Цілком таємно"?
Вважаю, що всі ці рукописи (фрагменти) із захистом від копіювання повинні були бути опубліковані на сайті МОНУ для ознайомлення вчителів інформатики, зауважень і пропозицій щодо покращення їх змісту. Адже підручником мають користуватися діючі вчителі і їх учні. Цілком природньо, що учасники форуму остерігаються повторення жахливої помилки, ім’я якої "макулатура з інформатики".
Quote (tchernikova_l)
Честно говоря, считала Вас толковым человеком. Оказывается ошибалась - бывает.

А це вже відвертий прояв флейму, що є не припустимим на форумі, тому Ваше і моє повідомлення будуть відредаговані незабаром...
dpi Дата: Сб, 10.01.2009, 01:58 | Повідомлення № 24
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (tchernikova_l)
Содержание полностью соответствует программе курса информатики 9 класса 12 летней школы.

Это не та ли программа, где корел и фотошоп?
Шестопалов Дата: Сб, 10.01.2009, 10:36 | Повідомлення № 25
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (dpi)
Цитата (tchernikova_l )
Содержание полностью соответствует программе курса информатики 9 класса 12 летней школы.

Это не та ли программа, где корел и фотошоп?


Тёмный же Вы, батенька! Откуда такие фантазии? Об этой программе учителя уже год толкуют, ссылки на неё есть на форуме. Специально для Вас таблица из этой программы: коротко и понятно.

9 клас (32 години + 3 години резервного часу)
1 Інформація. Інформаційні процеси та системи. 2 год.
2 Апаратне забезпечення інформаційних систем 3 год.
3 Системне програмне забезпечення 7 год.
4 Службове програмне забезпечення 3 год.
5 Комп’ютерні мережі
5.1 Поняття про комп’ютерні мережі. Робота в локальній мережі 3 год.
5.2 Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті 3 год.
6 Основи роботи з текстовою інформацією 4 год.
7 Комп’ютерна графіка
7.1 Засоби перегляду й перетворення графічної інформації 1 год.
7.2 Основи растрової графіки 3 год.
7.3 Основи векторної графіки 3 год.

Відредаговано: Шестопалов - Сб, 10.01.2009, 10:45
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.01.2009, 10:52 | Повідомлення № 26
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Глинський__Ярослав)
З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно...

Як автор теми прошу дотримуватись правил коректної дискусії.
Підкреслюю ще раз, що не про зміст підручників зараз йде мова.
Як учасник конкурсу можу сказати, що цілковита таємність його проведення це добре за умови дотримання всіх процедур. Сім експертів мали висловитись. Цього цілком достатньо, щоб змоделювати справедливе оцінювання. Чомусь не поступили висновки двох експертиз власне від незалежних експертів (одного вчителя і одного методиста). А згідно Положення це означає, що незалежна експертиза не відбулася і за це має хтось відповідати, адже експерт, який не міг з якихось причин справитись з рецензуванням, мав протягом трьох днів відмовитися від проведення експертизи і він мав бути замінений. З тим, що відбулося зараз розбирається апеляційна комісія. У цій ситуації найбільше пострадав авторський колектив на чолі з Морзе Н.В. оскільки за результатами наявних п'яти експертиз, як мені відомо, він на першому місці. Треба дочекатися рішення апеляційної комісії.
filnick Дата: Сб, 10.01.2009, 11:09 | Повідомлення № 27
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Глинський__Ярослав)
Сім експертів мали висловитись. Цього цілком достатньо, щоб змоделювати справедливе оцінювання. Чомусь не поступили висновки двох експертиз власне від незалежних експертів (одного вчителя і одного методиста).

А можна взнати імена цих експертів?
Шестопалов Дата: Сб, 10.01.2009, 13:17 | Повідомлення № 28
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
У цій ситуації найбільше пострадав авторський колектив на чолі з Морзе Н.В. оскільки за результатами наявних п'яти експертиз, як мені відомо, він на першому місці. Треба дочекатися рішення апеляційної комісії.

З усього видно, що наше МОНУ – останній оплот централізованого неринкового розподілу державних грошей, при якому автори і видавництва приречені битися між собою за одержання «державного замовлення». Ну що принципово зміниться, якщо Наталія Морзе рішенням апеляційної комісії посуне з першого місця колектив Ривкінда, Чернікової, Шакотько, Лисенко і в школу за державний рахунок підуть безкоштовно (?) її підручники? А іншим достойним навчальним засобам і методикам без державних грошей погіршать умови доступу до учнів, які мають різний рівень знань, вчителі яких мають різну професійну підготовку, школи мають різну техніку і фінансові можливості. Чому в ринкових умовах кожний покупець не має можливісті вибрати і купити за своїм смаком і можливостями потрібний товар? Чому МОНУ за своїм вибором заставляє всіх і вся «носити черевики одного розміру, фасону і кольору»? Таке вже було, коли нас без нашого відома вели (чи гнали!) у світле майбутнє.
Чому б не взяти за взірець ринкові відносини, які вже давно впровадило Міністерство охорони здоров’я України? Нові ліки створюються у відповідних медичних установах, ВИПРОБОВУЮТЬСЯ і після успішних результатів поступають у вільний продаж. Якщо потрібні ліки «від голови», то в аптеці можна вибрати потрібне із кількох медикаментів і купити, що найкраще вам підходять.
Прикладом можуть послужити держави Європи (Франція, Польша, Німеччина...), де постачання шкіл якісними підручниками проводиться прозоро, якісно і чесно. На початку навчального року кожна школа як наречена вибирає "женихів". Видавництва навипередки стараються зацікавати кожну школу своїм товаром, БО У НИХ ДЕРЖАВНІ ГРОШІ на придбання книг. І ТІЛЬКИ ВОНИ ВИРІШУЮТЬ, ЩО КРАЩЕ ЇМ ПІДХОДИТЬ для виконання державних навчальних програм.
Мені кажуть, що в МОН України децентралізоване постачання шкіл підручниками з передачею державних грошей тим, хто цими підручниками користується, ніколи впроваджено не буде, тому що...
Відгадайте з 3-х разів, чому!


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 10.01.2009, 14:08
Ktara Дата: Сб, 10.01.2009, 14:17 | Повідомлення № 29
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
була у Польщі декілька років тому назад. Вразило в книжковій крамниці те, що на полицях стояли підручники по одних і тих же предметах але різних авторів (або груп авторів). Вони так і були розподілені по групам авторам. І люди могли вибирати те, що їм більш підходить. Там саме така політика керівництва. Поїхала знову десь років через 5. Зайшла в ту ж крамницю, подивитися щож змінилося. Змінилося багато чого. Кількість авторів стало меншою. Але не з-за того, що їм заборонили друкувати книжки, а що шляхом відбору відпали книги багатьох авторів. Не прийшлися вони по душі споживачам (учням та їх батькам). Та й школи вирішили по яким підручникам їм подобається навчатися, ті підручники й закупалися. Мабуть ми до такого ще не скоро прийдемо :( Але я думаю, що саме такий спосіб був би добрим. Щоб не експерти вирішували а ті, хто за цими підручниками буде навчатися
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 10.01.2009, 19:15 | Повідомлення № 30
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (filnick)
А можна взнати імена цих експертів?

Це вже не є секретом.
Науковий експерт - Професор, член-кореспондент НАНУ С.І.Ляшко
Педексперт - зав. лаб навчання інформатики Інституту педагогіки АПНУ В.В. Лапінський
Незалежні експерти (їх мало бути 5, а є 3 - менше ніж допустима кількість 4):
1) вчителька із Запоріжської обл. Іванова Т.І.;
2) експерт від внз - доцент каф. інформатики і методики її викладання Тернопільського педуніверситету Балик Н.Р.;
3) методист інформатики Чернівецького ОІППО Безручак Л.А.
Можу засвідчити, що якість експертизи (рецензій) була досить високою. Рецензії на мій рукопис майже всі позитивні з точністю до того як трактувати виявлені недоліки. Які кому експерти поставили оцінки не знаю. У будь-якому випадку я всім їм висловлюю особисту подяку за значну працю. Та не це головне.
Мене цікавить хто ті два експерти, відсутність висновків яких провалило незалежну експертизу.
Було би добре, якби вони (чи обласні методисти, які їх рекомендували ) зголосилися і пояснили свою позицію.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 2 з 20«12341920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.