Пн, 20.11.2017, 07:53
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 19 з 20«1217181920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:01
Bandalak Дата: Чт, 10.12.2009, 21:44 | Повідомлення № 271
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
swetikccc, а які підручники для 9-го класу Ви зібрали у своїй колекції?
Я зібрав майже усі. От лише не знаю, чи існує шостий конкурсний підручник і ще одного з відомих у мене немає. Коли зберу повну колекцію, відкрию нову тему: "Вторинний конкурс підручників руками діючих вчителів". Там будемо писати усе як є!!!
swetikccc Дата: Чт, 10.12.2009, 21:57 | Повідомлення № 272
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Bandalak)
swetikccc, а які ще підручники для 9-го класу Ви зібрали у своїй колекції?
А зібрав майже усі. От не знаю чи існує шостий конкурсний підручник і ще одного з відомих у мене немає. Коли зберу повну колекцію, відкрию нову тему: "Вторинний конкурс підручників руками діючих вчителів". Там будемо писати усе як є!!!

Залишився Глинський і той шостий , і мабуть буде як в тій приказці, потрібно було починати з бублика.)))))
Я тепер бачу що в пана Шестопалова досиить пристойний посібник, але намагання втиснути його в дешеву ціну грає дуже негативну роль.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 10.12.2009, 23:29 | Повідомлення № 273
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (swetikccc)
Я тепер бачу що в пана Шестопалова досиить пристойний посібник, але намагання втиснути його в дешеву ціну грає дуже негативну роль.

Я гадаю, що після апробації посібник вдосконалять і буде те, що потрібно. Чесно кажучи, убогий вигляд підручника мені особисто також не симпатизує. Матеріал то якісний, то чому б не зробити тверду яскраву палятурку і кольорові зображення. Розумію, що собівартість підручника значною мірою зросте, але тих, хто має намір купувати ціна в 30-35 грн. не зупинить. Зовнішній вигляд грає дуже велику роль...
Bandalak Дата: Чт, 10.12.2009, 23:36 | Повідомлення № 274
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Ковальчук_Олександр)
Зовнішній вигляд грає дуже велику роль...

Я би порекомендував Шестопалову зробити два варіанти - дешевий і красивий, щоб задовільнити усіх!

А все ж таки, чи був у конкурсі шостий рукопис?

Шестопалов Дата: Пт, 18.12.2009, 11:37 | Повідомлення № 275
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Ковальчук_Олександр)
Матеріал то якісний, то чому б не зробити тверду яскраву палятурку і кольорові зображення.

Головне вдалося! Все інше - економічно не обгрунтовано! Чи потрібно прикрашати дорогими твердими обкладинками і кольоровими малюнками книгу, яку чекає моральна старість через 2-3 роки.
NatVovk Дата: Пт, 18.12.2009, 15:47 | Повідомлення № 276
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (Bandalak)
"Вторинний конкурс підручників руками діючих вчителів". Там будемо писати усе як є!!!

Класна ідея!
Не побоюся опублікувати ці писання! Тільки так можна боротися з неякісним продуктом, який створюється поспіхом в останню хвилину перед конкурсом.
Шестопалов Дата: Пт, 18.12.2009, 17:09 | Повідомлення № 277
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Bandalak)
Коли зберу повну колекцію, відкрию нову тему: "Вторинний конкурс підручників руками діючих вчителів". Там будемо писати усе як є!!!

Так вже є такий у нас на форумі! Див. http://informatics.at.ua/forum/76-1060-1
pasichov Дата: Пт, 18.12.2009, 17:25 | Повідомлення № 278
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Тема не затухає. Як кажуть "Єсть вопрос...",і він хвилює. Але, на мою думку, проблема неякісних підручників криється не в нечесних конкурсах чи в наспіх створених для цих конкурсів рукописах, чи в проблемах комерції (дешевий і сірий чи дорогий та яскравий). Проблема в іншому.

Я переконаний, що з ТЕХНОЛОГІЇ сворити підручник неможливо взагалі. Можливо створити ІНСТРУКЦІЮ КОРИСТУВАЧА того чи іншого програмного продукту. Ось вони й з'явилися, одні кращі, інші гірші але ІНСТРУКЦІЇ КОРИСТУВАЧА. Одні, маючи досвід роботи з відібраними за конкурсним відбором дітьми довантажили "свої" (Мікрософт?) інструкції "інтелектуально" додатковою інформацією , піручник став великим і "непрочитуваним" для пересічного учня, Інші, орієнтуючись на масовий попит, створили лаконічні "опорні" конспекти в стилі педагогів-новаторів 80-х років... Прочитати - то дитина прочитає, і навідь запам'ятає, але чи отримає вона при цьому належний розвиток? Та й "не гонялся бы ты, поп, за дешевизной" (с) - не "гламурні", м'яко кажучи, книжички вийшли....
Ви скажете - така програма. ТАК, НА ЖАЛЬ, ТАКА ПРОГРАМА! Але це не тема цієї розмови. Візьмемо програму як даність, хоча ПОЧИНАТИ СЛІД ЯКРАЗ З ПРОГРАМИ!
Навчальна програма з будь-якого предмету містить "учень повинен уміти", учень повинен знати"... Але процес надбання цих ЗУН повинен РОЗВИВАТИ ДИТИНУ! І цьому повинен сприяти підручник, якою б не була програма!
ВСІ ДО ЄДИНОГО ОБГОВОРЮВАНІ ПІДРУЧНИКИ НЕ Є РОЗВИВАЮЧИМИ (звичайно, ІМХО). На думку авторів, вони повинні допомогти учителю в тому, аби учень НАВЧИВСЯ ПРАЦЮВАТИ з ти чи іншим програмним додатком, тобто критерієм ефективності є уміння учня виконувати ті чи інші послідовності кліків мишкою, аби досягти поставлену мету. (гарно форматований текст, малюнок, етс). Але вишивальниця "росте" не лише тоді, коли її "хрестики" лягають рівніше, а в першу чергу тоді, коли створює новий, виразний візерунок за допомогою отих "рівних" хрестиків!
автори ж підручників (УСІХ!!!!!!) дають ВЖЕ ГОТОВИЙ ТРАФАРЕТ для "вишивання", з метою отримання не дуже творчої, але "рівненько" тицяющої в такнину голкою (в екран мишкою) вишивальниці....
Треба спробувати створити РОЗВИВАЮЧИЙ підручник з користувацького курсу. Я не певний, що це можливо в повному обсязі.
Тому, звичайно, слід боротися за зміну програм. Програма повинна сприяти розвитку учня, щоб він виріс ТВОРЧОЮ ОСОБИСТІСТЮ. А наші програи (не лише з інформатики) все більше і більше "заточені" під підготовку не ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ, здатної до саморозвитку, а дещевої робочої сисли з вмінням користуватися ПК (прогрес все таки...)

Відредаговано: pasichov - Пт, 18.12.2009, 17:33
alex Дата: Пт, 18.12.2009, 21:34 | Повідомлення № 279
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (pasichov)
ТАК, НА ЖАЛЬ, ТАКА ПРОГРАМА!

Погоджуюсь на 100 %. Є вітка форуму, присвячена обговоренню програми. Але ця тема чомусь затихла.
А хотілося б почути пропозиції, по питанню чому вчити учнів помимо кнопконатискання.
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 18.12.2009, 21:52 | Повідомлення № 280
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (alex)
Погоджуюсь на 100 %. Є вітка форуму, присвячена обговоренню програми. Але ця тема чомусь затихла. А хотілося б почути пропозиції, по питанню чому вчити учнів помимо кнопконатискання.

А саме головне питання в тому, чому знову так познущались над інформатикою. Ми мусимо за 9-й клас вичитати програму 10-го класу 11-річної школи, при цьому кількість годин вдвічі менша. Я глибоко переконаний, що це черговий удар по такій важливій і перспективній науці. Інформатиці ні коли не приділяли достатньої уваги, але такого гноблення як в 12-річній школі вона не зазнавала ніколи. Повністю погоджуюсь, що проблема в програмі і тій мізерній кількості годин, що виділені на її виконання. Ті, хто приходить в 9-й клас підготовленими, мають домашні комп’ютери, ледь-ледь встигають опрацьовувати такі обсяги матеріалу, а діти, що не мають попередньої підготовки, при всьому бажанні невстигають і як наслідок мають низький рівень успішності. Починати потрібно саме з цього. Перенести інформатику як обов’язковий предмет з 9-го в 7-й клас, змінити програму (зробити її менш об’ємною) і вивчати інформатику на протязі 6 років 12-річної школи. Тоді і книжки не будуть по пів кілограма важити і параграфи будуть по 2-3 стор. (а не по 20-30 як зараз). Нещодавно заміняв фізику вперше і познайомився з підручником для 9-го класу. Там параграф "Послідовне з’єднання провідників" - 1,5 стор. "Паралельне з’єднання..." - 2 стор. :)
alex Дата: Пт, 18.12.2009, 22:02 | Повідомлення № 281
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Ковальчук_Олександр)
А саме головне питання в тому, чому знову так познущались над інформатикою.

На мою думку те, чому ми навчаємо в 9 класі не інформатика, а "оболванивание" підростаючого покоління,
щоб воно відвикло мислити і було лише тупим напівавтоматичним виконавцем. Це цілком відповідає
сучасній концепції освіти. Уже відмінили екзамени. На черзі вільне відвідування випускниками школи.
Думаю що це назвуть робота за інд. планом. Погляньте . Через півроку у 10 класників почнеться
профільне навчання. Як в сільській місцевості учень буде їздити 30-40 км. до школи в якій
дійсно вивчається математика а не її пародія? Програма шкільний автобус не працює. Програми немає.
А знгачить і підготовлених спеціалістів для роботи в нових умовах нема. В підсумку знову
будемо обговорювати не "дуже хороші підручники". Їхні діти в наших школах вчитися не будуть.
PanPete Дата: Сб, 19.12.2009, 12:30 | Повідомлення № 282
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Напрям до "оболванювання" проглядається не тільки в підходах до вивчення інформатики, його відчутно в методах проведення "профілізації" шкільної освіти. Способів боротьби з цим не бачу. Залишається одне - мовчки ковтнути те, що проходить (і бути одниним із тих, на кому лежатиме відповідальність за стан освіти в майбутньому), або виявити протест в вигляді формулювання в заяві про звільнення "В звязку з незгодою з діючим курсом розвитку освіти". Може хоч масова відмова підтримки курсу в отакій форм змусить задуматись "реформаторів" куди вони ведуть національну освіту?
Bandalak Дата: Сб, 19.12.2009, 15:21 | Повідомлення № 283
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (PanPete)
куди вони ведуть національну освіту?

У них в апріорії роль вождя. А так, як вони толком не знають куди треба вести, то мусять вести куди небуть - аби вести!
Найбільше мене дивує те, що більшість вчителів ця ситуація влаштовує і вони сидять тихо. Особливо гарно мовчать вчителі ОБЖ, екології, культури, українознавства та інших висмоктаних із пальця предметів!
Мабуть "Оболванювання" вже переросло в "Гіпер'оболванювання"! Скоро болванів будуть міняти на напів-болванів по курсу 1:1000000 !!!

P.S. Я нічого не маю проти українознавства, просто його цілком можна було вмістити у історію та літературу! Екологію - у біологію, хімію та географію. ОБЖ - у трудове навчання та виховні години!

dpi Дата: Сб, 19.12.2009, 23:28 | Повідомлення № 284
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
У них в апріорії роль вождя. А так, як вони толком не знають куди треба вести, то мусять вести куди небуть - аби вести!

Бойтесь умных начальников. Это раз.
А во-вторых - улучшение качества работы не гарантирует увеличение ЗП. Конфликт интересов.
Ковшун Дата: Нд, 20.12.2009, 09:41 | Повідомлення № 285
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Bandalak)
Особливо гарно мовчать вчителі ОБЖ, екології, культури, українознавства та інших висмоктаних із пальця предметів!

Дуже влучно сказано!!!

Наведу такий приклад:
Один із російських письменників, який пише книгу про ЛЮБЕЦЬКУ БИТВУ 1015 року, побувавши на сайті "Любеч історичний" , звернувся до мене з прохання допомогти.
Йому треба була інформація про ширину річки Дніпро в той час.
Коли я задав таке питання своїм вчителям, які викладають курс "Історія рідного краю" вони відповіли: "Це треба спитати в очевидців" !!!!! Коментарі, як кажуть - ЗАЙВІ !!!
Ось, що несуть висмоктані з пальця предмети.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 19 з 20«1217181920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.