Нд, 24.09.2017, 15:18
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 12 з 20«1210111213141920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 10:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 08:01
Ковшун Дата: Вт, 01.09.2009, 13:06 | Повідомлення № 166
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (alex)
Якщо дійсно в школах буде по три підручники( ідеальний випадок) то не потрібні відімруть самі собою.

Хоча б по одному було... ;)
Та й "ідеальний випадок" це утопія.
pasichov Дата: Вт, 01.09.2009, 14:53 | Повідомлення № 167
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Швидкість "реформ", що відбуваються в нашій освіті, однозначно "гарантує" низьку якість пропонованих підручників. Вони не проходять експерементальної апробаціїї, конкурсна комісія, як це завжди буває в таких випадках, суб"єктивно визначає переможців, їх рішення ніяким чином не можуть всіх задовільнити.
Як на мене, всі існуючі підручники з інформатики, включаючи нові для 9-го класу (правда, я ще не всі бачив, тим більше по ним не працював, але й не планую...) мають одну концептуальну СПІЛЬНУ ВАДУ. В значній своїй частині це не підручник, а хелп по роботі з тією чи іншою програмою, при чому найчастіше - поганий.
Підручник повинен формувати у учнів не знання комбінацій тих чи інших клавіш для виконання тієї чи іншої дії, а повинен формувати навички САМОСТІЙНОГО оволодівання можливостями ПК та його застосування в тих чи інших сферах людського життя, тобто первинною ІМХО повинна бути РОЗВИВАЮЧА функція підручника, а цим всі відомі мені підручники з користувацького курсу не "страждають"...
Вчитель-з-Києва Дата: Вт, 01.09.2009, 17:10 | Повідомлення № 168
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (pasichov)
Швидкість "реформ", що відбуваються в нашій освіті, однозначно "гарантує" низьку якість пропонованих підручників. Вони не проходять експерементальної апробаціїї, конкурсна комісія, як це завжди буває в таких випадках, суб"єктивно визначає переможців, їх рішення ніяким чином не можуть всіх задовільнити.

Учебники - кормушка убогого МОН, а их все устраивает!

Два тезиса из выступления Виктора Руденка (гл. редактор журнала "Компьютер в школе и семье") 28.08.09 в Киеве на семинаре "Новые программы, новые учебники":
- учебники должны заказывать школы;
- учебная програма должна быть короткой, чтобы учитель имел место для творчества.

Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Вт, 01.09.2009, 18:09
filnick Дата: Вт, 01.09.2009, 18:42 | Повідомлення № 169
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (alex)
Якщо дійсно в школах буде по три підручники( ідеальний випадок) то не потрібні відімруть самі собою.

Все правильно. Але на даний момент в школах немає жодного підручника...
Quote (pasichov)
первинною повинна бути РОЗВИВАЮЧА функція підручника, а цим всі відомі мені підручники з користувацького курсу не "страждають"...

У цьому не лише біда нашої освіти, але й, напевне, вся проблема...
Велика кількість т.з. вибору підручників повернулася тим, що сучасна школа стає не лише заручником цієї "конкуренції", а й практчно, жертвою боротьби авторів нашої інформатизації.
При всій повазі до видавців "Інформатики - 2009", вчителі вітчизняних шкіл не мають змоги ні оцінити, ні порівняти, ні використати затверджені МОНУ підручники інформатики з однієї простої причини, що їх просто не отримали станом на 1 вересня 2009 року. А якщо щасливці і отримали - то лише певного автора, без тієї ж можливості порівняти, оцінити, застосувати...
Ну, нічого. Ми вже звикли працювати без підручників. Самі створюємо конспекти, самі реалізуємо завдання, організовуємо практичні роботи. У відділах освіти - відзвітуються, дасть Бог, будуть переможці і призери...
А загалом, якщо чесно, хочеться плюнути на всю нашу освіту і піти на пенсію чи куди подалі...
Ковшун Дата: Вт, 01.09.2009, 19:44 | Повідомлення № 170
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (filnick)
А загалом, якщо чесно, хочеться плюнути на всю нашу освіту і піти на пенсію чи куди подалі...

Це дійсно так!
А може будемо оптимістами, може щось поміняється...
Хоча...
swetikccc Дата: Вт, 01.09.2009, 20:44 | Повідомлення № 171
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (filnick)
А загалом, якщо чесно, хочеться плюнути на всю нашу освіту і піти на пенсію чи куди подалі...

Мілко плюєте, беріть вище ;)

Додано (01.09.2009, 19:44)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Як на мене, всі існуючі підручники з інформатики, включаючи нові для 9-го класу (правда, я ще не всі бачив, тим більше по ним не працював, але й не планую...) мають одну концептуальну СПІЛЬНУ ВАДУ. В значній своїй частині це не підручник, а хелп по роботі з тією чи іншою програмою, при чому найчастіше - поганий.

Правильно робимо з музиканта, художника, дизайнера програмістів )))))))
Quote (pasichov)
Підручник повинен формувати у учнів не знання комбінацій тих чи інших клавіш для виконання тієї чи іншої дії, а повинен формувати навички САМОСТІЙНОГО оволодівання можливостями ПК та його застосування в тих чи інших сферах

Старий добрий метод тика ))))
Тут я з Вами цілком згоден, як вчили нас в інституті(не пед, бо там в більшості учать розширенним конспектам з варіантом відповіді на можливе запитання учня )))))), непотрібно запам'ятовувати всю цю дрібедень, потрібно швидко її знайти в відповідній літературі.(зуміти знайти метод вирішення поставленної задачі)
Щось подібне інколи зустрічалось в старих підручниках Володіних, а новий просто звичайний хороший підручник


Відредаговано: swetikccc - Вт, 01.09.2009, 21:06
Федір Дата: Ср, 02.09.2009, 00:33 | Повідомлення № 172
Новий користувач
Повідомлень: 9
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (swetikccc)
Щось подібне інколи зустрічалось в старих підручниках Володіних, а новий просто звичайний хороший підручник

Щодо нового просто звичайного підручника, тов мене є питання до спільноти:
Я переглядав цей підручник і не знаю, чи мені попався поліграфічно бракований екземпляр, чи і в інших примірниках якість як чорно-білого так і кольорового друку незадовільна? Видимість на багатьох ніби-то кольорових малюнках близька до нульової, чорно-білий текст розмазаний в багатьох місцях і рябить в очах. Є ж якість санітарно-гігієнічні норми. Щодо викладу матеріалу, то я вважаю, що він не відповідає стилю підручника, максимум - це довідник. Текст важко читається. Часто спостерігається, що матеріал зібрано з розрізнених кусків з різних джерел. Часто цей матеріал не є принципово важливим, чи цікавим. Розвиваючих елементів не помітив. Тому важко уявити собі учня, який міг би переказати деякі теми чи відповісти на поставлені там же питання. Навіває спогади про підручники Зарецької.
zava Дата: Ср, 02.09.2009, 02:26 | Повідомлення № 173
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (Глинський__Ярослав)
Мене дуже здивували методичні рекомендаціїї МОНУ у цьому році. Проглядається надзвичайна зацікавленість деяких осіб.
Як можна в 9 класі в рамках базового курсу нав'язувати вивчати теми з так званих курсів за вибором?

Відповідаю, як належний до кола "деяких осіб".

1. Ніхто в рамках базового курсу не нав'язує вивчати теми з курсів за вибором. Ними розширюється курс у тому випадку, коли є більше 1 години чи інформатику вивчали до 9 класу.
2. Ви можете запропонувати інші, крім курсів за вибором, універсальні механізми забезпечення варіативності й розширюваності базового курсу?
Чи вам більше до вподоби прокрустове ложе фіксованої програми без всякої варіативності?
Чи вам потрібно, щоб було як з інших предметів, де автори програм над цими питаннями не задумуються взагалі?
Чи, може, ви під варіативністю розумієте вседозволеність, без всяких курсів і програм?

Панове, у програмах для 9-12 класів запропоновано певну модель, що дозволяє зробити курс інформатики профільно орієнтованим, гнучким і пристосовним до різноманіття обсягів і передумов навчання. Важливий компонент цієї моделі - курси за вибором. Якщо хтось може запропонувати принципово іншу модель - запрошую до конструктивної дискусії.

Відредаговано: zava - Ср, 02.09.2009, 02:27
dpi Дата: Ср, 02.09.2009, 07:28 | Повідомлення № 174
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
zava, у Вас все нормально, у нас на местах уже ввели коп сети и графику для 2-х часового обучения как обязаловку. Мы и не против запишем, что нам сказали, ....
Глинський__Ярослав Дата: Ср, 02.09.2009, 21:19 | Повідомлення № 175
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (zava)
Ними розширюється курс у тому випадку, коли є більше 1 години чи інформатику вивчали до 9 класу.

На мою думку це робити недоцільно. Моє обгрунтування таке. Навіть, якщо інформатику вивчали раніше 9 класу, то далеко не ті теми, що мають вивчатися в 9-му. Навіть, якщо вивчали, то забезпечували головно практичні навички роботи з ОС, редакторами. А в нових підручниках для 9-го класу багато теорії і це нормально, бо учні термінологією не володіють. В декого матеріал одного уроку викладено на 28 сторінках і це без додатків, які пропнуються на сайтах чи на дисках. ТОму за наявності варіативної години варто у більш спокійному темпі вивчати базову програму, а якщо залишиться година-друга, то розглянути детальніше ту чи іншу тему. Але щоб втиснути в базовий курс ще й курс за вибором, то я проти. Для чого? З якою метою? Чи потрібно це всім учням, які слухають базовий курс? Це варта робити лише в деяких школах, які спеціалізуватимуться в інформатиці. Нехай нас розсудять вчителі-практики.
Вчитель-з-Києва Дата: Ср, 02.09.2009, 21:58 | Повідомлення № 176
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Насколько я разбираюсь в диалектике, сначала разрабатывается стратегия и лишь потом в соответствии с ней тактика. Наш же корабль "Информатика" передвигается без руля и без ветрил, по воле стихии. Вчера паруса надували Жалдак-Морзе, потом Зарецкая-Гуржий (зам. министра), сейчас Завадский-Володины. И каждый раз в ином направлении. Вот и болтается информатика и все мы вместе с ней третье десятилетие, как ... в ополонке. И конца этому не видно.
dpi Дата: Ср, 02.09.2009, 23:48 | Повідомлення № 177
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Глинський__Ярослав)
А в нових підручниках для 9-го класу багато теорії і це нормально, бо учні термінологією не володіють.

А важно ли владение терминологией?
Стоит ли тратить на это время, с риском оттолкнуть детей. Ничего не утверждаю, просто спрашиваю.
Anetta Дата: Чт, 03.09.2009, 01:08 | Повідомлення № 178
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (dpi)
А важно ли владение терминологией?

Если мы будем учить детей только нажимать на кнопки, то думать и общаться у них шансов не останется. Стыдно слышать, когда выпускники школ называют системный блок процессором или компьютер фирмы Самсунг. Это следствие того, что терминология может оттолкнуть.

Quote (zava)
Ніхто в рамках базового курсу не нав'язує вивчати теми з курсів за вибором. Ними розширюється курс у тому випадку, коли є більше 1 години чи інформатику вивчали до 9 класу.

Все бы ничего, если бы курсы по выбору были рассчитаны на 9 класс, а не на старшие. Количество часов в графике - в полтора раза больше, чем предлагается добавить в программу для расширения. А материал компьютерных сетей на 50% будет повторяться в 10 классе. А что потом будем делать? И неужели сети и графика - самые важные темы для 9-классников? До 12 класса больше не будет разговора об устройствах компьютера, но этот курс не расширяется. Мы кидаем детей под танки - покупайте компьютеры, не зная, какими они должны быть.
На мой взгляд, даже при 2 часах в неделю невозможно полноценно освоить 35-часовую программу. И второй час лучше пустить на повышение качества усвоения, а не объема материала. Тогда не придется в методических рекомендациях говорить: начинайте осваивать клавиатуру при изучении первой темы, а понятие программного обеспечения объясняйте во второй теме, потому что в первой не успеете.
dpi Дата: Чт, 03.09.2009, 01:59 | Повідомлення № 179
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Anetta)
называют системный блок процессором

Для этого необходима минута времени, убивать на это час жалко не говоря о нескольких часах.
gromko Дата: Чт, 03.09.2009, 16:27 | Повідомлення № 180
Лінуксоїд
Повідомлень: 2529
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Вже 3 вересня - підручників немає (в район "попало" трішки Володіних, але роздали школам І-ІІ ступеня). Вміємо добре почати, а закінчити ...
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 12 з 20«1210111213141920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.