Сб, 21.10.2017, 09:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 201231920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 10:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 08:01
Шестопалов Дата: Пн, 29.12.2008, 11:53 | Повідомлення № 2
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Розв’язати цю проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, можна, передавши бюджетні кошти безпосередньо освітянам (наприклад, в обласні, міські або районні управління освіти), щоб вони закуповували саме ті підручники, які найбільше відповідають методиці й програмі навчання. Наприклад, у Франції офіційними документами для шкіл є навчальні програми та коментарі до них. Саме на їх підставі розробляються підручники, а видавці діють на вільному конкурентному ринку. Закуповується література навчальними закладами за рахунок бюджетних коштів. За таких умов самі собою відмирають «схеми» прийняття рішень про друк підручників, і школи щороку примусово не завалюють книжками за державним замовленням. Крім того, це дозволяє не тільки оптиміувати систему постачання підручників, але й позбутися корупції й протекціонізму.
Кожне навчальне видання повинне проходити такі етапи: рукопис — друкований посібник — випробування у школах — експертиза — список рекомендованої літератури. Саме такий порядок уже багато років тому в Україні створили приватні видавництва, і він дає якісні результати. Практика «грифування» навчальної літератури не гарантує від випуску низькоякісних книжок, тому потрібно її доповнити попередньою апробацією пробних видань в умовах реального навчального процесу.
Звичайно, потрібно зберегти науково-методичну експертизу МОН України, на яку приймати лише ті посібники, які пройшли етапи масового випробування у школах і зібрали позитивні відгуки вчителів-практиків. Експертиза повинна тільки перевіряти відповідність навчальних видань вимогам діючих програм з єдиним вердиктом: «так, відповідає» або «ні, не відповідає» з описом недоліків для можливого перевидання. Навчальні видання, які пройшли експертизу, включати до щорічного списку рекомендованої літератури, що даватиме їм переваги при закупівлях освітянськими установами. На цьому роль МОН України завершена! Далі нехай працюють автори і видавництва різної форми власності, які в умовах конкуренції забезпечать найкращі пропозиції для успішного навчального процесу.
Вибрати потрібну навчальну літературу допоможуть школам регіональні відділи освіти, керуючись відгуками на вчительських семінарах і конференціях та форумах в Інтернеті. Саме так зробило МОН Росії, розмістивши на http://forum.fsu.edu.ru/asp/default.asp форум для відкритого обговорення підручників, рекомендованих до використання у навчальному процесі.
swetikccc Дата: Пн, 29.12.2008, 14:30 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Шестопалов Євген Анатолійович, Пилипчук Олександр Павлович
"Аспект", 2008 р. 176 с.+
Зміст посібника
Графічний редактор CorelDRAW
Знайомство з програмою CorelDRAW;Редагування фігур. Група інструментів "Форми"; Криві. Зміна форми кривих; Копіювання та клонування. Упорядкування об'єктів; Перекриття об'єктів. Операції над контурами; Текстові об'єкти; Інтерактивні інструменти. Інструмент Живопис; Практична робота "Редактор CorelDRAW

Та його потрібно виключити за один CorelDRAW.
Ви б ще фотошоп вставили

Відредаговано: swetikccc - Пн, 29.12.2008, 14:31
PanPete Дата: Пн, 29.12.2008, 16:21 | Повідомлення № 4
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
Практика «грифування» навчальної літератури не гарантує від випуску низькоякісних книжок, тому потрібно її доповнити попередньою апробацією пробних видань в умовах реального навчального процесу
Згоден, і ця апробація повинна проходити під наглядом МОН, її результати й повинні бути визначальними при закупівлях, так як та апробація, яку
Quote
створили приватні видавництва
судячи з тих підручників, які видаються нині, проводиться поверхово. Відносно того, що
Quote (Шестопалов)
Розв’язати цю проблему, на думку багатьох учителів і керівників системи освіти, можна, передавши бюджетні кошти безпосередньо освітянам (наприклад, в обласні, міські або районні управління освіти), щоб вони закуповували саме ті підручники, які найбільше відповідають методиці й програмі навчання.
то це думка безпосередньо вчителів, чи функціонерів, що складають
Quote
обласні, міські або районні управління освіти
, які були б не проти замість збору інформації про потреби шкіл свого району отримати прямий доступ " до кормушки"?
Ковшун Дата: Вт, 30.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 5
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Глинський__Ярослав)
Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:
1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Так цього і слід було чекати!
Я вже відповідав на форумі, що першість здобудуть ті підручники, автори яких стоять біля кормушки МОНУ!!!
Хоча зі мною тоді не погодились.

Шановні колеги!!!
Вважаю, що звернення Ярослава Миколайовича до Апеляційної комісії необхідно ПІДТРИМАТИ!!!

Bandalak Дата: Пт, 02.01.2009, 20:53 | Повідомлення № 6
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Шкода, що ще не минули часи, коли нормальні підручники треба купувати за гроші, а офіційні (дибільні) можна лише під вазони підкладати, щоб вище було!
Корупція на всіх рівнях! Цілий СПРУТ! Що тут поробиш, я не вірю у справедливість у цій області, прийдеться і надалі купувати підручники та встановлювати рекорди по здачі макулатури!
Шестопалов Дата: Пт, 02.01.2009, 21:13 | Повідомлення № 7
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Bandalak)
Я вже відповідав на форумі, що першість здобудуть ті підручники, автори яких стоять біля кормушки МОНУ!!!

Не підтримую це звинувачення, тому що перемогли ВЧИТЕЛІ:
- Ривкінд Йосип Якович, ліцей № 38, м. Київ;
- Чернікова Людмила Антонівна, м. Запоріжжя;
- Шакотько Віктор Васильович, м. Кременчуг, Полтавська обл.;
- Лисенко Тетяна Іванівна, м. Кременчуг, Полтавська обл., переможець "Вчитель року-2003".
Bandalak Дата: Пт, 02.01.2009, 21:32 | Повідомлення № 8
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Шестопалов)
Не підтримую це звинувачення, тому що перемогли ВЧИТЕЛІ:

Була би можливість нам, рядовим вчителям почитати ці та інші підручники, що брали участь у конкурсі, тоді б був реальний предмет розмови на цю тему!
Треба було надрукувати хоча би по 1 екземпляру на кожен район і дати можливість обговорити на районних методоб'єднаннях! Ото би був реальний конкурс, а так ... (див. вище №6).

ppima Дата: Пт, 02.01.2009, 22:10 | Повідомлення № 9
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Щоб висловити свою думку, потрібно знати зміст підручника. Часто підручники мають високу ціну і тим відбивають охоту їх купувати (так було із підручниками Глинського) - хоча чув про них гарні відгуки. Особисто мені подобаються підручники Шестопалова 2005 року випуску (книга 1-3 та 4)- помірна ціна і гарний зміст - зайвого мало (це стосується Інету), а пізніші версії - це на мій погляд розстягування майже того ж матеріалу по молодших класах. Дуже хочеться побачити в підручнику описи фотошоп або фотоекспреса (6 версія + русифікатор зараз достуні в інеті, 192 Мб) - діти дуже цікавляться. Також популярні серед дітей програми для роботи з відео, цікавляться футажами та альфа-каналом.
Шестопалов Дата: Пт, 02.01.2009, 23:55 | Повідомлення № 10
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Bandalak)
Треба було надрукувати хоча би по 1 екземпляру на кожен район і дати можливість обговорити на районних методоб'єднаннях!

Саме так збирається зробити видавництво "Аспект"! Зараз готується до друку навчальний посібник "Інформатика. 9 клас. Перший рік. Пробний випуск" тиражем всього 1000 примірників. Значна кількість цього посібника буде безкоштовно пропонуватися діючим вчителям в різних регіонах України для випробування. І тільки після обробки відгуків вчителів і внесення змін у текст, цей посібник буде пропонуватися на одержання грифу МОНУ.
Quote (ppima)
Дуже хочеться побачити в підручнику описи фотошоп або фотоекспреса

Не фантазуйте! Є програма з інформатики для 9-12 класів 12-річнойї школи, рекомендована МОНУ, і її потрібно виконувати! Все інше ніхто не забороняє вивчати з учнями на факультативах та гуртках.

Додано (02.01.2009, 22:55)
---------------------------------------------

Quote (ppima)
а пізніші версії - це на мій погляд розстягування майже того ж матеріалу по молодших класах.

Ви, я бачу, "не у курсе дєла". За рекомендаціями спеціалістів МОНУ базові знання з інформатики учні повинні одержувати в "молодших" класах з тим, щоб впровадити в старших класах профільне навчання. Тому у видавництві "Аспект" навчальний матеріал 10-11 класів 11-річної школи з урахуванням вікової групи переноситься в 7-9 класи 12-річної школи.
А через 2-3 роки 11-річна школа і посібники для неї "вимруть".


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 02.01.2009, 23:56
dpi Дата: Сб, 03.01.2009, 11:14 | Повідомлення № 11
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (ppima)
описи фотошоп або фотоекспреса

В школе таких тем не должно быть.
swetikccc Дата: Сб, 03.01.2009, 14:57 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
От якби перемогла б пані Морзе, то точно б сказав корупція.(можливо навіть тут зіграла "політика")
А первий підручник написали прості вчителі, молодці!!!!!!!
Мені ж подобається підхід Володіних.

Додано (03.01.2009, 13:45)
---------------------------------------------

Quote (Ковшун)
Так цього і слід було чекати!
Я вже відповідав на форумі, що першість здобудуть ті підручники, автори яких стоять біля кормушки МОНУ!!!

Ось тут потрібно було добавити "НА МОЮ ДУМКУ"

Додано (03.01.2009, 13:57)
---------------------------------------------

Quote (ppima)
Дуже хочеться побачити в підручнику описи фотошоп або фотоекспреса (6 версія + русифікатор зараз достуні в інеті, 192 Мб) - діти дуже цікавляться. Також популярні серед дітей програми для роботи з відео, цікавляться футажами та альфа-каналом.

Мені цікаво як Ви будете складати плани на платні программи(підписуючи собі вирок ;) )


Відредаговано: swetikccc - Сб, 03.01.2009, 14:43
ppima Дата: Сб, 03.01.2009, 18:07 | Повідомлення № 13
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Згоден, що в школі не встановиш фотошоп, фотоекспрес, Ріnnacle та Sony v., а жаль. Погодьтеся, що продвинутим дітям ми лише допомагаємо вчитися, а інколи й консультуємося з ними. Стосовно нових підручників - як можна їх отримати для осмислення матеріалу - за готівку чи ... .Перш ніж учням пропонувати кусочок сиру, потрібно самому скуштувати . Коли просять підтримати видавця - думаєш, що там? :*
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 03.01.2009, 20:07 | Повідомлення № 14
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
базові знання з інформатики учні повинні одержувати в "молодших" класах

Дуже прошу переконати мене особисто в необхідності вивчення учнями основ інформатики в молодшій школі. Моє особисте переконання – це робити недоцільно. З іншого боку я спостерігаю унтузіазм деяких вчителів і оскільки він суперечить моїм переконанням, хочу розгорнути дискусію. Мої аргументи "проти" такі:
1. Якщо в учня немає вдома комп’ютера, то який сенс затрачати час на вивчення азів у школі, якщо він не зможе ні підготувати реферат вдома, ні знайти цікаву інформацію в інтернеті, ні поспілкуватися в контакті тощо.
2. Якщо учень має вдома комп’ютер, то все попередньо викладене він може робити без відповідної шкільної теоретичної підготовки. Учня можуть цікавити додаткові питання (фотошоп, веб-дизайн, декого - знайомство з програмуванням), які він прагнутиме здобути самостійно. Чи можуть типові уроки йому в цьому допомогти? Не думаю. Він буде задавати запитання вчителеві, на які вчитель не завжди зможе відповісти. Тут потрібна добре побудована і організована гурткова робота з учнями, але не зі всіма, а з бажаючими, але тоді це не можна називати вивченням інформатики в молодших класах.
3. Для багатьох молодших учнів можуть бути корисними мультимедійні навчальні уроки, яких зараз стає все більше і які добре засвоюються вдома, наприклад, «Сходинки до інформатики» чи інші засоби. Але тут традиційного навчання немає. І це добре. Жодних книжок! Купуєш диск, вставляєш і отримуєш знання.
4. Для вивчення інформатики в молодших класах немає нормативної бази і відповідної матеріальної підтримки вчителя. Все базується на голому ентузіазмі.
5. Того, що пропонує навчальна програма, а це вивчення інформатики з 9-го класу цілком достатньо. Хто почав вивчення з 7-го чи 8-го класів почує запитання «А нащо ми це вивчали?» Відповідь: «Будемо вивчати ще раз». Але з іншого боку особливість програми 9-го класу така, що було би добре, якби учні, зокрема ті, які не мають вдома комп’ютера, у 7-му чи краще у 8-му класі пройшли пропедевтичне 34-годинне навчання з головною метою навчання – добре оволодіти клавіатурою і інтерфейсом ОС і типових програм.

Мій висновок: вивчення інформатики в молодших класах у звичайній (неспеціалізованій) школі як традиційне (горизонтальне) навчання непотрібне, сенсу в книжках "Інформатика. 4 клас, 5 клас" і т.д. немає, вчителі-ентузіасти можуть направляти свої зусилля на створення гуртків з вертикальною участю учнів різних класів і вивчати окремі теми за інтересами учнів, а також на організацію пропедевтичного короткого курсу з основ інформатики у 7-му чи 8-му класі.

Шестопалов Дата: Сб, 03.01.2009, 21:21 | Повідомлення № 15
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
"Де факто" інформатику в школах в залежності від ентузіазму вчителя і свідомості директора вивчають:
- з 2-го класу основні поняття інформатики та логіки, підтримка вивчення основних предметів;
- з 5-го класу поняття алгоритму та виконавця, основи програмної обробки подій, мультимедійні проекти;
- з 7-го класу базовий курс, перенесений з урахуванням вікової групи з 10-11 класів 11-річної школи;
- з 2009 року з 9-го класу за програмою Завадського.
Якщо стихійний процес відбувається успішно, найрозумніше його очолити. Ще у 2006 році в №1 журналу "Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах" була опублікована стаття "Навчання інформатики у структурі 12-річної загальної середньої освіти" Юрія Дорошенко і Наталії Прокопенко, яка обгрунтувала стратегічні напрямки розвитку інформатики. Дотримання пропонованої стратегії допомогає створенню ефективних підручників і навчальних засобів, уникнути вимушеного "хто в ліс, хто по дрова" кожного вчителя. МОН України послідовно впроваджує основні положення цієї концепції: затверджена програми Завадського для 9-12 класів, наказом від 30.05.2008 № 1/9-350 затверджені програми курсів за вибором з інформатики:
- «Основи комп’ютерної графіки»;
- «Основи створення комп’ютерних презентацій»;
- «Основи Інтернету»;
- «Основи веб-дизайну»;
- «Основи комп’ютерної безпеки»;
- «Основи візуального програмування»;
- «Інформаційні технології проектування»;
- «Сучасні офісні інформаційні технології».
Для вказаних 4-х напрямків у видавництві "Аспект" в основному вже створені або плануюються до створення потрібні засоби навчання, які НЕ ДУБЛЮЮТЬ І НЕ ПОВТОРЮЮТЬ ОДНЕ ОДНОГО. Наприклад, після вивчення базового курсу в 7-9 класах учні ВЖЕ НЕ БУДУТЬ повторно вивчати теж саме у 9-му і далі класах! А підуть далі, розвиваючи свої знання на профільних курсах з дотриманням рекомендацій МОН України. Кожна школа може вибрати один із СТАНДАРТНИХ варіантів. Звичайно, учні зможуть одержати відповідний різний рівень знань та навичок: від "Завадського" з 9-го класу до більш грунтовних з 7-го (краще з 5-го або 2-го) класу.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 04.01.2009, 11:33
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 1 з 201231920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.