 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн?
|
| |
Sergeich |
Дата: Пн, 06.12.2010, 09:07 | Повідомлення № 61 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
| Quote (Глинський__Ярослав) Лише 29 осіб дали відповідь на запитання Річ у тім, що не всі школи мають 10-11 класи. По селах у нас дуже багато 9-річок. Я в сільській школі компенсую все гуртком з програмування, який веду неофіційно для учнів, що хочуть щось знати. Щодо стандартів, то я обома руками і навіть ногами за те, щоб шкільна освіта з інформатики складалася переважно з принципів роботи з персональним компьютером лише з використанням того чи іншого програмного забезпечення, а не штудіювання ряду визначених підручником програм. Програмування в школі не має жодного сенсу для переважної більшості учнів. Решта, зацікавлені, і самі у більшості випадків можуть оволодіти необхідними знаннями. Очевидно, що всі програмістами не стануть, але час на муштрування основ програмування буде безнадійно втрачений для більшості, які, таким чином, будуть позбавлені можливості більш детально ознайомитися з принципами роботи з персональним компьютером.
|
|
| |
|
Глинський__Ярослав |
Дата: Пн, 06.12.2010, 11:45 | Повідомлення № 62 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Quote (Sergeich) Програмування в школі не має жодного сенсу для переважної більшості учнів. Це твердження хибне. Якщо воно істинне, то я стверджую, що все інше з курсу шкільної інформатики також не має жодного сенсу для переважної більшості учнів. Бо якщо учень має вдома компютер, то це все інше він може освоїти самостійно. Якщо ж комп'ютера немає, то ці знання йому на даному етапі не потрібні, доки він не матиме комп'ютера. Коли він в майбутньому матиме комп'ютер чи доступ до нього навряд чи він згадає що там його вчили у школі про зведені таблиці чи запити в базах даних і освоїть потрібні йому навички самостійно і т.д. і т.п..
|
|
| |
|
alex |
Дата: Пн, 06.12.2010, 12:25 | Повідомлення № 63 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (Sergeich) Програмування в школі не має жодного сенсу для переважної більшості учнів. На превеликий жаль на даному етапі для більшості учнів немає сенсу в відвідування школи взагалі. На жаль така реальність. Але це зовсім не значить, що не потрібно навчати розуму тих поодиноких бажаючих.
|
|
| |
|
larisa2007 |
Дата: Пн, 06.12.2010, 13:06 | Повідомлення № 64 |
Часто заходить...
Повідомлень: 90
| Quote (PTetyana) Не знаю може при написанні програми, укладачі сподівалися, що учні будуть вчитися за програмою + усі матимуть курси за вибором. Та ніхто ж не врахував реалій сьогоднішньої школи - якщо предмету немає в ЗНО, то і не буде для нього додаткових годин. Принаймі на усі 9 шкіл міста - в жодній нема інформаційного профілю і, повірте, не через те що вчителі інформатики такого не пропонували. Если они на это надеялись, то должны бы довести до сведения руководителей учебных заведений, указав на то что часы из вариативной составляющей необходимо выделить на информатику. Информационно-технологический профиль в нашей школе был создан специально чтобы дать мне часы (искренне спасибо большое!!!!), но там собраны самые слабые с точки зрения развития на данный момент дети. Конечно презентации, текстовые редактор они осваивают,но склонности к анализу у них нет и математическая база -ноль. Поэтому больше на такие эксперименты я не пойду даже ради зарплаты.
|
|
| |
|
Sergeich |
Дата: Пн, 06.12.2010, 14:55 | Повідомлення № 65 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
| Quote (Глинський__Ярослав) Це твердження хибне. Якщо воно істинне, то я стверджую, що все інше з курсу шкільної інформатики також не має жодного сенсу для переважної більшості учнів. Якщо вже підходити з точки зору логіки, то скільки учнів в подальшому стануть програмістами? А скільки з них стануть звичайними користувачами? На уроках іноземної мови вчать основам спілкування мовою, щоб учні могли зрозуміти почуте та висловити свою думку, а не лінгвістичному аналізу. Адже далеко не всі стануть лінгвістами. Так само і в інформатиці: треба більше уваги приділяти основам користування персональним комп'ютером, що знадобиться в повсякденному житті і роботі переважній більшості учнів, а не вчити програмуванню, яке може знадобитися в подальшому лише одиницям.
|
|
| |
|
swetikccc |
Дата: Пн, 06.12.2010, 15:44 | Повідомлення № 66 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4162
| Quote (Sergeich) Так само і в інформатиці: треба більше уваги приділяти основам користування персональним комп'ютером, що знадобиться в повсякденному житті і роботі переважній більшості учнів, а не вчити програмуванню, яке може знадобитися в подальшому лише одиницям. Скрізь одні основи, основи графіки, основи Інтернету....... От тільки забувають про основи мислення і логіки.))))) Будуть вони, то буде і все інше.
Відредаговано: swetikccc - Пн, 06.12.2010, 15:45 |
|
| |
|
Глинський__Ярослав |
Дата: Пн, 06.12.2010, 16:13 | Повідомлення № 67 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Quote (Sergeich) що знадобиться в повсякденному житті Мета школи - розвиток особистості, а профтехосвіти - надання професійних навичок. В шкільній інформатиці розвиваюче навчання можна забезпечити лише на розділі "алгоритмізація і прогамування". Важливо як цей розділ буде реалізовано методично в нових підручниках. В старих це було зроблено невдало, звідки і пішли проблеми. А питання, що школярі не будуть програмістами ставити не треба, на це відповідь уже давалась на форумі: ні похідні, ні інтеграли, ні логарифми, ні атоми, ні електрони їм точно будуть не потрібні.
|
|
| |
|
Sergeich |
Дата: Пн, 06.12.2010, 16:37 | Повідомлення № 68 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
| Quote (Глинський__Ярослав) В шкільній інформатиці розвиваюче навчання можна забезпечити лише на розділі "алгоритмізація і прогамування". Цікава думка, виходить, що в усіх інших розділах урок взагалі не буде мати розвиваючої мети? А я думав, що набираючи вчора статтю німецькою мовою розвивав власні навички роботи з клавіатурою, більш того, я під кінець статті вже не плутав з розташуванням букв в одній з англійських розкладок, яку я обираю як звичну для мене.
|
|
| |
|
swetikccc |
Дата: Пн, 06.12.2010, 21:13 | Повідомлення № 69 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4162
| Quote (Sergeich) Цікава думка, виходить, що в усіх інших розділах урок взагалі не буде мати розвиваючої мети? Тут все залежить від вчителя, візьмемо наприклад ті ж практичні, клацніть мишкою туди, введіть ось це....))))
|
|
| |
|
serbor |
Дата: Вт, 07.12.2010, 08:58 | Повідомлення № 70 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Глинський__Ярослав) В шкільній інформатиці розвиваюче навчання можна забезпечити лише на розділі "алгоритмізація і прогамування". Аналогично можно сказать: В первом классе "розвиваюче навчання можна забезпечити лише на" уроке математики, а письмо - это просто "ручконатискання"
|
|
| |
|
Bandalak |
Дата: Вт, 07.12.2010, 12:04 | Повідомлення № 71 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6273
| Quote (Глинський__Ярослав) А питання, що школярі не будуть програмістами ставити не треба, на це відповідь уже давалась на форумі: ні похідні, ні інтеграли, ні логарифми, ні атоми, ні електрони їм точно будуть не потрібні. 100% Більшість стверджує, що школярі не будуть програмістами, тому що самі бояться опанувати даний предмет!!! Quote (serbor) Аналогично можно сказать: В первом классе "розвиваюче навчання можна забезпечити лише на" уроке математики, а письмо - это просто "ручконатискання" Якби курс "Комп'ютерна грамотність" був уведений у 2-му класі, для даного віку він би був розвиваючим! А у 9 класі вчити дітей натискати кнопки вже пізно, так само як і письму чи арифметиці!!!
|
|
| |
|
vita |
Дата: Вт, 07.12.2010, 20:16 | Повідомлення № 72 |
Часто заходить...
Повідомлень: 50
| Шановний, Глинський__Ярослав! Мені мабуть повезло, бо у мене в 10 класі рівень стандарт і 2 години на тиждень. Тому діти з великим задоволенням опановують зараз спецкурс Презентації
|
|
| |
|
Ktara |
Дата: Вт, 07.12.2010, 20:25 | Повідомлення № 73 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4162
| за счет того, что у меня пары, то тоже получатся 2 часа в неделю
|
|
| |
|
Безбородько |
Дата: Чт, 09.12.2010, 09:15 | Повідомлення № 74 |
Тут живе...
Повідомлень: 113
| Не можу зрозуміти: академічний рівень - 1 година і академічнний рівень -2 години. В чому зміст академічного рівня???
|
|
| |
|
Глинський__Ярослав |
Дата: Пт, 10.12.2010, 21:56 | Повідомлення № 75 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Quote (Безбородько) В чому зміст академічного рівня??? Почнемо з того, що таке стандарт. Це певний мінімум, який мають знати всі. Академічний - це щось більше, ніж стандарт. Інше трактування стадарт - це для учнів-гуманітаріїв. Академічний - для всіх інших тобто політехніків. А якщо формально, то дивіть документи МОНУ. Там такі перли! Подайте ще 6 голосів на опитуваніє.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2019.  |