Сб, 23.09.2017, 14:11
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 6123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн? (Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн?)
Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн?
Який рівень навчання інформатики у Вашій школі у 10 класі?
1.1. Стандарт (1 год)[ 71 ][45.51%]
2.2. Академічний (1 год)[ 35 ][22.44%]
3.3. Академічний (2 год)[ 45 ][28.85%]
4.4. Інформаційно-технологічний (3 год)[ 5 ][3.21%]
5.5. Інформаційно-технологічний (5 год)[ 18 ][11.54%]
Усього відповідей: 156
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 15.11.2010, 11:08 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Прошу вчителів відповісти на поставлене запитання. Прошу також прокоментувати своє та учнів ставлення до рівнів, до змісту навчання, до методичного забезпечення тощо.
Почну з себе. Працюю за сумісництвом в одній зі звичайних шкіл, що несподівано для себе, батьків та учнів обрала інформаційно-технологічний профіль (5 год). Висновки робити рано, вчительський колектив докладає всіх зусиль, щоб зберегти і забезпечити інтерес учнів до предмету, який є дещо нижчий, ніж очікувалося.
PanPete Дата: Пн, 15.11.2010, 13:23 | Повідомлення № 2
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Глинський__Ярослав)
Працюю за сумісництвом в одній зі звичайних шкіл, що несподівано для себе, батьків та учнів обрала

далеко не інформаційно-технологічний профіль.
Quote (Глинський__Ярослав)
Висновки робити рано,
- Можливо, але вони прогнозовані, і стануть фактом "знову прогледіли" тоді, коли перша хвиля випускників нашої сільської школи, в якій створення кількох профілів - справа з розряду фантастики, а перехід в іншу школу з профілем, більш наближеним до точних наук впирається в транспортні проблеми, спробує зайняти своє місце в постшкільному житті.
vinohodov Дата: Пн, 15.11.2010, 13:28 | Повідомлення № 3
Прописаний назавжди
Повідомлень: 324
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
2 десятих класи Стандарт, третій - інформаційно-технологічний ( 5 год)
Шестопалов Дата: Вт, 16.11.2010, 09:43 | Повідомлення № 4
Видавець посібників
Повідомлень: 1378
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Мені важко голосувати. Не можу зрозуміти, чим покращують вивчення інформатики хитросплетіння профілів, рівнів... Настільки все заплутано. А для чого?

Відредаговано: Шестопалов - Вт, 16.11.2010, 10:23
Глинський__Ярослав Дата: Ср, 17.11.2010, 14:17 | Повідомлення № 5
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
Мені важко голосувати.

Мова йде не про те, який рівень чи кількість годин ми хотіли би мати.
Це прохання до діючих вчителів відповісти на запитання, який рівень є сьогодні де факто в 10 класі. Це дасть змогу спрогнозувати рівень в наступному 11 класі.
Newbie Дата: Ср, 17.11.2010, 15:31 | Повідомлення № 6
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
у мене повний набір: 1 клас рівень стандарту (профіль іноземної філології, абсолютна далечінь від інформатики, математики та інших точних наук). наразі презентації, мультимедіа для них цілком те, що треба.
1 клас академічний рівень (універсальний профіль), 2 год/тиждень. контингент дуже різний, але я б сказала, що якраз для них нормально цей рівень і цей матеріал.
1 клас профільний рівень. це дещо мішаний клас, хоча в основі вони мали поглиблене вивчення із 8 класу, як урок мали інформатику з 5го, а гурток - ще з початкової школи. проте є учні, які тільки прийшли у цей клас (попередньо вчили інформатику 1 рік у 9му). тобто з одного боку, вже досить багато вивчено у попередні роки, а з іншого боку для декого - це взагалі новий матеріал (хоча повторення і узагальнення зовсім не зайві).
частина учнів дуже мотивована (з ними працювати, зрозуміло, саме задоволення), інша частина - зовсім загублені у часі та просторі, вони у класі "за компанію" і тому пояснити навіщо їм таке глибоке вивчення просто нереально (бо власне їм воно не потрібне і не цікаве). маю сподівання, що в майбутньому вибір профілів навчання буде більш осмислений і логічний.

стосовно забезпечення, то з стандартом та академічним рівнем проблем немає. принаймні у природі існує підручник, практикум, робочий зошит, онлайнова система для кожного уроку. користуватись надбаннями цивілізації, чи ні - то вже особистий вибір.

а от з профільним - трохи проблемно. передусім тому, що пропонована схема 4 курсів за вибором "трошки" ніяка. там виходить постійне товчення води у ступі, тоді як на серйозні речі часу не відведено. крім того, й матеріалів для цього рівня немає, є частково курси за вибором, але не всі. і не всі пропоновані програмою курси, як на мене, доречні у такому вигляді та обсязі.
особисто мені би більше підходила схема: академічний рівень (1 год за програмою + 2 год на її розширення курсами презентацій та ел.таблиць, наприклад) + 2 год програмування (за аналогією із поглибленою програмою 8-9 класів). в такій схемі виходить програмування не розширює програму (вона розширена в обсязі 1+2 год), воно б доповнювало її за власною траекторією.

Глинський__Ярослав Дата: Ср, 17.11.2010, 22:40 | Повідомлення № 7
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
2 год програмування

Слушна думка. Ми також попри все інше даємо програмування і йде непогано. Над "загубленими" учнями деколи організовуємо шефство тих, що умотивовані, і оскільки пропорція 50 на 50, то все йде нормально. Велика перевага такої небувалої раніше кількості годин, що можна вивчати програмування без спішки, яка була колись, за принципом "Краще менше, но краще" і мета навчання досягається. Є розвиваючі елементи, а також нарощується креативна частка, хоча вона ще дуже незначна. Проблема в нерівному контингенті.
NataliyG Дата: Чт, 18.11.2010, 15:54 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
В мене один 10 клас , школа сільська немає паралелей і профіль може бути тільки універсальний. В універсальному профілі академічний рівень 1 година. В загальному клас не поганий тай програма їм підходить.
volevikt Дата: Чт, 18.11.2010, 17:35 | Повідомлення № 9
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1781
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
2 класи академічний рівень, 2 год/тиждень.
Оскільки інформатика в нашій школі вивчається з 5 класу, то уявіть, як їм зараз "цікаво". :Q
Основний матеріал вони знають, тому маю роботу по підбору завдань підвищенної складності.
Ці учні вже пройшли в попередніх класах курси за вибором "Основи Інтернету", "Основи комп'ютерних презентацій", "Основи комп'ютерної графіки".
Сподівалася, що в програмі 10 класу буде програмування, але натомість побачила, що доведеться топтатися на місці.
Хотілося б, щоб у всіх школах України інформатика була як мінімум з 5 класу, і щоб для звичайних шкіл була одна єдина програма з мінімальним повтором тем. 10 класові я б подарувала програмування, а 11 класу - веб-дизайн + експрес-повторення офісного пакету. :)
Мабуть, читаєте ці рядки і думаєте, оце фантазерка. B)
Глинський__Ярослав Дата: Пт, 19.11.2010, 11:27 | Повідомлення № 10
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (volevikt)
Сподівалася, що в програмі 10 класу буде програмування

Скажіть, будь ласка, чому в описаній ситауції Ви у другій варіативній годині не даєте основи програмування?
dpi Дата: Пт, 19.11.2010, 11:47 | Повідомлення № 11
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Глинський__Ярослав)
Скажіть, будь ласка, чому в описаній ситауції Ви у другій варіативній годині не даєте основи програмування?

А что есть такой спецкурс "основи програмування"? Дайте координаты.
swetikccc Дата: Пт, 19.11.2010, 14:05 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (dpi)
А что есть такой спецкурс "основи програмування"? Дайте координаты.

Там пропустили слово візуального
Та ці основи дітям уже в печінках сидять, ну мода потехеньку проходить.)))))

Додано (19.11.2010, 13:05)
---------------------------------------------

Quote (volevikt)
а 11 класу - веб-дизайн + експрес-повторення офісного пакету.

А для чого повторення, потрібно взяти вёрстку наприклад, рівень потрібно піднімати. :)
NataliyG Дата: Пт, 19.11.2010, 14:51 | Повідомлення № 13
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (swetikccc)
рівень потрібно піднімати

Правильно, а то скільки б не вивчав офіс все одно їм здається що вони все знають а нам здається що вони і половини того що потрібно не знають.
А взагалі користування офісними програмами ми повинні навчити всіх без вийнятку. Я маю на увазі не третину класу як програмування, а так як в молодших класах читати і писати 100% учнів.
volevikt Дата: Пт, 19.11.2010, 15:58 | Повідомлення № 14
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1781
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
Скажіть, будь ласка, чому в описаній ситауції Ви у другій варіативній годині не даєте основи програмування?

Курс за вибором "Основи візуального програмування" ми з учнями вивчаємо у 8 класі.
А інших програм, затверджених МОН по програмуванню, які б були розраховані на ту 1 год, яку взято з варіативу, я не знайшла. Можливо, недостатньо володію інформацією на сьогоднішній день.
Quote (swetikccc)
А для чого повторення

Виходячи з того, що таке повторення планується у ІІ семестрі, то:
1. Щоб зменшити навантаження на випускників школи, які починають готуватися до ЗНО.
2. Більшості випускників потрібні будуть знання офісного пакету на 1 курсі технікумів та вузів, тому експрес-повторення підвищеного рівня складності їм не завадить.
3. Можливість отримати гарну оцінку з предмету в атестат. Адже не секрет, що програмування дається учням важче.
Все це лише мої думки з даного питання.
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 20.11.2010, 21:04 | Повідомлення № 15
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
Та ці основи дітям уже в печінках сидять, ну мода потехеньку проходить

Я закінчую роботу над новою книжкою на цю тему. Це буде бомба. НАдіюсь, вона дітям в печінках не засяде і мода потихенько не пройде.

Quote (volevikt)
А інших програм, затверджених МОН по програмуванню

Не розумію, чому Ви дивитеся на МОН як індуси на святу корову. Не чекайте милості від МОН, творіть чи беріть її самі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн? (Голосуємо: рівень стандарту, академічний чи інф-техн?)
Сторінка 1 з 6123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.