Нд, 19.11.2017, 12:26
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 17«126789101617»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Вибираємо мову програмування і візуальне середовище (Вибираємо мову програмування і візуальне середовище)
Вибираємо мову програмування і візуальне середовище
Виберіть мову програмування і візуальне середовище для 11 класу
1.1. Pascal (for Windows) i Delphi[ 28 ][51.85%]
2.2. Free Pascal i Lazarus[ 4 ][7.41%]
3.3. Visual Basic (в MS Office)[ 8 ][14.81%]
4.4. Visual Basic .NET (у MS Visual Studio)[ 3 ][5.56%]
5.5. C# (у MS Visual Studio) тощо[ 10 ][18.52%]
6.6. Інше[ 1 ][1.85%]
Усього відповідей: 54
Глинський__Ярослав Дата: Вт, 22.06.2010, 22:46 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Не вдаючись у дискусії щодо методичної доцільності використання блок-схем, НАМ, Java та всякої екзотики, прошу висловити побажання щодо мови програмування і візуального середовища для курсу інформатики в 11-му класі (нова програма) і бажано обгрунтуйте його.

Усю шкільну нову програму можна шикарно виконати у Visual Basic в MS Office. Тільки уявіть, відкриваєте MS Word чи Excell 2003, 2007 чи 2010, переходите в редактор Visual Basic і розв'язуєте будь-яку задачу курсу. Переваги - все дуже просто. Не виникають проблеми з ліцензіями. Доступний вдома кожному учню. Недоліки також є, але вони блідніють перед перевагами. Тому я голосую за п.3 (жалко що не понумерував).

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

dpi Дата: Пн, 05.07.2010, 07:05 | Повідомлення № 106
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
Вся эта дискуссия стара, как мир. В школе (в том числе и специализированой) вообще не следует (да и это невозможно) изучать язык! Следует изучать основные алгоритмические конструкции (следование, ветвление, цикл) основы структурного программирования на примерах неких базовых алгоритмов. Язык же тот, или иной должен быть лишь средством поддержки для реализации этих алгоритмов. Тот мимнимум (больший или менший) синтаксических конструкций языка, до которого учитель с ученикам "добираются" в школе НЕ ПОЗВОЛЯЕТ НАМ ВООБЩЕ ГОВРИТЬ "ИЗУЧАЕМ ЯЗЫК"

Согласен со всем, кроме последнего. Считаю, что язык мы изучаем. Изучить полностью мы его не можем, но основы изучаем.

Quote (LVV)
И почему в рекомендациях по поводу изучения языков программирования в школах сказано "тощо"?

А меня это радует, представьте, что будет все однозначно - ужас.

Quote (LVV)
лише з одного програмування і складаються

В расчете, что в городе всегда найдется 1-2 учителя, которые изучают "тощо".
serbor Дата: Пн, 05.07.2010, 12:23 | Повідомлення № 107
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (LVV)
Чому ж цього не розуміють там, зверху?

А где это, сверху?
Кто знает, кто занимается проблемами, которые мы здесь обсуждаем? Следует обращаться к ним!
Фамилии? Адреса? Телефоны?
Кто тот человек, который скажет: "Будет вот так ..."?
А то мы здесь флудим, и без толку. Пригласить, для начала, их на форум.

Додано (05.07.2010, 12:23)
---------------------------------------------

Quote (dpi)
в городе всегда найдется 1-2 учителя, которые изучают "тощо"

В моем городе кроме меня никто не изучает язык программирования в принципе (у нас 7 школ). Я иногда берусь за "тощо".


Відредаговано: serbor - Пн, 05.07.2010, 12:25
UDAV Дата: Пн, 05.07.2010, 13:58 | Повідомлення № 108
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (serbor)
А где это, сверху? Кто знает, кто занимается проблемами, которые мы здесь обсуждаем? Следует обращаться к ним! Фамилии? Адреса? Телефоны?

І що ви цим хочете добитись? думаєте, що так все вирішиться?
Всім цим розпоряджається МОН, якщо ви підете на арапа, то довго не затримаєтесь в школі, попруть.

Quote (serbor)
В моем городе кроме меня никто не изучает язык программирования в принципе (у нас 7 школ). Я иногда берусь за "тощо".

ото й проблема, що програмування ща на вибір, хто хоче веде, хто хоче не веде, це треба вирішувати на державному рівні
serbor Дата: Пн, 05.07.2010, 14:20 | Повідомлення № 109
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (UDAV)
якщо ви підете на арапа, то довго не затримаєтесь в школі

Так всё запущено? И никакого просвета?
LVV Дата: Пн, 05.07.2010, 14:56 | Повідомлення № 110
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (UDAV)
Всім цим розпоряджається МОН,

МОН - це не фамілія.
А дійсно хотілося б почути хоч одну фамілію особи, яка відповідає за стан речей в шкільній інформатиці.
Якщо це колегіальна відповідальність, то хто ці "колеги" ?
Хто вважає, що 12-21 годин на вивчення програмування достатньо ?
Хто допускає щоб олімпіади з інформатики нічого спільного не мали зі шкільними програмами з інформатики?
Хто вважає, що в школах необхідно вивчати Microsoft Windows i Microsoft Ofice, навіть не згадуючи, наприклад, про Open Office чи Linux...
Хто, нарешті, відповідає за те, що ми до цих пір залежимо від Державних Санітарних правил і норм роботи в кабінетах інформатики, складених ще у 1998 році (майже без змін)?

Глинський__Ярослав Дата: Пн, 05.07.2010, 17:11 | Повідомлення № 111
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (LVV)
А дійсно хотілося б почути хоч одну фамілію особи, яка відповідає за стан речей в шкільній інформатиці.

Якщо Вам це цікаво, ніякого секрету в тому немає і всім методистам відомо, що питаннями шкільної інформатики в МОНУ займається головний спеціаліст Прокопенко Наталія Сергіївна (за освітою- математик, адресу міністерства для надсилання своїх побажань Ви знайдете в мережі).
Концепцію інформатики на даний період визначив голова предметної комісії проф. Дорошенко Юрій Олександрович.
Концепцію частково реалізував, частково переробив на свій лад автор програми Завадський І.О.
Будь які відхилення від програми на конкурсах підручників експерти трактують як катастрофу для автора. Вони навіть не враховують того, що у програмі дозволено деякі теми міняти місцями.
Оскільки компанія Майкрософт постійно щось обіцяє МОНУ, то позиція МОНУ щодо програмних продуктів однозначна. Тай сперечатися чи дискувати з цього питання немає жодгного сенсу.
Краще Windows для школи може бути тільки Windows. Це ж стосується і офісу. Ми ж не бідні китайці чи німці, які жмуться, щоб придбати Windows. А тут дають рахуйте даром.
Санітарні норми треба міняти або закрити на них очі. Друге працює.
Концепцію олімпіад треба переглянути.
Відривати курс програмування від курсу інформатики немає жодного сенсу.
Годин в академічному рівні на програмування в 11 і 12 класах передбачалося цілком достатньо.
Як буде тепер невідомо. Обговорення цього питання важливе, бо за форумом слідкують і є надія, що Ваші думки врахують.
Мови варто допускати різні (P, VB, C), до олімпіад також. Моя думка, що в перспективі залишаться VB (для всіх "балбесів") i C (для окремих "бажаючих").
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 05.07.2010, 17:46 | Повідомлення № 112
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Говорячи про сучасні реалії стану викладання інформатики, то не тільки в МОН проблема. Головна проблема - в кожній школі інформатика живе своїм життям, викладається по-різному, ті, хто читали курс програмування, будуть викладати його в будь-якому вигляді. Якщо вчитель знає Паскаль, то без проблем зможе адаптуватись під VB, Delphi чи навіть Visual C++. Якщо вчитель не читав програмування в школі, наврят чи він зможе чи захоче (впершу чергу) освоїти процедурну мову, а потім вже візуальну. Тобто при зміні концепції програмування якість викладання по школах залишиться не змінною.
І друге питання, викладати потрібну ту мову, яка найпростіша. Як на мене то VB інтуєтивно зрозумілий для вивчення на шкільному рівні.
Ktara Дата: Пн, 05.07.2010, 18:00 | Повідомлення № 113
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
У нас 20 с лишним школ, их них алгоритмизация и программирование читалось бы хоть в половине, да и в тех что читают, говорят что задчка их учебника Я. Глинского из разряда - "учитель хочет завалить и дал ВУЗовскую задачу" :)
pasichov Дата: Пн, 05.07.2010, 19:12 | Повідомлення № 114
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Глинський__Ярослав,
З усім погоджуюсь, крім
Quote (Глинський__Ярослав)

Концепцію олімпіад треба переглянути.
Відривати курс програмування від курсу інформатики немає жодного сенсу.

Концепцію олімпіад міняти не можна, бо вона визначена програмою Міжнародної олімпіади. Не пошлемо ж ми на IOI того, хто переміг в олімпіаді з завданнями по "офісу"... Інша справа, що теоретично могли б бути ПАРАЛЕЛЬНО олімпіади з технологій... у нас є немало олімпіад з "не олімпіадним" змістом, буде ще одна. І це ще один аргумент на користь того, що варто відділити "мухи від котлет" - алгоритмізацію і програмування окремо, а ІТ - окремо...

Додано (05.07.2010, 19:12)
---------------------------------------------

Quote (Ковальчук_Олександр)
Як на мене то VB інтуєтивно зрозумілий для вивчення на шкільному рівні.

Насправді це не зовсім так. Дійсно, базовий BASIC (з якого ми в свій час (давно!:-) починали вчити дітей основам програмування був вельми простий і зрозумілий учням, але методично НЕПРИДАТНИЙ для вивчення структурного програмування. Це мова отримання ШВИДКОГО КІНЦЕВОГО РЕЗУЛЬТАТУ (працюючої програмки) "малою кров'ю". VB зусиллями розробників перетворився в потужний інструмент, але так сам орієнтований на "швидкий кінець". Застосовувати ж його, як інструмент для вивчення основ алгоритмічного мислення (ІМХО, звичайно) менш доцільно, ніж Pascal чи С.


Відредаговано: pasichov - Пн, 05.07.2010, 19:00
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 05.07.2010, 19:35 | Повідомлення № 115
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (pasichov)
Концепцію олімпіад міняти не можна, бо вона визначена програмою Міжнародної олімпіади

Через це страдає 99,99% учнів, які не є членами збірної команди від України. Команду ж можна готувати за окремою програмою підготовки (воно десь так і є), а всі іншим давати VB.
alex Дата: Пн, 05.07.2010, 19:43 | Повідомлення № 116
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Глинський__Ярослав)
Команду ж можна готувати за окремою програмою підготовки (воно десь так і є), а всі іншим давати VB.

А Як відібрати членів команди? І чому Ви вважаєте, що 99,99% учнів страдають через це.
50 % взагалі страждають від школи, але дітись нікуди. А навики алгоритмічного мислення
ще нікому не мішали.
gromko Дата: Пн, 05.07.2010, 20:40 | Повідомлення № 117
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (LVV)
Хто вважає, що 12 годин на вивчення програмування достатньо ?

Ніхто

Quote (LVV)
Хто допускає щоб олімпіади з інформатики нічого спільного не мали зі шкільними програмами з інформатики?

Олімпіади з інформатики є, де-факто, олімпіадами з програмування. Те, що вивчаємо ми в школі - курс користувача, ІКТ+ознайомлення з програмуванням.

Quote (LVV)
Хто вважає, що в школах необхідно вивчати Microsoft Windows i Microsoft Ofice, навіть не згадуючи, наприклад, про Open Office чи Linux..

Будь-який, поважаючий себе автор підручника з інформатики згадає про Open Office та Linux - перегляньте ще раз текст підручників.
Щодо вивчення та використання вільного ПЗ, то мале його поширення зумовлене цілим рядом причин:
- недостатній рівень підготовки вчителів - вони свого часу навчалися саме на Windows+MS Office, усі їх методичні напрацювання теж для цієї платформи, тож де знайти людину, яка при здоровому глузду розпочне все "по-новому", фактично з порожнього місця?;
- домінування платформи Windows+MS Office почалося з другої половини 80-их років, коли з’явились комп’ютери ЕС1840, ЕС1841, Практик, Правец-16, Нейрон - на них працювала адаптована і "локалізована" MS DOS, ніхто і не думав про ліцензування, коли в журналі "Мир ПК" писали, що програмне забезпечення коштує більше ніж власне комп’ютер, то це викликало щирий подив.Шкільна інформатика еволюціонувала разом з програмними продуктами MIcrosoft.
- відсутність навчальних посібників, які можна було б використати при вивченні ВПЗ - на сьогодні вони не мають реального попиту, оскільки вчителі у своїй більшості не потребують ВПЗ, за використання контрафактного ПЗ ще нікого серйозно не покарали, Microsoft пропонує освітянам "журавля в небі" - тобто тільки обіцянки без певних фінансових пільг навчальним закладам (угоди про співпрацю між корпорацією та МОНУ);
- не сформована потреба ринку у знаннях роботи з ВПЗ.

Quote (LVV)
Хто, нарешті, відповідає за те, що ми до цих пір залежимо від Державних Санітарних правил і норм роботи в кабінетах інформатики, складених ще у 1998 році (майже без змін)?

Щодо ДСанПіН, то не варто ремствувати - сучасні комп’ютери не менш шкідливі, ніж ті, що були 10-15 років назад, вся справа не у "випромінюванні" від якого "боролись" китайськими захисними екранами (брати-китайці заробили на них не один мільйон доларів) та кактусами, а в постійному напруженні органу зору, порушенні осанки і т.п.

Quote (Глинський__Ярослав)
Якщо Вам це цікаво, ніякого секрету в тому немає і всім методистам відомо, що питаннями шкільної інформатики в МОНУ займається головний спеціаліст Прокопенко Наталія Сергіївна (за освітою- математик, адресу міністерства для надсилання своїх побажань Ви знайдете в мережі). Концепцію інформатики на даний період визначив голова предметної комісії проф. Дорошенко Юрій Олександрович. Концепцію частково реалізував, частково переробив на свій лад автор програми Завадський І.О.

Як на мене - компетентні і шановані люди, хоча я не хотів би бути на їх місці. Так, шкільна інформатика потребує реформ, але на сьогодні ми не знаємо яке буде завтра у самої шкільної освіти.

Quote (Глинський__Ярослав)
Краще Windows для школи може бути тільки Windows. Це ж стосується і офісу. Ми ж не бідні китайці чи німці, які жмуться, щоб придбати Windows. А тут дають рахуйте даром

Тут, Ярославе Миколайовичу, я згоден на всі 100%.

Quote (Глинський__Ярослав)
Санітарні норми треба міняти або закрити на них очі. Друге працює.

Так робить більшість

Quote (Глинський__Ярослав)
Концепцію олімпіад треба переглянути.

Повинні бути олімпіади з інформатики та, окремо, з ІКТ

Quote (Глинський__Ярослав)
Мови варто допускати різні (P, VB, C), до олімпіад також. Моя думка, що в перспективі залишаться VB (для всіх "балбесів") i C (для окремих "бажаючих").

Тоді повинні бути декілька підручників. Щодо того, що буде превалювати VB, то дозвольте не погодитись - його варто вивчати як вступ до програмування в 7-8 класах (про це вже говорилось раніше).

Quote (Ковальчук_Олександр)
Якщо вчитель знає Паскаль, то без проблем зможе адаптуватись під VB, Delphi чи навіть Visual C++

Саме так.

Quote (Ковальчук_Олександр)
І друге питання, викладати потрібну ту мову, яка найпростіша. Як на мене то VB інтуєтивно зрозумілий для вивчення на шкільному рівні.

Досить спірне питання. За допомогою VB можна зацікавити програмуванням, як процесом створення програм, для більш серйозного вивчення варто використати Паскаль, Сі або Java.

Quote (pasichov)
Насправді це не зовсім так. Дійсно, базовий BASIC (з якого ми в свій час (давно!:-) починали вчити дітей основам програмування був вельми простий і зрозумілий учням, але методично НЕПРИДАТНИЙ для вивчення структурного програмування. Це мова отримання ШВИДКОГО КІНЦЕВОГО РЕЗУЛЬТАТУ (працюючої програмки) "малою кров'ю". VB зусиллями розробників перетворився в потужний інструмент, але так сам орієнтований на "швидкий кінець". Застосовувати ж його, як інструмент для вивчення основ алгоритмічного мислення (ІМХО, звичайно) менш доцільно, ніж Pascal чи С.

Краще Юрія Яковича сказати не можу.
LVV Дата: Пн, 05.07.2010, 22:53 | Повідомлення № 118
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (Глинський__Ярослав)
питаннями шкільної інформатики в МОНУ займається головний спеціаліст Прокопенко Наталія Сергіївна (за освітою- математик, адресу міністерства для надсилання своїх побажань Ви знайдете в мережі). Концепцію інформатики на даний період визначив голова предметної комісії проф. Дорошенко Юрій Олександрович. Концепцію частково реалізував, частково переробив на свій лад автор програми Завадський І.О.

Обов'язково при нагоді поцікавлюсь їхнім стажем викладацької роботи в загальноосвітніх школах.

Quote (gromko)
Так, шкільна інформатика потребує реформ, але на сьогодні ми не знаємо яке буде завтра у самої шкільної освіти.

Вірно лише частково, бо не перший рік все це тягнеться.

А що стосуєтьсят мови програмування, то як вважав, так і вважаю, що це повинен бути раціональний вибір. Одна мова для ознайомлення і вводного курсу, вона ж для більш глибокого вивчення і підготовки до олімпіад, вона ж і для візуального програмування, вона ж і для створення проектів для МАН, наприклад, і таке інше... Звичайно, це може бути і Паскаль разом з Делфі (хоч краще С++), але вважаю, що це повинно бути якось єдинообразно, щоб, наприклад, учень з міста Цюрупинська, міг при необхідності продовжувати вивчати програмування десь у Вінниці, чи в школах Києва.
Ви можете уявити собі таку ситуацію, щоб при переїзді в інше місто, чи при переході в іншу школу учень заявив би, що не вивчав в попередній школі фізику, чи вивчав не ту фізику, яку вивчають тут, у такій же державній загальноосвітній школі? А в інформатиці, особливо при вивченні основ алгоритмізації і програмуванні, таке цілком можливе завдяки "демократичній" позиції МОН щодо тмов програмування.
Хоч я і погоджуюсь з тими, хто стверджує, що головне основи алгоритмізації - а мови, це другорядне. Та все ж, що б тут не говорили на захист різних мов програмування, я настроєний ознайомлювати учнів з основами алгоритмізації і програмування на прикладах мови С++, готувати до олімпіад на тому ж С++, і основи візуального програмування викладатиму на С++, і різноманітні проекти мої учні розроблятимуть на С++. І це не тому, що я шукаю легкого життя, скоріше навпаки, бо ця мова для мене нова (лише рік вивчаю, а до цього викладав програмування і на qBasic, і на Turbo Pascal, і на Visual Basic. NET)
Послідовне вивчення (а не ознайомлення) однієї мови краще і легше для дітей, і, здається, рекомендації МОН не забороняють мені використовувати усюди лише С++. Підтримую того, хто тут сказав "краще сидіти на одному надійному стільці, аніж намагатись осідлати декілька"
Проблема лише в недостатній кількості годин на вивчення (саме вивчення, а не поверхневе ознайомлення) програмування, з усім іншим можна було б і погодитись. :)

Глинський__Ярослав Дата: Вт, 06.07.2010, 08:29 | Повідомлення № 119
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (LVV)
Послідовне вивчення (а не ознайомлення) однієї мови краще і легше для дітей

Вивчення мови як мети навчання варто здійснювати лише в рамках інформаційно-технологічного профілю або з особливо зацікавленими учнями окремо взятої школи. Ми ж тут дисктуємо над масовими профілями. У масових профілях учням не варто навіть говорити, що "Ми вивчаємо мову програмування" через другорядність цієї мети з чим більшість погоджується, а щось на зразок такого "Ми використовуємо мову програмування для реалізації алгоритмів на ПК, що дасть змогу реалізувати усі етапи розв'язування задач на ПК, отримати і проаналізувати результати, зокрема, переконатися, що вони правильні". Якщо ж концентрувати увагу на мові, ніколи не хватиме годин для її освоєння. Результат, який тут досягнене - учень складе програму, виконає її, отримає результат, вирве у вчителя високу оцінку, а вчитель навіть не замітить, що програма неправильна, результати не правильні оскільки на це часу в нього вже не буде.
gromko Дата: Вт, 06.07.2010, 12:03 | Повідомлення № 120
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Згоден з твердженням, що Вивчення мови як мети навчання варто здійснювати лише в рамках інформаційно-технологічного профілю або з особливо зацікавленими учнями окремо взятої школи., як і з Ми використовуємо мову програмування для реалізації алгоритмів на ПК, що дасть змогу реалізувати усі етапи розв'язування задач на ПК, отримати і проаналізувати результати, зокрема, переконатися, що вони правильні, тому що саме в цьому є основне завдання вивчення основ алгоритмізації та програмування в звичайних школах, тобто програмування повинно вивчатися як інструмент реалізації певних практичних завдань (іне обов’язково суто обчислювального змісту).
Щодо вибору мови програмування, то досить часто це визначається рівнем підготовки вчителя. Нещодавно я говорив про навчальну алгоритмічну мову, як засіб вивчення програмування - при достатньому рівні транслятора цієї "мови програмування" вона була б до речі в шкільному курсі. Переваги:
- нотація рідною мовою (українською, російською, англійською чи французькою), що, безперечно, допоможе учням у розумінні тексту;
- зосередженість на базових структурах, операторах, тощо, тобто у наявностів те, що вивчається в школі;
- наявність засобів запобіганню синтаксичним помилкам;
- швидка інтерпретація тексту програми.
Найбільш цікавим є КуМир - потужна система, яка включає в себе власне КуМир (нащадок Е-практикума), ПіктоМир (виконавець Робот для наймолодших), цілий набір виконавців алгоритмів - Роботи, Кресляр, Водолій та інші. Працює у Windows, Linux та MacOS, є безкоштовним, для нього є підручник Кушніренка та Макарової (Росія). Є достатньо методичних матеріалів, після нього легко перейти на С чи Паскаль. Завантажити - http://lpm.org.ru/kumir2/
Аналогічно можна використовувати середовище Алго (В.Петрів) - у ньому можна "писати" програми на "українському" Паскалі - http://petriv.ho.com.ua/algo/index.php
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Вибираємо мову програмування і візуальне середовище (Вибираємо мову програмування і візуальне середовище)
Сторінка 8 з 17«126789101617»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.