Нд, 19.11.2017, 23:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 17«12341617»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Вибираємо мову програмування і візуальне середовище (Вибираємо мову програмування і візуальне середовище)
Вибираємо мову програмування і візуальне середовище
Виберіть мову програмування і візуальне середовище для 11 класу
1.1. Pascal (for Windows) i Delphi[ 28 ][51.85%]
2.2. Free Pascal i Lazarus[ 4 ][7.41%]
3.3. Visual Basic (в MS Office)[ 8 ][14.81%]
4.4. Visual Basic .NET (у MS Visual Studio)[ 3 ][5.56%]
5.5. C# (у MS Visual Studio) тощо[ 10 ][18.52%]
6.6. Інше[ 1 ][1.85%]
Усього відповідей: 54
Глинський__Ярослав Дата: Вт, 22.06.2010, 22:46 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Не вдаючись у дискусії щодо методичної доцільності використання блок-схем, НАМ, Java та всякої екзотики, прошу висловити побажання щодо мови програмування і візуального середовища для курсу інформатики в 11-му класі (нова програма) і бажано обгрунтуйте його.

Усю шкільну нову програму можна шикарно виконати у Visual Basic в MS Office. Тільки уявіть, відкриваєте MS Word чи Excell 2003, 2007 чи 2010, переходите в редактор Visual Basic і розв'язуєте будь-яку задачу курсу. Переваги - все дуже просто. Не виникають проблеми з ліцензіями. Доступний вдома кожному учню. Недоліки також є, але вони блідніють перед перевагами. Тому я голосую за п.3 (жалко що не понумерував).

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Глинський__Ярослав Дата: Ср, 23.06.2010, 21:24 | Повідомлення № 16
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Зверніть увагу, я нігде не писав VBA, а лише Visual Basic in MS Office. Мій погляд на речі не передбачає використання у школі особливих можливостей VBA, а лише стандартної інваріантної частини Visual Basic in VBA. Тобто учням (і вчителям) не прийдеться вивчати такі об’єкти як клітинка, діапазони, їхні властивості і методи. Головна мета – моделювання і алгоритмізація. А мова і середовище лише інструмент для навчання і проведення експериментів, а не об’єкт вивчення. Можна обмежитися роботою з формами і звичними елементами керування на формі (текстове поле, кнопка, перемикач, список, фрейм, картинка) у візуальній частині з виходом на традиційні обчислювальні задачі (обчислення суми, кількості, добутків, пошук потрібних даних, максимального, мінімального значень – все на формі), задач опрацювання текстових даних (функції тут ті ж, що в екселі), моделювання предметних областей (баз даних) за допомогою записів, обов’язково робота з файлами даних послідовного і прямого доступу з подальшим відкриттям і застосуванням цих файлів у ворді чи ексесі з метою продемонструвати можливості обміну даними між додатками.
А концепцію олімпіад треба переглянути. До обласного рівня включно олімпіади мають базуватися на відомостях і фактах, що відповідають програмі академічного рівня і не треба екстріму. Тоді олімпіади можна проводити і у VBA.
Розкручувати варіації на теми С заради олімпіад навряд чи варто для загалу, хоча для вибраних можна. Паскаль і Дельфі, на жаль, відходять у минуле, хоча їм присвячена моя найуспішніша книжка. Про Free Pascal і згадувати не треба - це пережиток минулого, вчитися на ньому вкрай нецікаво і занудно. Тому закликаю голосувати за Visual Basic і переходити на нього всіх, хто прив’язаний сьогодні тілом і душею до Паскалю. АЛГО годиться для молодших класів. Має бути, але не бачив і може хтось підкаже, Бейсик- середовище на зразок Borland Pascal for Windows. Було би супер для початківців. Дуже годиться середовище Visual Basic 6, але тут виникнуть проблеми з ліцензіями. Що стосується Visual Studio, то я зіштовхнувся з певними складнощами, дуже все тут накручено і надлишково як для учня. Ну як йому пояснити, що замість зрозумілого sin(x) треба писати math.sin(x). Ось для студентів це годиться. А учневі нащо?


Відредаговано: Глинський__Ярослав - Ср, 23.06.2010, 21:27
LVV Дата: Ср, 23.06.2010, 22:52 | Повідомлення № 17
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (Глинський__Ярослав)
А концепцію олімпіад треба переглянути.

Я в деякій мірі знайомий з олімпіадами з інформатики з 1989 року. І концепція одна і та ж. Незалежно від шкільних програм олімпіадні завдання лише з програмування, і в основному мовою Паскаль.
Та, здається, я повторююсь: http://informatic.org.ua/forum/4-1211-1

І поки немає поділу шкільної інформатики на курс користувача і курс алгоритмізації і програмування, вивчати, на мою думку, слід з самого початку якусь одну мову, наприклад, С++... (і краще у середовищі Microoft Visual Studio).

Не заперечуватиму проти будьякої іншої сучасної мови, але єдиної у обов'язковому шкільному курсі. Але для цього потрібне вольове рішення МОН України.
Та, поки що МОН на словах не заперечує проти вивчення будь якої іншої мови програмування у школі "Діалоговий інтерпретатор (компілятор) однієї з мов програмування (ВАSІС, РАSСАL, С++, Visual Basic, Delphi тощо", а на ділі Паскаль залишається найбільш поширеною мовою в школах, шкільних посібниках і підручниках (попереднього видання), на олімпіадах...

dpi Дата: Чт, 24.06.2010, 07:59 | Повідомлення № 18
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Глинський__Ярослав)
А концепцію олімпіад треба переглянути.

Quote (Глинський__Ярослав)
Тоді олімпіади можна проводити і у VBA.

Странно слышать от Вас такое.
У Вас большое влияние на организацию международных олимпиад?
Или Вы советуете не обращать внимания на весь мир. "Наш" мир лучше?

Quote (Глинський__Ярослав)
Має бути, але не бачив і може хтось підкаже, Бейсик- середовище на зразок Borland Pascal for Windows. Було би супер для початківців. Дуже годиться середовище Visual Basic

И что же Вы от старого оторваться не можете? Я то же не молодой уже человек, 53 года, но меня Вы в эти бейсики и паскали в жизни не вернете.
Поддерживаю VBA только как визуальную среду, (формы, кнопки, объекты, свойства), что бы пройти эту тему и записать ее в журнал. Имею большой опыт разработки программ в билдере (не один год дети защищали научные работы - программы, написанные в этой среде и занимали призовые места) и считаю, что детей можно с этим только знакомить, если уж ввели эту тему в программу обучения, а лучше вывести ее на факультативные занятия.


Відредаговано: dpi - Чт, 24.06.2010, 08:08
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 24.06.2010, 08:53 | Повідомлення № 19
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (dpi)
что детей можно с этим только знакомить

Іншими словами, з Вашим досвідом Ви не бачите шляхів успішного вивчення розділу на базі С++, зокрема в білдері, для основної маси учнів (хоча з вибраними учнями Ви досягали високих результатів). Саме це я хотів і почути, відкриваючи опитування.
Всеукр. олімпіада з інформатики має бути прив'язана до умов міжнародних, але районні, міські і обласні варто таки відв'язати і наблизити до реальності життя. Учень має отримати рівні шанси творчо проявити свої здібності на основі вивченого в школі матеріалу, зокрема того, що є в додатках до підручників, а не на базі спецфактів, які у звичайній школі не розглядають.
Quote (dpi)
меня Вы в эти бейсики и паскали в жизни не вернете

Так що Ви пропонуєте?
dpi Дата: Чт, 24.06.2010, 09:27 | Повідомлення № 20
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Глинський__Ярослав)
Іншими словами, з Вашим досвідом Ви не бачите шляхів успішного вивчення розділу на базі С++, зокрема в білдері, для основної маси учнів (хоча з вибраними учнями Ви досягали високих результатів). Саме це я хотів і почути, відкриваючи опитування.

Совершенно верно. Не вижу смысла (Если информатика 1-2 часа в неделю, то найдется чем заниматься и без визуального программирования, но уж если так хочется, то азы в VBA). Не думаю, что Вы хотите заменить программирование на Паскале или С++ визуальным программированием.

Quote (Глинський__Ярослав)
Всеукр. олімпіада з інформатики має бути прив'язана до умов міжнародних, але районні, міські і обласні варто таки відв'язати і наблизити до реальності життя. Учень має отримати рівні шанси творчо проявити свої здібності на основі вивченого в школі матеріалу, зокрема того, що є в додатках до підручників, а не на базі спецфактів, які у звичайній школі не розглядають.

Мысль не нова. Так рассуждают все учителя. Но им отвечают: для подготовки к олимпиаде учебной программы естественно не хватает. Нужно заниматься дополнительно, на факультативах или спецкурсах (к стати, спецкурса по программированию как раз у Вас и не предусмотрено).

Quote (Глинський__Ярослав)
Так що Ви пропонуєте?

Я говорил о своей гимназии, а у нас уже 6 лет С++ (не СИ, а именно С++ но до классов и шаблонов...). Все довольны и всем нравится. Материала методического за эти годы набралось более чем достаточно. Смысл перехода на другой язык?


Відредаговано: dpi - Чт, 24.06.2010, 09:31
serbor Дата: Чт, 24.06.2010, 10:50 | Повідомлення № 21
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Глинський__Ярослав)
для основної маси учнів

Не плохо было акцентировать для кого, для какой массы идет обсуждение проблемы.
Именно выпускник обычной школы, представитель основной массы, какой язык программирования должен знать, в какой среде должен уметь программировать?

Quote (dpi)
а лучше вывести ее на факультативные занятия.

Какой язык изучать на факультативных занятиях - это другой вопрос. Здесь небольшая масса учеников, и возможно изучение чего-угодно

Quote (Глинський__Ярослав)
А концепцію олімпіад треба переглянути

А к олимпиаде готовится вообще не масса учеников, а иногда один, а во многих школах таких вообще нет. Языки программирования, используемые на олимпиадах, входят в условие проведения олимпиад и учителю-тренеру остается только выбрать из предложенных.
gromko Дата: Чт, 24.06.2010, 11:18 | Повідомлення № 22
Лінуксоїд
Повідомлень: 2669
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (Глинський__Ярослав)
Головна мета – моделювання і алгоритмізація.

Згоден на 100%

Quote (Глинський__Ярослав)
А концепцію олімпіад треба переглянути. До обласного рівня включно олімпіади мають базуватися на відомостях і фактах, що відповідають програмі академічного рівня і не треба екстріму. Тоді олімпіади можна проводити і у VBA.

Спочатку варто поставити запитання - а чому олімпіади проводяться на Паскалі та Сі? Чому не на "візуальному" Бейсику? Спрва в тому, що на олімпіаді оцінюється не дизайн графічного інтерфейсу програми, а алгоритм та спосіб його реалізації. Саме тому я говорив, що олімпіади можна було проводити і на НАМ (навчальній алгоритмічній мові, жартую - НАМ не має багатьох засобів з"дорослих" мов програмування). Паскаль (або Сі в "урізаному" варіанті) найближче до навчальної алгоритмічної мови (той самий Паскаль ґрунтується на традиціях Алголу), у ньому алгоритмізація не приховується створенням візуального інтерфейсу, що доречно саме для вивчення основ алгоритмізації. Разом з тим слід зважено підходити до вибору середовища програмування для школи - все повинно залежати від рівня вивчення та підготовки учнів. Оскільки ООП в більшості шкільних програм не вивчається (VB є традиційним Бейсиком з додаванням "вікон і кнопок" - саме так він вивчається у школах), то найбільш доцільною є слідуюча структура:
1. Початкові класи - прості виконавці ("жуки", "роботи" - КуМир, ПіктоМир)
2. 5-6 класи - Скретч, Лого або Є-тойс
3. 7 клас - основи програмування у VB (а найкраще - "Алгоритм"). Простий Бейсик, без складних "наворотів", нескладні алгоритми обробки подій та обчислення.
4. 8-9 клас - Паскаль.
5.10-11 клас - ООП (спецкурси)

Найважливіше слід розуміти те, що професійні та навчальні мови програмування - це зовсім різні речі, не можна "гнатися" за найновішими інноваціями в технологіях програмування, оскільки С# чи Java не розроблялися для навчання, а Паскаль розроблявся Н.Віртом саме для навчання.

Quote (Глинський__Ярослав)
Розкручувати варіації на теми С заради олімпіад навряд чи варто для загалу, хоча для вибраних можна. Паскаль і Дельфі, на жаль, відходять у минуле, хоча їм присвячена моя найуспішніша книжка.

Чим це можна аргументувати? Зменшенням кількості розроблених професійних проектів? В освітній галузі Паскаль домінує.

Quote (Глинський__Ярослав)
Про Free Pascal і згадувати не треба - це пережиток минулого, вчитися на ньому вкрай нецікаво і занудно.

Free Pascal розроблявся як безкоштовний аналог Турбо Паскаля, тобто вони практично ідентичні. Щодо "архаїзму", то остання версія Free Pascal - 2.4.0 випущена 1 січня 2010 року (Turbo Pascal 7.01 випущено в березні 1993 року, 1995 року припинено всі роботи по ньому).

Quote (Глинський__Ярослав)
АЛГО годиться для молодших класів

Навряд, вивчати програмування в початковій школі нереально - діти ще не доросли до цього.
LVV Дата: Чт, 24.06.2010, 19:05 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (gromko)
Спочатку варто поставити запитання - а чому олімпіади проводяться на Паскалі та Сі? Чому не на "візуальному" Бейсику? Спрва в тому, що на олімпіаді оцінюється не дизайн графічного інтерфейсу програми, а алгоритм та спосіб його реалізації.

В консольних додатках можна не відволікатись на розробку інтерфейсу, а зосередитись на реалізації алгоритму рішення задачі. Тому вивчення, наприклад, Microoft Visual C++, або Visual Basic (як і будь якої мови середовища Viual Studio) дозволяэ не розпилятись на вивчення якихось там підготовчих мов, а потім "серйозних" мов прлограмування.

Quote (gromko)
"жуки", "роботи" - КуМир, ПіктоМир, Скретч, Лого або Є-тойс, Бейсик, Паскаль.

ЧОМУ НІХТО НЕ ДБАЄ ПРО ВЧИТЕЛЯ ??? Йому ж теж час на навчання, перенавчання і підготовку уроків потрібен.

Підніміть руку, хто в достатній для викладання мірі знає Лого, Basic, Pascal ( для початкiвцiв), C (для ООП), Visual Basic (для візуального програмування) :)

Я завжди вважав, що для навчання дітей програмуванню, вчитель повинен не поверхнево, а майже досконало знати мову програмування, яку викладає.
Замість усіляких жуків, роботів, кумирів, Скретч, Лого або Є-тойс я спочатку вивчав Корветівський Бейсик, потім був Baic MSX для Ямах, потім qBaic на PC/2. Потім довелось вчити Pacal, потім вивчав Viіual Basic. Зараз вивчаю Visual C++. Алгоритмізацію і програмування викладаю на прикладах консольних (стандартних) додатків С++. Вважаю, що потім те ж візуальне програмування і ООП, теж викладатиму на С++. І не учням важко вивчати С++, а мені на початковому етапі важко конструювати урок.
Іноді доводиться годин чотири-п'ять витрачати на підготовку одного (нового) 45 хвилинного уроку з програмування.
- розібрати тему, скомпонувати теоретичний матеріал
- розробити і протестувати приклади програм для показу дітям.
- розглянути можливі варіанти лістингу програм, їх переваги і недоліки.
- розробити контрольні питання для тестуючої системи з даної теми
- розробити індивідуальні (різні для кожного учня, щоб не було списування) завдання для практичної роботи на уроці.
- продумати критерії оцінювання практичних робіт і додаткові завдання
- продумати домашні завдання учням.
- за відсутності прийнятних підручників розробити роздруківки, для друку і роздачі учням матеріалу уроку
- розмістити на сайті з програмування електронну версію матеріалу уроку.
Зрозуміло, що в подальшому мені буде легше. Але, як подумаю, що все марно, і що знову змушений буду на вимогу, наприклад, відділу освіти з подачі МОН більше уваги приділяти вивченню Free Paіcal для олімпіад, Viual Basic для візуального програмування і усіляких там "жуків", "роботів" для молодших класів, то настрій і енергія зникають. А є ж іще і курс користувача...

Висновок:
При існуючому мізерному розподілу годин на вивчення у школі основ алгоритмізації і програмування розпилятись на розгляд різних мов і середовищ може лише фанатичний педагог в оточенні дуже обдарованих учнів.

Треба:
1 Розділити інформатику на курс користувача і курс алгоритмізації і програмування
2 Централізовано МОНУ визначити єдину мову програмування і середовище (і мову інтерфейсу середовища - англ, укр, рос) для обов'язкового вивчення у школах ( можливо, з корекцією раз у 5-7 років)
3 Саме цю, визначену мову і середовище , використовувати на конкурсах і олімпіадах з програмування.
4 Вивчення ООП, і Візуального програмування (якщо таке заплановане)і вивчати тією ж мовою, що й при вивченні алгоритмізаціїї і онов програмування.
5 Усі питання іспитів і тестів з програмування повинні розроблятись саме з урахуванням визначеної мови програмування
6 На початкових курсах у відповідних ВУЗах заняття зі студентами проводити саме цією мовою.
7 Інші мови і середовищ програмування вивчати за бажанням дітей, батьків і педагогів у школах за рахунок шкільного компоненту, факультативів, гуртків тощо...

Перечитав, і розумію: фантастика. :)

Відредаговано: LVV - Чт, 24.06.2010, 19:44
serbor Дата: Чт, 24.06.2010, 20:50 | Повідомлення № 24
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (LVV)
Перечитав, і розумію: фантастика

Но очень разумная, хотя утонет в спорах.
alex Дата: Чт, 24.06.2010, 21:14 | Повідомлення № 25
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (LVV)
2 Централізовано МОНУ визначити єдину мову програмування і середовище (і мову інтерфейсу середовища - англ, укр, рос) для обов'язкового вивчення у школах ( можливо, з корекцією раз у 5-7 років)

Мова програмування в школі повинна використовуватись, як інструмент для перевірки
правильності та ефективності алгоритму. І акцентувати увагу на виборі середовища та
мови програмування для школи, як на мене, пуста трата часу. Більш оптимальніше булоб говорити не про середовище та мови програмування, а про те які методи та способи представлення даних повинні
буди актуальними в школі, та як їх пояснити.
PS. Не дивлячись, що Паскаль давно використовується більшіть молодих колег після вузу не можуть ні на
ньому ні на іншій програмування мові написати простеньку програму. Так про що ми говоримо?
dpi Дата: Чт, 24.06.2010, 21:58 | Повідомлення № 26
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (LVV)
В консольних додатках можна не відволікатись на розробку інтерфейсу, а зосередитись на реалізації алгоритму рішення задачі. Тому вивчення, наприклад, Microoft Visual C++, або Visual Basic (як і будь якої мови середовища Viual Studio) дозволяэ не розпилятись на вивчення якихось там підготовчих мов, а потім "серйозних" мов прлограмування.

Ничего не понял. Вы считаете подготовительными Паскаль и С++ или Вы иронизируете? Я считаю их основными, все остальное производное от них.

И, в конце то концов, перестаньте кичится Паскалем. Мертвый язык. Я старался тактично это не произносить в слух, но достало. А Ваши тезисы, LVV, , приведут к единому языку всех времен и народов (хотя Вы возможно думаете и о другом языке). Для чиновников единый язык - это паскаль (специально с маленькой буквы). Вы на самом деле этого хотите?

LVV Дата: Чт, 24.06.2010, 22:23 | Повідомлення № 27
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (dpi)
Для чиновников единый язык - это паскаль (специально с маленькой буквы). Вы на самом деле этого хотите?

Я даже qBasic уважаю больше, чем Паскаль. Возможно, потому, что qBasic преподавал долше, чем Паскаль. По простоте и удобству обьяснения qBasic, куда лучше для начинающего, чем Паскаль.
Я ратую за С++. Пора наконец сдвинуть с места заржавелые мозги чиновников. Но кому сдвигать то? Неужели наши "кухонные" разговоры смогут сдвинуть с места то, что вот уже 20 лет не сдвигается. Я вынужден подчиняться не то, что рекомендациям МОН, но и советам отдела образования и мнению директора (хотя с ним мы и единомышленники)

Quote (alex)
І акцентувати увагу на виборі середовища та мови програмування для школи, як на мене, пуста трата часу.

А централизованное "навязывание" единого языка для изучения в школах считаю необходимым. по причинах, изложенных мною ранее. Ну не может быть порядка в изучении основ программирования, если преподавать это на языке, какой кому вздумается.

Вы можете себе представить ситуацию, когда бы в одном классе ученики изучали, кто Паскаль, кто Бейсик, кто Си++, кто Си и прочее, да еще и в разных средах и компиляторах. Хотел бы я на это посмотреть, и особенне на учителя информатики. Вот так и в нашей стране...
Хотя нет... не так... везде в школах, где хоть мало мальски изучают программирование, в основном Паскаль, иногда (по понятным причинам - схожесть с Паскаль) Delphi.

Відредаговано: LVV - Чт, 24.06.2010, 22:42
serbor Дата: Чт, 24.06.2010, 22:33 | Повідомлення № 28
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (gromko)
В освітній галузі Паскаль домінує

Как вы думаете, почему?
Программирование итак со скрипом идет в школе. И если мы заявим, что мы в школе изучаем C (C++ , С#), проблем поприбавится с методиками, учебниками, подготовкой учителей. Да и язык сам для изучения несколько сложнее, поскольку интуитивно не так понятен начинающему. Профессионалы-программисты по этому поводу всегда будут спорить, не согласятся, им трудно понять почему, они ничего сложного в Си не видят. А мы в школе учим детей, а не студентов-программистов.
А начинающие сами выбирают. Например в 2006 году в Виннице проходил Конкурс ученической молодежи по компьютерным технологиям. Одно из направлений конкурса - программирование. Участники привезли свою разработку и участвовали в очном конкурсе. Язык выбирали любой. Из 25 команд-участников 21 выбрала Delphi (Я лично возил команду Донецкой обл)
LVV Дата: Чт, 24.06.2010, 22:47 | Повідомлення № 29
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (serbor)
21 выбрала Delphi

Я бы удивился, если бы выбрали другой язык. Всё, думаю, обьясняется схожестью с Паскалем :)

Andrey123q Дата: Чт, 24.06.2010, 22:52 | Повідомлення № 30
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (LVV)
Всё, думаю, обьясняется схожестью с Паскалем

Естественно, ведь Delphi — результат развития языка Турбо Паскаль, который, в свою очередь, развился из языка Паскаль.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Вибираємо мову програмування і візуальне середовище (Вибираємо мову програмування і візуальне середовище)
Сторінка 2 з 17«12341617»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.