 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Вибираємо мову програмування і візуальне середовище
|
| | |
Глинський__Ярослав |
Дата: Tu, 22.06.2010, 22:46 | Повідомлення № 1 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Не вдаючись у дискусії щодо методичної доцільності використання блок-схем, НАМ, Java та всякої екзотики, прошу висловити побажання щодо мови програмування і візуального середовища для курсу інформатики в 11-му класі (нова програма) і бажано обгрунтуйте його. Усю шкільну нову програму можна шикарно виконати у Visual Basic в MS Office. Тільки уявіть, відкриваєте MS Word чи Excell 2003, 2007 чи 2010, переходите в редактор Visual Basic і розв'язуєте будь-яку задачу курсу. Переваги - все дуже просто. Не виникають проблеми з ліцензіями. Доступний вдома кожному учню. Недоліки також є, але вони блідніють перед перевагами. Тому я голосую за п.3 (жалко що не понумерував). Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
alex |
Дата: Th, 03.02.2011, 08:06 | Повідомлення № 211 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (Глинський__Ярослав) Чим швидше ми повикидаємо лопати, тим буде краще і цікавіше для дітей. При допомозі екскаватора робота топорна шановний п. Ярослав. Об'єм великий , а толку мало. Після екскаватора ще скільки роботи лопатою. А якщо серйозно. Не одноразово висловлював думку, що курс не повинен акцентувати увагу на вивченні середовища (інструменту) Курс повинен розвивати інтелектуальні здібності учня. А навики "мавпочки" він і сам освоїть. Quote (Глинський__Ярослав) ВАжливо те, що працювати легше (відпочиваєш, а невтомлюєшся). Результатом такого відпочинку є те, що більшість студентів по закінченні вишу простенької програми написати не можуть.
Відредаговано: alex - Th, 03.02.2011, 08:07 |
|
| |
Глинський__Ярослав |
Дата: Th, 03.02.2011, 08:40 | Повідомлення № 212 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Quote (alex) Курс повинен розвивати інтелектуальні здібності учня. Тільки в візуальному середовищі розробки можна досягнути загального успіху і відновлення престижу розділу "Алгоритмізація і програмування" в курсі шкільної інформатики і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Не треба акцентувати на вивченні середовища. Розглядаємо декілька компонент (форма, кнопка, поле, картинка) вздовж концептуальної лінії об'єкт- властивостві-значення властивостей- події-методи і маємо шикарний розвиваючий курс, який викличе зацікавлення учнів,чого немає в режимах навчання типу консольного. Вважаєте, що треба акцентувати на програмуванні? Будь ласка робіть це у візуальному середовищі. Затрати малі, а ефект значний. А щодо студентів, то після закінчення вишу вони не розв'яжуть простенького тригонометричного рівняння, не візьмуть похідної, не обчислять інтеграл і т.д. і т.п.. ТОму тут Ваше порівняння не коректне.Додано (03.02.2011, 08:40) --------------------------------------------- Між іншим, я закінчую роботу над книжкою "Основи алгоритмізації і програмування", де доведу, що все сказане вище реалізується просто, корисно, з елементами розвиваючого навчання, високим рівнем мотивації і зацікавлення всіх очнів, а не окремих. Головне, щоб вчителі не боялися переходу від догматичного Паскалю до Visual Basic, за яким майбутнє.
Відредаговано: Глинський__Ярослав - Th, 03.02.2011, 08:35 |
|
| |
gry |
Дата: Th, 03.02.2011, 20:15 | Повідомлення № 213 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (Глинський__Ярослав) Тільки в візуальному середовищі розробки можна досягнути загального успіху і відновлення престижу розділу "Алгоритмізація і програмування" в курсі шкільної інформатики і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Не треба акцентувати на вивченні середовища. Розглядаємо декілька компонент (форма, кнопка, поле, картинка) вздовж концептуальної лінії об'єкт- властивостві-значення властивостей- події-методи і маємо шикарний розвиваючий курс, який викличе зацікавлення учнів,чого немає в режимах навчання типу консольного. Вважаєте, що треба акцентувати на програмуванні? Будь ласка робіть це у візуальному середовищі. Думаю, що нарешті ми прийшли до єдиної думки.! Мабуть пора тему закривати. Десь з пів-року тому ця тема /VB,Delphi,... і т.д./ була на кшалт "КОЖЕН КУЛИК - СВОЄ БОЛОТО ХВАЛИТЬ".
Відредаговано: gry - Th, 03.02.2011, 20:16 |
|
| |
Глинський__Ярослав |
Дата: Th, 03.02.2011, 22:18 | Повідомлення № 214 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Тему закривати не треба. Хотілось би, щоб вчителі з досвідом, які працювали на Бейсику в 90-х роках і яких потім переламали через коліно заради олімпіад, заставивши перейти на Паскаль, підтвердили, що найкоротший шлях серця починаючого програмера можна побудувати на базі Бейсика, а Паскаль скільки не довбай все одно учні не знають і знати не будуть.
|
|
| |
vladyka |
Дата: Th, 03.02.2011, 22:22 | Повідомлення № 215 |
Новий користувач
Повідомлень: 3
| Quote (serbor) Вот так делают некоторые преподаватели. Что изучал в университете, то еще 20 лет будет преподавать своим ученикам. vladyka, а самому расти над собой слабо? Оценивать реалии и самообразовываться вас не учили в университете? Я "вырасту", если это будет необходимо.
|
|
| |
alex |
Дата: Fr, 04.02.2011, 12:36 | Повідомлення № 216 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (vladyka) щоб вчителі не боялися переходу від догматичного Паскалю Хочу ще раз повторити свою думку. Паскаль тут ні до чого. Не можна проводити аналогію між вивчення алгоритмізації та мови Паскаль. При наявності алгоритму будь-який інструмент має право на застосування. Але передбачаю карйність в тому, що вчителі замість навчання мислити будуть левову частину часу витрачати на вивчення середовища. А такий напрямок безперспективний.
|
|
| |
mouse |
Дата: Fr, 04.02.2011, 17:03 | Повідомлення № 217 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (serbor) Оценивать реалии и самообразовываться вас не учили в университете? Вчили, звичайно! Але якщо вчитель з 1-3 річним досвідом почне так робити і всі вчителі кожен собі в своїй школі - про які стандарти освіти можемо говорити?!?! В нас майже не працюють ІНСТИТУТИ, які мають визначати зміст освіти. Бо так можна тоді і Дельфі, і ВБ, і ВС++, і ВС#, і Java...
|
|
| |
gry |
Дата: Fr, 04.02.2011, 17:11 | Повідомлення № 218 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (alex) При наявності алгоритму будь-який інструмент має право на застосування. Обома руками ЗА !!! "Кнопкодавів" у будь-якому випадку навчити можна....
|
|
| |
mouse |
Дата: Fr, 04.02.2011, 17:15 | Повідомлення № 219 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (serbor) Оценивать реалии и самообразовываться вас не учили в университете? А в нас є ІНСТИТУТ змісту освіти? Ніби був. А по факту - ніби й нема.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Fr, 04.02.2011, 19:16 | Повідомлення № 220 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (Глинський__Ярослав) Тему закривати не треба. Хотілось би, щоб вчителі з досвідом, які працювали на Бейсику в 90-х роках і яких потім переламали через коліно заради олімпіад, заставивши перейти на Паскаль, підтвердили, що найкоротший шлях серця починаючого програмера можна побудувати на базі Бейсика, а Паскаль скільки не довбай все одно учні не знають і знати не будуть. Рівняти 90 роки і сучасність, та тоді ейфорія була і діти стримилися вчити програмування, от дати б їм тоді Паскаль які б результати були. )))))Додано (04.02.2011, 19:16) ---------------------------------------------
Quote (Глинський__Ярослав) Головне, щоб вчителі не боялися переходу від догматичного Паскалю до Visual Basic, за яким майбутнє. Майбутне де?
|
|
| |
mouse |
Дата: Sa, 05.02.2011, 10:05 | Повідомлення № 221 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (Глинський__Ярослав) Головне, щоб вчителі не боялися переходу від догматичного Паскалю до Visual Basic, за яким майбутнє. Гадаю, що пан Глинський__Ярослав, мав на увазі не конкретно ВБ, а й інші візуальні мови. А майбутнє більше, і набагато, за Java.
|
|
| |
Глинський__Ярослав |
Дата: Su, 06.02.2011, 23:33 | Повідомлення № 222 |
Видавець посібників
Повідомлень: 347
| Я й надалі вважаю, що минуле і майбутнє для загальної школьної і вузівської інформатики за Visual Basic. Ось минуле ми вже втратили. Збережемо ж майбутнє.
|
|
| |
BBC |
Дата: Mo, 07.02.2011, 04:17 | Повідомлення № 223 |
Тут живе...
Повідомлень: 177
| Quote (Глинський__Ярослав) Я й надалі вважаю, що минуле і майбутнє для загальної школьної і вузівської інформатики за Visual Basic. Ось минуле ми вже втратили. Збережемо ж майбутнє. При наявній у програмі кількості годин на програмування немає значення яку візуальну мову вивчати. Мені ближче Delphi, хоча й не принципово. Яка буде в новому підручнику для 11 класу, що прийде за держзамовленням тій й навчатиму. А без підручника вчитиму Delphi, для якої вже маю певні наробки, роздатковий матеріал, презентації.
|
|
| |
larisa2007 |
Дата: Mo, 07.02.2011, 08:32 | Повідомлення № 224 |
Часто заходить...
Повідомлень: 90
| Quote (BBC) Яка буде в новому підручнику для 11 класу, що прийде за держзамовленням тій й навчатиму Абсолютно согласна.
|
|
| |
volevikt |
Дата: Mo, 07.02.2011, 08:44 | Повідомлення № 225 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Quote (BBC) Мені ближче Delphi Мені теж. Але як бути з ліцензією? Як Ви це вирішуєте в своїй школі?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |