Вт, 12.12.2017, 16:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 7«123467»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
1.Я застосовую підручник і робочий зошит[ 16 ][37.21%]
2.Я застосовую лише підручник[ 14 ][32.56%]
3.Я застосовую лише робочий зошит[ 1 ][2.33%]
4.Я не застосовую ні підручник, ні робочий зошит[ 12 ][27.91%]
Усього відповідей: 43
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 27.05.2010, 21:27 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Прошу вчителів висловитися з цього питання, а також поділитися враженнями щодо відомих Вам робочих зошитів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шестопалов Дата: Сб, 29.05.2010, 08:24 | Повідомлення № 16
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
"Не одна ряба корова на селі!" Є й інші зошити! Наприклад, двома виданнями розійшлися по Україні зошити видавництва "Аспект", 56 с., 6 грн.
3-е видання робочого зошита, виправлене і дороблене по зауваженням та пропозиціям діючих вчителів, одержало Гриф МОНУ.
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl
Хто користувався нашими робочими зошитами, цікаво знати вашу думку.


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 29.05.2010, 08:34
swetikccc Дата: Сб, 29.05.2010, 08:54 | Повідомлення № 17
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (mouse)
А якщо зошит це опорний конспект учня, для економії (оптимізації) часу на уроці?

Моя думка що на деякому етапі опорні конспекти(а також детальні інструкції) зло.
Ціль опорних конспектів витягнути найголовніше, отже ми повинні навчити дітей створювати опорні конспекти, тобто виявити і виділити найголовнішу думку.
А що робить більшість, тупо вчить їх і все.
А потім крок в сторону......)))
Згадаємо класиків. ))
Краще менше, та краще.
Таке враження що зараз вся методика будується на виключенні спілкування.

Питання не-зовсім в тему.
Чи знаєте Ви що вважається найвищим пілотажем в дискусіях?(можливо і в навчанні)

Додано (29.05.2010, 08:54)
---------------------------------------------

Quote (Шестопалов)
"Не одна ряба корова на селі!" Є й інші зошити! Наприклад, двома виданнями розійшлися по Україні зошити видавництва "Аспект", 56 с., 6 грн.

І чим вони відрізняються від інших?
А нічим.
Ось питання з нього
Відкрий діалогове вікно Властивості: Екран, запиши назви його вкладок.
Без коментарів.)))
То Ви пане Шестопалов рекламуєте свою застарілу тестову систему, то протиставляєте свої зошити іншим.
Та закажіть уже, хай Вам напишуть нормальну на даний час тестову систему.


Відредаговано: swetikccc - Сб, 29.05.2010, 09:44
mouse Дата: Сб, 29.05.2010, 11:36 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (swetikccc)
Таке враження що зараз вся методика будується на виключенні спілкування.

Я мав практично протилежне у своєму попередньому пості.

Можливо ми говоримо про різні речі. Я працюю зі студентами. (пригадайте лекції в університеті - 1.5. години тяжкої праці каліграфії). А можливо варто це помістити у посібник, робочий зошит? І як раз за цей час поговорити про проблему??? Діти мало читають, мало говорять, мало спілкуються - певна їх частка сидить за компом.
Моя особиста думка - нормально складений зошит - це не зло як мінімум. Ніхто не заважає в зошіті залишити місця для завдань. Для виконання яких потрібно включити мислення.
(пам`ятаю універ - 1.5 години писанини... де там розвиток мислення? )

Шестопалов Дата: Сб, 29.05.2010, 12:18 | Повідомлення № 19
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (mouse)
Моя особиста думка - нормально складений зошит - це не зло як мінімум. Ніхто не заважає в зошіті залишити місця для завдань. Для виконання яких потрібно включити мислення.

Зараз готується до друку "Інформатика. Робочий зошит. 10 клас". Маєте бажання подивитися його роздруківку і в якості редактора сказати, що у ньому можна вдосконалити? Звичайно, за певну винагороду. Звертайтесь aspekt@aspekt.in.ua
mouse Дата: Сб, 29.05.2010, 12:39 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Дякую, пане Шестопалов, за довіру. Але вже з 4 роки не викладаю у 10 класі інформатику, тому не слідкую за тонкощами програм. Маю інші предмети. Але можу висловити свою думку з досвіду роботи.
Yura_Shrol Дата: Сб, 29.05.2010, 13:19 | Повідомлення № 21
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 533
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)

Вступ. Чому не написати "завантажте тестову систему" не вказуючи яку. Це мені прийдеться дітям щоразу вказувати завантажувати не ту а іншу.
1,2 завдання. Частина учнів робити завдання не будуть а намалюють лише кнопки, і то спишуть в інших.
3 завдання. Навіть якщо учень виконає завдання то опис займе більше часу, і мабуть не вистачить місця.
4 завдання. Див. 3.
5 завдання. Як швидко перевірити чи учень написав правду чи "з потолка".
6 завдання. Див.3.
Результат. Всі галочки будуть стояти, написано з горем пополам, а чи виконувалося завдання - хто зна. Прослідкувати мінімум за 8-ма учнями, чи все вони роблять правильно і в тій послідовності і дати об'єктивну оцінку?!?
Тоді яка користь??? Хіба що працюють свідомі, відповідальні діти.
P.S. Трошки не в цю тему.
Взагалі завдання такого типу оцінити важко, так як нема вираженого кінцевого результату. Колись я пропонував, щоб учень, виконуючи завдання, після кожної дії натискав PrintScreen, а якась нормальна програмка це автоматично зберігала в конкретній папці. А тоді можна переглянути і зробити висновки. Якби таку дію автоматизувати - було б чудово. Учень клацнув мишкою, автоматично зробився скрін. Поки учень думає - нічого не відбувається. Крім того можна оцінити час на обдумування.


Відредаговано: Yura_Shrol - Сб, 29.05.2010, 13:24
swetikccc Дата: Сб, 29.05.2010, 14:26 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (mouse)
Я працюю зі студентами. (пригадайте лекції в університеті - 1.5. години тяжкої праці каліграфії).

А чого ж ви шановні викладачі робите такі лекції?
Quote (mouse)
Ніхто не заважає в зошіті залишити місця для завдань. Для виконання яких потрібно включити мислення.

А все інше білі-берда, я так зрозумів, крім тих чистих листочків. :)

Перепишіть в зошит.....
А чим це відрізняється від конспектування лекцій? :)

mouse Дата: Сб, 29.05.2010, 23:46 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (swetikccc)
А чого ж ви шановні викладачі робите такі лекції?

Якби і хотів зробити, але не можу. В навчальному плані стоять лише практичні заняття :)

Quote (swetikccc)
А все інше білі-берда, я так зрозумів, крім тих чистих листочків.

Це я так розумію жарт :)

А що пише "методика з навчання інформатики" з приводу робочих зошитів з друкованою основою з інформатики?
(хто дасть посилання - вклонюся)

Ktara Дата: Нд, 30.05.2010, 11:11 | Повідомлення № 24
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3926
Нагороди: 36
Рейтинг: 295
mouse, кажись было в "Информатике и информационные технологии в школе"
Пересмотрю, сейчас нет под рукой и напишу
Методика говорит "ЗА"

И еще было в одном из номеров "Информатика в школе". Но там рассматривались рабочие тематические тетради издательства "Ранок". Почему говорю тематические, потому что одна тема - отдельная тетрадь. Пока выпущены: по Ворд, Ексель, Аксес, Основы алгоритмизации и программирования

Если что, есть в электронном виде (от издательства) :)

ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 30.05.2010, 16:39 | Повідомлення № 25
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
Вже 5 користувачів дали відповідь, що не використовують підручник. Мабуть, вони не використовують підручник на уроці - я так розумію. Не відкривають, не листають, не обговорюють картинки, таблички, означення, умови завданнь, і т.д. -> це можна зрозуміти. Але коли ви задаєте домашнє завдання, то БЕЗ підручника вам не обійтись.
Особисто у мене домашнє завдання звучить так : виписати головне з параграфа, дати відповідь на такі то запитання, перенеси табличку, зробити опрний конспект, і тому подібне. Тобто ті завдання, якими багатий кожен робочий зошит. Але як і говорилось, мінус робочого зошита в тому, що його завдання йдуть з обмеженнями до творчого польоту учня, тому робочий зошит як варіант роботи учня вдома мене ПОКИ ЩО не задовольняє.

А от щоб мене задовольнило, так це проведення експерименту: відділити від підручника всі практичні роботи і завдання, а перенести їх в робочий зошит, збільшивши кількість завдань. Але щоб ці завдання вражали своєю різноманітністю, необхідно, щоб робочий зошит поширювався разом з диском. Та чи можливо таке? Чи відбудеться реалізація такого товару(підручник+робочий зошит+диск) за прийнятними цінами???

Ktara, я замовив собі деякі з цих зошитів. 10 грн. ціна одного екземпляру, в який входить зошит-конспект(48 с.), і зошит для практичних і самостійних робіт(32 с.). Ну спочатку був розчарований, але зараз все-таки находжу те, що можна використовувати.
Розчарований тим, що зошит-конспект - це ані риба, ані м’ясо. Треба сидіти з ручкою, і писати-писати... Але плюс в тому, що багато є рисунків. Значно більше чим в підручнику. Але якщо такий зошит альтернатива підручнику - то нехай конспект буде ПОВНОЦІННИМ конспектом.
Самостійні роботи - це тестові завдання. Не зрозуміло, як їх виконувати... Чи можна використовувати ПК, чи ні. Якщо ні - в смітник.
Практичні роботи. Кожна на 2 аркуші а4, і на 80% складається із завдань типу "запишіть свої дії". Коли там час записувати буде, якщо на саме виконання 45 хв. не вистачить.

Висновок : 1. Якщо і застосовувати робочі зошити, то не на всіх уроках, і не всі 45 хв. одного уроку. (це натяк на к-сть сторінок і якість завдань). 2. Число, що визначає ціну такого робочого зошита в грн., повинно бути меншим числа, що визначає кількість робочих днів у лютому, або ж бути одноцифровим.

alex Дата: Нд, 30.05.2010, 21:31 | Повідомлення № 26
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
виписати головне з параграфа, дати відповідь на такі то запитання, перенеси табличку, зробити опрний конспект, і тому подібне.

І виконання цих завданнь з використанням підручника Володіних зймає в учня 25 хвилин. Колега не смішіть.
B)
Глинський__Ярослав Дата: Нд, 30.05.2010, 21:47 | Повідомлення № 27
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Я схиляюсь до думки, що робочий зошит з інформатики річ зайва. Віддаючи дань моді і загальним рекомендаціям методистів, я створив у співавторстві з учителем два робочі зошити «Інформатика. Ч.1. Алгоритмізація і програмування» та «Інформатика. Ч.2. Інформаційні технології» не просто під свої посібники, але й такі, що можуть використовуватись автономно. Але, якщо посібники добре розходяться, то інтерес до зошитів незначний. Можливо через те, що всі мої посібники створені як цілком самодостатні і без зошитів можна обійтися. Ось хто їх немає, тоді так. Хто ще останній рік в 11 класі буде працювати за старим підручником, де дидактика дуже слабка, то такий зошит буде корисний.
Що стосується 9 класу, то була думка створити зошит, але ми від цієї ідеї відмовилися. По перше, мій підручник для 9 класу цілком самодостатній. По друге, заставляти учня щось писати в робочому зошиті з інформатики на ті теми, що вивчаються у 9 класі, не варто. Розвиваючих, творчих і корисних завдань, які учень би виконував із задоволенням і за розумний час, в зошиті навести майже неможливо і інші зошити це лише підтверджують. Електронні зошити тут недопоможуть. Сидіти за комп’ютером і одночасно думати над завданнями – це не найкраще, що можна вигадати.
Що стосується 10 класу, то знову ж таки мій підручник, який готується до друку, цілком самодостатній і без зошита можна обійтися. Але сенс створити зошит тут є заради теми «Електронні таблиці». І не стільки як зошит заради зошита, але як міні-копію мого підручника. Підручник буде коштувати 30 грн і придбати його не всі зможуть, зошит буде коштувати 12 грн і він буде більш доступним, зокрема, для тих вчителів, які будуть терпляче, довго і нудно чекати на надходження безплатних підручників.
Не розцінюйте це як 100% рекламу, пару думок по суті мною ж поставленого питання тут було.
Далі буде...
Шестопалов Дата: Пн, 31.05.2010, 08:41 | Повідомлення № 28
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
Що стосується 9 класу, то була думка створити зошит, але ми від цієї ідеї відмовилися.

Шановний Ярослав Миколайович! Для нас з Вами найголовніше мірило успіху - попит на продукцію, видану на свій фінансовий ризик. Я Вам радив і знову раджу випускати робочі зошити. Мій досвід минулого навчального року каже - зошити для 9-го класу мали успіх від Луганська до Львова! Вся справа, якими вони можуть бути і які завдання повинні містити. На "гросбухи" за державний кошт ми розраховувати не можемо. Тому наші творіння повинні бути дешеві, ефективні, дозовані на кожний урок. Конкретніше: формат - А5, сторінка - урок, об’єм - 56 с., максимальна механізація оцінювання (за 25 сек. - об’єктивна оцінка), оптимальна методика. На "танці" і "шоу" вчителя перед нудьгуючими підлітками програма часу не відводить. Все для того, щоб за нормативами вложитися у 25 хв., відведених на практику, об’єктивно і документовано (для "мамів" і начальства!) оцінити знання та навички учнів. З найменшими затратами малооплачуваних зусиль учителя.
Леена Дата: Пн, 31.05.2010, 14:29 | Повідомлення № 29
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
В следующем году планирую использовать фрагменты из рабочей тетради для младших классов, там есть очень интересные задания. Т.е. я приобрела рабочие тетради для 2-4 класса для себя, а детям будут выдаваться распечатки только того, что мне понравилось и, что я считаю, может быть полезным детям. Что же касается постоянного использования - наверное это все же глупо (ИХМО)
swetikccc Дата: Пн, 31.05.2010, 16:51 | Повідомлення № 30
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (Леена)
Шановний Ярослав Миколайович! Для нас з Вами найголовніше мірило успіху - попит на продукцію, видану на свій фінансовий ризик. Я Вам радив і знову раджу випускати робочі зошити. Мій досвід минулого навчального року каже - зошити для 9-го класу мали успіх від Луганська до Львова! Вся справа, якими вони можуть бути і які завдання повинні містити. На "гросбухи" за державний кошт ми розраховувати не можемо. Тому наші творіння повинні бути дешеві, ефективні, дозовані на кожний урок. Конкретніше: формат - А5, сторінка - урок, об’єм - 56 с., максимальна механізація оцінювання (за 25 сек. - об’єктивна оцінка), оптимальна методика. На "танці" і "шоу" вчителя перед нудьгуючими підлітками програма часу не відводить. Все для того, щоб за нормативами вложитися у 25 хв., відведених на практику, об’єктивно і документовано (для "мамів" і начальства!) оцінити знання та навички учнів. З найменшими затратами малооплачуваних зусиль учителя.

А тепер вчитайтеся уважно в повідомлення автора одного з зошитів.
Так зло такий підхід чи ні?
Для рівня явне зло, а дпя пана Шестопалова явне добро. :)
От вам і вклад в інформатику, а тут ще про Ершова і його концепцію згадували. :)
Головний принцип все для галочки.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Сторінка 2 з 7«123467»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.