Пн, 20.11.2017, 05:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 712367»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
1.Я застосовую підручник і робочий зошит[ 16 ][37.21%]
2.Я застосовую лише підручник[ 14 ][32.56%]
3.Я застосовую лише робочий зошит[ 1 ][2.33%]
4.Я не застосовую ні підручник, ні робочий зошит[ 12 ][27.91%]
Усього відповідей: 43
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 27.05.2010, 21:27 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Прошу вчителів висловитися з цього питання, а також поділитися враженнями щодо відомих Вам робочих зошитів.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шестопалов Дата: Пт, 28.05.2010, 09:11 | Повідомлення № 2
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Глинський__Ярослав)
Прошу вчителів висловитися з цього питання, а також поділитися враженнями щодо відомих Вам робочих зошитів.

Приєднуюсь до запитання Ярослава Миколайовича. Мені також цікаво, як використовуються робочі зошити у навчальному процесі.
pasichov Дата: Пт, 28.05.2010, 11:31 | Повідомлення № 3
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Робочий зошит з інформатики (ІМХО!!!!!! нікому не нав"язую свою думку, тим більш авторам та видавцям) - річ абсолютно непотрібна, мало того, ШКІДЛИВА! Він (зошит) "втискує" учителя (і учня, як наслідок) в рамки "чужої" друкованої основи, позбавляючи і того й того шляхів творчого пошуку. Це стосується не лише інформатики, а й решти предметів. Як правило, робочі зошити "впарює" учням учитель "прагматичний", основна задача для якого "зробтити все формально правильно, але з мінімальними затратиами часу та зусиль" - адже сили і час потрібні для іншого....
Якщо ж учитель (знову ІМХО!!!!!) зацікавлений в результатах своєї праці по-справжньому, він постійно знаходиться в пошуку ШЛЯХІВ отримання цього результата. А зошит - це "залізнична колія" - вліво-вправо коли захотів, не повернеш...."дорога сама меня приведет КУДА НИБУДЬ..."(с)
А "впарити" учням, аби валялися....якось совісно...
Чесно запитали - чесно й відповів. Прошу без образ.


Відредаговано: pasichov - Пт, 28.05.2010, 16:09
swetikccc Дата: Пт, 28.05.2010, 11:36 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Ви тільки вдумайтеся паперовий зошит для інформаційних технологій.))
Ktara Дата: Пт, 28.05.2010, 11:37 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
swetikccc, ну есть еще он-лайн тетради, не обязательно бумажный вариант :)
Шестопалов Дата: Пт, 28.05.2010, 11:56 | Повідомлення № 6
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (pasichov)
Як правило, робочі зошити "впарює" учням учитель "прагматичний", основна задача для якого "зробтити все формально правильно, але з мінімальними затратиами часу та зусиль"

В умовах, коли на інформатику віділяється 1 год. на тиждень, робочий зошит - єдиний засіб хоч "чему-нибудь" навчити учня! Особливо, коли вчитель має "довантаження" 2-4 уроки інформатики до математики, історії і навіть фізкультури.
swetikccc Дата: Пт, 28.05.2010, 13:53 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Шестопалов)
В умовах, коли на інформатику віділяється 1 год. на тиждень, робочий зошит - єдиний засіб хоч "чему-нибудь" навчити учня! Особливо, коли вчитель має "довантаження" 2-4 уроки інформатики до математики, історії і навіть фізкультури.

Вчить вчитель.
Вчаться самостійно по підручниках.
А зошит біль для контролю і для.........
Quote (Ktara)
swetikccc, ну есть еще он-лайн тетради, не обязательно бумажный вариант

Це вже краще як варіант контролю, але час є час.
Творчість, творчість і тільки творчість.
pasichov Дата: Пт, 28.05.2010, 15:58 | Повідомлення № 8
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Шестопалов)
В умовах, коли на інформатику віділяється 1 год. на тиждень, робочий зошит - єдиний засіб хоч "чему-нибудь" навчити учня! Особливо, коли вчитель має "довантаження" 2-4 уроки інформатики до математики, історії і навіть фізкультури.

Нічого, у них у всіх в дипломі написано "учитель інформатики", на відміну від нас з вами, шановний п. Шестопалов :-) ще трошки, і зоборонять нам з вами інформатику викладати - не фахівці...
В тому той біда, що як їх вчили (за залишковим принципом другої спеціальності), так і вони вчать... Зошит тут не допомагає працювати, а скоріше допомагає РОБИТИ ВИГЛЯД ПЕРЕД КЕРІВНИЦТВОМ, що людина працює. Тобто я щиро переконаний в ШКОДІ робочих зошитів з точки зору кінцевого результату. Так би отой горе-сумісник щось би тріпався, а так "зачем нам думать! С нами тот, что все за нас решит..."(с)
Є ще одна причина, яка мене налаштовує проти робочих зошитів тв й інших "не з бібіліотеки" підручників - це привабливий для учителя (і, в основному, для маючих СУТТЄВИЙ вплив на учителя методистів обласних інститутів) механізм поширення. Поширюється КРАЩЕ НЕ КРАЩИЙ ПІДРУЧНИК, а підручник з паривабливішим механізмом... Такий собі "державницький підхід". І, головне, усіх влаштовує.


Відредаговано: pasichov - Пт, 28.05.2010, 16:55
mouse Дата: Пт, 28.05.2010, 16:49 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Якщо вчитель самостійно складає такие зошит, хіба це погано? (Економічний бік брати не будемо, це на совісті вчителя)
pasichov Дата: Пт, 28.05.2010, 17:00 | Повідомлення № 10
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (mouse)
Якщо вчитель самостійно складає такие зошит, хіба це погано? (Економічний бік брати не будемо, це на совісті вчителя)

Якщо складає, то мабуть, йому це для чогось потрібно. Як на мене, з методичної точки зору робочий зошит з інформатики (ІМХО, звичайно) - це щось на кшталт гумової ляльки з секс-шопу...Я, звичайно, можу помилятися, але Я ТАК ЦЕ ВІДЧУВАЮ. В свої роботі ніколи не використовував, хоча перші зразки в нас видавалися ще на початку 90-х. Але ще раз повторю - МАЄ ПРАВО НА ІСНУВАННЯ І ІНША ПОЗИЦІЯ. Якщо це вам допомагає отримати кращі результати - то складайте, користуйтеся, купуйте готові... Єдине, з чим я погоджуюся безперечно - це те. що робочі зошити "оптимізують" роботу учителя, різко заощаджуючи час.


Відредаговано: pasichov - Пт, 28.05.2010, 17:04
Ktara Дата: Пт, 28.05.2010, 17:02 | Повідомлення № 11
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Я не могу сказать что ЗА и не могу сказать что я ПРОТИВ. Видать все зависит от цели, с которой создается эта тетрадь. Если целью есть экономический аспект, то как сказал mouse, это на совести учителя и я буду ПРОТИВ таких тетрадей.
И абсолютно ПРОТИВ если эта тетрадь заключается в том, что там надо записывать каждый шаг о проделанной работе. Что-то мне такие отчеты напоминают ....
volevikt Дата: Пт, 28.05.2010, 17:43 | Повідомлення № 12
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (swetikccc)
Творчість, творчість і тільки творчість.

Цілком згодна!
При використанні робочих зошитів вчитель втрачає свій індивідуальний стиль. Він чітко слідує по методиці, яка йому можливо непритаманна та ще й не враховує особливості контингенту його учнів. Це все рівно, що читати уроки по чужим конспектам.
Знаю, що багато вчителів із задоволенням використовують робочі зошити із власних міркувань. І це їх право.
Може я й вредна, але подобається творити самій. ;)
mouse Дата: Пт, 28.05.2010, 17:55 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (volevikt)
При використанні робочих зошитів вчитель втрачає свій індивідуальний стиль.

А якщо зошит вчитель склав сам, і відповідно то його творчість?

Quote (pasichov)
з методичної точки зору робочий зошит з інформатики (ІМХО, звичайно) - це щось на кшталт гумової ляльки з секс-шопу..

А якщо зошит це опорний конспект учня, для економії (оптимізації) часу на уроці? Якщо там приклади виконання завдань, завдання?

Особливо, якщо підручника нема з таких дисциплін як методика? На мою думку диктувати те, що можна подати учню в готовому варіанті, не варто. Учні дома можуть проглянути матеріал наступного заняття і вже обговорювати його.
:?

volevikt Дата: Пт, 28.05.2010, 18:54 | Повідомлення № 14
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (Глинський__Ярослав)
поділитися враженнями щодо відомих Вам робочих зошитів.

Висловила лише власну думку з цього приводу.
Quote (mouse)
А якщо зошит вчитель склав сам, і відповідно то його творчість?

Ви неуважно читали моє повідомлення. :)
Quote (volevikt)
Може я й вредна, але подобається творити самій.

Тільки "творю" не робочі зошити, а розробляю різноманітний дидактичний матеріал до уроку. Я не суперпрофі, але дітям подобається виконувати мої завдання.
Yura_Shrol Дата: Пт, 28.05.2010, 22:48 | Повідомлення № 15
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
В школі є підручники "Інформатика 9 клас" І.О. Завадський і компанія. Придбав один екземпляр "Практикум і робочий зошит з інформатики 9 клас" цих же авторів.

Кількість сторінок - більше 250 (така кількість "тягне" на книжку, а не на зошит). Ділимо 250 на 32 (кількість розділів) отримуємо 7,8 сторінки на урок. Відповідно в класі заповнити нереально. Вдома можна, але, шановні, в учнів не одна інформатика. Є ще куча різних предметів із своїми зошитами. Знаючі люди нехай підкажуть: скільки часу учень повинен витрачати на підготовку одного уроку згідно норм? Вспіє? Хвала учню. Можна не виконувати всі завдання, вибірково. Але для чого тоді учню носити додаткову вагу? Попробуйте взяти рюкзак учня, який відповідально носить всі підручники, і пронесіть трішки.

Завдання. Частина завдань толкові. Але з частиною завдань я категорично не згідний. Наприклад: "Запишіть послідовність операцій, що дають можливість із викривленого зображення чоловічка ... отримати ... "нормального чоловічка"" (повністю питання не писав). Попробуйте збігаючи по сходах вниз задуматься над "послідовністю Ваших дій" і як у Вас так получається. Обережно, не впадіть. Раз потрібна послідовність дій - її потрібно виконувати, а не записувати. Ви давали колись консультації по налаштуванні комп'ютера по телефону? Немаючи комп'ютера під рукою це зробити досить складно. А багато учнів комп'ютерів не мають.

Ціна. 30 грн. Ну не можу я навіть просити учнів придбати зошит за таку ціну, тим більше він буде використовуватися не повністю, а багатьом він "до лампочки". І в кінці року я його не віддам, щоб не списували наступні покоління. Це не зошит за 5 грн, покористувались і "ладненько". 30 грн шкода.

Тому моя відповідь пока - ні.

Все що я написав ІМХО. Не судіть строго.

Відредаговано: Yura_Shrol - Пт, 28.05.2010, 22:53
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Чи потрібні робочі зошити з інформатики?
Сторінка 1 з 712367»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.