 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Практична підготовка студентів
| |
mouse |
Дата: Пн, 27.04.2009, 14:01 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Відомо, що робота - це практична діяльність. З іншого боку - лекції - це теорія. В ВУЗах є практичні заняття. На мою думку, це не доцільно відривати теорію від практики. Як Ви вважаєте, яку частину навчального часу потрібно віддати на практику і на теорію (мова йде про дисципліни, що виходять з інформаційних технологій) Можливо, маєте досвід розумного підходу.
|
|
| |
mouse |
Дата: Пн, 27.04.2009, 14:52 | Повідомлення № 2 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Моя думка. 1. Теор підготовку зменшити, віддавши ці години на самостійне опрацювання, з відповідною системою контролю 2. Час, що звільнився витратити на практичну діяльність таку, яка імітує реальні завдання, проекти за темою, моделювання ситуацій тощо. Після універа потрібен час, щоб людина набиралася практичних навичок! А якже ВУЗ, що вони робили? Всебічно розвивали?!
|
|
| |
Dron |
Дата: Пн, 27.04.2009, 15:37 | Повідомлення № 3 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
| Quote (mouse) А якже ВУЗ, що вони робили? Всебічно розвивали?! Это да!!! У нас первые 2 курса по специальности тока 5 предметов было из где-то 30. Quote (mouse) Час, що звільнився витратити на практичну діяльність таку, яка імітує реальні завдання, проекти за темою, моделювання ситуацій тощо. Полностью с Вами согласен! Если студент захочет решить какую-то проблему, теоретические знания нароет и сам, важно вовлечь его в эту деятельность.
|
|
| |
НІКОЛЯ |
Дата: Пн, 27.04.2009, 15:41 | Повідомлення № 4 |
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
| Теоретичний матеріал без можливості застосування це мертвий груз.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Пн, 27.04.2009, 16:02 | Повідомлення № 5 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| да, есть теоретические занятия и лекции. Но стандартная программа 54 часа. То есть 36 аудиторных (лекция+практика) и 18 часов самостоятельной работы. А перед любой практикой есть теория, так как пара 1час 20 минут. Понятное, что столько они не будут сидеть перед компами, отсюда что чисто теоретических пар очень мало, в основном это теория+практика
|
|
| |
mouse |
Дата: Пн, 27.04.2009, 16:16 | Повідомлення № 6 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Смішно згадувати. Але коли прийшов після універа працювати в школу, навіть Windows не міг сам встановити! Вчився працювати у Ворді, Екселі, розбирався в мережі, вже не кажу про залізо. А от що не викликало труднощів так це Паскаль, якому нас 1.5 року вчили на .... на Корветах, що завантажувались через мережу з головного! Оце було. Примітка. А це вже був початок ХХІ століття. Ось така освіта. Треба дякувати, що навчили вчитись.
|
|
| |
Newbie |
Дата: Пн, 27.04.2009, 16:59 | Повідомлення № 7 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| а що ж ви хотіли? технології міняються, з шаленою швидкістю толку якщо ми в інституті вчили як в Він3.11 працювати, у Вісті то не особливо поможе, хіба ні? і чим далі - тим більший темп, і тим більший розрив між тим, що може навчити інститут/школа, і тим, що знадобиться практично
|
|
| |
mouse |
Дата: Пн, 04.05.2009, 14:25 | Повідомлення № 8 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Цікава ситуація ще й тому, що якщо витрачати багато часу на практику: матеріал для неї треба дуже ретельно відбирати, оскільки коли студент завершить навчання через 5 років, технології можуть і змінитися! Але основні напрямки залишаються. Важко собі уявити, що будемо мати у 2014 році? Але якщо брати 2004 та 2009 рік - багато змінилося, але основні підходи залишились. На мою думку, при відборі практики для студентів треба визначити провідні лінії. А чи буде це Word 97, ХР, 2007 - це вже деталі. Чи буде це Vsual Studio 6, 2005, 2008 - це оболонка, якщо нема бази для того, щоб зробити тестуючий комплекс, то ніяка студія не допоможе. Оболонку можна вивчити за місяць. А принципи - маю сумніви.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |