Вт, 21.11.2017, 19:16
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: mouse, Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.9 Інформатика у ВНЗ » Якість викладання інформатики в ВНЗ (Розмова про те що дають і як дають)
Якість викладання інформатики в ВНЗ
dpi Дата: Сб, 29.03.2008, 13:13 | Повідомлення № 1
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Пять лет назад "поступали" с сыном на программирование и защиту информации в Донецке и Днепропетровске.
Объездил соответствующие ВУЗы, изучил программы обучения, а теперь сын заканчивает один из них, знаю качество преподавания.
Тот же, что и в школах, даже хуже. А в школах вы знаете что.
И не потому, что туда не хотят идти работать. Туда не берут (нет званий). Берут только 20-ти летних - "перспективных". На форумах есть представители ВУЗов. Что происходит?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

PanPete Дата: Вт, 03.02.2009, 10:44 | Повідомлення № 46
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (dpi)
=> учу детей не высовываться, хотя бы первый год.

Проглядається тема для нової дискусії - формування психології конкурентоздатної людини.
Як на мене, то подібний підхід недопустимий. В перший рік формується уявлення про нову людину(студента, працівника, тощо), лишня обережність цієї людини в показі власних можливостей може привести до недооцінки її потенціалу, наслідки я думаю зрозумілі.
dpi Дата: Вт, 03.02.2009, 11:41 | Повідомлення № 47
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Если они все будут делать на отлично и вовремя, не высовываясь, последствия будут только положительные.
Никто не говорит о том чтобы они прикидывались дураками.
alpex Дата: Вт, 03.02.2009, 13:57 | Повідомлення № 48
Часто заходить...
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (dpi)
=> учу детей не высовываться, хотя бы первый год.

Я всегда предлагаю такому учентку стресс-тест: подсовываю ему какое-нибуть задание, чтобы он реально посмотрел, насколько он "крут". Если он действительно может за 10 минут сделать на уроке ту работу, которую остальная масса учеников делает 30 минут, почему он должен скрывать или стыдится этого?
Ученик, который уже два года как сделал, раскрутил и администрирует сайт с приминением php и Java, я буду заставлять его в блокноте делать страничку "Хело, ворд" 30 минут урока? (это я образно). Он ее за 10 минут сделает. И я его за это похвалю. И поставлю хорошую отметку.

swetikccc Дата: Вт, 03.02.2009, 14:57 | Повідомлення № 49
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Інформатика зло. ;)
Чому ми вчимо, компомарательству (бумагомарательству)
Мы учим нормально обрабатывать информацию?
piktor Дата: Вт, 03.02.2009, 16:49 | Повідомлення № 50
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (swetikccc)
Інформатика зло.

informatics.org.ua - обитель зла, а пан Ковальчук - головний Мефістофель.
Ketrin Дата: Вт, 03.02.2009, 19:11 | Повідомлення № 51
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote
Цитата (dpi )
=> учу детей не высовываться, хотя бы первый год.

Можливо для деяких "педагогів", яких швидко можна вичислити. Але це не вірна позиція.

Я такої ж думки як і alpex

Quote (alpex)
Я всегда предлагаю такому учентку стресс-тест: подсовываю ему какое-нибуть задание, чтобы он реально посмотрел, насколько он "крут". Если он действительно может за 10 минут сделать на уроке ту работу, которую остальная масса учеников делает 30 минут, почему он должен скрывать или стыдится этого?
Ученик, который уже два года как сделал, раскрутил и администрирует сайт с приминением php и Java, я буду заставлять его в блокноте делать страничку "Хело, ворд" 30 минут урока? (это я образно). Он ее за 10 минут сделает. И я его за это похвалю. И поставлю хорошую отметку.

Це принципи педагогіки:дефернціація та індивідуалізація. І це нормально. А посередні вчителі і хочуть навколо себе бачити посередність.

Quote (swetikccc)
Мы учим нормально обрабатывать информацию?

Не знаю хто як, а я намагаюся. Коли в студентів виникає питання, а як? Або бажання знати більтше. Я пропонує їм спочатку запитати у сусідів, потім знайти відповідь в інтернет, і коли вони нічого не знаходять (а таке я навіть і не пригадаю) тоді я відповідаю.
Я вчу шукати і думати, спілкуватися із колегами, з метою пошуку потрібного.

Коли студент приходить і каже я нічого незнайшов (ла) по такій-то темі - я просто навіть обурююсь, отже і не пробував. При ньому показую як це робиться, але результат мого пошуку не дозволяю зберегти :)

mouse Дата: Сб, 25.04.2009, 13:40 | Повідомлення № 52
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ketrin, звичайно, потрібно створювати проблемні ситуації. Ніхто в житті не буде біля них сидіти і казати де і як натиснути. Мають самі дізнаватися, а вчитель корегувати роботу та вказувати шляхи вдосконалення знань. Знання здобуваються, а не розповідаються!
Приклад.
Всі чати та контакти(відомий сайт) перенаправив на локальний веб-сервер. Одразу купа звинувачень: "Як Ви могли!!".
Потім пішла напружена робота - пошук, а як же можна все відкрити. І знайшли. Запам*ятали, що так можна заборонити і як саме. І головне, що здобули знання.
Звичайно, що це один нюанс, але студенти - майбутні вчителі інформатики в початковій школі - це не зайве.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.9 Інформатика у ВНЗ » Якість викладання інформатики в ВНЗ (Розмова про те що дають і як дають)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.