Нд, 17.12.2017, 16:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 3«123»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Операційні системи.
Операційні системи.
W-w-W Дата: Ср, 13.05.2009, 22:54 | Повідомлення № 1





В даній темі пишіть цікаве про операційні системи та все, що з ними пов'язане!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

NatVovk Дата: Пн, 18.05.2009, 19:42 | Повідомлення № 16
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чітко, але чи зрозуміло? Особиливо для учня.

Олександре, а пояснити це визначення має вчитель (адже вчитель завжди має роз’яснювати визначення, тоді учні краще його засвоють)
Пояснення таке:
ідентифікована — тобто має унікальне ім’я (тут демонструємо приклади повних імен файлів, та зауважуємо, що на одному комп’ютері немає двох файлів з одонаковими повними іменами)
сукупність екземплярів повністю описаного в конкретній програмі типу даних, — тут пояснюємо, що файли можуть бути різних типів, це залежить від програми, якою він створений.
що знаходяться поза програмою у зовнішній пам’яті комп’ютера і доступні програмі через спеціальні операції — тут звертаємо увагу, що файли зберігаються уТІЛЬКИ у зовнішній пам’яті, а під час роботи з файлом він завантажується у оперативну пам’ять, цим керує ОС.
Номер ГОСТу знову сказати не можу, бо це на роботі, а я вже тиждень на лікарняному. Навіть у Запоріжжя не поїхала, про що дуже жалкую.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 19.05.2009, 21:00 | Повідомлення № 17
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3631
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Наталіє, Ваше роз’яснення дуже добре підходить для ВУЗу. Приблизно так і нас навчали в університеті. Незважаючи на те, що це аж 10-й клас, для учнів трактоване Вами визначення і роз’яснення буде туманним і не зрозумілим. ПЕРЕВІРЕНО НА ВЛАСНОМУ ДОСВІДІ.
Quote (NatVovk)
сукупність екземплярів повністю описаного в конкретній програмі типу даних

тільки цю частинку потрібно кілька разів прочитати, щоб зрозуміти суть.
Біда багатьох посібників і підручників заключається саме в складному для розуміння викладі матеріалу, що викликає в дітей 16 річного віку негативне ставлення до них і вічну фразу типу "Прочитав параграф тричі, нічого не зрозумів. По дурному написано" або "Занадто заумно в параграфі написано, нічого не зрозуміло" і т.д.
PanPete Дата: Вт, 19.05.2009, 21:17 | Повідомлення № 18
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ковальчук_Олександр)
Біда багатьох посібників і підручників заключається саме в складному для розуміння викладі матеріалу

Згоден. Визначення, які потребують додаткових розяснень складових цього визначення зазвичай більшою частиною класу не засвоюються.
alex Дата: Вт, 19.05.2009, 21:35 | Повідомлення № 19
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Памятаю в інституті був спецкурс "Наукові основи шкільного курсу математики". Якщо говорити на примітивному рівні, то його ціллю було вирішення проблеми поєднання наукового підходу з доступністю для учнів.
Було б не погано щоб таку проблему було розвязано і для інформатики. Іншими словами ,було сформовано деяку множину понять в такій формі , які відповідали б двом вимогам: науковість і доступність.
Був би вдячний якщо учасники форуму запропонували своє означення файла.
Наприклад я даю означення таким чином
Файл - це поіменована порція інформаціїї, яка зберігається на зовнішньому запамятовуючому пристрої.
Буду вдячний за критичні зауваження та вказання недоліків та протиріч , якщо такі є,даного означення.
NatVovk Дата: Ср, 20.05.2009, 14:46 | Повідомлення № 20
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (Ковальчук_Олександр)
Наталіє, Ваше роз’яснення дуже добре підходить для ВУЗу.

Олександре, можна для учнів простіше буде дати наприклад таке визначення:
Файл — це сукупність даних певного типу, яка має унікальне ім’я, зберігається у зовнішній пам’яті комп’ютера та доступна програмам за допомогою спеціальних операцій.
Ще іноді доводиться чути від учнів, що «у файлах зберігаються фотографії, тексти, картинки ...», тут варто роз’яснити учнім що навпаки фотографії, тексти, картинки зберігаються у вигляді файлів, тому що файл це лише сукупність байтів, а це буде фото або текст залежить від інтерпретації програмою.
Вчитель Дата: Сб, 08.08.2009, 00:53 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (Ktara)
Если указан автор, то никаких проблем. А если авторство не указано, то я считаю намного честнее оставить все как есть а не дописывать авторство себе или кому-нибудь ради соблюдения приличий. А все аватары есть в коллекции, можно менять хоть каждый день

Шановні колеги! Для того, щоб орієнтуватись у тому, ЯК працює ОС і що воно таке взагалі, рекомендую книжечку "Основи операційних систем", в-во Богдан, те ж саме було і у Шкільному світі, NatVovk запитайте, вона точно скаже... Автори цієї книжечки В.Лапінський, В.Габрусев. Є ще одна, популярна брошурка, для дітей. Там автори В.Лапінський, В.Габрусев, О. Нестеренко...
Ми намагались написати все СТРОГО...
Щодо авторизації висловлювань. Мене дуже непокоїть досить вільне поводження з формулюваннями - ми працюємо там, де КОЖНЕ слово (кожний квантор висловлювання) має бути однозначним. Я точно знаю, що вислів "робота з дисками" (а якщо це твердотільний носій даних?) є некоректним, але його написано було в програмі, затвердженій МОН (зараз вона втратила чинність).

Додано (08.08.2009, 00:53)
---------------------------------------------

Quote (alex)
Був би вдячний якщо учасники форуму запропонували своє означення файла

Наталя пише все правильно! Файл - поіменована сукупність даних, розташованих на ЗЗП (не можна казати "інформації", бо там інформації може не бути зовсім!). Більш строго було б казати : "...певним чином організована і поїменована сукупність даних...".
Нагадую, що будь яка модель об"єкту вивчення повинна бути внутрішньо несуперечливою і зовнішньо узгодженою, допускати свою ДОБУДОВУ до рівня адекватності, доступного певній галузі науки...)


Відредаговано: Вчитель - Сб, 08.08.2009, 00:58
pasichov Дата: Сб, 08.08.2009, 01:03 | Повідомлення № 22
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Вчитель)
Файл - поіменована сукупність даних, розташованих на ЗЗП (не можна казати "інформації", бо там інформації може не бути зовсім!). Більш строго було б казати : "...певним чином організована і поїменована сукупність даних...".
Нагадую, що будь яка модель об"єкту вивчення повинна бути внутрішньо несуперечливою і зовнішньо узгодженою, допускати свою ДОБУДОВУ до рівня адекватності, доступного певній галузі науки...)

+100%
Повністю підтримую. Але в є дві "проблеми" - "принцип науковості" і "принцип доступності" . Інколи входять в конфлікт. І не завжди ясно, якому віддавати перевагу. Але вчитель повинен знати істину...
teruk Дата: Пн, 10.08.2009, 22:51 | Повідомлення № 23
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Панове а як Вам таке визначення ФАЙЛ це обмежений об'ем інформації який має унікальне ім'я і записаний на диск. :)
Зрозуміють діти це визначення чи ні ?


Відредаговано: teruk - Пн, 10.08.2009, 22:53
Вчитель Дата: Чт, 27.08.2009, 07:10 | Повідомлення № 24
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (teruk)
Панове а як Вам таке визначення ФАЙЛ це обмежений об'ем інформації який має унікальне ім'я і записаний на диск.

Зрозуміють, але воно НЕПРАВИЛЬНЕ!
1. Інформації може не бути зовсім (багато для Вас інформації у книжці, написаній на фарсі?)
2. Записаний на диск - про диск вже говорили, краще - "фізичний носій даних", просто "носій даних"
3. Слова "обмежений об"єм" - зайві.
Може краще: Іменована сукупність даних, що знаходиться на певному носії?
PanPete Дата: Чт, 27.08.2009, 10:28 | Повідомлення № 25
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Вчитель)
Слова "обмежений об"єм" - зайві.

Чому ж лишні? Якщо вже так критично відноситися до формулювання, то слід памятати, що максимальний розмір файлу закладається обмеженнями файлової системи, в якій створюється цей файл. Найбільний можлививий розмір (в всякому випадку відомий мені) - 16 ексабайт і дозволений він в ZFS (Zettabyte File System). Розмір фантастичний, але ж обмеження є! Про ZFS дивись в http://uk.wikipedia.org/wiki/ZFS


Відредаговано: PanPete - Чт, 27.08.2009, 10:36
swetikccc Дата: Чт, 27.08.2009, 18:50 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3980
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цікаво до чого віднести мережевий вірус?
Вчитель Дата: Чт, 27.08.2009, 20:54 | Повідомлення № 27
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Додано (27.08.2009, 20:43)
---------------------------------------------
Quote (NatVovk)
Файл — це сукупність даних певного типу, яка має унікальне ім’я, зберігається у зовнішній пам’яті комп’ютера та доступна програмам за допомогою спеціальних операцій.

Наталя, слова "певного типу" зайві, пригадай, які типи даних зберігаються у файлах БД, ЕТ. Зайве і "доступна програмам...", бо то є зовнішнє по відношенню до ознаки класу!
Quote (PanPete)
Чому ж лишні? Якщо вже так критично відноситися до формулювання,

От тому і зайві, що є зовнішнє (по відношенню до ознаки класу об"єктів) обмеження! В принципі можна і погодитись, маючи на увазі скінченну множину даних... А до всіх означень треба відноситись виважено і критично, я про це писав раніше, бо переучувати потім - горе!
А чім не підходить те, що написала НатВовк і те, що написав я?
Для awpriss17: Ваше визначення мабуть годиться, якщо не враховувати те, що за ним навіть дуже великий файл може не містити інформації взагалі (див. моє зауваження про книжку на фарсі!).
Найкраще, на мою думку, все ж таки говорити про дані, певним чином організовані, іменовані і розміщені на носії - так і простіше, і ніхто єхидних запитань не задаватиме.
З повагою!

Додано (27.08.2009, 20:35)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Повністю підтримую. Але в є дві "проблеми" - "принцип науковості" і "принцип доступності" . Інколи входять в конфлікт. І не завжди ясно, якому віддавати перевагу. Але вчитель повинен знати істину...

Дякую! Як в армії казали: див. пункт перший...
А серьозно, я колись сформулював відповідь таким чином: учневі необхідно подавати модель об"єкта вивчення з рівнем адекватності, який робить її доступною, але дозволяє добудувати її до більш високого рівня адекватності НЕ РУЙНУЮЧИ!
Приклади у фізиці - від механічного руху до поняття світової (евентуальної) лінії подій, від неперервного простору до квантування енергії і уявлення про співвідношення невизначеності Гейзенберга через хвилі деБройля - особисто я викладаю і фізику, там цими східцями рухаюсь зі студентами три семестри...
А істину мабуть знає тільки Господь Бог!

Додано (27.08.2009, 20:54)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Цікаво до чого віднести мережевий вірус?

Вредоносная программа, распространяющаяся по сети...
А вообще, лучше о драконах ни слова!
Было дело (примерно в 1987 году), высказался я о том, что к текстовому (в АСКИ кодах) файлу нельзя прицепить вирус, причем высказался на довольно широкую аудиторию (в круглом столе в радиолюбительском эфире...). И что вы думаете, кого-то заело и этот кто-то сочинил сию гадость.


Відредаговано: Вчитель - Чт, 27.08.2009, 20:55
gromko Дата: Чт, 03.09.2009, 15:37 | Повідомлення № 28
Лінуксоїд
Повідомлень: 2718
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Шановні колеги - говоримо про операційні системи!
Вчитель Дата: Ср, 04.11.2009, 22:21 | Повідомлення № 29
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Отож! Цікаво, а хтось читав книжечки, про які писано у Повідомленні № 21?
Там написано, що таке операційна система, як вона (вони) працює... ДУЖЕ ДЕТАЛЬНО!!!
До речі, файлова підсистема не є обов"язковою складовою ОС, як не є її обов"язковою складовою графічний інтерфейс! Прикладів багато.
А про файли та інформацію - дійсно окрема мова, погоджуюсь.

Додано (04.11.2009, 22:21)
---------------------------------------------

Quote (Махновець_Ігор)
При розробці ОС широко застосовується абстрагування, що є важливим методом спрощення й дозволяє сконцентруватися на взаємодії високорівневих компонентів системи, ігноруючи деталі їхньої реалізації. У цьому змісті ОС являє собою інтерфейс між користувачем і комп'ютером.

Знову "тщательней", не знаю, звідки матеріал, але повірте мені (або запитайте інших людей, які безпосередньо працюють з ядрами ОС, збирають їх, пишуть компоненти ОС тощо), ОС НЕ ПРАЦЮЄ З ВИСОКОРІВНЕВИМИ КОМПОНЕНТАМИ системи, її задача - не ІГНОРУВАТИ деталі, а створити умови для взаємодії апаратної і програмної складових обчислювальної системи якраз на рівні абстракцій найнижчого можливого рівня архітектури.
Не ображайтесь, але, на мою думку, автори матеріалу, який Ви транслюєте, досить хибно розуміються на предметі.
Пані Операційна Система може образитись на те, що Ви їй приписуєте.
Quote (Махновець_Ігор)
Багатозадачність це режим одночасного рішення декількох завдань на комп'ютері.

Як казав старий єврей - в одном слове две ошибки... "рішення декількох завдань на комп"ютері"... Такого визначення багатозадачності навіть у (хотів написати прізвища, але ж явно їх не знають) немає... До того ж завдання виконуються, задачі - розв"язуються...
З повагою


Відредаговано: Вчитель - Ср, 04.11.2009, 22:23
mouse Дата: Ср, 04.11.2009, 22:59 | Повідомлення № 30
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Вчитель, з Вами важко не погодитись. Особливо відвідавши Ваш сайт, перечитавши перелік праць....
...є чому вчитися...
%)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Операційні системи.
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.