Сб, 18.11.2017, 12:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Курсова перепідготовка вчителя інформатики (Ообговорення питань дієвості, ефективності курсів)
Курсова перепідготовка вчителя інформатики
filnick Дата: Пн, 18.05.2009, 17:59 | Повідомлення № 16
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
У 2009/10. Через 5 років.
manchuk68 Дата: Пн, 06.07.2009, 14:37 | Повідомлення № 17
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
На курсах була лише раз(2007р) - очно-дистанційна форма. Користь була лише тому, що я дуже хотіла отримати знання з програмування. Початок був чудовий, а от кінець.... не все було продуманим, та й навантаження занадто ... адже крім контрольних робіт ще й є інші обов'язки( робота, сім'я).
ihor_hontar Дата: Пн, 06.07.2009, 15:32 | Повідомлення № 18
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Шановні колеги! Наша Львівська оласть перейшла на кридитно-модульну ситему підвищення кваліфікації вчителів.
Професійний портфоліо вчителя
Портфоліо - це колекція робіт вчителя за певний час. Форму його вибирає сам автор. Строгих правил ведення портфоліо немає. Це індивідуальна творчість.
Цілі ведення портфоліо вчителем:
• систематизація досвіду;
• чітке визначення напрямів розвитку, що полегшує самоосвіту або консультування з боку колег і адміністрації;
• об'єктивніша оцінка професійних умінь;
• допомога в атестації, в отриманні вищої категорії, вищої посади при участі в конкурсі, надходженні в аспірантуру

Портфоліо необхідний для проведення всестороннього систематичного аналізу вчителем своєї педагогічної діяльності. Вчитель в своєму портфоліо відстежує ефективність власного викладання, проводячи самооцінку своєї педагогічної діяльності. Це особистий план реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької діяльності. У портфоліо вчитель відстежує хід і результати учбового процесу. Весь об'єм значущої інформації, який знаходиться в портфоліо, необхідний для пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання неминуче примушує поглянути на свою роботу критично. А сам процес пошуку відповіді на власні питання сприяє професійному зростанню педагога.
Правила складання портфоліо:
• якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;
• визначити вигляд і структуру портфоліо, види рефлексії і критерії оцінки;
• зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в певному порядку; скласти перелік;
• всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій;
• важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей;
• вказати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи;
• регулярно писати замітки, рефлексій.
Загальні відомості
1. Прізвище, ім'я, по батькові ________________________________
2. Дата народження ________________________________
3. Освіта _________________________________________
4. Який навчальний заклад закінчив _______________________
5. Спеціальність за дипломом _____________________________
6. Кваліфікація за дипломом ______________________________
7. Диплом: серія _______ № __________, дата видачі _______р.
8. Домашня адреса _________________________ Телефон __________
Службові відомості
9. Посада _______________________________________
10. Проблема з предмету над якою працює: ________________________________________________
11. Які предмети викладає ______________________________________________________
12. Позакласна робота з предмета ________________________________________________________
13. Класне керівництво ____________________________________
14. Самоосвіта (Зміст роботи, виконання).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. Інформація про проведення відкритих уроків (Рік, дата проведення, клас, тема уроку).
_____________________________________________________________________________________
16. Інформація про відвіданні уроки (Рік, дата, П.І.Б. вчителя, предмет, тема уроку).
_______________________________________________________________________________________________________________
17. Інформація про участь в шкільних заходах (засіданнях МО, педрадах, конференціях, конкурсах, виставках, предметних тижнях и т.д.) (Вказати рік, дату, назву заходу, форму участі).
__________________________________________________________________________________________________________________________
18. Інформація про відвідування позашкільних заходів (засідань МО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег із інших шкіл.) (Вказати рік, дату, тип заходу, місце проведення, тему заходу).
__________________________________________________________________________________________________________________________
19. Інформація про участь учнів у позашкільних заходах з предмету (Рік, дата, тип заходу, місце проведення, кількість учасників, класи, результативність – зайняті призові місця)
___________________________________________________________________________________________________________________________
20. Друкована продукція: (Назва, видавництво, рік)
____________________________________________________________________________________________________________________________
21. Підвищення кваліфікації. (Назва навчального закладу/установи, період навчання, тематика підвищення кваліфікації, № свідоцтва)
__________________________________________________________________________________________________
22. Проходження атестації. (Дата, результати атестації)
__________________________________________________________________________________________________
23. Заохочення, нагороди, почесні звання
___________________________________________________
24. Документи і матеріали із досвіду роботи, розроблені вчителем (зміст зразків і документів, що ілюструють можливості та досягнення його власника):
__________________________________________________
25. Рівень володіння ком’ютером.

PanPete Дата: Вт, 07.07.2009, 23:56 | Повідомлення № 19
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Папка портфоліо і в нас знайшла місце для збирання пилюки. Процес нововедення пройшов без відповідних пояснень цілей цієї дії, тому заповнення численних таблиць пройшов на рівні "аби відчепилися", користі від цієї роботи ніхто не зрозумів
dpi Дата: Чт, 09.07.2009, 15:08 | Повідомлення № 20
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Даже если у меня и все нормально с пунктами 15-25 я не хочу ни перед кем отчитываться. Оценивайте работу по результатам.
Последние два года ушла мода на большие красивые папки бумаг во время аттестаций и т.п. Не надо это возвращать.
filnick Дата: Чт, 09.07.2009, 17:59 | Повідомлення № 21
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
Последние два года ушла мода на большие красивые папки бумаг во время аттестаций и т.п. Не надо это возвращать.

На жаль, не від нас залежить. Є Положення про атестацію педпрацівників, яке морально і фізично застаріле. Обласні інститути ППО намагаються обновити, але йдуть бюрократичною дорогою попередників. Результати своєї роботи раніше подавали у стосах папок з інноваціями, передовим досвідом тощо. Тепер замість паперової форми - все ж те саме тільки в електронній. Зате відзвітують про освоєння інформаційних (комп'ютерних) технологій.
gry Дата: Чт, 09.07.2009, 21:57 | Повідомлення № 22
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1053
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Quote (filnick)
Є Положення про атестацію педпрацівників, яке морально і фізично застаріле. Обласні інститути ППО намагаються обновити, але йдуть бюрократичною дорогою попередників. Результати своєї роботи раніше подавали у стосах папок з інноваціями, передовим досвідом тощо.

До того часу, доки ми будемо залежати від паперу - абсолютно нічого в нашій системі освіти не зміниться. Пріоритетним показником нашої роботи був, Є, і БУДЕ рівень
соціальної адаптації[/hr] наших з ВАМИ випускників. А папір витерпить все! Нашим керманичам, методистам, функціонерам від освіти також потрібно щось їсти...
Середня статистика - за навчальний рік у школі "перевели" на різноманітну, так звану, звітність 7 пачок паперу (7*500 ???) . Що вони з ними роблять??? Підніміть книгу "вихідної". Чим ми з Вами займаємось - незрозуміло...
Міша74 Дата: Чт, 09.07.2009, 22:35 | Повідомлення № 23
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
в 2003 році проходив курси перекваліфікації на вчителя інформатики (інформатику викладаю з 2002 року, до того фізику і математику, по диплому - "вчитель математики та інформатики"). Народ був різношерстий: музиканти, географи, історики, математики, фізики і т.д. Ефекту - майже нуль. В минулому році записався на курси досвічених вчителів інформатики, але не викликали. В цьому році "записали" в райво на Intel. Навіщо він мені?
NataliyG Дата: Чт, 18.03.2010, 15:39 | Повідомлення № 24
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Міша74)
в райво на Intel. Навіщо він мені?

Оце дійсно. Я прохода Інтел в 2005 році, після цього ще проходила курси по Web-дизайну, тепер ще курси по графіці, в мене вже 2 сертифікати є 3 в дорозі. От такий я збирач сертифікатів, такі певно ми всі. Але користь вона якась є. Навіть якщо на тих курсах звичайно ніхто нікого не навчить але дадуть завдання які треба зробити і все таки чогось навчишся самостійно.
А щодо курсової перепідготовки я тільки за! Поїдеш, розвієшся, нові знайомства, старих знайоми побачих. Відкладеш нагальні справи.
volevikt Дата: Чт, 18.03.2010, 23:54 | Повідомлення № 25
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Починаючи з цього навчального року в нашій області ввійшли в моду такі собі очно-дистанційні курси. Тиждень у лютому, тиждень у травні. В лютому проходиш по максимуму всі можливі курси за вибором ("Основи комп. графіки", "Основи Інтернету" тощо) + начитка лекцій "коротко о разном и ничего конкретно"
В травні везеш повний боєкомплект: портфоліо по Інтел за новими стандартами (з використанням сервісів Веб 2.0).
No comment.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Курсова перепідготовка вчителя інформатики (Ообговорення питань дієвості, ефективності курсів)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.