Нд, 19.11.2017, 12:24
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Методика оцінювання в 2008/2009 н.р. (Обговорюємо нововведення.)
Методика оцінювання в 2008/2009 н.р.
filnick Дата: Чт, 28.05.2009, 19:52 | Повідомлення № 46
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Чи Ви згодні зі мною?

Згідний, на 95%
dpi Дата: Чт, 28.05.2009, 20:54 | Повідомлення № 47
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Так получается по вашему, если ученик смотрит в окно и не желает учится - это его проблема а не ваша?
А как же на счет сорокалетнего педстажа?
salal Дата: Пт, 29.05.2009, 10:47 | Повідомлення № 48
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (dpi)
Так получается по вашему, если ученик смотрит в окно и не желает учится - это его проблема а не ваша?
А как же на счет сорокалетнего педстажа?

Звісно, що у учнів різного віку причини такого стану різні. Коли я вів розмову про недоцільність вчити тих, хто цього не бажає, то мав на увазі старшокласників. Вони вже певною мірою сформовані, мають уявлення про власні можливості і певні плани на майбутнє.

Хочу навести приклад.
Як правило, основна маса учнів цікавляться інформатикою. І коли серед старшокласників я зустрічаю учнів, які не виявляють бажання навчатися, то, звісно маю з ними розмову. Їх аргументи на зразок: "Навіщо мені програмування, якщо я не збираюся навчатися у вузі. Після школи збираюся працювати водієм, тому потрібен атестат, бо без атестату можуть на роботу не взяти. Тому і ходжу до школи".

Як би Ви пояснили йому, що програмування йому потрібно?

Відредаговано: salal - Пт, 29.05.2009, 10:52
Andrey123q Дата: Пт, 29.05.2009, 12:51 | Повідомлення № 49
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (salal)
Як би Ви пояснили йому, що програмування йому потрібно?

А я бы сказал так: в армии не обьясняют - если говорят надо. то значит надо. и вот чтобы он представил, что он в армии! ;)
filnick Дата: Пт, 29.05.2009, 16:50 | Повідомлення № 50
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Andrey123q)
в армии не обьясняют - если говорят надо. то значит надо. и вот чтобы он представил, что он в армии!

Армія - справа свята. Але до школи вона не має відношення. Якщо ми вчителі, а не прапорщики.


Відредаговано: filnick - Пт, 29.05.2009, 16:52
salal Дата: Пт, 29.05.2009, 18:07 | Повідомлення № 51
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Andrey123q)
А я бы сказал так: в армии не обьясняют - если говорят надо. то значит надо. и вот чтобы он представил, что он в армии!

Я б не став із школи робити армію.
Досвід закордонних шкіл вказує на наступну методику: в старших класах кожен учень вибирає певний профіль із переліком курсів, які він повинен пройти, причому цей профіль має достатньо індивідуальний характер. Тоді для кожного учня створюється власний розклад відвідування занять, який підстраюється під загальношкільний розклад. В цьому випадку нівелюється таке поняття як клас, бо групи формуються автоматично і учні на різних предметах формують групи різного складу. У кожного вчителя свій власний журнал, а у кожного учня свій власний куратор. Тобто у них, як і у нас, є інваріантна і варіативна частини навчального плану. Ось тільки інваріантна обов'язкова для всіх, а варіативна не групова, а індивідуальна за вибором кожного учня окремо. Ця ж система існує і в вузах. А школа є підготовчою ланкою до профосвіти. Це можна навіть помітити із молодіжних фільмів, коли в одній групі на урок збираються учні різного але старшого віку. Взагалі, там старші школи існують окремо від молодших та середніх.
Загальноосвітні ж функції виконує молодша та середня школи. Там існують класи і вони занімаються так як і у нас.
До речі, така ж система практикується і у ряді приватних шкіл України.

Відредаговано: salal - Пт, 29.05.2009, 18:24
Andrey123q Дата: Пт, 11.09.2009, 22:33 | Повідомлення № 52
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
До речі ми тут розмовляли про певні вікові межі і взагалі щодо відрахувань з ВНЗ. Так ось саме нормативний документ який це регламентує:
------
"Наказ міністерства освіти і науки україни про затвердження положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти":
Студент може бути відрахований з вищого закладу освіти:
- за власним бажанням;
- у зв'язку з переведенням до іншого вищого закладу освіти;
- за станом здоров'я на підставі висновку ЛКК;
- за академічну неуспішність;
- за порушення навчальної дисципліни і правил внутрішнього розпорядку вищого закладу освіти;
Відрахування неповнолітніх студентів здійснюється за погодженням зі службою у справах неповнолітніх місцевих органів виконавчої влади.
-----
Зверніть саме на останнє речення - щодо неповнолітності.
dpi Дата: Сб, 12.09.2009, 08:12 | Повідомлення № 53
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
Як би Ви пояснили йому, що програмування йому потрібно?

В этом году в мае месяце мой ученик решил поступать на КТ. До этого года два рассказывал, что ему программирование не нужно, мечтал о медицине.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Методика оцінювання в 2008/2009 н.р. (Обговорюємо нововведення.)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.