Нд, 22.10.2017, 07:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Методика оцінювання в 2008/2009 н.р. (Обговорюємо нововведення.)
Методика оцінювання в 2008/2009 н.р.
PanPete Дата: Пн, 25.05.2009, 11:55 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
mouse, цитата, приведена вами нічого не пояснює:
Quote
Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом семестру, у відповідну клітинку замість оцінки........
- Відсутній на всіх уроках, відсутній на частині уроків, якщо так, то скільки пропусків вважати недопустимими?


Відредаговано: PanPete - Пн, 25.05.2009, 12:00
salal Дата: Пн, 25.05.2009, 12:06 | Повідомлення № 17
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (mouse)
Не можу привестим документ, але э таке положення з практичних робіт з інформаткик - Практичні роботи є обов*язкові до виконання! Це частина навчального плану. Якщо їх нема, то нема і виконання.
На мою думку, виставляється за семестр н\а. А далі складається комісія, і він,учень, перездає. Питання складаються по всьому курсу за семестр. Принаймі у нас так.

На основі якого документу все це таким чином допустимо організовувати?
Той, що ви навели у повідомленні №15 не підходить, бо стосується лише тих, хто пропустив весь семестр.

ihor_hontar Дата: Пн, 25.05.2009, 12:10 | Повідомлення № 18
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (mouse)
у відповідну клітинку замість оцінки за І семестр чи ІІ семестр виставляється н/а (не атестований(а)).Семестрова оцінка може підлягати коригуванню

Якщо за семестр н/а, то ту питань немає. В документації описано все чітко. Проблема в тому, що н/а за тему, тобто розділ (н/а+9+н/а)/3=3 чи 9. Є різні думки. Одні кажуть, що н/а - це позначка, а інші - н/а - 0. Ось тут розбіжності. Чіткого документального оформлення не має. З одної сторони в "Інструкції про організацію і проведення контролю семестрової системи оцінювання навчальних досягнень учнів у 5-11 класах ЗНЗ" п. 3.2.3 Семестровий бал має бути наближеним до середнього арифметичного від суми тематитчних балів.... А де написано, що н/а - це позначка, я не находжу документально, єдине словесне тлумачення, що ми маємо 12-и бальну систему оцінювання.
nadya_hontar Дата: Пн, 25.05.2009, 16:34 | Повідомлення № 19
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (salal)
В подібних випадках, коли я незгоден з перевіряючим, вимагаю посилання на нормативні документи, які регулюють питання, що виникло. Те, що думає сам перевіряючий - це одне, а як це регулюється документом - зовсім інше. Якщо ж документ питання не регулює, то воно вирішується на розсуд виконавця.

А я цілком Вас підтримую.
Andrey123q Дата: Вт, 26.05.2009, 01:57 | Повідомлення № 20
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
В принципе с той точки зрения, когда подсчитывают показатели абсол. успеваемости и качества знаний, считают что н/а это позначка, и не учитывают ее при подсчете этих показателей для класса, группы, потока - наверное верно.
А вот для итоговой оценки - выходит неопределенность..... В принципе верно, ведь н/а это не цифра, и никаких интерпретаций по поводу того, что ее нужно считать 0 в интрукциях нет, так что тут выдумывать не следует, хотя именно так и было бы логично. Кто его знает...
Кредитно-модульная система может была бы выходом из таких ситуаций? Может переходить на нее - каковы там инструкции?

Да что-то наших детей настолько уже в привелигированные демократические условия ставят, что скоро они за нас себе оценки будут ставить. А сами будут лишь тупеть и тупеть.

Відредаговано: Andrey123q - Вт, 26.05.2009, 02:01
salal Дата: Вт, 26.05.2009, 08:39 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
А може "змилуватися" над учнем - поставити йому замість н/а 1 бал - та й проблема зникне.
1 бал завжди можна знайти за що поставити.
Andrey123q Дата: Вт, 26.05.2009, 11:22 | Повідомлення № 22
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Да, я б тоже им колы ставил.
filnick Дата: Вт, 26.05.2009, 18:33 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
1 бал завжди можна знайти за що поставити.

Quote (Andrey123q)
Да, я б тоже им колы ставил.

Ви це серйозно?
salal Дата: Вт, 26.05.2009, 19:26 | Повідомлення № 24
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
Ви це серйозно?

А Ви серйозно будете ставити за семестр 9 при схемі (н/а+9+н/а)?

Додано (26.05.2009, 18:26)
---------------------------------------------

Quote (Andrey123q)
Да, я б тоже им колы ставил.

Справа не в тому, щоб когось покарати. Дехто н/а отримує з поважної причини. Справа в тому, щоб підсумкова оцінка була об'єктивною.
А яка оцінка об'єктивніша: (н/а+9+н/а=9) чи (н/а+9+н/а=3)?

І, взагалі, 12-бальну систему оцінювання слід оптимізувати і ввести оцінку 0. Усі знають, що будь-яка шкала починається з 0. Тоді і зникне ця проблема. І не прийдеться дискутувати та викручуватися із ситуації, що склалася.
А "н/а" взагалі слід прибрати з використання, бо це невизначеність. Для цього слід оцінку розуміти не як кількісну характеристику якості знань та навичок (або, як зараз модно казати, компетенцій), а як кількісну характеристику продемонстрованих знань та навичок. В цьому випадку зникне невизначеність типу: "а ось я знаю на 10, а у мене стоїть 8". На 8 продемонстрував - 8 і стоїть, взагалі не продемонстрував - стоїть 0.

Відредаговано: salal - Вт, 26.05.2009, 20:00
mouse Дата: Вт, 26.05.2009, 19:35 | Повідомлення № 25
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Я мав на увазі як у нас. Прийнято в коледжі положення на всі курси: якщо студент не здав практичне обов*язкове заняття, то йомо тематична ставиться як н\а.
Andrey123q Дата: Вт, 26.05.2009, 21:29 | Повідомлення № 26
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Мне кажется без н/а не обойтись. Например, студент долго болел - оценить его уровень нет возможности ни нулем ни единицей.
Относительно введения нуля я против, и система была бы уже 13и бальной. Просто может единицу определили б как абсолютный ноль. Хотя можно было бы и отрицательные оценки еще ввести ;) потому что иногда такие кадры попадаются ... -273 по цельсию это точно.....
filnick Дата: Вт, 26.05.2009, 21:32 | Повідомлення № 27
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
А Ви серйозно будете ставити за семестр 9 при схемі (н/а+9+н/а)?

Буду. Дитина пролежала два місяці у лікарні (пропустила ряд тем). З якої підстави я їй поставлю 3 бали за семестр, якщо за першу тему вона мала 9.
Andrey123q Дата: Вт, 26.05.2009, 21:55 | Повідомлення № 28
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (filnick)
Буду. Дитина пролежала два місяці у лікарні (пропустила ряд тем). З якої підстави я їй поставлю 3 бали за семестр, якщо за першу тему вона мала 9.

Но получается в таком случае этому ребенку не нужно сдавать эти темы и фактически он останется без знаний, но зато с оценкой?
Ведь при низшей оценке у него был бы мотив выучить и повысить оценку, а так...


Відредаговано: Andrey123q - Вт, 26.05.2009, 21:56
filnick Дата: Вт, 26.05.2009, 23:10 | Повідомлення № 29
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Andrey123q)
Ведь при низшей оценке у него был бы мотив выучить и повысить оценку, а так...

До цього року так і було. Тематична атестація передбачала можливість перездачі. Добре це чи погано - можна сперечатися. Але з цього року перездача тем відмінена. А чи захоче дитина перездавати семестрову оцінку - це її право вибору, а не вчителя.
salal Дата: Ср, 27.05.2009, 09:56 | Повідомлення № 30
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
Буду. Дитина пролежала два місяці у лікарні (пропустила ряд тем). З якої підстави я їй поставлю 3 бали за семестр, якщо за першу тему вона мала 9.

А Ви дитині дайте можливість апелювати. Вона вивчить матеріал, здасть апеляцію і матиме знання та відповідну максимально об'єктивну оцінку, що їм відповідає.

А так виходить, що Ви оцінюєте не рівень знань, а рівень здоров'я учня.
Оцінка повинна максимально об'єктивно відображати рівень знань учня при будь-яких умовах. І хвороба тут ні до чого. До того ж в 12-бальній системі не існує поняття "караючої оцінки", навіть 1 є позитивною оцінкою. Важливо тільки, щоб оцінка максимально точно характеризувала знання та навички, які дійсно має учень.

Додано (26.05.2009, 22:22)
---------------------------------------------

Quote (Andrey123q)
Но получается в таком случае этому ребенку не нужно сдавать эти темы и фактически он останется без знаний, но зато с оценкой?
Ведь при низшей оценке у него был бы мотив выучить и повысить оценку, а так...

Повністю згоден. Я часто помічаю, що багато вителів, не кажучи вже про учнів, не повністю усвідомлюють поняття "оцінка" і його роль у навчальному процесі. А роль ця досить значна. І виставлення оцінок - це дуже тонка справа, яка здатна регулювати навчальний процес. Якщо учитель в цьому десь має прогалину, то деякі учні її швидко знайдуть і будуть нею користуватися.

Додано (27.05.2009, 08:56)
---------------------------------------------

Quote (Andrey123q)
Мне кажется без н/а не обойтись. Например, студент долго болел - оценить его уровень нет возможности ни нулем ни единицей.

Ясли студент долго болел, то в это время он не получал знаний, следовательно они равны 0. Вот Вам и 0.
А, если он при этом занимался самообразованием, и таким образом получил знания, то он должен их показать и получить определенную оценку. А н/а - это очень удобно для тех, кто не хочет себе морочить голову и быть для всех хорошим.

Відредаговано: salal - Ср, 27.05.2009, 11:08
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Методика оцінювання в 2008/2009 н.р. (Обговорюємо нововведення.)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.