 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Чи використовуєте ви дидактичні ігри?
|
Tanechka84 |
Дата: Пт, 02.05.2008, 11:54 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 6
| Чи використовуєте ви дидактичні ігри в процесі викладання інформатики та програмування? Якщо так, то які саме? Чи згодні Ви з думкою, що дидиктичні ігри є найефективнішими з усіх видів інтерактивних методів навчання? Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 16:30 |
|
| | |
Anatoli |
Дата: Пт, 02.05.2008, 16:43 | Повідомлення № 2 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
| Павука, косинку, сапера. Якщо хтось знає якісь більш дидактичні, розкажіть. Я спробую застосувати.
|
|
| | |
Pentiume |
Дата: Пт, 02.05.2008, 17:30 | Повідомлення № 3 |
Тут живе...
Повідомлень: 198
| Якщо вам нема що робити, то організуйте дидактичну гру "Верховна Рада", "Блокування Верховної Ради" . Ви президент, а інші депутати :) До речі , при задаванні цікавих запитань, ,діти краще засвоюють і запам'ятовуюють навчальний маетеріал
|
|
| | |
filnick |
Дата: Пт, 02.05.2008, 20:49 | Повідомлення № 4 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Tanechka84) Чи згодні Ви з думкою, що дидиктичні ігри є найефективнішими з усіх видів інтерактивних методів навчання? Крім дидактичних ігор існує багато інших інтерактивних прийомів, методів та технологій. Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними.
|
|
| | |
W-w-W |
Дата: Пн, 05.05.2008, 00:59 | Повідомлення № 5 |
| Quote (filnick) Крім дидактичних ігор існує багато інших інтерактивних прийомів, методів та технологій. Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними. погоджуюсь з колегою, зараз йде суперечка науковців щоло цих технологій і їх ефективності. Щоразу використовувати їх не потрібно, це велика робота і + діти будуть часто втомлюватись, я їх не проводжу, оскільки проводжу уроки переважно в старших класах
|
|
| | |
Pentiume |
Дата: Ср, 07.05.2008, 17:35 | Повідомлення № 6 |
Тут живе...
Повідомлень: 198
| Звичайно ! Треба дотримуватис Золотої сердинки, Золотого правила Дидактики (правило Яна Амоса Коменського). Не перебільшувати!
|
|
| | |
Yura_Shrol |
Дата: Нд, 28.03.2010, 15:27 | Повідомлення № 7 |
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 671
| В кінці кожного розділу "Практикум і робочий зошит з інформатики 9 клас" авт. Завадський і ін. є кросворди. Такі кросворди можна перевести в електронний вигляд. За допомогою програми "Генератор Веб-кросвордів" http://cave-man.narod.ru/soft.htm створюємо кросворд і експортуємо у HTML. Після цього за допомогою програми створення електронної книги (наприклад Natata eBook Compiler) створюємо exe файл з кросвордом. Зовнішній вигляд кросворду можна змінювати, якщо знаєтесь на HTML, CSS, JAVA-script. Використовувати можна як один із видів самостійної роботи учнів.
Відредаговано: Yura_Shrol - Нд, 28.03.2010, 15:31 |
|
| | |
NataliyG |
Дата: Пт, 23.04.2010, 15:34 | Повідомлення № 8 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (Махновець_Ігор) оскільки проводжу уроки переважно в старших класах Насправді є багато дидактичних ігор, які можна використовувати на будь-яких уроках і в будь яких класах. Взагалі урок має буи яскравим і цікавим, а то учні нічого не запамятають
|
|
| | |
pet |
Дата: Пт, 23.04.2010, 15:45 | Повідомлення № 9 |
Патріот
Повідомлень: 613
| Quote (filnick) Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними. а чому ж тоді від нас постійно вимагають "широко впроваджувати інтерактивні методи проведення уроків"??? мені особисто найбільше "подобаються" такі як "Акваріум" та "Мікрофон"
|
|
| | |
swetikccc |
Дата: Пт, 23.04.2010, 16:56 | Повідомлення № 10 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4193
| Интерактивность — это способность информационно-коммуникационной системы, без участия человека, активно и разнообразно реагировать на действия пользователя. Говорят, что система «умная», то есть как бы обладает каким-то интеллектом.
|
|
| | |
pet |
Дата: Пт, 23.04.2010, 17:31 | Повідомлення № 11 |
Патріот
Повідомлень: 613
| Quote (swetikccc) Говорят, что система «умная», то есть как бы обладает каким-то интеллектом. Робимо висновок- "система 11 класс интелектом не обладает"
Відредаговано: pet - Пт, 23.04.2010, 17:32 |
|
| | |
filnick |
Дата: Пт, 23.04.2010, 23:02 | Повідомлення № 12 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (pet) чому ж тоді від нас постійно вимагають "широко впроваджувати інтерактивні методи проведення уроків"??? Вимагали від вчителя завжди і багато чого. Індивідуальний підхід, активізацію, актуалізацію, диференціацію, політехнізацію, технологізацію, гуманізацію, гуманітаризацію, оптимізацію, систематизацію, інтеграцію, інновації, комп'ютеризацію, профілізацію і т.д. і т.п. По кожному з напрямів видано тонни педагогічних брошур і посібників, кандидатських та доктроських монографій. В кожному з напрямів є певний сенс. Але жоден з них взятий окремо не є панацеєю успішної освіти. Потрібне розумне співвідношення різноманітних форм і методів навчання, які має визначити вчитель, виходячи із реалій конкретного учня, класу, школи.
|
|
| | |
mouse |
Дата: Пт, 23.04.2010, 23:15 | Повідомлення № 13 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| А в кінці кінців - для учня грає величезну роль особистість викладача та його бажання працювати.
|
|
| | |
yanasklyar |
Дата: Пт, 23.04.2010, 23:23 | Повідомлення № 14 |
Тут живе...
Повідомлень: 100
| Quote (Yura_Shrol) Використовувати можна як один із видів самостійної роботи учнів. Що до кросвордів, я за кросвордом даю декілька видів завданнь. Один - розвязати, другий - маючи розв*язаний кросворд написати до нього завдання, тоб-то сформулювати означення факично, третій - доповнити кросворд, це додаткове для тих йде попереду класу
|
|
| | |
bochik |
Дата: Вт, 13.07.2010, 22:33 | Повідомлення № 15 |
Часто заходить...
Повідомлень: 82
| Шановні колеги! Знаю що дуже класно поданий збірник ігор і методика застосування в таких книгах: * Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. * Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник / О.Пометун, Л.Пироженко. – К.: А.С.К., 2005. – 192 с. Поділіться, якщо у когось є в електронному варіанті. В мережі не знайшов. Заздалегідь вдячний! bochick(a)ukr.net
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |