Ср, 22.11.2017, 22:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Чи використовуєте ви дидактичні ігри?
Чи використовуєте ви дидактичні ігри?
Tanechka84 Дата: Пт, 02.05.2008, 11:54 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Чи використовуєте ви дидактичні ігри в процесі викладання інформатики та програмування?
Якщо так, то які саме? Чи згодні Ви з думкою, що дидиктичні ігри є найефективнішими з усіх видів інтерактивних методів навчання?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 16:30
Anatoli Дата: Пт, 02.05.2008, 16:43 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Павука, косинку, сапера. Якщо хтось знає якісь більш дидактичні, розкажіть. Я спробую застосувати.
Pentiume Дата: Пт, 02.05.2008, 17:30 | Повідомлення № 3
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Якщо вам нема що робити, то організуйте дидактичну гру "Верховна Рада", "Блокування Верховної Ради" . Ви президент, а інші депутати smile :) До речі , при задаванні цікавих запитань, ,діти краще засвоюють і запам'ятовуюють навчальний маетеріал
filnick Дата: Пт, 02.05.2008, 20:49 | Повідомлення № 4
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Tanechka84)
Чи згодні Ви з думкою, що дидиктичні ігри є найефективнішими з усіх видів інтерактивних методів навчання?

Крім дидактичних ігор існує багато інших інтерактивних прийомів, методів та технологій. Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними.
W-w-W Дата: Пн, 05.05.2008, 00:59 | Повідомлення № 5





Quote (filnick)
Крім дидактичних ігор існує багато інших інтерактивних прийомів, методів та технологій. Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними.

погоджуюсь з колегою, зараз йде суперечка науковців щоло цих технологій і їх ефективності.

Щоразу використовувати їх не потрібно, це велика робота і + діти будуть часто втомлюватись, я їх не проводжу, оскільки проводжу уроки переважно в старших класах

Pentiume Дата: Ср, 07.05.2008, 17:35 | Повідомлення № 6
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Звичайно ! Треба дотримуватис Золотої сердинки, Золотого правила Дидактики (правило Яна Амоса Коменського). Не перебільшувати!
Yura_Shrol Дата: Нд, 28.03.2010, 15:27 | Повідомлення № 7
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
В кінці кожного розділу "Практикум і робочий зошит з інформатики 9 клас" авт. Завадський і ін. є кросворди.
Такі кросворди можна перевести в електронний вигляд.
За допомогою програми "Генератор Веб-кросвордів" http://cave-man.narod.ru/soft.htm створюємо кросворд і експортуємо у HTML.
Після цього за допомогою програми створення електронної книги (наприклад Natata eBook Compiler) створюємо exe файл з кросвордом.
Зовнішній вигляд кросворду можна змінювати, якщо знаєтесь на HTML, CSS, JAVA-script.
Використовувати можна як один із видів самостійної роботи учнів.
Прикріплення: eBook.rar(239Kb)


Відредаговано: Yura_Shrol - Нд, 28.03.2010, 15:31
NataliyG Дата: Пт, 23.04.2010, 15:34 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Махновець_Ігор)
оскільки проводжу уроки переважно в старших класах

Насправді є багато дидактичних ігор, які можна використовувати на будь-яких уроках і в будь яких класах. Взагалі урок має буи яскравим і цікавим, а то учні нічого не запамятають
pet Дата: Пт, 23.04.2010, 15:45 | Повідомлення № 9
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (filnick)
Але ще ніхто не довів, що інтерактивні методи є найбільш ефективними.

а чому ж тоді від нас постійно вимагають "широко впроваджувати інтерактивні методи проведення уроків"??? ;)
мені особисто найбільше "подобаються" такі як "Акваріум" та "Мікрофон" B)
swetikccc Дата: Пт, 23.04.2010, 16:56 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Интерактивность — это способность информационно-коммуникационной системы, без участия человека, активно и разнообразно реагировать на действия пользователя. Говорят, что система «умная», то есть как бы обладает каким-то интеллектом.
pet Дата: Пт, 23.04.2010, 17:31 | Повідомлення № 11
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (swetikccc)
Говорят, что система «умная», то есть как бы обладает каким-то интеллектом.

Робимо висновок- "система 11 класс интелектом не обладает" B)


Відредаговано: pet - Пт, 23.04.2010, 17:32
filnick Дата: Пт, 23.04.2010, 23:02 | Повідомлення № 12
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (pet)
чому ж тоді від нас постійно вимагають "широко впроваджувати інтерактивні методи проведення уроків"???

Вимагали від вчителя завжди і багато чого.
Індивідуальний підхід, активізацію, актуалізацію, диференціацію, політехнізацію, технологізацію, гуманізацію, гуманітаризацію, оптимізацію, систематизацію, інтеграцію, інновації, комп'ютеризацію, профілізацію і т.д. і т.п.
По кожному з напрямів видано тонни педагогічних брошур і посібників, кандидатських та доктроських монографій. В кожному з напрямів є певний сенс. Але жоден з них взятий окремо не є панацеєю успішної освіти. Потрібне розумне співвідношення різноманітних форм і методів навчання, які має визначити вчитель, виходячи із реалій конкретного учня, класу, школи.
mouse Дата: Пт, 23.04.2010, 23:15 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
А в кінці кінців - для учня грає величезну роль особистість викладача та його бажання працювати.
yanasklyar Дата: Пт, 23.04.2010, 23:23 | Повідомлення № 14
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
Quote (Yura_Shrol)
Використовувати можна як один із видів самостійної роботи учнів.

Що до кросвордів, я за кросвордом даю декілька видів завданнь. Один - розвязати, другий - маючи розв*язаний кросворд написати до нього завдання, тоб-то сформулювати означення факично, третій - доповнити кросворд, це додаткове для тих йде попереду класу
bochik Дата: Вт, 13.07.2010, 22:33 | Повідомлення № 15
Часто заходить...
Повідомлень: 82
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Шановні колеги! Знаю що дуже класно поданий збірник ігор і методика застосування в таких книгах:
* Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002.
* Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник / О.Пометун, Л.Пироженко. – К.: А.С.К., 2005. – 192 с.

Поділіться, якщо у когось є в електронному варіанті. В мережі не знайшов. Заздалегідь вдячний!
bochick(a)ukr.net

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Чи використовуєте ви дидактичні ігри?
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.