Пт, 22.09.2017, 18:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 712367»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Календарне планування
Календарне планування
Rus Дата: Нд, 30.03.2008, 12:15 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
В навчальній програмі є розділ "Прикладне програмне забезпечення навчального призначення" у 10 та 11 класах по 6 годин. Як на мене ці теми повинні розглядатись на гуманітарних предметах на які зсилаються програмні забезпечення ("ПЗ для підтримки навчання географії". В такому разі було б ефективнішим урок географії з використанням ІКТ.)

Шановні колеги напишіть будь-ласка своє бачення щодо цього розділу, адже в ці 12 годин можна розглянути більш важливі моменти в опануванні інформатики!!!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 02:04
Шестопалов Дата: Нд, 30.03.2008, 13:05 | Повідомлення № 2
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
З дотриманням і для розвитку рекомендованих МОНУ програм з інформатики у видавництві "Аспект" групою вчителів України розроблено "Комплект навчально-методичних засобів для 10-11 класів 11-річної школи", який містить програми курсу інформатики, навчальні посібники, комп’ютерні тренажери і засоби тестування знань з банком тестів, календарні плани та методичні поради вчителю. Головне призначення комплекту – скорочення часу підготовки вчителя до уроку та підвищення ефективності самого уроку інформатики.

Зазначені програми складені з дотриманням і у розвиток відповідних програм з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендованих МОН України («Інформатика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів» – Запоріжжя: Прем’єр, 2003). У запропонованих тематичних планах порівняно із тематичними планами програм, які були взяті за основу, операційна система виділена в окремий розділ із збільшенням годин на її вивчення, оскільки набуття навичок роботи з операційною системою є вкрай необхідним для подальшої успішної роботи з комп’ютером. Збільшена також кількість годин на вивчення комп’ютерних презентацій.
Тему «Основи алгоритмізації та програмування» базового курсу інформатики пропонується вивчати в 10 класі. У програмі передбачено два альтернативних варіанти теми: об’єктно-орієнтоване програмування (ООП) або процедурне програмування.
У програмі немає розділу «Програмне забезпечення навчального призначення», оскільки використання годин інформатики при вкрай обмеженій їх кількості на вивчення цього розділу є нераціональним. Вчителі інших предметів на курсах підвищення кваліфікації знайомляться з інформаційно-комунікаційними засобами підтримки вивчення своїх предметів і можуть використовувати їх самостійно. Крім того, у плані роботи кабінету інформатики та інформаційно-комутаційних технологій (КІІКТ) передбачається проведення заходів, спрямованих на вдосконалення організаційно-педагогічних умов функціонування кабінету щодо вивчення і запровадження у практику роботи вчителів школи передового педагогічного досвіду щодо комплексного використання засобів навчання, якими обладнано кабінет, проведення консультацій для вчителів і учнів, підвищення фахової кваліфікації вчителів (див. «Положення про КІІКТ загальноосвітніх навчальних закладів», затверджене наказом МОН України від 20.05.2004 року № 407).

Цей комплект успішно використовується в школах різних регіонів України від Маріуполя до Мукачева, від Ізмаїла до Бахмача вже 5 років! Навчальні посібники, що входять у комплект, схвалені до використання МОНУ і включені у список рекомендованої літератури.
Детальніше див. aspekt-edu.kiev.ua

Відредаговано: Шестопалов - Нд, 30.03.2008, 13:09
svetik Дата: Нд, 30.03.2008, 15:30 | Повідомлення № 3
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Автор программы Жалдак, он очень любит и пропагандирует работу с программой Gran, есть и другие компьютерные программы по общеобразовательным предметам из тойже серии. (Посмотрите учебники этого автора и всё поймёте) Кстати детям нравится работать с Gran, улучшается качество знаний по математике, мы на каникулах работаем с такими программами.
Newbie Дата: Вт, 01.04.2008, 18:53 | Повідомлення № 4
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Rus)
Як на мене ці теми повинні розглядатись на гуманітарних предметах на які зсилаються програмні забезпечення

погоджуюсь! використовую ці години на:
- захист презентацій на різні теми (стараючись, щоб теми давали інші вчителі)
- робота зі словниками та перекладачами
- робота з освітніми сайтами
NataliyG Дата: Чт, 17.04.2008, 13:28 | Повідомлення № 5
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
В моїй школі тепер дуже модно проводити інтегровані уроки, або взагалі інші уроки в кабінеті інформатики. У нас тепер є проектор. Але я своїх годин нікому не віддаю. Підтримую
Quote (Newbie)
захист презентацій на різні теми (стараючись, щоб теми давали інші вчителі
тобто може на таких уроках доцільно створювати в програмах прикладного програмного забезпечення щось що можна використати на інших уроках.
Наприклад тести в Excel, презентації для вивчення предметів. Або побудова функцій sinx, sin2x,sin1/2...

Quote (Шестопалов)
Тему «Основи алгоритмізації та програмування» базового курсу інформатики пропонується вивчати в 10 класі

Це дуже корисно програмування в 10 класі! Я вивчаю програмування у ІІ семестрі 10 класу. І до олімпіади можна підготувати, і в 11 класі в ІІ семестрі (коли вже нема кого вчити) можна розслабитися і вивчати наприклад Access.
Шестопалов Дата: Чт, 17.04.2008, 18:27 | Повідомлення № 6
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Скачати календарні та тематичні плани:
http://aspekt-edu.kiev.ua/index.p....12f0c8f


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 17.04.2008, 18:29
Bandalak Дата: Пт, 18.04.2008, 11:23 | Повідомлення № 7
Лідер форуму
Повідомлень: 5384
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
А якби нам разом створити базу усіх поурочних планів? Саме по цих календарних планах!
http://aspekt-edu.kiev.ua/index.p....12f0c8f
Шестопалов Дата: Пт, 18.04.2008, 12:18 | Повідомлення № 8
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (Bandalak)
А якби нам разом створити базу усіх поурочних планів? Саме по цих календарних планах!

"Поурочні плани" - це що таке? Якими директивними документами їх розробка, формат і зміст встановлені? Мені відомі лише вимоги (?) керівних тіточок і ніякого правового поля. Тому вчителі тулять в ці плани що завгодно і як завгодно, аби начальство відчепилося, а уроки ведуть по своєму, ніяк цими планами не керуючись. Якщо все це буде вирішено "законно", то беруся після їх розробки надрукувати у вигляді книжки, щоб вчителі не мучилися з їх складанням. АЛЕ НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЕРЕПИСУВАТИ В ПОУРОЧНІ ПЛАНИ ЗМІСТ ПОСІБНИКІВ.


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 18.04.2008, 12:27
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 18.04.2008, 12:41 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (Шестопалов)
"Поурочні плани" - це що таке?

Чітко розписаний структурований урок - це дуже корисна річ.
Тільки для кожного вчителя він індивідуальний.
Я, наприклад, скачав поурочні плани з "Острову знань" Бройченка, то я ними не користувався практично. Роздрукував для показухи, коли перевіряли матеріали під час атестації. А от ті, що писав сам - реально допомагають в роботі. Звичайно, це потрібно таким молодим вчителям, як я (стаж роботи 4,5 роки). Тому що в багатьох темах я знаю матеріал на зубок, знаю що за чим пояснювати і демонструвати. В деяких складних (бази даних, деякі розділи програмування,...) дуже стають в допомозі хороші плани-конспекти. Тому без сумніву вважаю, що це річ потрібна.
Шестопалов Дата: Пт, 18.04.2008, 13:32 | Повідомлення № 10
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чітко розписаний структурований урок - це дуже корисна річ.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Якими директивними документами їх розробка, формат і зміст встановлені?

Змушений повторити ще раз свої запитання, не одержавши відповіді. Якщо це ІНДИВІДУАЛЬНІ документи довільної форми і змісту, створені за ініціативою вчителя для ВЛАСНОЇ ЗРУЧНОСТІ, то чому ці документи у нього вимагають при перевірці? А якщо вимагають "законно", то яким ЗАГАЛЬНИМ І ДИРЕКТИВНИМ вимогам вони повинні відповідати?


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 18.04.2008, 13:37
oleg_teacher Дата: Пт, 18.04.2008, 13:57 | Повідомлення № 11
Любитель дискутувати
Повідомлень: 177
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (Шестопалов)
Змушений повторити ще раз свої запитання, не одержавши відповіді.

Скільки я питань Вам задав і не отримав нормальної відповіді...
Причому як на мене отримав повний ігнор ... surprised
Светлана Дата: Ср, 14.05.2008, 19:59 | Повідомлення № 12
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Як правильно підібрати навчальний план для технологічного профілю і для інформаційно-технологічниго профіля?
filnick Дата: Ср, 14.05.2008, 21:51 | Повідомлення № 13
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Светлана)
Як правильно підібрати навчальний план для технологічного профілю і для інформаційно-технологічниго профіля?

Можливо Ви маєте на увазі не навчальний план, а календарний.
Навчальний план - це один з головних документів навчального закладу, який встановлює кількість годин тижневого навантаження по предметах для кожного класу, відповідно до державного компоненту (інваріантної частини) та шкільного компоненту(варіатиіної частини) і затверджується відділом освіти для кожного закладу.
Календарний план - це розбивка навчальної програми конкретного предмету і конкретного класу (профілю) за темами і за датами відповідно розкладу занять.
Newbie Дата: Ср, 14.05.2008, 23:54 | Повідомлення № 14
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
і затверджується відділом освіти для кожного закладу

скажіть будь-ласка, чи школа може (наприклад рішенням пед.ради на основі заяв батьків) "проголосити" певний профіль? ну тобто подати заявку в відділ освіти на той профіль, чи взагалі яка процедура?
бо ж наприклад є затверджена програма для 8-12 класів саме по технологічному напрямку, інформаційно-технологічному профілю. там наприклад 3 години на тиждень інформатики. очевидно це впливає на розподіл інших предметів. як оформити отакий профіль?
filnick Дата: Чт, 15.05.2008, 00:57 | Повідомлення № 15
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
чи школа може (наприклад рішенням пед.ради на основі заяв батьків) "проголосити" певний профіль? ну тобто подати заявку в відділ освіти на той профіль, чи взагалі яка процедура?

Будь-який навчальний заклад діє на підставі Статуту, прийнятим радою закладу (загальними зборами) і затвердженим органами місцевого самоврядування у визначеному Законом порядку. На підставі цих рішень навчальний заклад отримує свідоцтво про реєстрацію та ліцензію. В Статуті вказується форма власності закладу (державна, комунальна тощо) і засновник закладу (Відділ освіти, міська або районна рада)
У Статуті вашого закладу повинен міститися приблизно такий пункт:
Рада навчального закладу:
вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;

Після прийняття відповідного рішення, за погодженням із власником (засновником), вносяться необхідні зміни в навчальні плани. Якщо зміни стосуються типу закладу, зміну форми власності, то для цього необхідно пройти атестацію закладу і отримати відповідну ліцензію.

Quote (Newbie)
є затверджена програма для 8-12 класів саме по технологічному напрямку, інформаційно-технологічному профілю. там наприклад 3 години на тиждень інформатики. очевидно це впливає на розподіл інших предметів. як оформити отакий профіль?

Профільними можуть бути як вся школа, так певний клас, так і певна група учнів. В перших двох випадках використовується відповідний навчальний план і навчальні програми з профільних предметів. В третьому випадку - за рахунок варіативної складової. Але в будь-якому випадку певний перерозподіл годин інших навчальних предметів відбувається.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Календарне планування
Сторінка 1 з 712367»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.