Чт, 19.09.2019, 17:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Відкритий урок (Що порадите цікавого?)
Відкритий урок
INKA Дата: Ср, 28.11.2007, 17:51 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Привіт.
Я тут новичок..як і новичок у викладацькій діяльності.
Тільки з вересня викладаю в ліцеї. Тільки но розібралась що і як, а тут відкритий урок намалювався.. surprised
Порадьте щось цікаве, що б можна було зробити на уроці, щоб і дітям цікаво та і всім присутнім.
Тема уроку буде, мабуть, комп'ютерна графіка, але можу й поміняти..
Спасибі ;)

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 00:54
NataliyG Дата: Чт, 12.03.2009, 14:01 | Повідомлення № 76
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Шестопалов)
А чим "озброєні" Ваші учні під час уроку?

Відповідаю. Все набагато простіше. На дошці висить плакат. Учні працюючи в групах пишуть маркерами на аркушах А4 паперу на яких написано "Знаємо", "Хочемо дізнатися". Проектора на цьому уроці не використовувалося, тільки маркери і папір. А матеріал роздатковий теоретичний був надрукований і розданий, як і вправи.
Це ж був відкритий урок на конкурсі "Вчитель року", хіба я могла наперед домовитися про підручники. Принесла плакат аркуші паперу з надрукованим "Знаємо", "Хочемо дізнатися" і маркери посадила дітей в групи тай все.

До речі нам обіцяють, що фрагменти з цього уроку в відео будуть розміщені в мережі Інтернет. Я коли взнаю де повідомлю.

Відредаговано: NataliyG - Чт, 12.03.2009, 14:10
Шестопалов Дата: Чт, 12.03.2009, 17:14 | Повідомлення № 77
Видавець посібників
Повідомлень: 1656
Нагороди: 16
Рейтинг: 265
Quote (NataliyG)
Відповідаю. Все набагато простіше. На дошці висить плакат. Учні працюючи в групах пишуть маркерами на аркушах А4 паперу на яких написано "Знаємо", "Хочемо дізнатися". Проектора на цьому уроці не використовувалося, тільки маркери і папір. А матеріал роздатковий теоретичний був надрукований і розданий, як і вправи.

Мабуть керівні тіточки, які до цього часу не знають, з якого боку підійти до комп’ютера, від такого шоу "тащились". Але з точку зору методики викладання інформатики Ваш урок "не тягне". Згадую Всеукраїнський "Вчитель року - 2006", де я мав честь бути у складі журі. За подібний Вашому урок, де "комп’ютери відпочивали" ми ставили найнижчі бали. А вчитель з Одеси, яка після попередніх змагань була на 5-му місці, змогла зайняти загальне 2-е місце завдяки вдалому відкритому уроку, де максимально були використані інформаційні технології. Учні працювали за комп’ютерами, а не маркерамии на папері.


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 12.03.2009, 19:29
swetikccc Дата: Чт, 12.03.2009, 23:21 | Повідомлення № 78
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Viktoriya)
Теж чекаю порад .... як молодий вчитель, повинна дати урок в 10 класі, та ще й з мутимедійною дошкою...

На форумі є посилання на живу математику
От і дайте інтегрований по геометрії(це буде бомба)
NataliyG Дата: Пн, 16.03.2009, 10:49 | Повідомлення № 79
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Шестопалов)
Але з точку зору методики викладання інформатики Ваш урок "не тягне".

Чому Ви вже так мене строго судити. По перше компютери не відпочивали, бо учні виконували вправи за компютерами. По друге яке має значення чи учні використовують інтерактивну дошку чи для цього використовується плакат. Чи тат чи так вони пишуть по дошці.
Взагалі учні працювашли в групах і писали маркерами по аркушах А4 які пізніше клеїлися двостороннім скотчем до плаката, по плакаті учні не писали. А інтерактивної дошки не було взагалі. Учні працювали в групах 20 хвилин і 25 хвилин працювали за компютерами. Насправді сьогодні інтерактивна дошка покищо не є в кожні школі. Вірніше якщо правильно виразитися таке чудо є тільки в деяких шоклах. В моїй наприклад і проектора немає, то що може мені взагалі учнів не вчити, часом використовую NetOp Scool.(Хоча до недавна і мережі небуло).
А взагалі небачу нічого поганого в поєднанні сучасних методів з хорошими старими. Треба виходити з того, що маємо, а не скаржитися на те чого не маємо.
Ви знаєте, я працюю в сільській школі в моїх класах одиниці мають компютери дома, так є такі одиниці які приносять виконані завдання на флешках, але таких по одному, ну може по двоє, Інтернет в моєму селі маю я і ше двоє людей.
Заставити купити книги не реально, батьки кажуть: якщо я з кожного предмету буду купляти книги мої діти будуть ходит голі до школи. Я їх розумію. Так, що не судіть строго, виходимо з того, що маємо.


Відредаговано: NataliyG - Пн, 16.03.2009, 11:02
Шестопалов Дата: Пн, 16.03.2009, 11:31 | Повідомлення № 80
Видавець посібників
Повідомлень: 1656
Нагороди: 16
Рейтинг: 265
Quote (NataliyG)
не судіть строго, виходимо з того, що маємо

Я не суддя! У мене був єдиний намір - дати професійну пораду з власного та інших досвіду Вам на можливу користь. Справа Ваша, скористатись моїми порадами, чи залишитися без змін на своїх позиціях. Інформатика на відміну від традиційних навчальних дисциплін має надсучасне озброєння у вигляді комп’ютерів і їх потрібно використовувати ефективно (див. вище приклад проведення уроку Ярославом Глинський - не останьою людиною в інформатиці). Треба шукати відповідні технології навчання, тягнути в новітній предмет методичні прийоми старого не слід. Інтерактивну дошку теж часто-густо використовують як традиційну дошку з крейдою. А з підручниками проблема вирішується дуже просто! Потрібно ринкові відносити нарешті поширити на забезпечення шкіл якісними підручниками. Для цього досить державні гроші забрати від чиновників і віддати школам і вчителям. Вони краще знають, які підручники їм потрібні і "Зарецьку-Гуржія" не куплять. Така схема давним-давно використовується у Європі, тільки наше МОНУ залишається на позиціях "будівництва комунізму".


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 16.03.2009, 11:34
NataliyG Дата: Вт, 17.03.2009, 11:38 | Повідомлення № 81
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (Шестопалов)
Інформатика на відміну від традиційних навчальних дисциплін має надсучасне озброєння у вигляді комп’ютерів і їх потрібно використовувати ефективно

Тут я з Вами цілком згодна. І на своїх уроках намагаюся максимально використовувати компютери.
Quote (Шестопалов)
Потрібно ринкові відносити нарешті поширити на забезпечення шкіл якісними підручниками.

Але я говорю про сьогоднішгній стан справ. Поки не маємо то мусимо виходити з того, що маємо.
Просто ідея уроку була в тому, що учні працюють в групах, в групах вони і обговорють що вони знають по цій темі, що не знають...
Ясно якби була дошка інтерактивна то булоб ліпше, або якби вони це обговорювали сидячи за колмпютерами і могли практичнго перевірити, що вони насправді знають. Але суть залишається та сама, немає різниці як відобразити те що вони знають, а шо дізналися безпосередньо на цьому уроці.
PanPete Дата: Вт, 17.03.2009, 12:33 | Повідомлення № 82
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Шановна NataliyG, не варто оправдовуватись, Ви молодець, урок проведено - це вже непогано. Цілком зрозуміло що наступні уроки будуть кращими, адже справжній вчитель (яким я Вас вважаю) ніколи не зупиняється на досягнутому, а робить аналіз того, що зробив і в подальші роботі викорінює "вузькі місця". На декілька таких місць хочу Вам вказати:
1) Загальна тема розбита на окремі розрізнені завдання, ці завдання опрацьовують окремі групи учнів, тобто кожен окремий учень опрацьовує лише уровик загальної теми (згідно до завдання тієї групи, в якій працює). Обєднання уривків теми для загалу проходить в кінці уроку, коли кожен із учнів рапаортує "що я взнав". На мою думку цього недостатньо для формування в учня цілісного бачення теми (а не запамятовування тільки того, що опрацьовував в групі)
2) Хронометраж уроку. Особливе занепокоєння в мене викликає можливіть виконання практичного завдання. Візьмемо завдання №1.1 - "Введіть текст. Спочатку українською потім іспанською". Сама необхідність набору іншомовного тексту, що містить більше 650 символів на клавіатурі, що не має позначок символів використовуваної розкладки (іспанська) може ввести учня в супорт
Шестопалов Дата: Ср, 18.03.2009, 08:04 | Повідомлення № 83
Видавець посібників
Повідомлень: 1656
Нагороди: 16
Рейтинг: 265
Quote (PanPete)
Візьмемо завдання №1.1 - "Введіть текст. Спочатку українською потім іспанською".

Може послухаєте і мою пораду. "Тупо" набирати текст - це не інформаційні технології! Людина озброюється машиною для того, щоб полегшити свою роботу. Потрібно запропонувати текст з повторами
і подібними фрагментами, щоб навчити працювати у режимі "копіювати - вставити - відредагувати".
Я своїм учням пропонував таке завдання (тут його фрагмент):

1). Набрати перший куплет пісні «Ой, служив я в пана»:
Ой, служив я в пана та й першеє літо.
Заслужив я у пана курочку за літо.
А та кура – шабатура
По садочку ходить і ходить,
Курчаточок водить і водить.
2). Копіювати попередній текст, внести зміни відповідно до зразка:
Ой, служив я в пана та й другеє літо.
Заслужив я у пана качечку за літо.
А та каця дрібно скаче.
А та кура – шабатура
По садочку ходить і ходить,
Курчаточок водить і водить.
3). Копіювати попередній текст, внести зміни відповідно до зразка:
Ой, служив я в пана та й третєє літо.
Заслужив я у пана гусочку за літо.
А та гуся – сюся-сюся,
А та каця дрібно скаче,
А та кура – шабатура
По садочку ходить і ходить,
Курчаточок водить і водить.

Відредаговано: Шестопалов - Ср, 18.03.2009, 08:08
volevikt Дата: Ср, 18.03.2009, 19:12 | Повідомлення № 84
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1904
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Цікаво, як часто повинен проводитися відкритий урок?
Скоро кінець чверті, а в мене жнива. Відбувши районний семінар, обласний етап "Учителя року", думала, що саме страшне позаду. А не тут то було. За словами адміністрації, я дуже гарний вчитель, але в неї заплановано до кожного вчителя піти на 10 уроків . Так як я "відстала" від цього графіку, то за мене "взялися". В понеділок я провела 1 відкритий урок, у вівторок - 2 відкритих урока, у середу (сьогодні) - 2 уроки; а на п'ятницю директор запланував ще два.
Правда, класно?
W-w-W Дата: Ср, 18.03.2009, 19:35 | Повідомлення № 85





Quote (volevikt)
Правда, класно?

Ага, не те слово, треба ж таке придумати, кожен страдає по своєму!!!!

Чесно скажу, раніше намагався вчити дітей інформатики, дотримуючись певних вимог. методики, а тепер це все не потрібно в такому порядку, як воно є. Так я намагаюсь дотримуватись основних етапів уроку, але я проводжу урок так як бачу сам за потрібне, не звертаю уваги ні на поради, ні на зауваження дирекції-це все лишнє!!!!

Головне навчити дитину, дати їй певну базу, передати досвід, навіть одну якимсь основам і урок пройшов недаремно,
і я щасливий, хай мені будуть що хочеш говорити, що моє місце не в школі чи ще щось, головне, що пройшов недаремно урок!!!!

Я не знаю як хто, а я до обговорення відкритих уроків вчителями, дирекцією ставлюсь негативно-це все зайве, це награнно говориться, а якщо ще з дирекцією є вчителі в конфлікті, то це капець, нічого доброго не чекай, це все принижує вчителя який проводив урок, він має вислухати казна-що про себе!!!
Це моя думка!!!

Вчитель на уроці господар і як він буде урок вести і що використовувати це його проблеми!!!!!

W-w-W Дата: Ср, 18.03.2009, 19:37 | Повідомлення № 86





Quote (volevikt)
Цікаво, як часто повинен проводитися відкритий урок?

Я раз на рік по предмету роблю, і 1 виховний захід в класі своєму!!!!!!!
volevikt Дата: Ср, 18.03.2009, 19:50 | Повідомлення № 87
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1904
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
При обговоренні уроків директор говорить штампами на зразок "методично вірно", "дотримані всі етапи уроку" тощо. А останнім часом просто каже: підпишіться під аналізом уроку. Єдина її порада, щоб я брала в дітей щоденники, перевіряла чи записали вони домашнє завдання; якщо учень не готовий - то слід робити відповідний запис.
Слушне зауваження, чи не так?
filnick Дата: Ср, 18.03.2009, 20:04 | Повідомлення № 88
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (volevikt)
Слушне зауваження, чи не так?

У нашій планово-ринковій освіті майже так само перевіряють директора. А взагалі, мені легше самому провести щодня шість-сім уроків, ніж двічі підряд йти на урок до іншого вчителя.
Ковшун Дата: Чт, 19.03.2009, 07:11 | Повідомлення № 89
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (volevikt)
При обговоренні уроків директор говорить штампами на зразок "методично вірно", "дотримані всі етапи уроку" тощо. А останнім часом просто каже: підпишіться під аналізом уроку. Єдина її порада, щоб я брала в дітей щоденники, перевіряла чи записали вони домашнє завдання; якщо учень не готовий - то слід робити відповідний запис.
Слушне зауваження, чи не так?

Колись довелося працювати директором школи.
Будучи на курсах директорів шкіл запам’ятався вислів бувшого міністра освіти Фоменка:
1."Якщо директор школи, або його заступник не готові до відвідування уроку вчителя, то краще не йдіть на урок і не заважайте вчителю працювати!"
filnick Дата: Чт, 19.03.2009, 20:49 | Повідомлення № 90
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковшун)
"Якщо директор школи, або його заступник не готові до відвідування уроку вчителя, то краще не йдіть на урок і не заважайте вчителю працювати!"

Золоті слова!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Відкритий урок (Що порадите цікавого?)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.