Пт, 15.12.2017, 02:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 5«12345»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки (чим керуватись при виставленні річної оцінки?)
Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки
mouse Дата: Сб, 29.05.2010, 23:52 | Повідомлення № 31
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (dpi)
С каких это пор слово учитель трактуется как "ученый"? "Я знаю, а знает ли ученик - это не мое дело".

А Ви не знаєте, випадково, чого учні в звичайних школах на вчаться всі на 10????
Маю прикладів цілих міх - коли вчитель-професіонал, а от я ті у класі, що ледве витягують на 4-5.

Є таке поняття як учіння, а не тільки навчання. Можна пригадати розподіл Максвела (якщо не помиляюсь...)

ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 30.05.2010, 17:10 | Повідомлення № 32
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
а що ви, шановні вчителі, оцінюєте оцінкою?
Якщо просто поточний рівень знань чи вмінь, то може статися таке як
Quote (mouse)
коли вчитель-професіонал, а от я ті у класі, що ледве витягують на 4-5

Оцінка - це в першу чергу чудовий засіб для мотивації навчальної діяльності учня. В другу чергу засіб для корекції навчальних зусиль. І вже в третю чергу, для оцінювання рівня його знань та вмінь.

- Коли учень проситься довчити(доопрацювати) на наступний урок - йому не відмовляю. Але на наступний урок ТОЧНО ставлю оцінку.
- Дуже рідко ставлю оцінки за фронтальне опитування, і дуже часто опитую 1 на 1.
- Частенько оцінки за практичні роботи ставлю НЕ в день проведення практичної роботи, а пізніше (іноді разом з тематичною!)
- При виставленні тематичної завжди відбувається бесіда 1 на 1 з учнем. Приорітетним виступає розвиток учня, виконання поставлених додаткових завдань, а не середнє арифметичне.

- При виставленні семестрових враховується вище сказане, + рівень мотивації і вогник в очах.

alex Дата: Нд, 30.05.2010, 21:44 | Повідомлення № 33
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
І вже в третю чергу, для оцінювання рівня його знань та вмінь.

Є прислів'я.Хто платить той і замовляє музику. Міністерство освіти визначає критерій оцінки
не як інструмент корекції, мотивації і т.п. а як критерій знань і вміннь учнів. Поточні оцінки можна
використовувати і для
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
Оцінка - це в першу чергу чудовий засіб для мотивації навчальної діяльності учня. В другу чергу засіб для корекції навчальних зусиль.
, а підсумкова оцінка
є
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
для оцінювання рівня його знань та вмінь.
.
Як для мене звичуть слабо говорячи дещо дико твердження вчителя:" Я Вам ставлю 10 бо Ви хоча і знаннь має на 5 але дужен старались, а Вам ставлю 5 ,хоча Ви знаєте на 10 тому, що Вашого старання я не бачив, як
і не бачив Ваших навчальних зусиль."

Додано (30.05.2010, 21:44)
---------------------------------------------

Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
дуже часто опитую 1 на 1.

А як же формування мотивації при допомозі оцінки в інших учнів, та використання опитування як
узагальнення знаннь і навиків учнів класу?
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 30.05.2010, 22:15 | Повідомлення № 34
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
Quote (alex)
" Я Вам ставлю 10 бо Ви хоча і знаннь має на 5 але дужен старались, а Вам ставлю 5 ,хоча Ви знаєте на 10 тому, що Вашого старання я не бачив, як
і не бачив Ваших навчальних зусиль."

Саме тому треба бути завжди уважним, щоб таких ситуацій не траплялося. Я стежу за цим.

Quote (alex)
використання опитування як
узагальнення знаннь і навиків учнів класу?

На основі якої інформації ви зробили висновок, що таких опитувань немає? Рідко, але вони є.
volevikt Дата: Пн, 14.06.2010, 11:02 | Повідомлення № 35
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1836
Нагороди: 24
Рейтинг: 225
Повідомлення про електронний журнал перенесені у створену раніше гілку. Прохання продовжувати обговорення електронного журналу там.
tipo4ek Дата: Нд, 01.05.2011, 01:31 | Повідомлення № 36
Тут живе...
Повідомлень: 113
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Скоро закінчення року...... до когось вже приходили батьки? ))))
serbor Дата: Сб, 07.05.2011, 01:28 | Повідомлення № 37
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (tipo4ek)
Скоро закінчення року...... до когось вже приходили батьки?

Это угроза или предупреждение? :-)
Вчитель-з-Києва Дата: Сб, 07.05.2011, 08:35 | Повідомлення № 38
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (alex)
використання опитування

Опитування?! Невже індивідуально одного учня і в усній формі?! При бездіяльних комп’ютерах та пасивності інших учнів?!


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Сб, 07.05.2011, 08:37
volevikt Дата: Сб, 07.05.2011, 12:43 | Повідомлення № 39
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1836
Нагороди: 24
Рейтинг: 225
"Не наївся - не налижешся". :Q
Якщо дитина весь навчальний рік стабільно навчалася на певний бал, то що можуть змінити останні 2 тижні навчання?
Останній місяць раптово змінюються оцінки в сторону підвищення... У сторонньої людини одразу виникне підозра про корупцію вчителя, щоб ви не казали.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 07.05.2011, 12:59 | Повідомлення № 40
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3919
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (Вчитель-з-Києва)
Опитування?! Невже індивідуально одного учня і в усній формі?! При бездіяльних комп’ютерах та пасивності інших учнів?!

Можна й запаралелити: всі за комп'ютерами, а одного опитуємо. Особливо, зважаючи на наповнюваністю класів у багатьох школах. У мене рідко в якому класі є можливість посадити кожного за окремий комп'ютер.

Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 07.05.2011, 13:00
alex Дата: Сб, 07.05.2011, 13:40 | Повідомлення № 41
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Вчитель-з-Києва)
Опитування?! Невже індивідуально одного учня і в усній формі?! При бездіяльних комп’ютерах та пасивності інших учнів?!

Макогоном теж можна забивати цвяхи. Але він для того не призначений. Крайності шкідливі в будь-якій справі.
Якщо Ви вважаєте, що при наявності комп'ютерів потрібно використовувати опитування тільки з їх використанням то я співчуваю
і Вам і Вашим учням. Ні одне залізо не може замінити живого спілкування. Якщо вчитель , опитуючи одного учня не може
активізувати роботу учнів, то це проблема вчителя, а не методу. Можна подумати, що натискання кнопки миші методом "наукового тику"
при виборі відповіді дає для учнів кращий результат, чим опитування одного учня з одночасним обговорення всім класом
його відповідей. Важливій не так сам метод, як вміння його використовувати.
Вчитель-з-Києва Дата: Сб, 07.05.2011, 16:15 | Повідомлення № 42
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (alex)
Важливій не так сам метод, як вміння його використовувати

Можно, конечно, отлично из рогатки стрелять, не владея современным оружием. Чему научаться ученики при устном ответе?
Програми, рекомендовані до використання МОН України, як правило, дуже насичені навчальним матеріалом і передбачають вивчення інформатики протягом 1 год. на тиждень (34 год. за рік). Традиційними засобами класичної педагогіки досягти засвоєння такого обсягу матеріалу учнями та ще й сформувати стійкі практичні навички за відведений час неможливо.
Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку, які передбачають відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності.
Використання комп’ютера накладає нові особливості і надає нові можливості для проведення уроку. Те, що було придатне для «стандартного» уроку, повинне оновлюватися або замінюватися шляхом раціонального використання більш ефективних методик і сучасних інформаційних технологій.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 07.05.2011, 17:57 | Повідомлення № 43
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3919
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
...А тема гілки називалась так просто: "Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки (чим керуватись при виставленні річної оцінки?)".

І відповідь на питання така ж проста: ІІ семестрова - середнє арифметичне тематичних оцінок; річна - середнє арифметичне семестрових (з урахуванням можливої їх корекції). Все інше - не від Бога! :)

Bandalak Дата: Сб, 07.05.2011, 21:49 | Повідомлення № 44
Лідер форуму
Повідомлень: 5582
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (Пилипчук_О_П)
середнє арифметичне

З округленням в яку сторону? Чи це залежить від того яка оцінка більша, чи за 1 семестр, чи за другий! ;)
Наприклад,
10 11 11
11 10 10
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 07.05.2011, 22:23 | Повідомлення № 45
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3919
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (Bandalak)
З округленням в яку сторону?

На користь учня. Чи Ви візьмете на себе відповідальність чітко відрізнити рівень 10 балів від 11 балів?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки (чим керуватись при виставленні річної оцінки?)
Сторінка 3 з 5«12345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.