Пт, 22.09.2017, 18:11
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 9 з 9«12789
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою?
LVV Дата: Пн, 08.02.2010, 21:16 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Доброго вечора! Пропоную тему для роздумів. У всякому разі на жодне з поставлених тут питань у мене після 25 років роботи в школі, відповідей немає.

Так вже склалось у нашій системі середньої освіти, що престиж педагога у більшій мірі визначається успіхами його учнів на конкурсах і олімпіадах аніж картиною загальної успішності дітей яких сумлінно і доброякісно навчає учитель. Кращим вважається той педагог, чий учень виборов вище призове місце на предметній олімпіаді. Може це і справедливо для багатьох предметів шкільного курсу. Та якщо олімпіади з більшості шкільних дисциплін охоплюють програмний матеріал, нехай і в поглибленому його вивченні, то олімпіади з інформатики лише частково, залежно від профілю навчального закладу, відповідають змісту програм.
Наприклад для для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів універсального профілю (2009/10 навчальний рік) слідуючий розподіл годин:

Зверніть увагу: 12 годин на вивчення основ алгоритмізації і програмування за весь курс інформатики у школі !!!

А ось задача обласного рівня (Херсонська область 2010 рік)

І це лише одна з трьох задач, які учень повинен виконати за три години. Та тут хвилин двадцять лише з умовою задачі знайомитись доведеться.

Так є ж і математичні класи, скажете Ви, і класи з поглибленим вивченням інформатики, де програмуванню є змога приділити більше уваги. Є також і факультативи і індивідуальні заняття…
Та мова навіть не про брак часу при вивченні програмування, а про невиправдану громіздкість завдань на цих олімпіадах, і, що найголовніше, про невідповідність олімпіад програмам шкільного курсу інформатики.

А давайте розглянемо одне з завдань 1-го туру NetOI-2009 Всеукраїнського Центру олімпіад школярів в інтернеті.
http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=856


Соромлюся запитати, для чого потрібно було заплутувати, ускладнювати завдання непотрібною «стародавньою традицією приписувати числу 7 значення «багато». Тобто, коли кількість спільних дотичних виявляться строго більшою 6, незалежно від справжньої кількості виводьте 7.» ???

Олімпіади з інформатики доречно було б назвати не олімпіадами з інформатики, а суто олімпіадами з математики та програмування мовою Паскаль. Адже успіх рішення кожної задачі залежить лише від математичних здібностей учня та навичок програмування мовою Pascal (у всякому разі – у нас на районному і обласному рівнях)

Дивними здаються рекомендації Міністерства освіти щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики поряд з рекомендаціями того ж Міністерства освіти щодо вивчення мов програмування у загальноосвітніх школах:


Вважаю, що олімпіад з інформатики у нас не існує, а є лише конкурси юних математиків-програмістів (тай й то, лише з певною мовою програмування)
А ви, шановні, якої думки?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

gromko Дата: Сб, 17.04.2010, 18:35 | Повідомлення № 121
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
У кого є вихід на людей, які "приймають рішення"? Розумні ж пропозиції звучать - виокремити інформатику з програмуванням в окремий предмет, ІКТ - окремо (з комп’ютерною грамотністю в початковій ланці). Це відразу ліквідує привід для конфліктів - не буде потреби "перетягувати ковдру" з ІКТ на програмування та навпаки. Щодо програми 10-12 класів, то це "розтягування" існуючих програм на три роки.
Програмування повинно бути, його повинні знати вчителі інформатики, але це не повинен бути ознайомчий курс (12 год).
Allina Дата: Сб, 25.12.2010, 19:40 | Повідомлення № 122
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Ковальчук_Олександр)
Потрібно міняти менталітет нації.

З менталітетом нації ви трохи перебрали. Це константа, яка, як зрозуміло, інших значень набувати не може. Потрібно всім разом спробувати достукатись до здорового глузду чиновників МОН. Хоча і це навряд
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 25.12.2010, 20:23 | Повідомлення № 123
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
А з цією ідеєю трохи ви перебрали
Мені здається проблема у втраті окремими індивідуами (які часто займають посадові місця) моральності і найважливіших людських цінностей.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Сторінка 9 з 9«12789
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.