Нд, 17.12.2017, 16:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 9«12456789»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою?
LVV Дата: Пн, 08.02.2010, 20:16 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Доброго вечора! Пропоную тему для роздумів. У всякому разі на жодне з поставлених тут питань у мене після 25 років роботи в школі, відповідей немає.

Так вже склалось у нашій системі середньої освіти, що престиж педагога у більшій мірі визначається успіхами його учнів на конкурсах і олімпіадах аніж картиною загальної успішності дітей яких сумлінно і доброякісно навчає учитель. Кращим вважається той педагог, чий учень виборов вище призове місце на предметній олімпіаді. Може це і справедливо для багатьох предметів шкільного курсу. Та якщо олімпіади з більшості шкільних дисциплін охоплюють програмний матеріал, нехай і в поглибленому його вивченні, то олімпіади з інформатики лише частково, залежно від профілю навчального закладу, відповідають змісту програм.
Наприклад для для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів універсального профілю (2009/10 навчальний рік) слідуючий розподіл годин:

Зверніть увагу: 12 годин на вивчення основ алгоритмізації і програмування за весь курс інформатики у школі !!!

А ось задача обласного рівня (Херсонська область 2010 рік)

І це лише одна з трьох задач, які учень повинен виконати за три години. Та тут хвилин двадцять лише з умовою задачі знайомитись доведеться.

Так є ж і математичні класи, скажете Ви, і класи з поглибленим вивченням інформатики, де програмуванню є змога приділити більше уваги. Є також і факультативи і індивідуальні заняття…
Та мова навіть не про брак часу при вивченні програмування, а про невиправдану громіздкість завдань на цих олімпіадах, і, що найголовніше, про невідповідність олімпіад програмам шкільного курсу інформатики.

А давайте розглянемо одне з завдань 1-го туру NetOI-2009 Всеукраїнського Центру олімпіад школярів в інтернеті.
http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=856


Соромлюся запитати, для чого потрібно було заплутувати, ускладнювати завдання непотрібною «стародавньою традицією приписувати числу 7 значення «багато». Тобто, коли кількість спільних дотичних виявляться строго більшою 6, незалежно від справжньої кількості виводьте 7.» ???

Олімпіади з інформатики доречно було б назвати не олімпіадами з інформатики, а суто олімпіадами з математики та програмування мовою Паскаль. Адже успіх рішення кожної задачі залежить лише від математичних здібностей учня та навичок програмування мовою Pascal (у всякому разі – у нас на районному і обласному рівнях)

Дивними здаються рекомендації Міністерства освіти щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики поряд з рекомендаціями того ж Міністерства освіти щодо вивчення мов програмування у загальноосвітніх школах:


Вважаю, що олімпіад з інформатики у нас не існує, а є лише конкурси юних математиків-програмістів (тай й то, лише з певною мовою програмування)
А ви, шановні, якої думки?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

PanPete Дата: Сб, 13.02.2010, 17:15 | Повідомлення № 76
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Продовження цитатника, розпочатого mio, тільки з нагадуванням "нічого особистого - тільки аналіз ваших зауважень..." -
Quote (alex)
І ідуть вчитись до конкретних вчителів.
До тих хто може навчити.
pasichov Дата: Сб, 13.02.2010, 20:19 | Повідомлення № 77
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Хлопці, не можна висмикувати слова з контексту. Це називається МАНІПУЛЮВАННЯ. Я сказав, рівно те, що сказав. Вимушений розшифрувати.
- На підставі аналізу задачі, що його зробив один із дописувачів будь-який фахівець ОДНОЗНАЧНО скаже, що цей аналіз зроблений людиною, яка слабо орієнтується в тому, аналіз чого зробила. Я готовий це довести по кожній з тез, що прозвучали, посилаючись на першоджерела. І тут дійсно, нічого особистого. Лише "аналіз аналіза"


Відредаговано: pasichov - Сб, 13.02.2010, 22:05
LVV Дата: Нд, 14.02.2010, 07:57 | Повідомлення № 78
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Quote (alex)
А якже перевірити вміння учня формалізувати реальну задачу, побудувати її математичну модель? Як ви поступите, якщо всі восьмикласники розвяжуть тау примітивну задачу на обласній олімпіаді?

Може, запропоновані мною задачі і прості, але не примітивні.Знайдіть мені в Інтернеті хоч одну програму, яка б дала розв'язок (не відповідь - типу "помилка", чи "недопустимі коефіцієнти" а логічне рішення!) стандартного лінійного чи квадратного рівняння у випадку, коли а=0, b=0. (дайте посилання, я подивлюсь).

А ось запропонована в зразку Maximum - оце примітив (хоча для зразку учням вона, здається, і повинна бути примітивною). Та вона ж примітивна не лише за недосконалою умовою, а й за рішенням. Бо її можна вирішити навіть не застосовуючи масивів, за один цикл:

Var
І,N, Max,A: Integer;

BEGIN
Readln(N);
Read(a)
Max := A;

for K := 2 to N do
Begin
Read(A);
if A > Max then Max := A;
End;

Write(Max);
End.

Завдання олімпіад- не виявляти учнів, які більше часу проводять за програмуванням, а виявляти обдарованих учнів, які мають нахили і бажання займатись програмуванням (хоч часто, і не мають можливостей).
А чи можна вважати семикласника, що вірішує складні завдання, бо проводить з досвідченим педагогом-програмістом шість-вісім годин на тиждень, більш обдарованим, ніж десятикласник, який за 12 програмних годин на рік, навчився розв'язувати ПРОСТІ олімпіадні задачі?

Що я мав на увазі, коли говорив "проста задача, але не примітивна"?
А ось що. Можна і просту задачу подати на олімпіаді без примітиву. Наприклад та ж Maximum:

"За умовою Олімпійських ігор кожна країна-учасник може виставити на змагання не більше 250 спортсменів. Тренер, реєструючи членів команди, вводить з клавіатури спочатку кількість спортсменів-олімпійціві, а потім, чотиризначними числами, їх роки народження. Скласти програму, яка б в окремому рядку консольного вікна виводила вік найстарішого спортсмена"

Ось вам і відповідь на "А якже перевірити вміння учня формалізувати реальну задачу, побудувати її математичну модель?" "
І не доведеться ніяких обмежень вводити. Все вирішує учень.
А якщо вже сильно хочеться перевірити уміння учасника працювати з масивами, то можна і так сформулювати:
"Скласти програму, яка б в окремому рядку виводила вік найстарішого спортсмена, а нижче - роки їх народження в зворотному порядку, тоб-то, кого тренер вводив першим, повинен бути останнім."

Все це я пишу не тому, щоб показати, який я розумний, чи дурний (можливо я й не можу рішати дуже складні і оригінальні олімпіадні завдання), а тому, що впевнений - на олімпіадах (особливо районних) повинні бути і прості, і навіть стандартні завдання (нехай дещо переформульовані на зразок запропонованого мною Maximum). І вік дітей треба враховувати. І анкетування серед учасників провести, хто яку мову програмування вивчає і скільки годин на тиждень займається пронрамуванням в школі і вдома. А якщо цього не буде, то олімпіади перевірятимуть лише "придуркуватість" учителів інформатики, які на ГОЛМУ ЕНТУЗІАЗМІ, або під тиском адміністрації шкіл, готують своїх вихованців до олімпіад. Або ж олімпіади перевіряють "пробивність" учителів інформатики і адміністрації, які спромоглись виділити деяким класам не по одній, а по три-п'ять годин на тиждень. Тоді і зацікавленість у учителя і у дітей з'являється, бо розумієшь, що це комусь насправді потрібно, а не лише для "галочки" бо потрібно приймати участь і відстоювати "честь" школи.
Дуже часто доходить до абсурду, коли перевіряєш результати районних олімпіад. М-о-о-о-же, хтось із міських шкіл вирішить одне завдання, або наблизиться до його вирішення, а місця сільських учасників розподіляються по принципу "хто більше написав".

Додано (14.02.2010, 07:54)
---------------------------------------------
Я вже не обговорюю тему допомоги учителя учням під час олімпіади. Наприклад цього року я принципіально відізвав свого учасника з обласної олімпіади, бо не зважаючи на завіряння, що інтернет буде відключено, інтернет працював. І будь хто з учасників міг (через Е-mail, наприклад) звернутись за бопомогою до фахівця.

Додано (14.02.2010, 07:57)
---------------------------------------------
пардон:
for і := 2 to N do

pasichov Дата: Нд, 14.02.2010, 11:51 | Повідомлення № 79
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
LVV, Ви так і не зрозуміли, що приклад розв'язувння задачі, який ви взяли на озброєння, наведений в ПРАВИЛАХ ОЛІМПІАДИ з метою пояснень ТЕХНІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ системи та вимог до виконання розв"язків при умові подальшої їх перевірки цією системою, а не як приклад якоїсь там еталонної навчальної задачі.
Ваш підхід мав би право на існування ( сторонники такого підходу є), при ручній перевірці розв'язків. Використання автоматизованої перевірки має певні недоліки, але воно мінімізує фактор суб"єктивного підходу і втручання "дорослих в дитячі ігри", що на жаль має місце в олімпіадному русі,на що ви й вказуєте.
Але найчастіше все-таки ці розмови - це "синдром невдахи". У тих, хто програє, завжди переможці - нечесні і журі працює погано (як бачимо, і на рівні держави теж). Автоматизована перевірка якнайкраще знімає ці проблеми, ставить всіх в однакові умови. Хоча, на жаль, певний клас задач в цьому випадку для проведення олімпіади непридатний.
Ось вчора ми провели фінал NetOI. Визначено переможців. ВОНИ З РІЗНИХ РЕГІОНІВ. Участь в олімпіаді брало біля 1000 дітей ДОБРОВІЛЬНО. В багатьох випадках учителі НАВІДЬ І НЕ ЗНАЮТЬ, що їх учні змагалися.
Але прізвища ВСІХ переможців ДОБРЕ ВІДОМІ ТИМ, хто займається олімпіадами, вони вде неодноразово ставали переможцями різних контестів на різних сайтах, перемагали на Всеукраїнській... І через 2 години після фіналу кожний учасник вже міг самостійно перевірити свої розв"язки ы переконатися в справедливосты набраних балів.... А щодо того, що учителі допомагають.....(зараз знову накличу на себе....)
1. як показала хоча б провелдена влітку учительська олімпіада їх не так багато - тих, хто може допомогти
2. а ті, що можуть,і є фахівцями, стали такими в першу чергу завдяки тому, що працюють над підготовкою з учнями РОКАМИ, мають високу фахову репутацію і не будть бруднити себе подібними "виходками" - це низько...
3. але такі, що "влазять" в такі справи брудними руками все ж є . ЇХ ТРЕБА ЗА ЦІ РУКИ ЛОВИТИ І ПО НИМ СИЛЬНО БИТИ. Це можливо. Коли є група сильних і конкуруючих в гарному сенсі цього слова фахівців. "САМ НЕ ОБМАНЮ -І ІНШИМ НЕ ДАМ". А коли перемагає той, хто серед загальної (і власної) некомпетентності "нахімічив" - це й породжує бажання "хімічити" - адже тих, хто може перемогти чесно просто немає...
ВИСНОВКИ дуже прості. Олімпіада - ПОТУЖНИЙ СТИМУЛ ДЛЯ УЧНЯ ТА УЧИТЕЛЯ СПІЛЬНО ПРАЦЮВАТИ НАД ОСНОВНИМ ЗАВДАННЯМ - НАВЧАННЯМ. Учневі - це можливість отримати глибокі і міцні знання, а для учителя - фаховість, авторитет і повагу в суспільстві. На жаль грошей практично не дає...:-(

dpi Дата: Нд, 14.02.2010, 12:18 | Повідомлення № 80
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
ВИСНОВКИ дуже прості. Олімпіада - ПОТУЖНИЙ СТИМУЛ ДЛЯ УЧНЯ ТА УЧИТЕЛЯ СПІЛЬНО ПРАЦЮВАТИ НАД ОСНОВНИМ ЗАВДАННЯМ - НАВЧАННЯМ. Учневі - це можливість отримати глибокі і міцні знання, а для учителя - фаховість, авторитет і повагу в суспільстві. На жаль грошей практично не дає...:-(

В мире все очень относительно.
pasichov Дата: Нд, 14.02.2010, 12:43 | Повідомлення № 81
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (dpi)
В мире все очень относительно.

Да, конечно, но Левитанский писал...

"Старик себе заварит черный кофе - крепкий кофе,
Чтоб справиться с проблемой мировою,
А пес себе без всяких философий
Уляжется на лапы головою..."

И все. Зачем мне думать про то, что кто-то считает иначе? Я никого не притесняю, имя право ТАК думать....

Відредаговано: pasichov - Нд, 14.02.2010, 12:45
LVV Дата: Нд, 14.02.2010, 13:57 | Повідомлення № 82
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Шановний pasichov, все що Ви сказали стосовно інтернет олімпіад дуже логічно. І, здається, мені не варто було б переносити рішення для інтернет-олімпіад на реальні (наприклад, районні) олімпіади, де все перевіряються в ручному режимі.
Тоді поясніть мені будь ласка rjhjnrj? яка технологія перевірки результатів?
Хіба когось цікавить зміст (текст, лістінг, код) самої програми?
Гадаю, що основним в перевірці має бути тестування, коли за вхідними данними перевіряється результат роботи програми (вихідні дані), форма подання тих самих даних, та, в деяких випадках, час обрахунку.
І тоді, запропонований мною останній варіант рішення задачі Maximum, має місце бути. Якщо Ви не згодні, тоді як пояснити учневі, що його програма, яка по вхідним даним видає вірні результати і в тій формі як це вимагається в умові задачі, оця його програма є невірною, бо не піддається автоматизованій перевірці, хоча й виконана з дотриманням усіх вимог до рішень інтернет-олімпіади.
Не ображайтесь, будь ласка, я поважаю Ваші старання на поприщі проведення Інтернет-олімпіад. Розумію. що левова частка праці - це власна ініціатива і ентузіазм. Людина ніколи не буде займатися програмуванням (особливо в школі), якщо це їй не подобається.

А у відношенні вчителів інформатики, так звідки взятись спеціалістам-програмістам, коли приходячи з ВУЗів, вони не дуже вміють програмувати (це вже проблема вищої освіти), або частеньо просто мають зовсім непідходящий фах - хіміки, географи, історики...(це вже проблема шкільна)

Та, якщо Ви пам'ятаєте, суть питання в іншому. Я, як вважав, так і вважаю, що, якщо олімпіади з базових предметів (зокрема з інформатики) проводяться згідно з постановами Міністерства освіти і науки України, то те ж саме міністерство просто ЗОБОВ'ЯЗАНЕ узгодити зміст шкільних програм з вимогами олімпіад, абро зміст олімпіад зі змістом програм. Інакше такі олімніади не можуть називатись олімпіадами з базових дисциплін, або проводитись десь поза межами шкіл, як конкурси. Мені, власне, подобається в міру сил і можливостей, навчати дітей програмванню, хоч я по спеціальності вчитель фізики і математики. Та мені не подобається ставлення до олімпіад з боку МОН України, яке повністю співпадає з вашими попередніми висловленнями: ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ НІЧОГО СПІЛЬНОГО НЕ МАЮТЬ З ПРОГРАМАМИ ПО ІНФОРМАТИЦІ І НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ В ШКОЛІ (вибачте, лінь вишукувати цитату, але здається так)
Так зовсім не повинно бути в шкільних олімпіадах. Можливо, повинно бути на 80 відсотків (а не на 10%, як тепер) в районних олімпіадах..., і так далі..., чим вищий етап, тим більший процент справедливвості Ваших слів, який при підготовці до міжнародних олімпіад має досягати 100%

Ще раз вибачаюсь, за, можливо різкий тон моєї критики, але це продиктовано шкільними проблемами підготовки дітей до олімпіад, бажанням навести порядок у цій сфері, або ж хоть поставити питання про це, а ніяк не голим критиканством та бажанням "повипендрюватись". Жаль на сайті Мінистерства освіти немає форуму для освітян. От і доводиться Вам вислуховувати все замість їх.

Стосовно себе можу сказати. Я 9 років, викладаючи інформатику, був у тіні висококласного педагога-програміста, за фахом математика, народного учителя, який готував дітей до олмпіад викладаючи в одному-двох класах матматику, та інформатику 4-5 годин на тиждень. Були у нього і призери республіканських олімпіад. Він навчав 60 чоловік на новій техніці, а я 360 на тому, що залишилось. Окрім результатів олімпіад від нього ніхто нічого не вимагав, все було на мені. Та тепер він на пенсії. І третій рік усим "заправляю" я. Конкурс шкільних сайтів - я. Конкурс користувачів - я. Конкурс веб дизайнерів - я. Олімпіада з інформатики - я (до речі усі перші місця в районі наші :o ). Настроїти локальну мережу - я. Створити відеозвіт для школи - я. На молодого спеціаліста, який щойно з ВУЗу, надії мало. Та і годин на інформатику все менше. І учнів "головастих" все менше - усі тікають у ліцеї до обласного центру. Ну і так далі... Мене зрозуміють ті, хт о працює в школі. Так що про НЕВДАХ, шановний, це ви в саму точку, це про мене, це про тисячі, таких як я, це про всю нашу систему освіти в Україні.

NataliyG Дата: Нд, 14.02.2010, 16:50 | Повідомлення № 83
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (pasichov)
Якщо учитель бажає, щоб його учні мали результат на олімпіадах - добротних, правильних, "по конспектах" уроків для цього ЗАМАЛО. Необхідна ПОСТІЙНА, ПОСЛІДОВНА, цілеспрямована робота ТАЛАНОВИТОГО учня під керівництвом зацікавленого учителя

Так це абсолютна правда, але все таки. тих учнів олімпіадників можна булоб тай якось ділити. От наприклад у мене. Мої учні постійно є переможцями і призерами районних олімпіад, приїдемо на обласну а там фіз-мат ліцей Львівський у повному складі (бо вони мають квоту). І куди ти проти них із своєю сільською школою. Нехай би оті ліцеї з поглиблиним вивченням поміж себе і змагалися, а нам простим смертним теж варто дати шанс, ми теж багато працюємо і прикладаємо зусилля, адже на рівні району ми можемо перемогти. І я думаю таких як я є багато, то чому б нам не позмагатися між собою. А то ми всі їдемо у Львів змагатися з Львівським фіз-мат ліцеєм і як правило проти нього не попреш.
vita Дата: Нд, 14.02.2010, 17:20 | Повідомлення № 84
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Повністю з вами згідна NataliyG
У нас така сама ситуація. Учні з фіз-мат ліцею, які за програмою мають по 4 год інформатики на тиждень, і які обов'язково всі під час уроків, а не після за рахунок вільного часу вчителя, вивчають алгоритмізацію займають всі призові місця на олімпіадах.
pasichov Дата: Нд, 14.02.2010, 17:26 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
Шановний pasichov, все що Ви сказали стосовно інтернет олімпіад дуже логічно. І, здається, мені не варто було б переносити рішення для інтернет-олімпіад на реальні (наприклад, районні) олімпіади, де все перевіряються в ручному режимі.

Це і погано, що в РУЧНОМУ режимі. Існує достатньо тестуючих систем, вільних для використання (наприклад, з сайта http://olimpiads.ru ). За усіма методичними рекомендаціями слід використовувати тестуючі системи.Звичайно, задачі слід тоді формулювати з чіткими технічними умовами

Quote (LVV)
міністерство просто ЗОБОВ'ЯЗАНЕ узгодити зміст шкільних програм з вимогами олімпіад, абро зміст олімпіад зі змістом програм

Тут я з вами погоджуюсь на 100%, але в частині змін в програмах, а не змін в змісті олімпіад.

Quote (LVV)
А у відношенні вчителів інформатики, так звідки взятись спеціалістам-програмістам, коли приходячи з ВУЗів, вони не дуже вміють програмувати

Це не проблема вищої школи. Це проблема фаховості людини. Мене не вчили ВЗАГАЛ в педінституті програмувати, в навчальній програмі початку 70-х років минулого століття такого предмету не було. Мій батько колись говорив "Диплом розуму не дає". Хоча, те, що з робили з інформатики в вищій школі, не краще за те, що робиться в середній. Більшість випускників останніх років - це інформатики "на прицепі" - другий фах (для учителя праці, хімії, ...чого завгодно). Вони, звичайно, не можуть бути програмістами за означенням.. Бо чого ж, маючи відповідний хист і належну шкільну освіту в плані основ програмування, вони вступали на такі спецальності?

Мене тривожить те, що навдь достатньо досвідчені учителі, як ви, виступають за "модернізацію" олімпіад, які призвані підняти рівнень освіти до "свого" рівня шляхом "опускання" олімпіад до рівня масової освіти.

Колись були в СРСР "Спартакиады народов СССР". Выд кожного колгоспу та завода виставлялись команди, був районний, обласний, республіканський, всесоюзний етапи....а потім переможці цих спартакіад перемагали на олімпійських іграх. Була широка та висока "піраміда" спорту - в цьому брало участь тисячі людей...
Зараз цього немає.І якщо чемпіони олімпіад з"являються (поки що), то аж ніяк не підвишився рівень масового спорту... Те ж і в освіті. Олімпіади попри всі їх недолугі проблеми (більшість з них породили чиновники) - це механізм !підняття" рівня масової освіти.
А вчителі часто-густо сприймають їх як лишню "обязаловку", яку чиновники придумали аби "навантажити" цього бідного учителя.

Все решта, що ви пишите - це звичайна доля учителя інформатики. "Бачили очі, що купували...". Виходи бачу два. Покинути школу. І другий (як для нас з вами, раз не кидаємо) - робити все це... і, соррі. не скиглити....

Відредаговано: pasichov - Нд, 14.02.2010, 17:48
LVV Дата: Нд, 14.02.2010, 19:21 | Повідомлення № 86
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Quote (pasichov)
Мене тривожить те, що навдь достатньо досвідчені учителі, як ви, виступають за "модернізацію" олімпіад, які призвані підняти рівнень освіти до "свого" рівня шляхом "опускання" олімпіад до рівня масової освіти.

Зовсім ні. Олімпіади з програмування потрібні. Я ніколи не стверджував протилежного. Просто треба щось змінювати в системі викладання інформатики в школах. Може профільлне навчання внесе свої корективи, якщо звичайно "нова мітла" не вимете раціональні зерна цього процесу.
vitert Дата: Нд, 14.02.2010, 20:07 | Повідомлення № 87
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (pasichov)
Колись були в СРСР "Спартакиады народов СССР". Выд кожного колгоспу та завода виставлялись команди, був районний, обласний, республіканський, всесоюзний етапи....а потім переможці цих спартакіад перемагали на олімпійських іграх. Була широка та висока "піраміда" спорту - в цьому брало участь тисячі людей... Зараз цього немає.І якщо чемпіони олімпіад з"являються (поки що), то аж ніяк не підвишився рівень масового спорту... Те ж і в освіті. Олімпіади попри всі їх недолугі проблеми (більшість з них породили чиновники) - це механізм !підняття" рівня масової освіти.

Відроджені олімпійські ігри від самого свого початку проводились лише серед аматорів, спортсмени-професіонали не допускались, тому і була логіка в проведені "Спартакиады народов СССР", для відбору учасників олімпіад, хоча були і професійні спортсмени, які лише числились на якихось заводах і виступали в якості аматорів, а починаючи із 70 років до участі в олімпійських іграх почали допускатись професіонали, і на сьогодні всі учасники олімпійських ігор - це професійні спортсмени, які займаються своїм видом спорту з достатньо раннього віку, проводячи кожного дня багато годин виснажливих тренувань, користуючись найновішими фармакологічними досягненнями як дозволеними так і не дозволеними, і жоден колгоспник чи працівник заводу навряд чи складе їм конкуренцію, хіба що якийсь унікум, з вродженими можливостями, але це не рахується. Світ постійно змінюється і те що було актуально і прекрасно працювало якихось 20 років тому сьогодні вже не принесе потрібних результатів.
pasichov Дата: Пн, 15.02.2010, 09:55 | Повідомлення № 88
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
Просто треба щось змінювати в системі викладання інформатики в школах.

Саме за це я постійно говорю! Олімпіади в їх сучасному вигляді ДОПОМАГАЮТЬ в цьому!

oksanka120 Дата: Вт, 16.02.2010, 10:48 | Повідомлення № 89
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (pasichov)
Саме за це я постійно говорю! Олімпіади в їх сучасному вигляді ДОПОМАГАЮТЬ в цьому!

Ну тільки й розмовами це все й закінчується! Вже понад місяць теми по програмуванню неактивні на форумі, пишуть там одиниці, а коли LVV, створив дану тему про проблеми з олімпіадами то вже на нього накинулись, шо не має і уявлення і т.д., а він правильно висловив проблеми, тільки толку з того? Хто тут на форумі знається у програмуванні зразу накидаються на людину і критикують, і то не так і то не так, а вони все так. Щось я не помічала щоб ці активісти в темах інших відписували по проблемах інформатики, чи по ПЗ, пишуть майже тільки в темах що звязані з програмуванням, а в програмуванні їм рівних нема! А чого вони будуть писати в інших, там їм носа утруть швидко кнопконатискачі, хоча я впевнена, що вони по загальному пз так шарять як я в самальотах B)
Ви в цій області більше знаєте, а інші люди в других і нетреба отут філосовствувати

Просто не всім воно дано, а з таким підходом як держави, вузів то про що говорити? Не треба філософії типу вчитель не хоче, це вже нікого не хвилює щас, є проблеми інші, на них і треба звертати увагу, працювати для сімї хто як може.

Вибачте, може різко, наболіло просто!

З повагою ваша Оксана! >:)

dpi Дата: Вт, 16.02.2010, 17:53 | Повідомлення № 90
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
Хто тут на форумі знається у програмуванні зразу накидаються на людину і критикують, і то не так і то не так, а вони все так.

Я не нападал на ВВ, наоборот во многом его поддержал. Да, по его словам, он и сам не плохо разбирается в программировании. Нападают те, кто далек от обычной школы, работают в специализированных. Но, не смотря на то что они не очень сочувствуют учителям из простых школ, мы, Оксана, должны к чему-то стремиться и у кого то учиться. Мне показалось, что ВВ сам понял, что его первые резкие высказывания оказались не совсем правильными, был немного не в теме. И ему этот спор был полезен.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Сторінка 6 з 9«12456789»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.