Чт, 21.09.2017, 17:06
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 9«123456789»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою?
LVV Дата: Пн, 08.02.2010, 21:16 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Доброго вечора! Пропоную тему для роздумів. У всякому разі на жодне з поставлених тут питань у мене після 25 років роботи в школі, відповідей немає.

Так вже склалось у нашій системі середньої освіти, що престиж педагога у більшій мірі визначається успіхами його учнів на конкурсах і олімпіадах аніж картиною загальної успішності дітей яких сумлінно і доброякісно навчає учитель. Кращим вважається той педагог, чий учень виборов вище призове місце на предметній олімпіаді. Може це і справедливо для багатьох предметів шкільного курсу. Та якщо олімпіади з більшості шкільних дисциплін охоплюють програмний матеріал, нехай і в поглибленому його вивченні, то олімпіади з інформатики лише частково, залежно від профілю навчального закладу, відповідають змісту програм.
Наприклад для для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів універсального профілю (2009/10 навчальний рік) слідуючий розподіл годин:

Зверніть увагу: 12 годин на вивчення основ алгоритмізації і програмування за весь курс інформатики у школі !!!

А ось задача обласного рівня (Херсонська область 2010 рік)

І це лише одна з трьох задач, які учень повинен виконати за три години. Та тут хвилин двадцять лише з умовою задачі знайомитись доведеться.

Так є ж і математичні класи, скажете Ви, і класи з поглибленим вивченням інформатики, де програмуванню є змога приділити більше уваги. Є також і факультативи і індивідуальні заняття…
Та мова навіть не про брак часу при вивченні програмування, а про невиправдану громіздкість завдань на цих олімпіадах, і, що найголовніше, про невідповідність олімпіад програмам шкільного курсу інформатики.

А давайте розглянемо одне з завдань 1-го туру NetOI-2009 Всеукраїнського Центру олімпіад школярів в інтернеті.
http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=856


Соромлюся запитати, для чого потрібно було заплутувати, ускладнювати завдання непотрібною «стародавньою традицією приписувати числу 7 значення «багато». Тобто, коли кількість спільних дотичних виявляться строго більшою 6, незалежно від справжньої кількості виводьте 7.» ???

Олімпіади з інформатики доречно було б назвати не олімпіадами з інформатики, а суто олімпіадами з математики та програмування мовою Паскаль. Адже успіх рішення кожної задачі залежить лише від математичних здібностей учня та навичок програмування мовою Pascal (у всякому разі – у нас на районному і обласному рівнях)

Дивними здаються рекомендації Міністерства освіти щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики поряд з рекомендаціями того ж Міністерства освіти щодо вивчення мов програмування у загальноосвітніх школах:


Вважаю, що олімпіад з інформатики у нас не існує, а є лише конкурси юних математиків-програмістів (тай й то, лише з певною мовою програмування)
А ви, шановні, якої думки?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

salal Дата: Пт, 12.02.2010, 14:22 | Повідомлення № 61
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Якщо вважати, що шкільні учнівські олімпіади є логічним продовженням програмного навчального процесу, то LVV повністю правий.
Якщо ж до олімпіади ставитися як до спортивних змагань, то праві його опоненти.
Але ж фактично у нас реалізовано перший варіант, а не другий. LVV правильно говорить, що про вчителя судять за успіхами його учнів в олімпіадах.
Якщо ж до олімпіад підходити як до спортивних змагань, зміст яких відірвано від шкільної програми, то такий підхід до оцінки діяльності вчителя неправильний.
Для підготовки учасників олімпіад необхідно формувати команди, об'єднувати їх в секції, з членами яких повинен регулярно проводити заняття тренер-спеціаліст за власною програмою, з оплатою праці...
А у нас все робиться на ентузіазмі та "на шару". Тому олімпіадний процес (читай робота з обдарованими учнями) не забезпечений на управлінському рівні. Винятками можуть бути деякі крупні міста. Там іноді зустрічаються такі секції або гуртки. Але це скоріше виняток, аніж правило.
Так в нашій області обласний етап виграють постійно ті учні, які саме регулярно працюють у такій секції і з такими тренерами за спеціальними програмами. Іноді до них додаються й учні вчителів-ентузіастів.


Відредаговано: salal - Пт, 12.02.2010, 14:48
larisa2007 Дата: Пт, 12.02.2010, 14:57 | Повідомлення № 62
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Если бы школьная информатика начиналась как обязательный предмет раньше например так
Quote (pasichov)
Розділити нинішній предмет на 2 частини: курс комп"ютерної грамоти та технологій (по 1 годині з 5 по 12 клас) і курс власне інформатики з 8 по 12 клас (від 1 до 5 годин на тиждень в рік в залежності від профілю.
, то обычный учитель-энтузиаст мог бы находить способных детей, формировать их правильную мотивацию, а затем передавать для дальнейшей работы тем самым талантливым учителям-тренерам. Примерно такая модель существует в Донецкой области, где работает заочная школа "Эрудит" в которой могут заниматься программированием дети со всей области под руководством замечательных преподавателей. Проблема в том, что не удается охватить детей. Так как учитель информатики встречается с ними не во время.
salal Дата: Пт, 12.02.2010, 15:16 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (pasichov)
1. Розділити нинішній предмет на 2 частини: курс комп"ютерної грамоти та технологій (по 1 годині з 5 по 12 клас) і курс власне інформатики з 8 по 12 клас (від 1 до 5 годин на тиждень в рік в залежності від профілю.

Викладати технологічний курс з 5 по 9 клас недоцільно із-за часових обмежень роботи учнів за комп'ютерами відповідно до санітарних норм. Це - даремна витрата часу. Технології необхідно вчити на практиці. І багато ми навчимо за 10 хв. у 5-му класі? Краще хай ці години дістануться іншим предметам - буде більше користі.

Додано (12.02.2010, 14:16)
---------------------------------------------

Quote (larisa2007)
Если бы школьная информатика начиналась как обязательный предмет раньше например так
Цитата (pasichov )
Розділити нинішній предмет на 2 частини: курс комп"ютерної грамоти та технологій (по 1 годині з 5 по 12 клас) і курс власне інформатики з 8 по 12 клас (від 1 до 5 годин на тиждень в рік в залежності від профілю.
, то обычный учитель-энтузиаст мог бы находить способных детей, формировать их правильную мотивацию, а затем передавать для дальнейшей работы тем самым талантливым учителям-тренерам.

Вопрос целесообразности курса программирования в школьной программе до сих пор вызывает споры. Если брать стандартную ситуацию в типичной школе, то можно с увереностью утверждать, что программирование не целесообразно вводить в инвариантную часть программы вообще. Оно "пойдет" только у тех учеников, у которых хороший уровень развития интеллекта и хорошая подготовка по математике. Это те ученики, которых мы называем одаренными. Для остальных - это бессмысленная потеря времени и сил. Значит программирование в школе надо читать как спецкурс для избранных. А выбирать надо где-то в 7-м классе по системе теста интеллектуального развития и, само-собой, по желанию ученика.


Відредаговано: salal - Пт, 12.02.2010, 15:18
PanPete Дата: Пт, 12.02.2010, 17:18 | Повідомлення № 64
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
salal, можливо ви й праві але якщо винести "алгоритми" як окремий курс в клас 8 (в отой, в якому ви пропонуєте робити відбір "избраных"), то і буде можливість відібрати на майбутнє тих, хто має нахили до програмування, і санітарів не ображати, адже при вивченні цього курсу безпосередню роботу за ПК можна обмежити кардинально.
dpi Дата: Пт, 12.02.2010, 17:31 | Повідомлення № 65
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
В Донецке 2 уровня: 8-9 и 10-11 И задачи сложные даже для девятиклассников. Вот и посылай семиклассников.
Задачи для 8-9 класса учитель должен решать на раз, а не думать по 10-20 минут. Конечно, если у него уровень выше 11-классника.
PTetyana Дата: Пт, 12.02.2010, 18:11 | Повідомлення № 66
Прописаний назавжди
Повідомлень: 289
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Quote (salal)
Это те ученики, которых мы называем одаренными. Для остальных - это бессмысленная потеря времени и сил. Значит программирование в школе надо читать как спецкурс для избранных.

Цілком підтримую вашу думку. Прочитала дискусію і знову виникла думка - поговорили-побалакали і все лишилося як було. Кожен тут правий по-своєму. Мені лише здається, що потрібно також звернути увагу і на рівень школи та класу!
Не можна порівнювати підготовку з математичних дисциплін учнів ліцеїв, гімназій чи класів з поглибленим вивченням математики із звичайним класом в якому одна 8 чи 7, а решта має 3-4 бали. Яке тут програмування. У мене більшість таких класів (працюю в двох школах). На олімпіади посилати когось треба і кожного року питають про призові місця, яких нема бо змагатися із учнями колегіуму, де майже всі хорошисти і відмінники - нам не завжди вдається. Кращі учні вибирають в нас вибирають НВК чи гімназію, чи ліцей, в звичайній школі - ті що лишилися. Та з такими учнями сиди хоч веь день - програмістами вони не стануть. І я не розумію тих вчителів, які говорять, що потрібно всім вивчати не курс користувача, як називаює дехто інформатику, а програмування. Та основна маса дітей не вміє грамотно друкувати, працювати з прикладними програмами і тд. То що ми їх будемо вчити як програмувати - дуже те програмування пригодиться продавцям, шахтарям ...
Я розумію так - школа повинна давати перш за все знання, які можуть пригодитися в житті. Працювати з компютером буде багато, а от програмувати одиниці. Є класи з поглибленим вивчення математики - ніхто не заброняє зробити у старших класах інформайно-технологічний профіль і вивчати усі мови програмування які тільки можна, але переводити усіх учнів на вивчення курсу, якого вони ніколи не зрозуміють...?
Я розумію, багато залежить від вміння і бажання працювати вчителя, але повірте - інколи не получається. Були кілька років у мене учні, які знали математику, ми займалися і мали місця на міській олімпіаді, але зараз рідко розумні діти лишаються а 10-11 класи і що робити зараз?
LVV Дата: Пт, 12.02.2010, 20:08 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (alex)
Дискусія , почата Вами стара як білий світ. Конструктивна пропозиція: 1. Запропонуйте по одній задачі для кожного класу 2. Оскільки, я надіюсь задачі для 8 класника не будуть дуже складні, їх зробить учнів 10 Як ви визначите переможця? Як ви забороните не вивчати самостійно більш складний матеріал, ніж той який вивчається в 8 класі на факультативі ? Олімпіади проводяться для трьох номінацій 9,10,11 клас. А якщо у Мельника В.І. семикласник олімпіадні задачі розв'язує краще ніж 11 клас. То що його не допускати до олімпіади бо він ще малий? Критикувати легко. Ви на конкретному прикладі поясніть як організувати і провести олімпіаду? P.S. В суботу буде проходити заключний тур інтернет олімпіади. Зв'яжіть з Пасіховим Ю.Я. запропонуйте задачу, тести, розбаловку.

Будь ласка:
Для восьмого класу: Створити програму рішення лінійного рівняння aX+b=c, коли користувач може задавати змінним будь які значення за абсолютною величиною менші 1000, включаючи нулі, а в результаті в консольному вінкі отримати одну з трьох відповідей: 1 - конкретне значення, округлене до десятих. 2 - "безліч коренів рівняння". 3 - "рівняння не має розв'язків.

Для дев'ятого класу: Створити програму рішення лінійного рівняння a/X+b=c ( з тими ж умовами, але з урахуваннм області визначення)

Для десятого класу: a/ІхІ+b=c (х - по модулю), з тими ж умовами, що й для 8-9 класів.

Для одинадцятого класу ax^2+bIxI +c = 0, (поряд з коефіціентом b, Х - по модулю), з тими ж умовами, що й для 8-9 класів. (окрема вимога - при рівності коренів рівнянна - виводити один розв'язок)

До всіх задач вимога одна - не допускається блокувати ввід небажаних коефіцієнтів, або програмно обробляти помилку обчислень.

Як бачите все пов'язано зі шкільним курсом алгебри, і все диференційовано по класам. Необхідно володіти логічним мисленням, а в програмуванні дуже добре розбиратись у принципах обробки вкладених умов.

А зв'язуватись, з організаторами олімпіад... який сенс? Знову ж таки все на голому ентузіазмі??? Я вдячний усім ентузіастам, і сам такий, але...

До того ж, у мене дуже багато питань щодо існуючих олімпіадних задач усіх рівнів. Таке враження, що заплутування учня, це 20 відсотків змісту завдання.

Нехай вибачать мене організатори інтернет олімпіад, але ж це так. Може це змістом міжнародних олімпіад продиктовано, але знову не втримаюсь, щоб не покритикувати. Ну, от візьмемо "найпростішу" задачу, що подана, як взірець: http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=753
У мене безліч питань і критики:

1 – до чого оці літературні відхилення «Багато проповідників, психологи і політики називають стан нашої економіки періодом накопичення початкового капіталу. У цих умовах надзвичайно актуальна така задача: Багато проповідників, психологи і політики називають стан нашої економіки періодом накопичення початкового капіталу. У цих умовах надзвичайно актуальна така задача:»?

2 – згідно з рішенням, послідовність зовсім не «дана», як сказано в умові, а вводиться користувачем. Вважаю, що стверджувати «послідовність дана», чи «задана», можна лише коли її елементи присутні в коді програми, тоб-то задаються програмістом, або ж є на якомусь файлі.

3 – для чого накладати обмеження на якусь змінну, чи константу К, якщо вона не фігурує в задачі? Взагалі, навіщо ця К ?

4 – для чого спочатку вписувати в пояснення всілякі іnput, output, а потім пояснювати, що «самі рядки "input>" і "output<" не повинні вводитися або виводитися»?

5 – Чому саме «рядок» визначає "input>", адже, згідно з запропонованим рішенням, якщо користувач вводитиме значення не через пробіли, а через Enter, то це буде не рядок, а стовбець (перевірте, може я не правий)

Тепер стосовно самого рішення в Паскалі (вибачте, в Сі я не дуже… недавно тільки почав вивчати, бо надоїло перенавчатись з Basic MSX, на qBasic, потім на Visual Basic, потім на TurboPascal, потім на С++…)

1 – навіщо стороння константа Max в програмі? Інша річ, якби пропонувалось створення динамічного масиву, розміри якого встановлював би сам користувач… та й то потрібна була б не константа, а змінні величина.

2- Чому, якусь там константу поіменовано як Max, а максимальне значення, як Х ? Тому що Х – невідоме?

3 – Чому учневі нав’язуються імена змінних та констант? Я б зрозумів, якби це були імена файлів, де знаходяться, чи куди виводяться дані, а так не розумію, чому без цього в цій задачі не можна обійтись.

3 – чому так неорганізовано подано саме рішення? То, одним рядком, то в стовбець? Ніякої системи виділення окремих блоків коду…

4 – чому коментарі узагальнені, і не проставлені в важливих місцях?

Отже, я б цю задачу так запропонував:
Зробити програму, яка з декількох цілих чисел, вводимих користувачем з клавіатури, виводить в консольне вікно в окремому рядку найбільше з них. Кількість чисел вводить користувач в самому початку.
Обмеження: Кількість чисел менша 1000, а абсолютні значення чисел не більші 1000.

Розв'язок цієї задачі на Pascal:

Program Maximum;
Var
І,N, Max: Integer; {змінна циклу, число елементів, знаходжуване максимальне. }
A: array[1..999] of Integer; { опис максимально можливого масиву }

BEGIN
Read(N); { Введення кількості чисел в послідовності }
for K := 1 to N do Read(A[K]); { введення значень членів масиву }

{знаходження максимального значення. }
Max := A[1];
for K := 2 to N do
if A[K] > X then X := A[K];

{ вивід результату }
Write(Max);

end.

Думаю, мене живцем з'їдять організатори інтернет олімпіад... Або ж я за 20 років так і не навчився програмуванню, та складанню задач.

Додано (12.02.2010, 19:08)
---------------------------------------------
Пардон:
For i := 1 to N do Read(A[i]); { введення значень членів масиву }

{знаходження максимального значення. }
Max := A[1];
for i := 2 to N do
if A[i] >Max then Max := A[i];

salal Дата: Пт, 12.02.2010, 20:46 | Повідомлення № 68
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (PanPete)
salal, можливо ви й праві але якщо винести "алгоритми" як окремий курс в клас 8 (в отой, в якому ви пропонуєте робити відбір "избраных"), то і буде можливість відібрати на майбутнє тих, хто має нахили до програмування

Ідея хороша, але лише для алгоритмізації. ЇЇ основи слід вводити для всіх учнів. І не у 8-му класі, а раніше. Але тільки основи. А далі - спецкурс для обраних із переходом до програмування. Це моя думка.
Можливо я не правий, але досвід показує, що програмування не йде саме із-за того, що алгоритмічне мислення учнів не сформоване на більш ранніх стадіях освіти. З початкових класів їх учать працювати за готовими алгоритмами і не учать складати власні. Якщо переглянути програми початкових і середніх класів і ввести в них основи алгоритмізації, то можна говорити про доцільність включення програмування до інваріантної частини. А покищо це не раціонально та не ефективно.
Щоправда, це не стосується теми олімпіад. Тут я стою на позиціях, що:
- Олімпіади не мають ніякого відношення до шкільної програми - це самостійний процес, паралельний цій програмі, більш поглиблений і більш розширений. Якщо підготовку до олімпіад реалізувати на уроках, то на практиці можна підготувати два-три аси в програмуванні і при цьому завалити навчальну програму інформатики для всього класу. Створювати таку ситуацію не доцільно.
- За результатами олімпіад не можна судити про професійні якості викладача - його задача реалізувати шкільну програму, а це задача іншого ракурсу.
- Для нинішньої програми з інформатики вчитель не повинен бути "великим" програмістом.
- Для успішної участі в олімпіадах потрібно організовувати спеціальні секції, залучати досвідчених тренерів-програмістів, достойно оплачувати їм їх роботу. Це і буде правильна організація роботи з обдарованими учнями.

Взагалі, що стосується олімпіад, то тут слід брати приклад у спортсменів. Вони знають як і кого відібрати, мають свої програми підготовки до змагань, а головне у них організовані секції, існують тренери-професіонали і так далі.

Відредаговано: salal - Пт, 12.02.2010, 20:59
pasichov Дата: Пт, 12.02.2010, 23:41 | Повідомлення № 69
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
Думаю, мене живцем з'їдять організатори інтернет олімпіад... Або ж я за 20 років так і не навчився програмуванню, та складанню задач.

Не турбуйтесь. Ви не їстивний. А ось в правилах складання олімпіадних задач дійсно орієнтуєтесь погано. І в програмуванні теж. Це вам скаже БУДЬ-ХТО з фахівців, якщо прочитає ваші зауваження.
(нічого особистого - тільки аналіз ваших зауважень....)
До речі. В інтернет-олімпіаді 2009 -2010 року бере участь більше 1000 учасників, з них більше 800- школярі, решта - студенти, викладачі, програмісти, (якраз зараз я готую фінальні задачі на 13-те лютого, на форум прийшов відпочити)....

Задачі активно обговорювалися на форумі http://forum.olymp.vinnica.ua. Там були, звичайно, зауваження. Зауваження фахівців, учасникв. Перечитайте, будь ласка. Тоді, можливо, зрозумієте помилковість ваших міркувань. А можете й не читати....

Відредаговано: pasichov - Сб, 13.02.2010, 00:22
vita Дата: Пт, 12.02.2010, 23:46 | Повідомлення № 70
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Я згідна з salal, що потрібно раніше 8-го класу вводити курс Алгоритміки. Перевірила на власному досвіді. Коли мені давали години інформатики з 6-го класу я вводила дітям курс Алгоритміки. Після цього курс Алгоритмізації і програмування діти засвоювали набагато швидше і їм було цікавіше. А тепер в мене інформатика з 8-го класу і я ввела Алгоритмізацію. Діти її не засвоюють, оскільки не вміють створювати звичайні алгоритми.
LVV Дата: Сб, 13.02.2010, 06:26 | Повідомлення № 71
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (pasichov)
Задачі активно обговорювалися на форумі http://forum.olymp.vinnica.ua. Там були, звичайно, зауваження. Зауваження фахівців, учасникв. Перечитайте, будь ласка. Тоді, можливо, зрозумієте помилковість ваших міркувань. А можете й не читати....

Добре. Обов'язково зайду і почитаю, і прийму участь у обговореннях...

alex Дата: Сб, 13.02.2010, 12:13 | Повідомлення № 72
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (LVV)
Для восьмого класу: Створити програму рішення лінійного рівняння aX+b=c, коли користувач може задавати змінним будь які значення за абсолютною величиною менші 1000, включаючи нулі, а в результаті в консольному вінкі отримати одну з трьох відповідей: 1 - конкретне значення, округлене до десятих. 2 - "безліч коренів рівняння". 3 - "рівняння не має розв'язків.

Для дев'ятого класу: Створити програму рішення лінійного рівняння a/X+b=c ( з тими ж умовами, але з урахуваннм області визначення)

Для десятого класу: a/ІхІ+b=c (х - по модулю), з тими ж умовами, що й для 8-9 класів.

Для одинадцятого класу ax^2+bIxI +c = 0, (поряд з коефіціентом b, Х - по модулю), з тими ж умовами, що й для 8-9 класів. (окрема вимога - при рівності коренів рівнянна - виводити один розв'язок)

А якже перевірити вміння учня формалізувати реальну задачу, побудувати її математичну модель?

Як ви поступите, якщо всі восьмикласники розвяжуть тау примітивну задачу на обласній олімпіаді?

dpi Дата: Сб, 13.02.2010, 13:31 | Повідомлення № 73
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
А ЕСЛИ ТАКОЙ ВАРИАНТ. ОБЛАСТЬ НЕ ХОЧЕТ ГОТОВИТЬ ДЕТЕЙ НА РЕСПУБЛИКУ И ВЫЖИМАЕТ У РАЙОНОВ ГОТОВЫЙ МАТЕРИАЛ.
Пряча это, подводят свою идеологию, логику и в результате требование к районам завышены.
Школа-район-область-Киев - это должны быть 4 различных уровня задач, знаний и подготовки. И, если готовите в специализированных областных лицеях для Киева, это хорошо. Там должны быть подготовленные учителя. В районах готовят в гимназиях для области, а в школах для районов соответственно.
Не ставьте знак равенства между всеми этими учителями. Ну хотя бы потому, что дети разные. А то не хорошо получается. Собрали в области со всех районов лучших (наших детей) в Эрудите (Донецк) и начинают учить нас как преподавать.
В Киеве вообще класс. Собрали лучших в интернате начиная с 9 класса, готовят к международным и учат остальных как надо преподавать.
Скажите, Александрия, знаю и не только, что там хорошо учат, но и какие условия созданы, не хуже чем в Киеве.
alex Дата: Сб, 13.02.2010, 16:29 | Повідомлення № 74
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Школа-район-область-Киев - это должны быть 4 различных уровня задач, знаний и подготовки.

У нас так і є. А дітей не збирають. Вони самі вибирають де вчитися. І ідуть вчитись до конкретних вчителів.
До тих хто може навчити.


Відредаговано: alex - Сб, 13.02.2010, 16:30
mio Дата: Сб, 13.02.2010, 17:32 | Повідомлення № 75
Тут живе...
Повідомлень: 108
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (pasichov)
А можете й не читати....

да.....,"навіть не старайся" - це по-нашому. По більше таких висловлювань, думок - "гори оно огнём!".
Форумчанин, pasichov, використаю вашу риторику
Quote (pasichov)
нічого особистого - тільки аналіз ваших зауважень...
.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі » Що спільного між олімпіадами з інформатики і інформатикою? (про невідповідність олімпіад шкільним програмам)
Сторінка 5 з 9«123456789»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.