Вт, 24.10.2017, 01:26
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 12«12567891112»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Новітні стратегії розвитку інформатики.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 27.11.2008, 22:29 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
До створення даної теми мене спонукали повідомлення в темі "Методика викладання інформатики", які не відповідають їй по змісту, але є занадто корисними, щоб їх видаляти, тому вони знаходяться нижче.

Висловлюємо свої думки щодо успішного розвитку інформатики в 12-річній школі: перспективи, ідеї, реалії.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Нд, 07.12.2008, 02:39
alex Дата: Сб, 17.01.2009, 00:44 | Повідомлення № 91
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Можна детальніше? Що таке еврістичні рішення?
Якщо я як опонент Всі Вам ще не надоїв постараюсь пояснити при умові:
1. Не вважаю себе генієм.
2. Мені повезло з учителями . Дякую Грузману М.З. Пасіхову Ю.Я.

Коли є задача не завжди на думку приходить правильний повний розвязок. Я можу догадатитися що при певних умовах є певний розвязок. Наприклад. Друга всеукраїнська олімпіада. Задача про стежинки. В випадку наявності ізольованих вершин відповідь що побудувати унікурсальну лінію неможливо. Маючи досвід роботи в журі (12 років член жюрі Всеукраїнської олімпади) можу стверджувати що 10% тесті буде на такий випадок. Якщо вершин з непарним індексом більше 2 то побудувати унікурсальну лінію неможливо. Ще 15 % тестів. Загалом на рівні еврістики( догадки) отримуємо 25 % балів. Загальна сума по задачі 100. Отримуємо 25. Якщо по кожній задачі так. То це вже призер. Подивіться статистику. Якщо іншим не дуже цікаво готовий персонально поділитись.
Дякую за питання і розуміння.

Додано (16.01.2009, 23:44)
---------------------------------------------
Шановний пане Bandalak. Я не певний що ви знайомі з задачами цьогорічної нашої районної олімпіади з інформатики.
Рекомендую не давати гарантій на 100 %. Це абсолютна істині. Вибачте . жарт.

Quote (Bandalak)
А чому ніхто тут не виставив своє ставлення до того, що завдання на олімпіаді однакові для всіх класів?

Постараюсь пояснити. Співпало те що Ви з Київської області і дискусія по Вашому питанню стала гостро при проведенні Всеукраїнської олімпіади в Київській області. В Боярці. Питання було поставлено дещо по іншому. Чи не потрібно робити олімпіади для звичайних шкіл і спец шкіл окремо. Висновок. Ні Рано чи пізно знайдеться амбітний вчитель який навчить учнів звичайної школи тих методів які розглядаються учнями спец шкіл. Може не дуже зрозуміла відповідь. Вибачте.


Відредаговано: alex - Сб, 17.01.2009, 00:45
Bandalak Дата: Сб, 17.01.2009, 00:45 | Повідомлення № 92
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (alex)
на рівні еврістики( догадки) отримуємо 25 % балів

Я про це ж і говорю, от і питаю у пана PanPete, як він розуміє еврістику, якщо каже що:
Quote (PanPete)
"еврістичні" рішення, за які ставлять "не повний бал" там не проходять

alex, я побачив у Вас дійсно серйозного співрозмовника на рахунок олімпіад. Дуже би хотів поспілкуватися з Вами саме про еврістику. Часто буває, що попадається задача, яку учень не може в силу різних причин розв'язати. Але не хотілося би получити за неї чистий "0"!
Дякую за розуміння!

alex Дата: Сб, 17.01.2009, 00:49 | Повідомлення № 93
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Дуже би хотів поспілкуватися з Вами саме про еврістику.

Рекомендую книгу Грузмана М.З. Еврістика в інформатиці.
Якщо у Вас її немає не питання . Постараюсь Перешлю або передам друзями в Києві.

Додано (16.01.2009, 23:49)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
Дуже би хотів поспілкуватися з Вами саме про еврістику.

Рекомендую книгу Грузмана М.З. Еврістика в інформатиці.
Якщо у Вас її немає не питання . Постараюсь Перешлю або передам друзями в Києві.
Bandalak Дата: Сб, 17.01.2009, 00:50 | Повідомлення № 94
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (alex)
Я не певний що ви знайомі з задачами цьогорічної нашої районної олімпіади з інформатики.

Так, я знаю що задачі у кожній області різні, але концепція однакова!

Quote (alex)
Питання було поставлено дещо по іншому

Так, це трошки інше. Якщо я не помиляюся (впевнений на 90%), крім інформатики немає жодного предмету, де були би завдання однакові для всіх класів. Поясніть мені, будь-ласка, чому так склалося. Я не розумію у цьому логіки!
Bandalak Дата: Сб, 17.01.2009, 00:54 | Повідомлення № 95
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (alex)
Рекомендую книгу Грузмана М.З. Еврістика в інформатиці.

Такої у мене дійсно немає!
Якщо будете передавати у Київ, передзвоніть мені, номер кидаю у особисте повідомлення, мої друзі заберуть у Ваших друзів. Витрати компенсую!

Дякую!

Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 17.01.2009, 01:20 | Повідомлення № 96
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (alex)
А откуда вы знаете. Вы же там небыли. Или может быть вы решили все задачи олимпиады. Поделитесь решениями

Розумію, що оправдовуватись не красиво, але цьогорічна олімпіада по інформатиці пройшла в самий пік стихії (про яку Вам надіюсь відомо). Було не до олімпіади ні мені, ні учаснику, який мав зі мною їхати. По-розумному, можна було б перенести... Вона хоч при електриці відбулася? Так як в нас ще 6 днів по тому світла не було.
Попередні роки я представляв учасників, хоч і не вдало. Але на то є багато причин.
А що цього року олімпіада була не з програмування??? Може щось змінилося і я не в курсі? Якщо ні, тоді не розумію, навіщо писати такі ... аргументи.
Шестопалов Дата: Сб, 17.01.2009, 09:32 | Повідомлення № 97
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
РОЗДІЛ ІII: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ІНФОРМАТИКИ » 3.2 Інформатика в 12-річній школі » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)

За тими олімпіадами забули про тему форуму! А все, мабуть, тому, що основним і головним показником роботи вчителя, який з нього видавлюють, є кількість завойованих місць кількома учнями, а не грунтовність і професійність знань інших учнів. Якби слідувати вимогам багаточисельного начальства, потрібно залишити в школі по кілька "олімпіадників" з кожного класу, а всіх інших розігнати, щоб не заважали воювати за перемоги. Бо на все інше вчителя вже не вистачає. А ще МАН, конкурси... Проти них нерозумно заперечувати, але ними потрібно займатися у вільний від основної роботи час, а не навпаки - всю увагу олімпіадам і конкурсам. У нас же основне - кількість завойованих кубків, грамот, дипломів. Спробуйте директору сказати, що не в місцях щастя, а в якості навчання всіх учнів. Є вчителі, які "правильно" розуміють "вимоги часу" - підготуй одного учня, займи 1-е місце і байдикуй з іншими на уроках. Ось головна проблема як 11- так і 12-річної школи. Доки не відмінять "соцзмагання" між школами, ця проблема залишатиметься. Показуха губить школу!

Відредаговано: Шестопалов - Сб, 17.01.2009, 10:34
PanPete Дата: Сб, 17.01.2009, 11:54 | Повідомлення № 98
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
Рекомендую книгу Грузмана М.З. Еврістика в інформатиці.

Спасибі за підказку, опрацюю. Можливо я й дійсно в неповній мірі розумію можливість одержання стабільного вірного результату за умови використання догадки.
Quote (Шестипалов)
За тими олімпіадами забули про тему форуму!

Чому ж - на мою думку це продовження розмови, в які визначається місце програмування в загальному курсі інформатики школи


Відредаговано: PanPete - Сб, 17.01.2009, 12:03
dpi Дата: Сб, 17.01.2009, 12:20 | Повідомлення № 99
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
підтримую на всі 100%.

Да программирование, но все-таки, основы программирования. Неужели Вы и правда думаете, что наши ученики программисты в чистом виде? Они знают основы языка и умеют решать ребусы.

Додано (17.01.2009, 11:20)
---------------------------------------------
А как Вы смотрите на такой факт. У нас в области в этом году последние 5-6 тестов во всех задачах были с длинными числами. (Эвристика?)

dpi Дата: Сб, 17.01.2009, 12:40 | Повідомлення № 100
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Посмотрите как относятся к этому в других странах.
Прикріплення: inf.rar(270Kb)
alex Дата: Сб, 17.01.2009, 14:07 | Повідомлення № 101
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
А как Вы смотрите на такой факт. У нас в области в этом году последние 5-6 тестов во всех задачах были с длинными числами. (Эвристика?)

Якщо говорити чесно то 50 на 50. Все залежить від задачі. Якщо ідея задачі в тому, щоб перевірити вміння учня працювати з довгими числа, тоя такої б задачі на район не давав би. Запропонувати хорошу задачу не так просто.
А якщо ще потрібно запропонувати таку задачу ,яка щне не гралась.
В нас в області на районній олімпіаді було запропоновано 3 задачі. Перша для учня, який достатньо хорошо володіє
матеріалом шкільного курсу. Друга дещо важча. А третя убойна. Ну це моя особиста точка зору. Думаю що це для того щоб ранжирувати результати учнів. Якщо по районах учасників не велика кількість то в Вінниці їх достатньо багато. Думаю, що свій вплив дає всеукраїнська олімпіада , на яку в свою чергу впливає Міжнародна.

Додано (17.01.2009, 13:07)
---------------------------------------------

Quote (Шестопалов)
Цікаво, як би поступив в аварійній ситуації з літаком теоретично підготовлений спеціаліст, який в повній мірі володіє теоретичною аеродинамікою і математичним аналізом.

А він би створив би такий літак щоб ті , які вміють тільки кнопочки натискати в будь-якому випадку не могли б
довести цей літак до аварії. Кнопочку не кнопконатискач створив. А взагалі в будь-якому питанні крайності шкідливі. Що краще курс користувача чи курс алгоритмізації , підготовка і участь в олімпіадах чи навчання в класі, загальна середня освіта чи середня освіта для тих хто може. Напевно краще не крайність, а який проміжний варіант.
Вожливо знайти ту пропорцію яка поєднує крайності.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 17.01.2009, 16:33 | Повідомлення № 102
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (alex)
підготовка і участь в олімпіадах чи навчання в класі

;) :*
Quote (Шестопалов)
За тими олімпіадами забули про тему форуму! А все, мабуть, тому, що основним і головним показником роботи вчителя, який з нього видавлюють, є кількість завойованих місць кількома учнями, а не грунтовність і професійність знань інших учнів. Якби слідувати вимогам багаточисельного начальства, потрібно залишити в школі по кілька "олімпіадників" з кожного класу, а всіх інших розігнати, щоб не заважали воювати за перемоги. Бо на все інше вчителя вже не вистачає. А ще МАН, конкурси... Проти них нерозумно заперечувати, але ними потрібно займатися у вільний від основної роботи час, а не навпаки - всю увагу олімпіадам і конкурсам. У нас же основне - кількість завойованих кубків, грамот, дипломів. Спробуйте директору сказати, що не в місцях щастя, а в якості навчання всіх учнів. Є вчителі, які "правильно" розуміють "вимоги часу" - підготуй одного учня, займи 1-е місце і байдикуй з іншими на уроках. Ось головна проблема як 11- так і 12-річної школи. Доки не відмінять "соцзмагання" між школами, ця проблема залишатиметься. Показуха губить школу!

В саме яблучко. Я гадаю, що Вашу точку зору поділяють більшість вчителів.
filnick Дата: Сб, 17.01.2009, 17:17 | Повідомлення № 103
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я гадаю, що Вашу точку зору поділяють більшість вчителів.

Тоді не було б дискусії.
Quote (Шестопалов)
основним і головним показником роботи вчителя, який з нього видавлюють, є кількість завойованих місць кількома учнями, а не грунтовність і професійність знань інших учнів.

А хіба завдання школи полягає у тому, щоб всім учням дати професійні знання?
alex Дата: Сб, 17.01.2009, 20:11 | Повідомлення № 104
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Ковальчук_Олександр)
Для їх розв’язку, окрім складання програми, потрібно пройти інші етапи розв’язування задач - постановка задачі, побудова моделі, знаходження методів розв’язування, побудова алгоритму, вибір мови програмування, складання програми, трансляція програми, тестування програми. Все це дуже знайоме. Не підкажете з якого розділу інформатики?

Ні не підскажу. В таких питаннях я не компетентний.
Bandalak Дата: Пн, 19.01.2009, 00:29 | Повідомлення № 105
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
alex, Ви серед цих членів жюрі когось впізнаєте?
http://ocnttum2007.narod.ru/ol.html
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Сторінка 7 з 12«12567891112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.