Пн, 23.10.2017, 10:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 12«12456781112»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Новітні стратегії розвитку інформатики.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 27.11.2008, 22:29 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
До створення даної теми мене спонукали повідомлення в темі "Методика викладання інформатики", які не відповідають їй по змісту, але є занадто корисними, щоб їх видаляти, тому вони знаходяться нижче.

Висловлюємо свої думки щодо успішного розвитку інформатики в 12-річній школі: перспективи, ідеї, реалії.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Нд, 07.12.2008, 02:39
Bandalak Дата: Пт, 16.01.2009, 16:05 | Повідомлення № 76
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (PanPete)
цей бал ставимо тому, що ставити більш нічого.

Може хто не в курсі, але повинні знати, що олімпіадні задачі починаючи з 3-го етапу перевіряються автоматично спеціальною програмою по тестах, які містять вхідні та вихідні файли, а тексти самих програм ніхто не читає. Тому немає ніякої різниці, яким способом діти зробили задачу, головне щоб відповідь співпала з тестовою!

PanPete Дата: Пт, 16.01.2009, 16:12 | Повідомлення № 77
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Bandalak)
олімпіадні задачі починаючи з 3-го етапу перевіряються автоматично спеціальною програмою по тестах

При проведені районних в нас також була така змога, так ось - "еврістичні" рішення, за які ставлять "не повний бал" там не проходять.

Додано (16.01.2009, 15:12)
---------------------------------------------

Quote (alex)
Яка зневага. Я ж тільки процитував.

Читайте те що пишете, зрозумієте
Newbie Дата: Пт, 16.01.2009, 16:18 | Повідомлення № 78
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (alex)
Напевно Ви взагалі не цікавились питаннями організації і проведення олімпіад з інформатики. Нагадаю, що генетика це розділ з біології. Якби на олімпіадах з інформатики були задачі тільки на пошук в ширину, чи чорно-білі дерева і т.д. то ви були праві. Більшість задач олімпіад можна розвязати на рівні еврістики. Нехай не повний бал. Але є розвязок. Так що олімпіада з інформатики - це олімпіада з науки а не з теми.

порівняйте визначення "інформатика" і "програмування", нехай навіть з Вікіпедії (Програмування , Інформатика ). і скажіть - олімпіада у нас з інформатики чи з програмування? а курс шкільний - з програмування чи з інформатики?
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 16:33 | Повідомлення № 79
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
При проведені районних в нас також була така змога, так ось - "еврістичні" рішення, за які ставлять "не повний бал" там не проходять.

Члени жюрі придумали погані тести. Ви могли б їм запропонувати свої. Які передбачають нарахівання балів за еврістичні розвязки.
PanPete Дата: Пт, 16.01.2009, 16:52 | Повідомлення № 80
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
Члени жюрі придумали погані тести. Ви могли б їм запропонувати свої. Які передбачають нарахівання балів за еврістичні розвязки.

Розгляд логіки роботи тестуючої програми для перевірки олімпіадних завдань по інформатиці не виносилась на розгляд як учителів району , так і членів жюрі районного туру проведення олімпіади
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 17:10 | Повідомлення № 81
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Newbie)
визначення "інформатика"

Осн. теоретичне завдання інформатики полягає у визначенні загальних закономірностей, відповідно до яких створюється інформація, відбувається її перетворення, передавання та використання у різних сферах діяльності людини.

Прикладні завдання інформатики полягають у розробці найефективніших методів і засобів здійснення інформаційних процесів, у визначенні способів оптим. наук. комунікації у самій науці та між наукою і виробництвом.

Якщо подивитись підручник Ершова , який і був ініціатором введення інформатики в школі , то у ньому і описані теми інформатики. З часом підручник змінили і ідею Ершова майже вгробили.

І якщо на олімпіаду запропонували не задачу з інформатики а програміську задачу то це проблема не олімпіади а тих хто її організовує.

Додано (16.01.2009, 16:10)
---------------------------------------------

Quote (PanPete)
Розгляд логіки роботи тестуючої програми для перевірки олімпіадних завдань по інформатиці не виносилась на розгляд як учителів району , так і членів жюрі районного туру проведення олімпіади

Можу поділитись досвідом проведення олімпіади у нас в Вінницькій області. Я на все дивлюсь з нашої колокольні.
Задачі наперед не знав ніхто. Після початку олімпіади було організовано чат для віх учителів, які приймають участь в олімпіаді. Розвязки писалися в тойже день членами жюрі так,як і вони до початку олімпіади умов задач не знали. Кожен вчитель мав змогу запропонувати як свій розвязок так і свої тести. Після олімпади кожен має доступ як до авторських розвязків так, і до тестів.
PanPete Дата: Пт, 16.01.2009, 17:20 | Повідомлення № 82
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
Якщо подивитись підручник Ершова , який і був ініціатором введення інформатики в школі , то у ньому і описані теми інформатики. З часом підручник змінили і ідею Ершова майже вгробили.

За часів пана Єршова інформатика в школі була чисто теоретичною, аппаратного забезпечення в школах не було. Крім того практична робота на тодішніх ЕВМ вимагала обовязкове знання програмування - звідси і нахил до викладання основ програмування в школі. Розвиток прикладного програмного забезпечення зробили неактуальним обовязкове вміння кожного вирішувати завдання на ПК за допомогою індивідуально розробленого коду. На часі стало питання масової підготовки грамотного користувача, на що в принципі школа й переорієнтувалась. Отже пройшло не "вгроблення", а закономірний процес адаптації під нові умови.
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 17:22 | Повідомлення № 83
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
закономірний процес адаптації під нові умови.

У кожного своя точка зору. Можна говорити , що і освіта зараз розвивається семимильними кроками бо кількість вищих навчальних закладів в декілька разів і майже кожен скоро буде з вищою освітою , а реально...
Теж саме з інформатикою
P.S. Це моя особиста точка зору. Можете її не поділяти. Це Ваше право


Відредаговано: alex - Пт, 16.01.2009, 17:40
Шестопалов Дата: Пт, 16.01.2009, 19:12 | Повідомлення № 84
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (PanPete)
На часі стало питання масової підготовки грамотного користувача, на що в принципі школа й переорієнтувалась.

Саме такий грамотний "кнопкодав" врятував 150 пасажирів, професіно посадивши аваріний літак на воду в США.
Quote (alex)
Осн. теоретичне завдання інформатики полягає у визначенні загальних закономірностей, відповідно до яких створюється інформація, відбувається її перетворення, передавання та використання у різних сферах діяльності людини.

Цікаво, як би поступив в аварійній ситуації з літаком теоретично підготовлений спеціаліст, який в повній мірі володіє теоретичною аеродинамікою і математичним аналізом.
Newbie Дата: Пт, 16.01.2009, 19:51 | Повідомлення № 85
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Шестопалов)
Саме такий грамотний "кнопкодав" врятував 150 пасажирів, професіно посадивши аваріний літак на воду в США.

я сьогодні цілий день під враженням!
Quote (Шестопалов)
Цікаво, як би поступив в аварійній ситуації з літаком теоретично підготовлений спеціаліст, який в повній мірі володіє теоретичною аеродинамікою і математичним аналізом.

не знаю що саме там зіграло роль, мабуть в такій ситуації все має стати на свої місця, інакше замість героя получається трагедія. але читаючи власне про цей випадок, зауважила фразу "пілот зробив все, як книжка пише, textbook landing", так що в даному випадку або він справді має чудову інтуїцію (як діяти в таких ситуаціях), або знав як діяти, бо колись це вчив.
dpi Дата: Пт, 16.01.2009, 20:55 | Повідомлення № 86
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (alex)
Мені зрозуміло чому є ця дискусія. Мой колега , заслужений вчитель України, якось сказав , що можливі два варіанти підтягування на перекладині. Або тренувати учасника або понизити планку. За відсутності хороших тренерів у нас замість тренування учасників (навчання учнів) все стараються понизити планку.( Я про інформатику. В інших предметах не компетентний.

Правы на 100%!!!
Хотите участвовать в олимпиадах, занимайтесь факультативно.
Quote (alex)
чорно-білі дерева
сколько процентов учителей поняли эту фразу?
Quote (PanPete)
вважаю відвертою зневагою по відношенню до багатьох учасників форуму

Не надо обижаться. Надо пытаться понять. Не поверю, что каждый из Вас не мечтает, что сын или внук будет программистом. На улице кризис, а все фирмы подсевшие на программное обеспечение банков и других предприятий процветают и расширяются. Да и просто это офигенно интересно.
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 16.01.2009, 23:28 | Повідомлення № 87
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (dpi)
Да и просто это офигенно интересно.

Учням, які приходять на урок, не вміючи мислити, приймати рішення, з нульовими знаннями з математики і фізики, з надітими в вухах навушниками, це не здається цікавим. В нашій школі таких до 30%. Зате при вивченні того ж Paint, Word, Excel, Internet... ці ж учні проявляють активність, намагаються виконати завдання. Думаю інтерес в них появляється через практичну значимість даних програм.
Я повністю згоден з Bandalak
Quote (Bandalak)
що програмування повинно іти окремим предметом!

І олімпіади мають бути по інформатиці, включаючи комплексні завдання з офісу, веб-дизайну, програмування.
Я глибоко переконаний, що нинішня олімпіада - це програмування в чистому вигляді. Учні отримують завдання - розв’язати задачі. Для їх розв’язку, окрім складання програми, потрібно пройти інші етапи розв’язування задач - постановка задачі, побудова моделі, знаходження методів розв’язування, побудова алгоритму, вибір мови програмування, складання програми, трансляція програми, тестування програми. Все це дуже знайоме. Не підкажете з якого розділу інформатики? B)
alex Дата: Сб, 17.01.2009, 00:04 | Повідомлення № 88
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Не надо обижаться. Надо пытаться понять. Не поверю, что каждый из Вас не мечтает, что сын или внук будет программистом. На улице кризис, а все фирмы подсевшие на программное обеспечение банков и других предприятий процветают и расширяются. Да и просто это офигенно интересно.

DPI спасибо. Именно это я хотел сказать.
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я глибоко переконаний, що нинішня олімпіада - це програмування в чистому вигляді. Учні отримують завдання - розв’язати задачі. Для їх розв’язку, окрім складання програми, потрібно пройти інші етапи розв’язування задач - постановка задачі, побудова моделі, знаходження методів розв’язування, побудова алгоритму, вибір мови програмування, складання програми, трансляція програми, тестування програми. Все це дуже знайоме. Не підкажете з якого розділу інформатики?

А откуда вы знаете. Вы же там небыли. Или может быть вы решили все задачи олимпиады. Поделитесь решениями ;)
Bandalak Дата: Сб, 17.01.2009, 00:15 | Повідомлення № 89
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (PanPete)
"еврістичні" рішення, за які ставлять "не повний бал" там не проходять.

Можна детальніше? Що таке еврістичні рішення на Вашу думку?

Quote (Ковальчук_Олександр)
Не підкажете з якого розділу інформатики?

Та з того, котрого зовсім немає у короткому курсі! Точніше є 2 години.

Я не проти програмування, сам його люблю і готую дітей на олімпіади, але я за те щоб називати речі своїми іменами!
От відділили би програмування в окремий предмет, зразу все би стало на свої місця!

А чому ніхто тут не виставив своє ставлення до того, що завдання на олімпіаді однакові для всіх класів?

Відредаговано: Bandalak - Сб, 17.01.2009, 00:28
Bandalak Дата: Сб, 17.01.2009, 00:26 | Повідомлення № 90
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (alex)
А откуда вы знаете. Вы же там небыли.

А я був! З 1993 року пропустив може 3-4 обласні олімпіади! Маю призерів!
Але слова Ковальчука:
Quote (Ковальчук_Олександр)
нинішня олімпіада - це програмування в чистому вигляді

підтримую на всі 100%. Можливо ще інколи вища математика присутня для побудови математичної моделі, як етапу побудови алгоритму!
Quote (alex)
Так що олімпіада з інформатики - це олімпіада з науки а не з теми.

З цим ніколи не погоджуся. Програмування - це розділ курсу інформатики у школі!
Quote (alex)
Замітьте по методиці викладання основ алгоритмізації повідомлень нема.

Дуже шкода, що немає! От почніть таку тему, поділіться досвідом, а ми підтримаємо!
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Сторінка 6 з 12«12456781112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.