Пн, 20.11.2017, 05:59
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 12«12345671112»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Новітні стратегії розвитку інформатики.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 27.11.2008, 21:29 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
До створення даної теми мене спонукали повідомлення в темі "Методика викладання інформатики", які не відповідають їй по змісту, але є занадто корисними, щоб їх видаляти, тому вони знаходяться нижче.

Висловлюємо свої думки щодо успішного розвитку інформатики в 12-річній школі: перспективи, ідеї, реалії.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Нд, 07.12.2008, 01:39
alex Дата: Сб, 10.01.2009, 21:15 | Повідомлення № 61
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Нічого не мав на увазі крім того,що сказав. Просто не мав можливості крім прізвища і те,що ви працюєте в видавництві мати про Вас якусь інформацію. На форумі прочитав Ваші повідомлення. Коментувати деякі з них не хочеться . Можливо це наслідки статусу
Quote (Шестопалов)
власник видавництва "Аспект".
.
А в
Quote (Шестопалов)
"мавпячі ігри"
типу олімпіад грає весь світ. По ораклу змагання є. І перемога в них навіть дуже почесна. А от по Ассеss щось не бачив. Вибачте якщо тон дещо різкий.
Bandalak Дата: Нд, 11.01.2009, 12:47 | Повідомлення № 62
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
І перемога в них навіть дуже почесна. А от по Ассеss щось не бачив.

Давно вже потрібно розділити програмування та інформаційні технології на 2 різних предмети. Тоді і олімпіади будуть окремо проводитися і не буде підміни понять!
А то в деяких школах інформатика викладається по КОРОКОМУ КУРСУ 1 год. на тиждень, в якому програмування немає взагалі, а на олімпіаду їхати вимагають!
alex Дата: Чт, 15.01.2009, 21:43 | Повідомлення № 63
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
викладається по КОРОКОМУ КУРСУ 1 год. на тиждень, в якому програмування немає взагалі,

Мені не відома програма в якій нема програмування. Можливо я чогось не розумію , програми Майкрософт офіс це не інформаційні технології. Це прикладне програмне забезпечення. Інтересно як би визначали переможця по кількості набраних символів за хвилину. А при серйозній роботі з Excel та і з базами даних потрібно знати програмування на візуал Бейсіку. (І нікуда від програмування не дітися. )
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 15.01.2009, 23:26 | Повідомлення № 64
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (alex)
Інтересно як би визначали переможця по кількості набраних символів за хвилину

Чому ж так банально. Скачайте і подивіться завдання по офісу або курс користувача. В галузі "інформаційні технології" можна придумати багато цікавих і складних завдань.
GаrDArik Дата: Пт, 16.01.2009, 01:45 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
у нас в районі вже 2 чи 3 рік проводяться олімпіади крім програмування окремо "комп графіка" і "Веб-дизайн".
Bandalak Дата: Пт, 16.01.2009, 10:46 | Повідомлення № 66
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
Мені не відома програма в якій нема програмування.

Ось, така програма - Короткий курс, 1 год. на тиждень.
Програми з інформатики 10-11

Quote (alex)
Інтересно як би визначали переможця по кількості набраних символів за хвилину.

Не знаю, як у кого, а на моїх уроках учні не змагаються у наборі тексту. А по офісних програмах теж можна купу складних завдань придумати, навіть не чіпаючи Visual Basic!

Quote (alex)
І нікуда від програмування не дітися.

Тому я і пропоную винести програмування у окремий предмет! Адже технології, або ППЗ може на середньому рівні може освоїти майже кожен учень, а програмування як і математику нормально можуть розуміти одиниці!


Відредаговано: Bandalak - Пт, 16.01.2009, 10:55
PanPete Дата: Пт, 16.01.2009, 10:52 | Повідомлення № 67
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
Інтересно як би визначали переможця по кількості набраних символів за хвилину. А при серйозній роботі з Excel та і з базами даних потрібно знати програмування на візуал Бейсіку

Подібне нерозуміння цілі предметної олімпіади і породжує оту викривлену дійсність, що нині існує. В олімпіадних завданнях для учнів певної вікової групи закладається можливість їх вирішення засобами, які були розглянуті в процесі вивчення шкільної програми. Оцінюється виконана робота правильністю відповіді та віртуозністю шляху знаходження цієї відповіді. Можливість виявити дітей з нахилом до вивчення даного предмета (а зазвичай вони і є отими віртуозами, для "зубрилки" віртуозність не по зубах) для створення умов поглибленого вивчення предмета в подальшому - ось основне завдання олімпіад. Олімпіади з інших предметів привязані до шкільного курсу. А що в інформатиці? Навчаємо користувачів, а намагаємось показувати програмістів, хоч цілком можлива організація змагань користвачів. Мішає саме оте ставлення, яке виразив пан alex, в свому повідомленні. Якщо хороше подумати, то можна знайти цілий ряд задань для показу вміння користування офісним пакетом, які будуть достойними щоб їх винести на олімпіаду користувачів навіть обласного рівня. Якщо ж при цьому хтось з учасників конкурсу продемонструє додаткові знання використавши при вирішенні завдання прийоми програмування - це ж прекрасно, якщо ж завдання буде віртуозно вирішено стандартними засобами - не менш хорошо.
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 11:38 | Повідомлення № 68
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Ось, така програма - Короткий курс, 1 год. на тиждень.
Програми з інформатики 10-11

А мінстерством вона дозволена?

Додано (16.01.2009, 11:38)
---------------------------------------------

Quote (PanPete)
В олімпіадних завданнях для учнів певної вікової групи закладається можливість їх вирішення засобами, які були розглянуті в процесі вивчення шкільної програми.

Не видавайте бажане за дійсне. Візьміть завдання для оласних олімпіад з фізики, математики, хімії і т.д. . Чось мало віриться ,що учень знаючи відмінно матеріал шкільного курсу зможе їх розв'язати.
Bandalak Дата: Пт, 16.01.2009, 11:55 | Повідомлення № 69
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
А мінстерством вона дозволена?

Це і є міністерська, дивіться у збірнику програм.

Quote (alex)
Чось мало віриться ,що учень знаючи відмінно матеріал шкільного курсу зможе їх розв'язати.

Звичайно на олімпіадах перемагають обдаровані учні, які серйозно займаються самостійно та з репетиторами і тікають далеко за шкільний матеріал, але чому тоді, наприклад по біології не проводяться олімпіади лише по генетиці і одне завдання для всіх класів!
А у інформатиці тільки так і роблять!
Шестопалов Дата: Пт, 16.01.2009, 11:56 | Повідомлення № 70
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (PanPete)
Подібне нерозуміння цілі предметної олімпіади і породжує оту викривлену дійсність

У програмі для 9-12 класів 12-річної школи, яку впроваджує МОНУ з 2009-2010 навчального року, теми програмування починаються з 11-го класу для рівнів стандарту і академічного. Далі продовжується програмування в 12-му класі тільки для академічного рівня.
Bandalak Дата: Пт, 16.01.2009, 12:04 | Повідомлення № 71
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Шестопалов)
програмування починаються з 11-го класу

Але всеодно олімпіада була і буде лише з програмування і в усіх класах одне і те ж завдання. А це не правильно! Але як з цим боротися?
Я був учасником обласної олімпіади 1987 року. Тоді для 10-го та 9-го класів (десятирічка) завдання були різні. А тепер чому не так? Правда тоді теж було на олімпіаді лише програмування, але в тодішному курсі інформатики більше нічого і не вивчалося, це було на той час нормально! Мені здається, що вже давно у цьому питанні назріли зміни. Але чи здійсняться вони?
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 13:33 | Повідомлення № 72
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
наприклад по біології не проводяться олімпіади лише по генетиці і одне завдання для всіх класів!

Напевно Ви взагалі не цікавились питаннями організації і проведення олімпіад з інформатики. Нагадаю, що генетика це розділ з біології. Якби на олімпіадах з інформатики були задачі тільки на пошук в ширину, чи чорно-білі дерева і т.д. то ви були праві. Більшість задач олімпіад можна розвязати на рівні еврістики. Нехай не повний бал. Але є розвязок. Так що олімпіада з інформатики - це олімпіада з науки а не з теми. Повірте мені Ви помилились.
Мені зрозуміло чому є ця дискусія. Мой колега , заслужений вчитель України, якось сказав , що можливі два варіанти підтягування на перекладині. Або тренувати учасника або понизити планку. За відсутності хороших тренерів у нас замість тренування учасників (навчання учнів) все стараються понизити планку.( Я про інформатику. В інших предметах не компетентний.
P.S. Замітьте по методиці викладання основ алгоритмізації повідомлень нема.
Прав пан Шестопалов. Поговоритили не зрозуміло про що , попали в статус VIP а конструктиву почті 0.
Bandalak Дата: Пт, 16.01.2009, 14:07 | Повідомлення № 73
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
олімпіада з інформатики - це олімпіада з науки а не з теми

А що для Вас інформатика і програмування це одне і те ж?
У сучасному шкільному курсі інформатики - програмування це один з розділів!
Я взагалі вважаю, що програмування повинно іти окремим предметом!
PanPete Дата: Пт, 16.01.2009, 14:23 | Повідомлення № 74
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
Мені зрозуміло чому є ця дискусія......

Шановний alex, Ваше повідомлення №72 вважаю відвертою зневагою по відношенню до багатьох учасників форуму.
Quote (alex)
Більшість задач олімпіад можна розвязати на рівні еврістики. Нехай не повний бал. Але є розвязок.

І цей бал ставимо тому, що ставити більш нічого.


Відредаговано: PanPete - Пт, 16.01.2009, 14:23
alex Дата: Пт, 16.01.2009, 14:47 | Повідомлення № 75
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
Шановний alex, Ваше повідомлення №72 вважаю відвертою зневагою по відношенню до багатьох учасників форуму.

Яка зневага. Я ж тільки процитував.
А по поводу хороших тренерів. Причому тут зневага. Більшість хороших спеціалістів в області інформатики пішли в комерційні структури. А ті хто залишився годин з інформатики у них не багато. Маючи 2- 4 години, приділяти багато уваги цьому предмету можуть тільки ті кому він дуже подобається. Ми пропонували ввести в школах посаду учителя інформатики так,як колись була посада воєнрука. Причому пропозиції були на рівні Міністерства. Але оскільки все лучшее детям грошей на такий проект нема.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Сторінка 5 з 12«12345671112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.