Ср, 22.11.2017, 14:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 12«129101112»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Новітні стратегії розвитку інформатики.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 27.11.2008, 21:29 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
До створення даної теми мене спонукали повідомлення в темі "Методика викладання інформатики", які не відповідають їй по змісту, але є занадто корисними, щоб їх видаляти, тому вони знаходяться нижче.

Висловлюємо свої думки щодо успішного розвитку інформатики в 12-річній школі: перспективи, ідеї, реалії.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Нд, 07.12.2008, 01:39
dpi Дата: Ср, 04.03.2009, 22:38 | Повідомлення № 151
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
Но никто не силует нас использовать ее

Но согласитесь, что со всеми недостатками (их список я могу продолжить), это все таки что то новенькое и более менее путевое.
Penicillin Дата: Вт, 10.03.2009, 15:40 | Повідомлення № 152
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (dpi)
Но согласитесь, что со всеми недостатками (их список я могу продолжить), это все таки что то новенькое и более менее путевое.

Новенькое ? Но то что путевое - я не против. Караванова со товарищи проделала огромный труд - "сделать" программу и ее утвердить очень сложно. Тем более что "под программу" пишутся учебники (что есть очень похвально). А дальше все зависит от учителя - как он сможет реализовать возможности программы.
К чему веду - в обучении всегда ведущую роль имел и будет иметь учитель, его личность, профессиональные навыки, умение работать с детьми, знание фактического материала
Вчитель Дата: Ср, 11.11.2009, 21:50 | Повідомлення № 153
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (gromko)
Считаем что Оффис и Виндовс в школе есть, осталось немногое - найти 171 599 русских рублей или 77 991 гривну на покупку необходимого ПО.

Я лет десять (может и больше) борюсь с точными именованием програмных средств в программах МОН... Было такое, временно одерживал (кстати, вместе с Жалдаком!) победу, но толку... К сожалению, большинство народа просто не знает, что может быть текстовой редактор (пишут "процессор", это просто АПОФИГЕЙ, перлы рекламы, пирожки с котятами...), иной, чем МС Ворд. Отождествляют сущность и название...
А теперь пошли вперед: КорелДро - это круто, ДримВьювер - еще круче, а 14-я версия Фотошопа - полныя штаны радости и передовых технологий. А будут они передовыми не более трех лет, к моменту, когда детки школу закончат. И пойдут наши детки на курсы переучивания, понесут денежку НЕ НАМ. Это состоится неизбежно, поелику школа наша не есть ТРУДОВОЙ И ПОЛИТЕХНИЧЕСКОЙ, каковой была за моей памяти. Кстати, в 60-е годы меня не учили, как работать на конкретном токарном станке, постигал азы токарного дела я на ДП (Догнать и Перегнать). В этом станке, однако, были ВСЕ основные узлы, присутствующие в ЛЮБОМ токарном станке.
О попе и нагане говорить не буду, пошло.
Поэтому, воздадим должное мадам Каравановой и господину Костюкову - они сделали все, что могли. Но ведь нужно иметь ввиду, что профильное обучение а) должно быть синхронизировано во времени и гармонизировано по содержанию с, как мимнимум, академическим уровнем; б) его содержание должно быть в таких же отношениях с изучением остальных предметов - вот тут и прокол - не вяжется оно ни с чем, практически. Для закрытой элитной школы - может быть.
Любовь нужно закрутить с программой трудового обучения, ведь не молоток и зубило сегодня есть орудием добывания продукции для ЧЕЛОВЕКА. А далее - не знаю...

Додано (11.11.2009, 21:50)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
ОНу вже давно потрібно було створити на основі побажань та досвіду діючих вчителів інформатики та досвіду цієї галузі в інших країнах світу - стабільну програму з інформатики, підкріплену добрими підручниками, веб-підтримкою та повним ліцензійним програмним забеспеченням від вінди до сходинок.

Знову наше щастя - вінда. Я б досі не зміг би їздити на автомобілі, якби мені у 1969 році, коли я вчився на Уралзісі їздити, не пояснили, навіщо двигун, коробка переміни передач, зчеплення. Тоді ще було "двійний вижим", "перегазовка" і т.д. А от навчав я свою знайому, яка в Штатах іздила на машині з коробкою-автоматом, а в нас змушена була пересісти на механіку, водити Жигулі, то поки не нагадав їй, що таке важіль і редуктор (а в неї була освіта інженера-механіка!), не могла вона зчеплення відпускати і газ одночасно тиснути. Розповів. Примірилась. Поїхала!
Знову про те, що немає нічого практичнішого за хорошу теорію. Теоретичні основи для академічного рівня і для технологів - обов"язково!
Як це робити - як завгодно, але не прив"язуючись до конкретних кнопок на екрані. Але теорія має бути строгою. Вільності типу "робота з дисками" вже пережили, переживемо й інші.
Для пана Шаповалова, якого я дуже поважаю: дійсно, вчителі не завжди можуть точно сформулювати свою думку, але сигнал про небезпеку звучить - запізно, щоправда, бо "користувацький підхід" в його українському розумінні, зробив своє.


Відредаговано: Вчитель - Ср, 11.11.2009, 21:52
alex Дата: Ср, 11.11.2009, 22:09 | Повідомлення № 154
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Вчитель)
Было такое, временно одерживал (кстати, вместе с Жалдаком!) победу, но толку...

Напевно із за цього п.Жалдак і відійшов від вирішення проблем шкільного курсу інформатики.
А жаль...

Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 11.11.2009, 23:02 | Повідомлення № 155
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (Вчитель)
а 14-я версия Фотошопа

Така в майбутньому...
Bandalak Дата: Ср, 11.11.2009, 23:22 | Повідомлення № 156
Лідер форуму
Повідомлень: 5534
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Вчитель)
Для пана Шаповалова, якого я дуже поважаю:

А це хто такий? Ми його знаємо?

Quote (Вчитель)
Знову наше щастя - вінда.

Ну тоді давайте почнемо зразу вчити дітей платформно незалежних машинних кодів з подвійною перегазовкою... ;)
Вчитель Дата: Чт, 12.11.2009, 22:07 | Повідомлення № 157
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (Bandalak)
Ну тоді давайте почнемо зразу вчити дітей платформно незалежних машинних кодів з подвійною перегазовкою...

Не нужно утрировать! Учить платформо независимому кодированию алгоритмов как раз и необходимо, это делалось в Ершовском подходе, и тогда готовились ОЧЕНЬ НЕПЛОХИЕ ребята, которые поступали в Москву и Ленинград, брали призы на олимпиадах. Потом начали учить нажимать кнопки. А сейчас дружно говорим: "наверное, это плохо, учителя сами не умеют программировать...". А ведь программировать очень просто - нужно только начать учиться, и не обязательно на "крутых" системах. Можно учить на любой платформе, но ОБЩИМ вещам, основам. И не говорите мне, что программирование отмирает, что есть системы с визуальным подходом и т.д., что программистов будет 3% от всех учеников. Ученых, которые хотя бы иногда используют производную и интеграл, наверное будет еще меньше, а учим школьников этому (другое дело - как...).

С этой точки зрения программа Каравановой хороша тем, что предполагает некий универсальный базис в виде элементов теории (алгоритмы на графах, основы булевой алгебры, хотя, наверное, требования несколько завышены). НО, УВЫ! , предусмотрено конкурс учебников 10 класса только по двум номинациям - стандарт и академический, т.е. учебники по этой программе остались за бортом гос.финансирования.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Така в майбутньому...
PHOTOSHOP CS4 rus/en версії порахуйте, хоча я дійсно обмовився, мав на увазі КорелДро, у процитованому повідомленнi якраз така версія.

Кстати или не кстати, разрешу себе напомнить, что основным принципом учебных програм и планов раньше считали возможность перехода ученика из специализированной школы в массовую БЕЗ ПРОБЕЛОВ в знаниях, т.е. в спец. школе (физ-мат, например, не начните вышучивать, вспоминать заведение для малолетних педагогически запущенных, путая выжим с перегазовкой) и в массовой темы изучали почти синхронно, чего сейчас нет.
Таким, почти платформо независимым, был учебник А.Ф.Верланя.

Bandalak Дата: Пт, 13.11.2009, 02:06 | Повідомлення № 158
Лідер форуму
Повідомлень: 5534
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Вчитель)
Учить платформо независимому кодированию алгоритмов как раз и необходимо, это делалось в Ершовском подходе, и тогда готовились ОЧЕНЬ НЕПЛОХИЕ ребята

Не сперечаюся, що підручник Єршова був і є видатним для всіх часів і народів. Але тоді, у далекому 1987 році ще не було в школах комп'ютерів і програми писалися крейдою на дошці, хоча для особливо обдарованих Єршов пропонував ще й Бейсик у нагрузку. А нинішні учні хочуть не тільки написати алгоритм, а й попробувати як реально працює програма, прогнати її по тестах, удосконалити на ходу та інше. Для цього потрібно хоч на якісь платформі зупинитися. І ми мусимо вивчати Windows, як найпоширенішу ОС на даний час, та Паскаль як загально прийняте середовище програмування. А на той випадок, як Ви говорите, що після закінчення школи вийдуть нові ОС, нове програмне забезпечення та виникне потреба освоювати більш просунуте середовище програмування, і щоб випускник не розгубився у новому інформаційному вирії і не впав на дно, потрібно навчити учня вчитися. Не вчити тупо тиснути кнопки, а вчити самостійно освоювати нові програми та середовища, пристосовуватися до будь-яких інновацій.
Хочеш щоб людина була ситою один день дай їй рибу.
А хочеш, щоб людина була сита все життя, - навчи її ловити цю рибу.
Народна мудрість.
gromko Дата: Пт, 13.11.2009, 16:02 | Повідомлення № 159
Лінуксоїд
Повідомлень: 2671
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (Bandalak)
Не сперечаюся, що підручник Єршова був і є видатним для всіх часів і народів. Але тоді, у далекому 1987 році ще не було в школах комп'ютерів і програми писалися крейдою на дошці, хоча для особливо обдарованих Єршов пропонував ще й Бейсик у нагрузку

Чим сучасна освіта вілрізняється від тої, що була 30-40 років назад?
Тоді мірилом навченості були знання, тепер - навички. Особливо це стосується точних наук та інформатики зокрема. Сьогодні ми вважаємо своїм заваданням навчити учнів працювати з Wіndows та Офісом і складати такі-сякі простенькі програмки на Паскалі. Звичайно, це стосується не всіх вчителів і не всіх учнів. Але це не суто українська, а світова проблема - виробнику не треба щоб люди знали, як працює пристрій, їм треба люди, які вміють його використовувати (натискувати кнопки, крутити кермо і тиснути на газ). Чим менше користувач знає про принципи роботи та будови пристроя, тим краще - він є потенціальним споживачем послуг по обслуговуванню та ремонту. Саме тому в інформатиці все на натискання кнопок, а на програмування - з мишиний хвостик - продовжуємо готувати потонційних споживачів, членів суспільства споживання.
А приємно - те, про що я говорив на цьому форумі зо два роки назад не забулося (і про авто, і про навчити вчитися), значить таки живемо, значить не перевівся порох у наших порохівницях.

Відредаговано: gromko - Пт, 13.11.2009, 16:04
Oxana_cher Дата: Пт, 13.11.2009, 16:16 | Повідомлення № 160
Місцева кадра
Повідомлень: 392
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (Bandalak)
Не вчити тупо тиснути кнопки, а вчити самостійно освоювати нові програми та середовища, пристосовуватися до будь-яких інновацій.

Да, в этом что-то есть. Надо переосмыслить роль учителя информатики.
PanPete Дата: Пт, 13.11.2009, 16:43 | Повідомлення № 161
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gromko)
Саме тому в інформатиці все на натискання кнопок, а на програмування - з мишиний хвостик - продовжуємо готувати потонційних споживачів

Відносно натискання кнопок - не згоден, в ідеалі - на розвиток вміння оволодіння ППЗ. Відносно серйозного програмування - школа не в змозі вмістити все, можливо в деяких випадках є достатнім мінімум, який розвиниться (при потребі) до необхідного рівня на наступних етапах навчання - може щось доцільно залишити для вишів, спецкурсів, тощо?
dpi Дата: Пт, 13.11.2009, 16:57 | Повідомлення № 162
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Вы не разделяете две разные вещи. Одни говорят как должно быть, а другие о том, что есть.
-Інформатик- Дата: Пт, 27.08.2010, 23:49 | Повідомлення № 163
Новий користувач
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (PanPete)
Відносно серйозного програмування - школа не в змозі вмістити все, можливо в деяких випадках є достатнім мінімум, який розвиниться (при потребі) до необхідного рівня на наступних етапах навчання - може щось доцільно залишити для вишів, спецкурсів, тощо?

Золоті слова PanPete, нема потреби школу перевантажувати таким серйозними темами, цим повиння займатись спеціалізовані навчальні заклади з відповідними напрямками роботи
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 28.08.2010, 11:59 | Повідомлення № 164
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Але програмування повинно бути хоча б в достатній кількості годин, щоб вивчити основи, а це що найменше 30 годин. В такій кількості як зараз пропонують (5 годин) його краще не читати. До того ж, як можна вимагати у вчителя готувати учасників олімпіад з програмування, якщо воно фактично відсутнє в програмі.
PanPete Дата: Сб, 28.08.2010, 16:04 | Повідомлення № 165
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ковальчук_Олександр)
В такій кількості як зараз пропонують (5 годин) його краще не читати.

Згоден, і вважаю, що здоовий глузд (вірю що він ще залишився) терміново, вже в наступномному році, змусить переглянти програму інформатики в комплексі всіх років вивчення предмета. Обрізання та зшивання програм 11-12, яке пропонується нині, ні до чого не приведе.


Відредаговано: PanPete - Сб, 28.08.2010, 16:05
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Сторінка 11 з 12«129101112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.