Нд, 17.12.2017, 16:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 10 з 12«1289101112»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Новітні стратегії розвитку інформатики.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 27.11.2008, 21:29 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3631
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
До створення даної теми мене спонукали повідомлення в темі "Методика викладання інформатики", які не відповідають їй по змісту, але є занадто корисними, щоб їх видаляти, тому вони знаходяться нижче.

Висловлюємо свої думки щодо успішного розвитку інформатики в 12-річній школі: перспективи, ідеї, реалії.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Відредаговано: WWW - Нд, 07.12.2008, 01:39
dpi Дата: Ср, 04.03.2009, 00:17 | Повідомлення № 136
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Гимназия в райцентре.
NatVovk Дата: Ср, 04.03.2009, 00:18 | Повідомлення № 137
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (dpi)
У нас в расписании и в журнале 8 класса уже второй семестр эти предметы стоят отдельно и называются КТ и АП.

Якщо не шкода, то надішліть програму (напевно авторська), і якщо вона затверджена хоча б на районному рівні, то її можна опублікувати. А за якими посібниками (бо підручників немає) ви займаєтеся? Теж самі робили?
Quote (Bandalak)
У вас школа якого типу?

Теж цікаво. А з математикою як узгоджено програму?
dpi Дата: Ср, 04.03.2009, 00:22 | Повідомлення № 138
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Это новая программа МОН для 8-12 классов.
Newbie Дата: Ср, 04.03.2009, 09:01 | Повідомлення № 139
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
щодо того, що таке інформатика, ще раз раджу познайомитись із computing curricula, за яким інформатика розділяється на computer science, computer engineering, information systems, information technology, software engineering, кожен з цих розіділів має свої задачі і частини
Bandalak Дата: Ср, 04.03.2009, 09:47 | Повідомлення № 140
Лідер форуму
Повідомлень: 5587
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (Newbie)
computing curricula
- можливо це і авторитет, але є ще і здоровий глузд, який не сприймає догматизм!
Newbie Дата: Ср, 04.03.2009, 09:52 | Повідомлення № 141
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Bandalak)
- можливо це і авторитет, але є ще і здоровий глузд, який не сприймає догматизм!

цей документ міняється кожні 4-5 років, відповідно до змінних умов середовища. не думаю, що це догматизм
Bandalak Дата: Ср, 04.03.2009, 10:03 | Повідомлення № 142
Лідер форуму
Повідомлень: 5587
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Мені запропонували подивитися, як вивчають інформатику у школі в інших країнах світу і підготувати зведені дані.
Newbie, може Ви мені в цьому допоможите?

Опублікуємо на форумі разом!

Відредаговано: Bandalak - Ср, 04.03.2009, 10:06
Newbie Дата: Ср, 04.03.2009, 10:37 | Повідомлення № 143
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Bandalak, на форумі вже є така тема http://informatic.org.ua/forum/18-724-1
чим зможу - із задоволенням поділюсь!
gromko Дата: Ср, 04.03.2009, 12:13 | Повідомлення № 144
Лінуксоїд
Повідомлень: 2718
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Quote (dpi)
Но с этого места, Вы начали противоречить сами себе и скатились с науки Информатика к ИКТ (Скретчу).

Скретч не есть представителем ИКТ в общепринятом смысле этого слова. "Зри в корень" - говорил Кузьма Прутков. Основное в Скретче - программирование (почитайте Митчелла Резника и Алана Кея, хотя второй скорее идеолог Лого-подобных систем обучения для детей). То, что конечный продукт очень схож с флеш-технологией и отчасти с презентациями PowerPoint - это внешняя схожесть, главное, все-таки, программирование (создание скриптов). Даже больше, Скретч, есть деятельносной средой, предназначеной для первоначального обучения программированию как раз для возраста 8-12 лет. Для более взрослых этот продукт играет рольActions Script в флеше. Главное в первоначальном обучении программирования - создание специфического алгоритмического стиля мышления (читаем А.П.Ершова)

Quote (Newbie)
до професії програміста шкільне програмування не має стосунку і саме тому будь-яке шкільне програмування (я маю на увазі той же рівень стандарту, хоча за нинішньою прфільною програмою і від профільного рівня особливих звершень не очікую) залишиться теоретичним, а не реальним.

Так само можна сказати, що навчання грамоті в початкових класах не маї жодного відношення до професії журналіста чи письменника. Та спробуйте без цього стати тим же журналістом чи письменником. Шкільне програмування - це і є ті ази (програмістська грамота)

Quote (Newbie)
ми маємо учнів навчити водити автомобіль. вивчившись переключати передачі, ми можемо їхати і на Таврії, і на Мерседесі

Приємно ще раз почути своїж слова

Quote (Newbie)
так само і з інформатики: в конкретній програмі кнопки тикати - і мавпа зможе; вивчити технології роботи з текстом/графікою/середовищем програмування - це технології; ще вищий рівень - це наука, інформатика, яка пронизує і поєднує нижчі рівні, просто із вищим рівнем абстрактності.

Підтримую

Додано (04.03.2009, 12:13)
---------------------------------------------

Quote (NatVovk)
Взагалі, інформатику можна було б виділити в окрему навчальну галузь, яка складалася б з таких предметів:
• основи теоретичної інформатики (про біти, байти, архітектуру та класифікацію комп’ютерів);
• основи алгоритмізації та програмування;
• ІКТ (але про основні принципи, а не тільки про кнопочки конкретної вірсії конкретного продукту.

Це правильна ідея, особливо, якщо ще об'єднати перші два пункти (вони логічно завжди були пов'язані між собою. Отже, напишемо в МОНУ про необхідність запровадження двох дисциплін в освітній галузі "Технології" - "інформаційно-комунікаційні технології" та "інформатика і основи програмування".

Quote (Newbie)
щодо того, що таке інформатика, ще раз раджу познайомитись із computing curricula, за яким інформатика розділяється на computer science, computer engineering, information systems, information technology, software engineering, кожен з цих розіділів має свої задачі і частини

Лише у нас із всього цього зробили олів'є
Bandalak Дата: Ср, 04.03.2009, 12:17 | Повідомлення № 145
Лідер форуму
Повідомлень: 5587
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (gromko)
Це правильна ідея, особливо, якщо ще об'єднати перші два пункти (вони логічно завжди були пов'язані між собою. Отже, напишемо в МОНУ про необхідність запровадження двох дисциплін в освітній галузі "Технології" - "інформаційно-комунікаційні технології" та "інформатика і основи програмування".

Quote (gromko)
Лише у нас із всього цього зробили олів'є


Нарешті я знайшов хоч одного однодумця по цій проблемі. Підтримую Вас на 150%!

Newbie Дата: Ср, 04.03.2009, 12:38 | Повідомлення № 146
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Скретч - це якраз поєднання алгоритмізації і технологій, чому цей підхід не перенести на глобальніші речі??
я не розумію навіщо розділяти предмет тоді, коли він за своєю суттю є цілісним? це ж ризик отримати фрази про те, що синус то не функція, то графік
Bandalak Дата: Ср, 04.03.2009, 12:50 | Повідомлення № 147
Лідер форуму
Повідомлень: 5587
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (Newbie)
Скретч - це якраз поєднання алгоритмізації і технологій

У світі є багато чого штучного, неприроднього в яке впхали те, що не впихається!
Quote (Newbie)
я не розумію навіщо розділяти предмет тоді, коли він за своєю суттю є цілісним

Ніякої цілісності, окрім спільного інструменту - комп'ютера я не бачу!!!
Quote (Newbie)
це ж ризик отримати фрази про те, що синус то не функція, то графік

Всьому є своя межа, але не потрібно боятися радикальності, зміни вже встановлених понять і фраз!
gromko Дата: Ср, 04.03.2009, 17:23 | Повідомлення № 148
Лінуксоїд
Повідомлень: 2718
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Quote (Newbie)
Скретч - це якраз поєднання алгоритмізації і технологій, чому цей підхід не перенести на глобальніші речі?? я не розумію навіщо розділяти предмет тоді, коли він за своєю суттю є цілісним? це ж ризик отримати фрази про те, що синус то не функція, то графік

Саме в цьому і є проблема. Спочатку (з 1985 року) поняття "інформаційна технологія" у нас не існувало, Єршов со товарищи розуміли, що СРСР значно відстає в комп'ютерній гонці (я пам'ятаю часи коли говорили, що персональний комп'ютер - шкідливий західний продукт, от наші величезні ЕОМ - то є сила), розумно розпочали зі школи при повній відсутності технічного парку (комп'ютерів). Вже потім були "Ямахи", "Агати", "Корвети", "БК", "УКНЦ", "Правец", "Поиск", але спочатку був "безмашинний" варіант, і жодного слова про технології (яких в Союзі практично не було). Так вони з'явились (інформаційні технології) в 90-их роках, і поскільки інформатика - "наука для комп'ютерів", а інформаційні технології - "від комп'ютерів", і практично ніхто, крім вчителів інформатики, з комп'ютерами в школах не працював, то й інформатика стала навчальною дисципліною про все, що пов'язано з комп'ютерами. Тепер мої учні дивуються, чому інформатика наука "про інформацію", а не "про комп'ютери". Власне спір - розділяти ІКТ та програмування чи ні - чисто теоретичний, для більшості вчителів є програма, затверджена Міністерством, а що там написано, то тим вони не дуже переймаються. Взагалі, все залежить від вчителя, від його бажання працювати з дітьми та його професійної компетенції. Зі свого прикладу - практично всі програми зі збірника "Прем'єр", 2003 непогано себе зарекомендували в школі. Підключаємо творчість, і програма "Курс користувача, 5-6 клас" працює в Linux'і - програмовий матеріал розглядається, програмне забезпечення використовується аналогічне - все прекрасно. Подібним чином працювали з курсом "Основи комп'ютерної графіки" - замінили Photoshop на GIMP, CorelDraw на Inkscape. Єдине побажання укладачам програм - уникати в програмі речень типу "Форматування тексту в Майкрософе Ворд 2003", коли можна написати "Форматування тексту за допомогою текстового редактора".

dpi Дата: Ср, 04.03.2009, 20:04 | Повідомлення № 149
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
Взагалі, все залежить від вчителя, від його бажання працювати з дітьми та його професійної компетенції.

И в зависимости от своего желания и умения, каждый подводит свою философию видения информатики в школе.
Давайте радоваться, что нет жестких рамок и мы делаем, что хотим (или умеем).
Хотя рамки уже стучатся в двери. Программа Каравановой для 8-12 классов.
Не все привыкли выполнять "розробку програми управлення базою даних в Делфі, з
використанням ODBC" (12 класс) многим привычнее это реализовывать в ИнтерБейсе 6.0. :$
Ну, а в 10 классе, там просто время теряют на такие мелочи как:
- пошукові алгоритми на бінарних деревах;
- переставлення та алгоритм генерування переставлень;
- діагностування NP-повних задач;
- побудова остовного дерева та остовного дерева мінімальної довжини. ^_^


Відредаговано: dpi - Ср, 04.03.2009, 20:07
gromko Дата: Ср, 04.03.2009, 21:36 | Повідомлення № 150
Лінуксоїд
Повідомлень: 2718
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Quote (dpi)
И в зависимости от своего желания и умения, каждый подводит свою философию видения информатики в школе. Давайте радоваться, что нет жестких рамок и мы делаем, что хотим (или умеем).

Как раз это и есть хорошо.

Quote (dpi)
Хотя рамки уже стучатся в двери. Программа Каравановой для 8-12 классов.

Но никто не силует нас использовать ее -
Т.П.Караванова, В.П.Костюков
Навчальна програма
поглибленого вивчення інформатики
для учнів 8-12 класів
загальноосвітніх навчальних закладів
Напрям  технологічний
Профіль  інформаційно-технологічний

У нас же направление скорее всего будет технологическое (сейчас классы универсального профиля). Кстати по этой программе очень много замечаний - "Технології обробки графічної інформації (векторна графіка, Corel Draw)", "Технології обробки графічної інформації (растрова графіка, Adobe PhotoShop)", "Комунікаційні технології (JavaScript, Macromedia Flash, ActionScript)" - кто оплатит лицензирование этих программных продуктов. - "так і можливе ознайомлення учнів з елементами об’єктно-орієнтованого середовища програмування Delphi в розрізі роботи в консольному режимі." "По завершенні вивчення основ алгоритмізації програма передбачає перехід до об’єктно-орієнтованого програмування, що реалізується детальним ознайомленням з середовищем програмування на платформі Microsoft.NET Framework. "

Web-редактор Macromedia Dreamweaber -"MACROMEDIA DREAMWEAVER CS4 (лицензия, корпоративная поставка) 19551 руб"
середовище Delphi - "Delphi 2007 for Win32 Professional Box 39400 руб"
програма Microsoft Help WorkShop
сервер InterBasе - "InterBase 2007 Desktop Edition - Deployment License pack- 20 28300 руб"
Macromedia Flash - "MACROMEDIA FLASH PRO CS4 (лицензия, корпоративная поставка) 34215 руб"
Графічний редактор Corel Draw - "COREL DRAW X4 (лицензия, корпоративная поставка) 15918 руб"
Графічний редактор Adobe PhotoShop - "PHOTOSHOP CS4 rus/en (лицензия, корпоративная поставка) 34215 руб"
програма Windows Movie Maker
програвач Windows Media
Блокнот, WordPad, калькулятор
Оболонка FAR (Total Commander)
Paint, Internet Explorer
WinRar, WinZip
особливості сканування документів різних типів, можливості перекладу різних документів
Считаем что Оффис и Виндовс в школе есть, осталось немногое - найти 171 599 русских рублей или 77 991 гривну на покупку необходимого ПО. И єто по минимальнім ценам

Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Новітні стратегії розвитку інформатики. (Ідеї форумчан щодо розвитку інформатики в 12-річній школі)
Сторінка 10 з 12«1289101112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.