Ср, 20.09.2017, 03:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Планування "Інформаційних технологій" (Допоможіть знайти)
Планування "Інформаційних технологій"
Sasyk Дата: Вт, 23.09.2008, 10:06 | Повідомлення № 1
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Привіт всім. Давненько не заходив.
Допоможіть знайти планування "Інформаційні технології".
В мене ввели такий курс, розрахований на 6 год на тиждень...

Може хто таке має - допоможіть...

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або не суть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

GаrDArik Дата: Вт, 23.09.2008, 12:08 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Основи інформаційних технологій
(Автори: Морзе Н.В., Мостіпан О.І.)
Пояснювальна записка
Спецкурс “Основи інформаційних технологій” рекомендуємо вивчати паралельно з основним курсом інформатики в 10-11 класах. Вивчення курсу сплановано на 140 годин (2 години на тиждень). Спецкурс вивчається за рахунок годин варіативної частини навчального плану закладу.
Опанування програмою спецкурсу з основ інформаційних технологій є не тільки засобом підготовки учнів до життя в інформаційному суспільстві та до майбутньої професійної діяльності, але і засобом практичного закріплення теоретичної підготовки, одержаної учнями на уроках інформатики. Для цього учням необхідно навчитись працювати з комп’ютерними програмами. При цьому важливо, щоб вони набули навичок роботи з різними типами комп’ютерних програм. Справа в тім, що комп’ютер є універсальним засобом, і ця його властивість краще засвоюється в процесі накопичення досвіду його різнобічного використання.
Програми, з якими працюють учні, окрім ознайомлення їх з різними галузями застосування комп’ютерів, сприятимуть досягненню трьох основних цілей:
° надавати допомогу в навчанні, тобто сприяти учням у процесі набуття знань, умінь і навичок, що передбачені програмами різних шкільних курсів;
° виробляти в учнів потребу пошуку програм, що можуть бути використанні при розв’язанні поставлених перед ними задач. Школярі мають навчитися читати програмну документацію, що допоможе при відборі й експлуатації програм та обладнання. По суті це не що інше, як один з аспектів “встановлення контролю” над комп’ютерами;
° виховувати в учнів відповідальне та бережливе відношення до обладнання, інформації та програм, якими користується широке коло людей.
Досвід показує, що при роботі з комп’ютерними програмами в учнів спостерігається більш високий рівень мотивації навчання.
У процесі опанування програмою спецкурсу “Основи інформаційних технологій” (ознайомлення із сучасним станом інформаційних технологій) учні набувають знань і вмінь:
° користуватися програмною документацією, за допомогою якої відбирати підходящу для розв’язання задачі програму, вибирати і використовувати готову прикладну програму для розв’язання конкретної задачі (загального призначення, використовуючи їх як допоміжний засіб при формуванні навичок, передбачених програмами з різних шкільних дисциплін);
° працювати з текстовим редактором для написання, перегляду, редагування творів, рефератів, статей тощо;
° працювати з графічним редактором для створення та редагування зображень;
° визначати типи задач, що розв’язуються за допомогою електронних таблиць, створювати та використовувати електронні таблиці для їх розв’язання;
° створювати найпростіші бази даних (типу «Записна книжка») і здійснювати впорядкування, пошук і вибір необхідної інформації з бази даних для наступного використання в навчальній діяльності;
° користуватися інтерактивним інтерфейсом мультимедійних програм, з’єднувати інформацію різного типу в одному електронному документі за допомогою технології мультимедіа;
° користуватися комп’ютерними мережами різних рівнів, описувати основні послуги мереж, пояснювати та використовувати основні принципи технології пошуку інформації в Інтернеті;
° працювати з пристроями комп’ютера та виконувати запуск і зупинку програм, збереження та виведення на друк результатів роботи;
° виконувати правила експлуатації та дотримуватися дисципліни при роботі з комп’ютерами і програмами (наприклад, учні не повинні псувати обладнання, знищувати дані чи програми інших користувачів, зумисне викликати збій програмного забезпечення).
Навички використання інформаційних технологій передбачають уміння працювати з готовими програмними засобами: інформаційно-пошуковими системами, редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, базами даних та іншими пакетами прикладних програм.
1. Технологія обробки текстової інформації (30 год.)
Поняття тексту та його обробка за допомогою комп’ютера. Технологія обробки текстової інформації. Текстові редактори, текстові процесори, видавничі системи. Призначення та можливості текстового редактора Microsoft Word. Запуск (завантаження) текстового редактора та вихід з нього. Вікно редактора та вікно документа. Діалогові вікна текстового редактора. Введення тексту у вікні документа. Збереження, закриття, початок нового, відкриття існуючого документа.
Пошук документа.
Використання довідки текстового редактора.
Відображення документа. Редагування тексту документа. Використання буфера обміну. Виправлення орфографічних і граматичних помилок. Форматування символів. Форматування абзаців. Форматування сторінок.
Технологія обробки великих документів. Використання стилів. Використання шаблонів.
Вставляння таблиць у документ.
Використання вбудованого редактора математичних формул.
Використання вбудованого графічного редактора. Вставляння картинок, діаграм, автофігур, написів у текст документа.
Кодування тексту. Формати подання тексту.
Перегляд і друкування документа.
Злиття документів.
Зв’язування та вставка в текст документа об’єктів з інших додатків.
Відправлення документів електронною поштою.
Перегляд та створення Web-сторінок. Гіпертекст.
Ознайомлення з роботою видавничої системи (при наявності).
2. Технологія обробки графічної інформації (15 год.)
Поняття про комп’ютерну графіку. Види комп’ютерної графіки. Графічні можливості комп’ютерів. Графічний екран, система координат. Подання графічної інформації. Графічні примітиви. Побудова найпростіших геометричних фігур: ліній, прямокутників, кіл, дуг, еліпсів. Графічний курсор. Найпростіші динамічні зображення: обертання відрізків, обертання вершин многокутників. Побудова та дослідження графіків функцій за допомогою комп’ютера. Знайомство з однією з математичних програм (Eureka, Dirave, Gran1): лінійні перетворення графіків функцій, параметричні рівняння ліній, параметричні рівняння прямої, кола, еліпса; дослідження на комп’ютері деяких властивостей еліпса та інших параметрично заданих кривих; полярна система координат; зв’язок між полярною і декартовою системами координат. Дослідження на комп’ютері деяких полярних кривих.
Кольори, 16- и 256- колірні графічні режими. Кодування кольору в різних режимах. Кодування 256-колірних зображень.
Системи опрацювання графічної інформації. Типи графічних файлів. Графічний редактор і його призначення. Запуск (завантаження) графічного редактора та вихід з нього. Структура головного вікна графічного редактора. Система команд графічного редактора. Набір інструментів. Палітра кольорів. Вікно документа (зображення). Діалогові вікна графічного редактора. Відкриття, збереження, редагування зображень. Графічні об’єкти й операції над ними. Введення тексту в зображення. Анімаційна графіка.
3. Технологія обробки числової інформації (25 год.)
Комп’ютери – інструмент обчислень. Обчислення за формулами. Призначення та можливості електронних таблиць. Електронні таблиці – сучасний інструмент комп’ютерних розрахунків. Обчислення в готовій таблиці. Введення чисел, формул і тексту в таблицю заданої структури. Побудова структури таблиці. Стандартні функції. Основні об’єкти в електронних таблицях і операції над ними (комірка, лист, книга). Побудова діаграм. Графіка. Форматування діаграм та таблиць. Правка книг та робочих листів: Настроювання електронних таблиць: макроси, меню, вікна, панелі інструментів, шаблони. Робота з файлами. Зв’язування та вкорінення даних та об’єктів з інших додатків. Створення баз даних за допомогою електронних таблиць. Пошук та виведення даних з таблиць. Використання електронних таблиць для розв’язання задач.
4. Технологія зберігання, пошуку, сортування інформації
(20 год.)
Методи зберігання та пошуку інформації. Елементи алгебри логіки. Інформаційно-пошукові системи. База даних як основний компонент інформаційної системи.
Зміст конкретної бази даних і її призначення. Запит до бази даних. Основні операції над даними. Технологія розв’язування практичної задачі. Огляд існуючих баз даних.
Принципи побудови та функціонування баз даних. Типи баз даних. Поняття про системи управляння базами даних. Структура бази даних. Опис структури бази даних. Основні об’єкти в базах даних і операції над ними (запис, поле). Введення та редагування записів. Упорядкування та пошук записів. Зміна структури бази даних. Види та способи організації запитів. Основні стандартні функції (арифметичні, рядкові, обробки дати та ін.). Формування звітів. Програмний режим обробки запитів. Використання системи управління базами даних для розв’язання задач.
5. Мультимедійні технології (20 год.)
Способи подання документів, у яких об’єднані об’єкти різних типів. Графічний інтерактивний інтерфейс. Поняття комп’ютерної презентації. Основне призначення системи підготовки презентацій. Об’єкти, що опрацьовуються за допомогою системи підготовки презентацій, та їх властивості. Тексти, малюнки, анімація та звук на слайдах. Інтерактивні презентації (реалізація переходів між слайдами за допомогою гіперпосилань і системи навігації). Розробка документів і проектів, у яких об’єднані об’єкти різних типів (текстові, графічні, числові, звукові, відео). Створення освітніх презентацій. Демонстрація презентацій.
6. Комунікаційні технології (30 год.)
Передавання інформації. Лінії зв’язку, їх основні компоненти та характеристики. Комп’ютерні комунікації: призначення, структура, ресурси. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі. Мережа Інтернет. Мережа Фідонет. Основні інформаційні ресурси (електронна пошта, телеконференції, файлові архіви). Робота з електронною поштою (реєстрація поштової скриньки, відправлення й одержання повідомлень, використання адресної книги). Налагодження поштових програм. Пошта з web-інтерфейсом. Основи технології WWW (налагодження програми-броузера, адреса web-сторінки, збереження та друк web-сторінки). Файлові архіви. Інтерактивне спілкування, електронна комерція, географічні карти, пошук інформації (документів, файлів, людей).
Основи мови розмітки гіпертексту – HTML. HTML-файл. Коди (теги) мови HTML. Структурні теги. Засоби створення HTML-документів. Оформлення тексту в HTML-документі. Теги управління зовнішнім виглядом HTML-документу. Теги форматування символів. Теги оформлення списків даних. Включення графіки та звуку до web-сторінки. Визначення гіперпосилань. Робота з таблицями. Інтерактивні web-сторінки (форми). Динамічні об’єкти на web-сторінках. Система навігації по сайту. Інструментальні засоби розробки. Принципи розміщення web-сторінки на web-сервері. Захист інформації від несанкціонованого доступу. Розробка web-сайтів (навчального закладу, освітнього, тематичного тощо).

Це на 2 год\тиждень. Ну, розтягніть)

Newbie Дата: Вт, 23.09.2008, 18:03 | Повідомлення № 3
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Sasyk)
В мене ввели такий курс, розрахований на 6 год на тиждень...

хм, я теж так хочу :) а це спец.класи/спец.школа, чи то взагалі не школа?
чому я питаю: наша гімназія рішенням педради задекларувала те, що буде технологічний профіль. зараз 8і класи йдуть за програмою, в якій 3 год/тиждень. якщо є можливість "взяти" ще, то батьки тільки ЗА, вони пишуть заяви на всі можливі і неможливі факультативи, але ж треба ці години якось обґрунтовувати. так от - на основі чого введено такий курс? і який це клас/класи?

а стосовно змісту і планування - можу порадити "курси за вибором" Завадського і ко, їх є 8 штук, кожен по 34 години (окремі по 17): разом набереться необхідна кількість годин. програми гарно прописані, до деяких є посібники

http://www.ciit.zp.ua/menu_r2/programs/index.html велика збірка програм, можна звідси комбінувати щось

Sasyk Дата: Вт, 23.09.2008, 19:16 | Повідомлення № 4
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
GаrDArik, це в мене э, але все одно спс...

Додано (23.09.2008, 18:06)
---------------------------------------------
Newbie, колегіум.
Технологічний профіль ввели з 10 го класу, ось і ламаю голову... :o

Додано (23.09.2008, 18:16)
---------------------------------------------
по закінченні школи учні отримують диплом

Додано (23.09.2008, 18:16)
---------------------------------------------

Quote (Newbie)
а стосовно змісту і планування - можу порадити "курси за вибором" Завадського і ко, їх є 8 штук, кожен по 34 години (окремі по 17): разом набереться необхідна кількість годин. програми гарно прописані, до деяких є посібники

де?
Newbie Дата: Вт, 23.09.2008, 23:31 | Повідомлення № 5
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Sasyk)
де?

лінк в попередньому повідомленні:
Quote
3. Програми курсів за вибором (елективні курси)
(Науково-методичний журнал «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» № 4-5, 2006 р.):

Основи комп’ютерної графіки. (Автори: Дорошенко Ю.О., Завадський І.О.)
Основи комп'ютерної безпеки. (Автори: Пасько В.П., Прокопенко Н.С.)
Основи створення комп’ютерних презентацій. (Автори: Завадський І.О., Прокопенко Н.С., Проценко Т.Г.)
Основи Інтернету. Автори: (Дорошенко Ю.О., Завадський І.О., Прокопенко Н.С.)
Основи веб-дизайну. Автори: (Завадський І.О., Прокопенко Н.С.)
Основи візуального програмування. (Автор: Завадський І.О.)
Інформаційні технології проектування. (Автор: Дорошенко Ю.О.)
Сучасні офісні інформаційні технології. (Автори: Ю.О.Дорошенко, В.В.Лапінський, Л.А.Картошова)

Ostrenko_Aleks Дата: Ср, 04.03.2009, 11:11 | Повідомлення № 6
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Доброго дня.
Я викладаю уже 3 рік Основи інформаційних технологій. Якщо вам ще потрібне планування пишіть на мою поштову скриньку Ostrenko_Aleks@mail.ru адресу своєї криньки і я вам його вишлю.
Bandalak Дата: Ср, 04.03.2009, 13:36 | Повідомлення № 7
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Скиньте і мені, може згодиться! vashkola@ukr.net
barv Дата: Вт, 29.06.2010, 10:14 | Повідомлення № 8
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Скажите, пожалуйста, а можно этот курс вместить в 2 года по 1 часу?
Мой директор хочет вложить в 10 класс все ( и даже чуть-чуть больше), но на технологии получается только 1 час.
dpi Дата: Ср, 30.06.2010, 23:45 | Повідомлення № 9
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (GаrDArik)
Основи інформаційних технологій

Нет такого профиля и спецкурса.
Вот Вам и отвечают, что во что гаразд.
Есть информационно-технологический и технологический.
У первого 4 часа в неделю, у второго - 5.
6 часов нет. Ну если Вам только добавят с вариативки.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Планування "Інформаційних технологій" (Допоможіть знайти)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.