Пт, 23.02.2018, 08:26
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Критерії оцінювання
Критерії оцінювання
takdiy Дата: Пт, 12.10.2007, 12:43 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
2 роки тому я купив книгу видавництва Торсінг плюс, яка називається "Книга вчителя інформатики" авторами якої є Н. С. Прокопенко, Т. Г. Проценко.
Посилання на сайт видавництва http://www.torsing.com.ua/pages....k_id=32

В цій книзі містяться критерії оцінювання конкретно по кожному тематичному розділу за програмою 10-11 класу.
Хотілося б дізнатися вашу думку стосовно цих критеріїв (тих в кого є така книга) і критеріїв оцінювання взагалі.
завантажити ці критерії можна на приватному форумі. Вага 84.3Kb.

http://informatics.at.ua/forum/11-38-1

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:20
Newbie Дата: Пн, 24.03.2008, 17:06 | Повідомлення № 31
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Ми керуємось такою ж інформаціяє, як навів:
Quote (Шестопалов)
Оцінювання навчальних досягнень учнів

Тобто: за практичну оцінку ставити не обов*язково. скоригованих тематичних балів не буває, лише семестрові і підсумкові. для того, щоб скоригувати семестрову оцінку - треба заяву і рішення пед.ради (тобто досить непросто). про те, на скільки саме балів можна підвищити, не сказано.
але інша справа - тематичні (контрольні) роботи: вони мають бути обов*язково, якщо учень був відсутній, то ставиться н/ і через риску оцінка. без неї ТБ ставити не можна
iruna_gnatuk Дата: Вт, 25.03.2008, 16:31 | Повідомлення № 32
Я тут недавно...
Повідомлень: 20
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
В старій програмі було чітко вказано, скільки практичних має бути По новій в нас кожний урок лекційно-практичний тому, оцінку мені здавалось можна поставити сьогодні одним завтра іншим. В лютому до нас прийшли листки з перечисленими видами контролю по всіх предметах, які ми повинні були заповнювати(кількість конт., темат., лаб і прпак., уроків звязного мовл, тощо). Ми заповнили і здали. А 3 дні тому, нам повернули з їхніми нормативами, зокрема 11 клас(І семестр) 2 т. а. 5 прак. робіт.

Якими нормативами вони користувалися? Можливо хтось знає?

svetik Дата: Вт, 25.03.2008, 19:49 | Повідомлення № 33
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
По какому сборнику прогармм вы работаете?
Издательство "Премьер" или авторские?
PanPete Дата: Пт, 15.01.2010, 19:03 | Повідомлення № 34
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
але за браком часу (бо за одним ПК не він один працює) він не з усіма завданнями впорався...
А де ж були Ви, коли готовили завдання, про хронометраж забули?
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
тому що помилки траплялись. Але вони тому траплялись, тому що він вперше з таким родом завдань зіштовхнувся.

Попередньо ознаймте учнів з завданнями, нехай "білі плями" усувають не під час виконання самої практичної, а в процесі підготовки (якщо дома ПК нема - хай готовляться в кабінеті). Розтягуючи час в на виконання завдань для тих, хто не вклався в час, відведений на уроці ви зводите на нівець старання тих, хто віднісся до підготовки добросовісно. І яка після цього в них залишиться мотивація до виконання домашнього завдання?

Додано (15.01.2010, 19:03)
---------------------------------------------
ЛЕВ-КОРОЛЬ, відносно прикріплення. Ви або ж прикріпили не ту версію, або ж ним ніколи не користувались. Пропоную Вам самостійно вказати на помилки в тому шедеврі, що прикріпили, або ж (якщо Ви цього не зробите) дозвольте Вас називати БРЕХУНОМ

W-w-W Дата: Пт, 15.01.2010, 22:57 | Повідомлення № 35





ЛЕВ-КОРОЛЬ, Сухомлинський та Макаренко і їх методики відпочивають в порівнянні з вашою B)

Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
А взагалі, тематичні виставляю не я, а Excel (див. в додатках)

Вашому досвіду просто нема ціни, ви випадково нічого не вживали до того як ексель мав виставити тематичні?
бо щось дивні результати! Всім незадовільно! І взагалі не треба було такий творчий доробок виставляти, я там нічого нормального не побачив!
Чи ви ще досі працюєте по безмашиному варіанту? :)

Та я не думаю. що ті діти такі вже тупі, що такі печальні результати!

Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
Які ще програми МІНІСТЕРСТВА освіти?.

Напевно працюєте по авторській
:)
PanPete Дата: Пт, 15.01.2010, 23:31 | Повідомлення № 36
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Не отримавши відповіді хочу уточнити запитання. Чи вірно ваша таблиця виводить офіційно пийняті назви рівнів учбових досягнень (наприклад в Q7:T14 листа Семестрова1), якими міркуваннями ви керувались коли задавили інтервал для рівня "незадовільно" <5, яка назва рівня навчальних досягнень буде виведена, коли середній бал буде рівним 5,0; 7,0; 10,0 ? Вибачте, але крім вказаного діапазону більше нічого не розглядав, хватило і вказаних багів щоб скласти думку про роботу в цілому.

Відредаговано: PanPete - Пт, 15.01.2010, 23:38
alex Дата: Пт, 15.01.2010, 23:43 | Повідомлення № 37
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
ви мабуть забули заради чого в школу ходите, чи їздите?....

На мою думку, вихованість не є великим недоліком. Якщо ми всі забули куди і для чого їздимо, ходимо може ви розкажете про свої здобутки, досягнення яких ви досягли, памятаючи заради чого ходите до школи.
Демагогія, як спосіб прикриття своєї не компетентності, давно всім уже відомий.
Якщо можна то трохи конструктиву.
Один з способів привернути на себе увагу, це створити нікому непотрібну дискусію з "революційними прожектами"

І взагалі. Адміністратори. Чому вибірковий підхід? За таке хамство багатьох учасників банили.
Чи криза жанру. І нема іншого способу підвищити інтенсивність обговорення тем форуму?

Відредаговано: alex - Пт, 15.01.2010, 23:54
W-w-W Дата: Сб, 16.01.2010, 00:07 | Повідомлення № 38





Quote (alex)
І взагалі. Адміністратори. Чому вибірковий підхід?

та ні, не вибірковий! Це теж свого роду демагогія пішла :)

Quote (alex)
За таке хамство багатьох учасників банили.

прислухаємся до поради Юрія Яковича, бо завтра знову будуть повідомлення, що хлопці м'язами грають!

Quote (alex)
Чи криза жанру. І нема іншого способу підвищити інтенсивність обговорення тем форуму?

Особисто нікого сюди за вуха не тяну, хто хоче то й буде на форумі, справа добровільна, об'язаловки нема

Алєкс ось приклад звашого посту http://informatic.org.ua/forum/5-8-31544-16-1263592248 остання репліка!
То про що йде мова? <_<

GаrDArik Дата: Сб, 16.01.2010, 02:06 | Повідомлення № 39
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
А цей Лев прикольний)
Про інше мовчу, але він правий в тому, що оцінками не треба гнобити мотивацію учнів - це називається Особистісно-Орієнтоване Навчання. Згоден, з тим, що якщо дитині не подобається оцінка і <u> вона хоче перездати її, </u> то спішити виставляти ту оцінку не потрібно... хоча сам я стараюсь ставити всі оцінки одразу в журнал, щоб тоді менше роботи було о знищенню "білих п'ятен" в журналі.
salal Дата: Сб, 16.01.2010, 11:51 | Повідомлення № 40
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Основна задача вчителя - організувати навчальний процес так, щоб учень мав змогу отримати знання і вміння використовувати їх на практиці, та забезпечити при цьому об'єктивну оцінку результату навчального процесу.
Я вважаю, що кожен вчитель повинен мати права і можливість реалізувати цю задачу самостійно без вказівок на зразок: дозволяти чи не дозволяти перездачу практичних або тематичних робіт, робити практичні роботи обов'язковими, чи ні, та інше. Він сам повинен приймати такі рішення. Важливим є кінцевий результат.


Відредаговано: salal - Сб, 16.01.2010, 12:22
Ковшун Дата: Нд, 17.01.2010, 09:16 | Повідомлення № 41
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (salal)
Я вважаю, що кожен вчитель повинен мати права і можливість реалізувати цю задачу самостійно без вказівок на зразок: дозволяти чи не дозволяти перездачу практичних або тематичних робіт, робити практичні роботи обов'язковими, чи ні, та інше. Він сам повинен приймати такі рішення. Важливим є кінцевий результат.

Повність Вас підтримую!!!
Ковшун Дата: Нд, 17.01.2010, 09:18 | Повідомлення № 42
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (alex)
І взагалі. Адміністратори. Чому вибірковий підхід? За таке хамство багатьох учасників банили.
Чи криза жанру. І нема іншого способу підвищити інтенсивність обговорення тем форуму?

Іноді потрібні і клоуни... ;)
Надоїсть, забанимо!
PanPete Дата: Нд, 17.01.2010, 15:18 | Повідомлення № 43
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
ЛЕВ-КОРОЛЬ, "закусувати" новатора - не в моїх правилах, але в роботі в школі є певні правила, де новаторство не проходить, наприклад це новаторство не проходить до стандарту розподілу назв навчальних досягнень (певні назви, які присвоюються згідно середнього балу, діапазон значень середнього балу для кожної назви рівня досягнень, для "незадовільно" цей діапазон складає 0-3).
Питання про те, що Ваша таблиця виводитиме при середніх 5,0; 7,0; 10,0 залишаю відкрим.
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
Навіщо? висуніть свої версії.......або запитайте в

Воно буде якось краще, якщо кожен відповідатиме за свої ляпи


Відредаговано: PanPete - Нд, 17.01.2010, 15:22
Ktara Дата: Нд, 17.01.2010, 15:44 | Повідомлення № 44
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3950
Нагороди: 37
Рейтинг: 303
ЛЕВ-КОРОЛЬ, та хоть сіро-буро-малиновим. Якщо ж Вам більше до вподоби рожевий - нічого не маю проти. У кожного свої смаки та вподобання Ще одне зауваження щодо порушень правил форуму - переведу в групу офтопік :)
PanPete Дата: Нд, 17.01.2010, 16:10 | Повідомлення № 45
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
ЛЕВ-КОРОЛЬ, питання " що Ваша таблиця виводитиме при середніх 5,0; 7,0; 10,0", що зустрічалося в останніх двох моїх постах мало б вказати вам на помилки в діапазонах, заданих для фукцій, які виводять назву рівня учбових досягнень. =ЕСЛИ(O6<5;"незадовільно";" ") =ЕСЛИ((O6>5)*И(O6<7);"задовільно";" ") =ЕСЛИ((O7>7)*И(O7<10);"добре";" ") =ЕСЛИ(O6>10;"чудово!";" ") Справа в тому, що 5.0; 7.0; 10.0. не входить ні в один діапазон, отже рівень відображатися не буде. Не вірите і не здатні проаналізувати - введіть ці цифри в клітинку середнього балу, переконайтеся.

Відредаговано: PanPete - Нд, 17.01.2010, 16:22
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Критерії оцінювання
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.