Пт, 24.05.2019, 03:40
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Критерії оцінювання
Критерії оцінювання
takdiy Дата: Пт, 12.10.2007, 12:43 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
2 роки тому я купив книгу видавництва Торсінг плюс, яка називається "Книга вчителя інформатики" авторами якої є Н. С. Прокопенко, Т. Г. Проценко.
Посилання на сайт видавництва http://www.torsing.com.ua/pages....k_id=32

В цій книзі містяться критерії оцінювання конкретно по кожному тематичному розділу за програмою 10-11 класу.
Хотілося б дізнатися вашу думку стосовно цих критеріїв (тих в кого є така книга) і критеріїв оцінювання взагалі.
завантажити ці критерії можна на приватному форумі. Вага 84.3Kb.

http://informatics.at.ua/forum/11-38-1

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:20
ihor_hontar Дата: Чт, 13.12.2007, 23:24 | Повідомлення № 2
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Я також маю таку книжку. Цікава!!! Навіт з неї витягнув всі критерії і зробив стенд. Відносно критеріїв, то я б казав досить не погані, є конкретні докази, особливо для "блатного" учня, який хоче доброї оцінки. Якщо точно дотримуватись цих критеріїв, то учні повинні вчити тільки один урок - інформатику. wink

Відредаговано: ihor_hontar - Чт, 13.12.2007, 23:30
Ковшун Дата: Пн, 17.12.2007, 15:54 | Повідомлення № 3
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ihor_hontar)
... Якщо точно дотримуватись цих критеріїв, то учні повинні вчити тільки один урок - інформатику.

Та ні.
Треба просто систематично готуватись до уроків.
І тоді все буде в порядку!
takdiy Дата: Пн, 17.12.2007, 23:17 | Повідомлення № 4
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (ihor_hontar)
Навіт з неї витягнув всі критерії і зробив стенд.

Я також зробив стенд. І думаю що такий стенд повинен бути в кожному кабінеті інформатики. Учні повинні знати за що вони отримують оцінки.
Quote (ihor_hontar)
Якщо точно дотримуватись цих критеріїв, то учні повинні вчити тільки один урок - інформатику

Да на сьогоднішній день ті учні які дійсно навчаються, дуже сильно навантажені. А вчити потрібно всі предмети. Але ці критерії можуть бути "орієнтиром" для вчителя при виставленні оцінки. Навіть з похибкою + - 1 бал.
Quote (Ковшун)
Та ні.
Треба просто систематично готуватись до уроків.
І тоді все буде в порядку!

Так я з вами згоден але в житті трапляються іноді події які можуть змінювати систему.
Потрібно розвивати в учнів навики готуватись до уроків використовуючи ПК, інтернет.
Ковшун Дата: Вт, 18.12.2007, 08:52 | Повідомлення № 5
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (takdiy)
...Потрібно розвивати в учнів навики готуватись до уроків використовуючи ПК, інтернет.

Повністю з Вами згоден!!!
ihor_hontar Дата: Вт, 18.12.2007, 10:36 | Повідомлення № 6
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
smile
Quote (Ковшун)
Треба просто систематично готуватись до уроків.
І тоді все буде в порядку!

Так, звісно, хто систематично готується до всіх уроків, їм ці кпитерії доступні, і таких учнів я ще більше підтримую і ставлю на бал, а інколи на 2 бали більше, а це знаю тільки я, учні ні. Тому що 1 чи 2 бали на достатньому, а особливо на високому рівні, мала різниця, і тут вчитель може допускати зацікавленісь в учнів у навчанні. Тоді як на середньому, а особливо на початковому рівні бали мають велику різницю.
А з іншої сторони, особливо при тестуванні учнів на комп'ютері з різних предметів використовується відсоткове оцінювання учнів, згідно наказу №341 МОіН України від 25.04.2001 року: Можу продемонструвати витяг з цього наказу:
1 бал - до 20% правільних відповідей
2 бали - 20% - 29% правільних відповідей
3 бали - 30% - 44% правільних відповідей
4 бали - 45% - 54% правільних відповідей
5 балів - 55% - 64% правільних відповідей
6 балів - 65% - 74% правільних відповідей
7 балів - 75% - 79% правільних відповідей
8 балів - 80% - 84% правільних відповідей
9 балів - 85% - 94% правільних відповідей
10 балів - 95% - 99% правільних відповідей
11 балів - 100% правільних відповідей
12 балів - теоритично-практичне творчівсть учня

Такіж критерії використовуються і на ЗНО для 11-и класників
Sasyk Дата: Вт, 18.12.2007, 11:04 | Повідомлення № 7
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (ihor_hontar)
1 бал - до 20% правільних відповідей
2 бали - 20% - 29% правільних відповідей
3 бали - 30% - 44% правільних відповідей
4 бали - 45% - 54% правільних відповідей
5 балів - 55% - 64% правільних відповідей
6 балів - 65% - 74% правільних відповідей
7 балів - 75% - 79% правільних відповідей
8 балів - 80% - 84% правільних відповідей
9 балів - 85% - 94% правільних відповідей
10 балів - 95% - 99% правільних відповідей
11 балів - 100% правільних відповідей
12 балів - теоритично-практичне творчівсть учня

Цікаві речі... Буду в своїх тестах встановлювати такі критерії) surprised
Ковшун Дата: Вт, 18.12.2007, 14:14 | Повідомлення № 8
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ihor_hontar)
...Тоді як на середньому, а особливо на початковому рівні бали мають велику різницю.

Але ж тести так складені, що із всіх запропонованих питань учень може відповісти на 4 бали, навіть не готуючись до уроку.
Це учні знають.
І ті що не готуються систематично і серйозно до уроків користуються цим.
Але це вже справа учня. Він так хоче навчатись. То хай навчається.
ihor_hontar Дата: Чт, 27.12.2007, 10:08 | Повідомлення № 9
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (Sasyk)
Буду в своїх тестах встановлювати такі критерії

А у Вас є свої розробки тестів в електронному вигляді. Якщо так поділіться, будьте добрі.
Ковшун Дата: Чт, 27.12.2007, 11:09 | Повідомлення № 10
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ihor_hontar)
А у Вас є свої розробки тестів в електронному вигляді. Якщо так поділіться, будьте добрі.

А чому б Вам не скачати тести з нашого форуму.
Вони розміщені у приваті!
Yura_Shrol Дата: Пт, 28.12.2007, 11:42 | Повідомлення № 11
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 652
Нагороди: 7
Рейтинг: 98
Про оцінювання. Знання теоретичного матеріалу оцінити можна за допомогою тесту. А як бути з оцінкою практичних навиків. Вбачаю в цьому ряд проблем:
1. За комп'ютерами часто густо сидить по декілька ( в мене минулого року було по 4) учнів за одним. Як можна оцінити роботу кожного. По черзі? А що будуть робити інші?
2. Роботу оцінити лише по кінцевому результату? А якщо учень мандрував до нього через китай та америку? Хіба однакова оцінка має бути? Вгледіти за всіма? Очей двоє а комп'терів трошки більше... Думаю попробувати для цього використати програмку, назву забув, яка робить знімки екрана у файл. І давати інструкцію учню типу зроби те і натисни прінтскрін і т.д. Потім переглянути знімки і зробити висновки. Може получится?
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 30.12.2007, 01:28 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
З оцінюванням практичних робіт дійсно дуже складно. А коли за 1 комп’ютером сидить більше одного учня - взагалі нереально. У нашій школі завжди за комп’ютером сидить не більше одного учня. Є ряд практичних, які можна оцінити об’єктивно лише у випадку, якщо слідкувати за кожною дією учня. Наприклад, фрагмент практичної роботи "Головне меню Windows":
4) Перший рядок розбити на два рядки для кожного речення. Об'єднати російський і англійський текст в один абзац. Повернути попередній вигляд рядків і абзаців.
Учень, прочитавши це завдання, може його не виконувати. Хоча в кінці можна перевірити, сказавши йому, щоб виконав це завдання ще раз, але це вже лишні затрати часу.
Або ще такий приклад:
Практична робота №2 "Робота з об’єктами".
-----
2) 3 робочого столу відкрити власну папку за допомогою яр¬лика. За допомогою меню "Вид" увімкнути режим "Как вебстраница", взнати об'єм і дату створення кожного файла.
3) Зробити значки власної папки у вигляді "Крупные значки", "Мелкие значки", "Список", "Таблица" і знову "Крупные значки".
4) За допомогою меню "Вид" максимально спростити вигляд вікна, після чого максимально деталізувати вигляд вікна власної папки.
5) Повернути попередній вигляд вікна власної папки. Змен¬шити вікно власної папки, змінити її горизонтальний розмір. Перетягти вікно папки в інше місце екрана. Розгорнути вікно власної папки на весь екран. Згорнути вікно на панель задач. Розгорнути вікно папки на екран, закрити папку.
-----
Щоб знати точно, виконував учень завдання, чи ні, потрібно заставити його повторювати кожну дію.
Тому оцінювати деякі роботи дуже важко, так як кінцевий результат деяких дій збігається з початковим.
Quote (Yura_Shrol)
Потім переглянути знімки і зробити висновки. Може получится?

Цю ідею важко реалізувати. Натискання після кожної дії клавіші Print Screen буде путати учнів, вони можуть інколи забути це зробити, тай "переварити" в голові кожен знімок буде нелегко.
Ковшун Дата: Нд, 30.12.2007, 09:54 | Повідомлення № 13
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
З оцінюванням практичних робіт дійсно дуже складно. А коли за 1 комп’ютером сидить більше одного учня - взагалі нереально. У нашій школі завжди за комп’ютером сидить не більше одного учня. Є ряд практичних, які можна оцінити об’єктивно лише у випадку, якщо слідкувати за кожною дією учня.

Виконання практичних робіт, мені здається, орієнтоване на свідоме виконання, а не заради оцінки!
Адже, дійсно, важко дуже перевірити виконання учнем кожного пункту роботи!
А щоб об’єктивнішу оцінку виставити учню за тему, то для цього є тести, вправи, творчі завдання!
Yura_Shrol Дата: Чт, 10.01.2008, 12:07 | Повідомлення № 14
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 652
Нагороди: 7
Рейтинг: 98
Quote (Ковальчук_Олександр)
Цю ідею важко реалізувати. Натискання після кожної дії клавіші Print Screen буде путати учнів, вони можуть інколи забути це зробити, тай "переварити" в голові кожен знімок буде нелегко.

Ніяких складностей не бачу. Програма (забув назву) ставиться в автозапуск і всі натискання прінтскріна опрацьовує створюючи копію екрана у файлі. Крім того на зображення вона накладає дату та час створення знімка. Час на всіх комп'ютерах синхронізований (цим займається ще одна маленька програмулька). Можна прописати збереження файлу відразу на комп'ютері вчителя. Окрема папка для кожного комп'ютера. Технічно - ніяких проблем. Те, що натискання на прінтскрін буде путати учнів також сумнівно. Адже вони і так повинні чітко виконувати всі пункти інструкції. А якщо наголосити, що оцінка залежить від цих знімків, то мабуть вони не забудуть натиснути на кнопочку. Переварити всі знімки тоже не буде дуже важко. Адже на кожному знімку є час і дата створення, розміщенні вони по порядку, окрема папка для окремого комп'тера. Переглядаючи знімки перевіряємо тільки якість виконання окремого пункту інструкції. Я не думаю, що легше перевірити контрольну роботу з фізики, наприклад, ніж переглянути ці знімки. Крім того, по часу створення знімка можна визначити чи з легкістю учень виконав завдання, чи були в нього певні труднощі і, відповідно, затримка в часі.
Quote (Ковшун)
Виконання практичних робіт, мені здається, орієнтоване на свідоме виконання, а не заради оцінки!

Але ж в журналі за практичну роботу в кожного учня повинна бути виставлена оцінка. І саме за практичну роботу, а не за тест.
Ковшун Дата: Чт, 10.01.2008, 12:24 | Повідомлення № 15
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Yura_Shrol)
Але ж в журналі за практичну роботу в кожного учня повинна бути виставлена оцінка. І саме за практичну роботу, а не за тест.

Так я цього і не заперечую!!!
Тест, це перевірка знань учня на деякому етапі. І можете поставити за тестування оцінку в журнал, а можете сказати учню МОЛОДЕЦЬ !!!
А за практичну роботу, обов’язково оцінку треба занести до журналу!
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Критерії оцінювання
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.