Пн, 18.02.2019, 20:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним?
Чи можна вважати вчителя, який є комп’ютерно неграмотним, сучасним та перспективним педагогом?
1.Так.[ 8 ][10.13%]
2.Ні.[ 47 ][59.49%]
3.Питання задано не коректно.[ 24 ][30.38%]
Усього відповідей: 79
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 28.02.2008, 00:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3703
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Прохання проголосувати та залишити свої аргументи.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:20
mouse Дата: Пн, 25.05.2009, 10:45 | Повідомлення № 91
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (salal)
Ерудованість і професійні навички - це різні речі.

Згоден з думкою.
Особисто я б хотів навчатися у ерудованого професіонала. Так би мовити є до чого прагнути..
salal Дата: Пн, 25.05.2009, 11:13 | Повідомлення № 92
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (mouse)
Особисто я б хотів навчатися у ерудованого професіонала. Так би мовити є до чого прагнути..

Я сподіваюся, що Ви розумієте, що, коли ми говоримо про ерудованість в області ПК, то ведемо розмову про вчителів-неінформатиків. Для інформатиків ерудованість в комп'ютерних технологіях є невід'ємною частиною професіоналізму.

Відредаговано: salal - Пн, 25.05.2009, 11:46
ihor_hontar Дата: Пн, 25.05.2009, 11:34 | Повідомлення № 93
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (salal)
ми говоримо про ерудованість в області ПК, то ведемо розмову про вчителів-неінформатиків.

Я вважаю, що вчителі-інформатики не всі ерудовані в області ПК. А особливо ті, в більшості, які будуть навчати предмету інформатики в неповних середніх школах, тобто в 9-и річках. Даватимуть комусь, хто вміє друкувати на комп'ютері друкувати для школи, 1(2 з поділом) години в 9-у класі. І, все-таки, наш предмет цікавий, бо вчителю інформатики завжди потрібно самоудоскунгалюватися.
pasichov Дата: Пн, 25.05.2009, 12:24 | Повідомлення № 94
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Шлях покращення "ерудиції" області використання ПК для учителя лише ОДИН - його використовувати. Людина ніколи не буде навчатися тому, що її непотрібно. Якщо учитель інформатики обмежується, працюючи з учнями, шкільною програмою, то навряд він знатиме більше, ніж в тій програмі... (правда, інколи добре освоює якусь позапрограмну технологію, що приносить зиск. але це лише підсилює тезу).
Комп"ютер в сучасних умовах повинен стати НЕВІД"ЄМНИМ компонентом навчального процесу, основою сучасного освітнього середовища. Тоді й учитель його освоїть.
Маю певні підтвердження. Розбудували мережу по всіх навчальних приміщеннях гімназії, крім того - усюди Wi-Fi
Поставили по одному (хай старенькому) ПК в кожному класі. Показали учителям, як все це можна використовувати, навчили працювати з нашими системами (в.ч. і електронними журналами). Супротив був страшний. Спочатку. Ала коли розібралися, що це полегшує роботу учителю... стали купувати свої ноутбуки...ті, хто мене гвалтував на початку за "лишню мороку".
ISV Дата: Пн, 25.05.2009, 12:38 | Повідомлення № 95
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Ви забули ще про вчителів музики, трудового навчання... Не потрібно забувати про те, що ПК для предметника - всього лише засіб навчання. Без якого, до речі, впродовж віків це навчання здійснювалось. Тому вважаю, що питання потрібно переформулювати. Разом з тим вважаю, що сучасна людина (незалежно від того, вчитель вона чи ні) повинна вміти користуватись ПК - встановити та видалити необхідну програму, оцінити, чи підходить обрана програма до того ПК, яким вона користується, вміти знайти необхідну інформацію в мережі тощо. Такі навички - елементи готовності до життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства. Стовно програмування - категорично НІ - не требі відбирнати хліб у фахівців. Разом з тим потрібно мати елементрані уявлення про те, що таке ПК, що таке программа, як вона пишиться, скільки часу це забирає тощо... А то можлива така ситуація, як з моєю колегою - "Куплю собі клавіатуру, під"єднаю до телевізора - і навіщо викидати гроші на монітор?". Довго намагалась пояснити, чому лише клавою не обійдеться, так людину образила своїми поясненнями.... НАступного разу - знову образила. У нас Інтернету не було, вона попросила знайти в ПК необхідну ЇЙ інформацію. ПОяснюю, що такого у мене немає, у відповідь чую "ТАК ЦЕ ж комп"ютер!" Вона від мене пішла впевнена в тому, що я - жадібне створіння, ще й ледаче - не захотіла допомогти колезі! Це лише пара епізодів, а скільки їх було.... Часто вчителі -предметники дають учневі для виокнання ДЗ - презентації, відеоролики тощо, але при цьому не мають жодного уявлення про те, що це тривала кропітка робота... Тому особисто я ввжажаю, що ПК повинні знати ВСІ!!!!
Bizon Дата: Нд, 13.09.2009, 21:44 | Повідомлення № 96
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Скорее нельзя, чем можно считать.....компьютерная грамотность сейчас неотемливая часть практически всех профессий
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 13.09.2009, 22:15 | Повідомлення № 97
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3703
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (ISV)
ПК для предметника - всього лише засіб навчання.

Я вважаю, що не тільки для навчання, але й для успішного опрацювання інформації, що значно полегшує учительську працю. Комп’ютер - вірний помічник, і якщо вчитель долає психологічний бар’єр і освоює комп’ютер, то тільки виграє від цього, якщо ці вміння не зводяться до простого набору тексту. Перед вчителем відкриваються нові перспективи, нові грані пізнання.
Quote (ISV)
Разом з тим вважаю, що сучасна людина (незалежно від того, вчитель вона чи ні) повинна вміти користуватись ПК - встановити та видалити необхідну програму, оцінити, чи підходить обрана програма до того ПК, яким вона користується, вміти знайти необхідну інформацію в мережі тощо.

Погоджуюсь. Отож, вчитель, що не володіє основами роботи на ПК, сучасним не є.
Quote (Bizon)
Скорее нельзя, чем можно считать.....компьютерная грамотность сейчас неотемливая часть практически всех профессий

100%
pasichov Дата: Нд, 13.09.2009, 22:31 | Повідомлення № 98
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Опитування риторичне. Відповідь очевидна. Без ПК учитель нині "як без води і не туди і не сюди". Але вміння "вишивати хрестиком" на клаві ще не означає педагогічної майстерності.
Навчитися користуватися ПК значно легше, шіж стати справжнім учителем.
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 13.09.2009, 22:38 | Повідомлення № 99
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3703
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Важко заперечувати вірогідну інформацію. В питанні "Чи можна вважати вчителя, який є комп’ютерно неграмотним, сучасним та перспективним педагогом?" мабуть таки зайве слово "перспективним", точніше без нього на питання можна дати однозначну відповідь "ні", а на перспективність впливають багато факторів і володіння ПК явно не основний, проте необхідний.
badm Дата: Пн, 14.09.2009, 10:07 | Повідомлення № 100
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Не знаю в чому суть питання. Знання комп'ютера це добре. Але і без нього можна бути перспективною і сучасною людиною так і вчителем. Черпати знання можна ж не тільки з інтернету чи інших електроних засобів. Тут головне сама людина і її особистість.
Ірина_Сьомачок Дата: Пн, 14.09.2009, 10:43 | Повідомлення № 101
Я тут недавно...
Повідомлень: 26
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Сама людина та її особистість безперечно головне. Комп'ютерна грамотність тільки маленька часточка професіоналізму вчителя. Але без цієї часточки не обійтись. І справа не тільки в підготовці до уроків чи наборі дидактичних матеріалів, вчитель повинен іти в ногу з часом, інакше стане нецікавим своїм учням.
ihor_hontar Дата: Пн, 14.09.2009, 15:33 | Повідомлення № 102
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Будь-який вчитель, який працює з комп'ютером відчує полекшення в своїй педагогічній діяльності. Для кожного вчителя потрібно знання, в основному, воду та інтернету, а також, хоч би, екселю для роботи з таблицями. а звідси і висновок, що кожному вчителю потрібно знання комп'ютера
pasichov Дата: Вт, 15.09.2009, 00:36 | Повідомлення № 103
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Я не можу зозуміти, щановний Ковальчук_Олександр, підтекст дискусіїї...
Чи може бути сучасним учитель, який не володвє ПК? ІМХО - МОЖЕ!
Сучасність в педагогічній праці - це не сучасні прийоми роботи, а сучасні РЕЗУЛЬТАТИ роботи...Колись, за радянських часів, нас, учителів гнобили за те. що ми не користуємося так званими ТЗН (технічними засобами навчання). Один учитель української мови на педраді у відповідь сказав - "А навщо мені той хриплячий програвач? Я й сам можу з будь-якого місця майстерно зацитувати FATA MORGANA, бо знаю весь текст напам"ять, а художньому слову навчався в Гната Юри..(відомий український актор).
Для учителя "не-інформатика" ПК - це лише інструмент, поряд з іншими, і не більше, як перфоратор для будівельника. Але якщо він майстерно буравить отвори в стінах, а все решту робить погано... навряд чи ремонт буде гарним. З другого боку кожен гарний будівельник намагється мати той перфоратор... Так і ПК для учителя.
PS Між іншим знаю одного з провідних ПРОГРАМІСТІВ великої міжнародної компанїї, який....не працює з компом взагалі. Є без нього кому набирати та відлагоджувати його алгоритми...
Ковшун Дата: Вт, 15.09.2009, 08:48 | Повідомлення № 104
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ssh)
"Всі повинні знати інформатику. Це самий важливий предмет.

Не треба ототожнювати вміння працювати на комп’ютері на рівні користувача з інформатикою!
Це зовсім різні речі.
Ковшун Дата: Вт, 15.09.2009, 08:51 | Повідомлення № 105
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (pasichov)
Є без нього кому набирати та відлагоджувати його алгоритми...

Правильно кажете!
Він ставить завдання своїм підлеглим, а вони це завдання виконують.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.