Вт, 20.08.2019, 08:08
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним?
Чи можна вважати вчителя, який є комп’ютерно неграмотним, сучасним та перспективним педагогом?
1.Так.[ 8 ][10.13%]
2.Ні.[ 47 ][59.49%]
3.Питання задано не коректно.[ 24 ][30.38%]
Усього відповідей: 79
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 28.02.2008, 00:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3709
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Прохання проголосувати та залишити свої аргументи.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:20
ssh Дата: Нд, 23.03.2008, 08:24 | Повідомлення № 46
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (WWW)
але навіть набрати планування, яке вимагають в нас в електронному вигляді, то можна кожному вчителю, не на інформатика все спирати

Я не думаю, що вчителі інформатики набарають все всім підряд безкоштовно - гляньте в розділ "Лівий заробіток...".
Quote (filnick)
Питання досить непросте і неоднозначне, бо зачіпає проблемні сторони. Тому й відповісти на нього не просто, і відповіді будуть суперечливі, думки і погляди різні.

На даному етапі, впровадження ІКТ, питання дійсно непросте. З одного боку вимога часу. З іншого підготовка педагогічних кадрів до цього, яка на сьоднішній день носить глобальний характер. Так, держава організовує курси для вчителів-предметників. Але потрапляють туди одиниці. Зубожіння сьогоднішнього вчителя не дає можливості йому самому за власний кошт відвідати такі курси (можуть тільки одиниці і то потрібно знайти час). Хто молодший і мав хоч якусь справу з ПК у вузі за тиждень чось візьме для себе корисне. Хто по старше - тиждень це нічого. Через той же тиждень - два не бачучи ПК практично все забуде. Крім посібника, як пропонує пан Шестопалов, вчителю потрібен ще і ПК, щоб закріпити прочитаний матеріал та постійно вдосконалювати свої навички роботи на ПК. А зарплата цього не дозволяє.
Слід також зазначити, що використання комп'ютерів в навчальному процесі призводить не до визволення вчителя для більш цікавої діяльності, а скоріше до збільшення його навантаження. Він змушений займатися багаточисленими організаційними питаннями: розклад повинен бути складений таким чином, щоб на конкретному уроці був вільний комп'ютерний клас (при читанні інформатики з 2 класу та одному комп'ютерному класі, а у великих школах навіть при двох -це декілька вікон, які потрібні вчителю інформатики для обслуговування ПК); необхідно наперед встановити програмне забезпечення та перевірити його працездатність; після уроку зібрати та систематизувати інформацію про роботу учнів на ПК і т.д.
Бачу вихід такий: Продовжувати навчати вчителів предметників, але слід ввести (не тільки на папері) посаду адміністратора та лаборанта (у малих школах можна тільки 1 посаду). Які би ознайомлювали вчителів із змістом ППЗ, повністю брали на себе всю технічну сторону по підготовці ППЗ та її використання на уроці, а вчитель думав де це використати на уроці. Років десь на 10-15, щоб відбулася хочаб частково зміна покоління. А потім можна і одну посаду скоротити.
Відносно ППЗ. У мене одна з 5 базових шкіл області де проходили апробацію майже всі ППЗ, які були розроблені до 2007 року. Є не погані, але багато з них досить примітивні: скановані підручники, картинки, атласи і карти (за такі кошти!),перезняті старі кіноплівки з дуже поганою якістю(інколи чути ромову людей за кадром або виднося, дим коли курять). Віртуалні лабораторії(так це вихід якщо в школи втрачена база, але якщо ні, то на мій погляд краще в ручну скласти, пощупати своїми руками (хай в парі чи групі) електричне коло і багато чого іншого зробити ніж на ПК( для дітей які мають дома компи це -примітивна іграшка, яка їх не приваблює) Але, якими б не були красивими, зручними у виконанні лабораторні роботи на комп'ютері, їх хоча би демонстраційно потрібно виконувати на уроках. Це підвищить ефективність та якість навчання. Так є досліди та явища, які в шклільних умовах не можна показати, зате можна на ПК. В цьому плані тут плюс. Тому необхідна розробка нових якісних програмних засобів, дати можливість вчителям обирати програмні продукти з декількох запропонованих для кожного курсу. Потрібні декілька комп'ютерних класів, тому що при такій кількості ПК, які зараз є по школах впровадження ППЗ зводиться до мінімуму - хождіння вчителя інформатики з 1 ПК (в кращому випадку з проектором) по класах. Вийняток складають відкриті уроки, МО, семінари, які проводяться в комп'ютерному класі. Тому, якщо на даному етапі етапі вчитель і є комп'ютерно неграмотним але є фахівцем свого предмета, то діти практично нічого не втрачають.
Взагалі вровадження електронних засобів навчального призначення не стане панацеєю від усіх проблем. Жодна електронна програма не замінить справжнього педагога. Вона повинна лише бути першим помічником вчителя при проведенні уроку. І якщо технічну сторону взяли б на себе адміністратор і лаборант, то питання так гостро не стояло б.


Відредаговано: ssh - Нд, 23.03.2008, 08:35
filnick Дата: Нд, 23.03.2008, 12:38 | Повідомлення № 47
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ssh)
Але, якими б не були красивими, зручними у виконанні лабораторні роботи на комп'ютері, їх хоча би демонстраційно потрібно виконувати на уроках.

Quote (ssh)
краще в ручну скласти, пощупати своїми руками (хай в парі чи групі) електричне коло і багато чого іншого зробити ніж на ПК .

Дійсно, якщо весь навчальний процес здійснювати через ПК, то дитина швидко пристосується до віртуального світу, але жити їй доведеться в світі реальному.
КОМП'ЮТЕР - це не ЦІЛЬ навчання, а ЗАСІБ навчання.
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 23.03.2008, 22:42 | Повідомлення № 48
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3709
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
ssh, ви дуже красиво і чітко повторили свою позицію, підкресливши своє бачення проблеми лише з однієї сторони.
Quote (filnick)
КОМП'ЮТЕР - це не ЦІЛЬ навчання, а ЗАСІБ навчання.

Ніхто і не заперечує. Тільки 99% вчителів-предметників цей засіб не використовують через не вміння, не бажання і не можливість. Дежрава в цьому безперечно винна в першу чергу.
Відомий факт, що більшість вчителів є комп’ютерно неграмотними. Нам потрібно не виправдовувати їх (визнаю, що і не принижувати), а шукати шляхи подолання цього явища.
Quote (ssh)
З одного боку вимога часу

З цим погодилися і деякі вчителі, зокрема, моєї школи. І вони освоїли комп’ютер, хоча і дуже важко їм це далося і понесли деякі фінансові витрати. Не думаю, що вони про це жалкують, до того ж намагаються, хоч і рідко, проте використовувати ІКТ на своїх уроках.
Quote (ssh)
Так, держава організовує курси для вчителів-предметників. Але потрапляють туди одиниці.

Ви маєте на увазі навчання, при курсах підвищення кваліфікації? Так воно не серйозне зовсім. Що там за тиждень можна навчитись вчителеві, який до цих пір мишку в руках не тримав? Відповідь: тримати в руках мишку. І то, не завжди правильно. happy
ssh, майже все, що ви сказали, цілком вірно. Просто в нас в державі такий жоперес, що уявити важко. До чого ми доживаємось? Нема слів. Шок. Нервовий зрив. Треба закривати тему.
filnick Дата: Нд, 23.03.2008, 23:41 | Повідомлення № 49
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
Просто в нас в державі такий жоперес, що уявити важко. До чого ми доживаємось? Нема слів. Шок. Нервовий зрив. Треба закривати тему.

Я думаю, треба заспокоїтись і не нервувати. Досить швидко прийде час, коли 100% вчителів володітимуть ПК. Але чи швидко стане система освіти кращою?
Newbie Дата: Пн, 24.03.2008, 16:55 | Повідомлення № 50
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
Досить швидко прийде час, коли 100% вчителів володітимуть ПК. Але чи швидко стане система освіти кращою?

от власне - володіння ПК ще не означає, що вчитель сучасний smile
filnick Дата: Пн, 24.03.2008, 18:07 | Повідомлення № 51
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
от власне - володіння ПК ще не означає, що вчитель сучасний

Математики говорять - це необхідна умова, але не достатня.
ssh Дата: Пн, 24.03.2008, 19:48 | Повідомлення № 52
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
[/b]."
Quote (filnick)
КОМП'ЮТЕР - це не ЦІЛЬ навчання, а ЗАСІБ навчання.

Quote (filnick)
Я думаю, треба заспокоїтись і не нервувати. Досить швидко прийде час, коли 100% вчителів володітимуть ПК. Але чи швидко стане система освіти кращою?

Повністю з вами згоден.
Quote (Ковальчук_Олександр)
підкресливши своє бачення проблеми лише з однієї сторони.

Quote (Ковальчук_Олександр)
а шукати шляхи подолання цього явища.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Просто в нас в державі такий жоперес, що уявити важко. До чого ми доживаємось?

Коли держава не хоче виділяти кошти на навчання вчителів, а ті не мають змоги або не хочуть бути комп'ютерно грамотними то недумаю, що це однобоке бачення проблеми не вирішить її: "Продовжувати навчати вчителів предметників, але слід ввести (не тільки на папері) посаду адміністратора та лаборанта (у малих школах можна тільки 1 посаду). Які би ознайомлювали вчителів із змістом ППЗ, повністю брали на себе всю технічну сторону по підготовці ППЗ та її використання на уроці, а вчитель думав де це використати на уроці. Років десь на 10-15, щоб відбулася хочаб частково зміна покоління"
[b]filnick
, хочу почути Вашу думку. Це є вирішення проблеми на даному етапі чи ні?
Введення цих двох посад у школі навіть зараз є просто "рожевою" мрією (поодинокі випадки де є одна із цих посад). Якби хоч так було як я написав то навіть ті 99% відсотків про які Ви пмшите
Quote (Ковальчук_Олександр)
Тільки 99% вчителів-предметників цей засіб не використовують через не вміння, не бажання і не можливість.
спокійно використовували ППЗ на своїх уроках. А так використовують ті засоби, якими вміють користуватись.
В мене в школі десь 37 відсатків вміє користуватися ПК. Але це вміння в більшості випадків зводиться до Word (і то відсотків на 50) та інколи ще і ОС та PowerPoint (4-5 учителів). З часом думаю буде ще більше. Ті хто не вміє але хоче використати ППЗ чи йому потрібно (відкриті уроки, виховні заходи, РМО, обласні семінари або атестуються) приходять до мене і якщо є ППЗ по даному предмету то я йому показую, що є до даної теми, підсказую, що ще можна використати (створити тести для перевірки чи закріплення, пошук інформації в неті, підфонити музикою де потрібно, відсканувати якесь зображення для показу, якщо є на касеті (оцифровою) чи ДВД фільм і т.д.) а він собі думає де і як йому це використовувати. Моє завдання: перевірити справність ПК, локалку та нетсупортскул; встановити та перевірити ППЗ і якщо є ще щось додатково (погодьтеся, що знання ворда тут замало) Отже, висновок: комп'ютерно неграмотний учитель може успішно проводити урок з використанням ІКТ. Для цього йому потрібно лише людина (лаборант чи адмін) яка може забезпечити вчителю технічну сторону. Самому ж вчителю потрібно бути фахівцем своєї справи і вміти добре продумати та організувати урок, відповідно до вимог. А те, що плини не друковані (тобто вчителі не можуть собі надрукувати) як тут пишуть, то це не саме головне і не є вимогою. Головне, щоб вони були та цікаво розроблені і написані з дотриманням методичних вимог.
Навіть якщо вчителі на 100 відсотків комп'ютерно грамотні. Школи не готові. В нас біля 700 учнів і 2 комп'ютерні класи (мультимедійної дошки чи проектора немає). В цьому році ввели інформатику з 2 класу (тобто з 2 по 11 клас) . Поділ тільки у 10, 11-х класах. Є тільки деклька вікон коли кабінети не зайняті. А якщо зробити поділ? То навіть для уроків інформатики не вистачить двох кабінетів. А інші школи де 1 комп'ютерний клас? Де ПК з вінтами на 10,20 гіг. А ППЗ (в мене тільки десь біля 40 з лишнім) - хто його кожен раз встановлювати, перевіряти чи все добре та видаляти буде.
Тож давайте будем трохи реалістами. І не драматизувати ситуацію відносно вчителів.

Додано (24.03.2008, 19:48)
---------------------------------------------

Quote (filnick)
Математики говорять - це необхідна умова, але не достатня.

Поки я вибрав цитати і писав своє повідомлення то не бачив останнього Вашого.
На 100 відсотків згідний з даним висловом.


Відредаговано: ssh - Пн, 24.03.2008, 19:52
filnick Дата: Вт, 25.03.2008, 20:35 | Повідомлення № 53
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ssh)
слід ввести посаду адміністратора та лаборанта ...Які би ознайомлювали вчителів із змістом ППЗ, повністю брали на себе всю технічну сторону по підготовці ППЗ та її використання на уроці, а вчитель думав де це використати на уроці. Років десь на 10-15, щоб відбулася хочаб частково зміна

Безумовно посаду адміністратора чи лаборанта ввести необхідно. Він має, відповідно до посадових обов'язків, полегшити роботу вчителя про яку Ви згадали. Але є кілька"але":
- на цю посаду важко знайти толкову людину, бо мала зарплата;
- адміністрація шкіл зачасту ігнорує таку посаду, воліючи взяти секретаря, друкарку, оператора набору.
Ідеальний варіант, коли вдається знайти лаборанта, який не просто вміє набрати текст чи витерти пиляку з моніторів, але й може проінсталювати нові програми, настроїти роботу мережі, перестановити Віндовс тощо. Мені в цьому плані сильно повезло - мій лаборант, крім того, що без проблем все це робить, спокійно програмує на кількох мовах (в т.ч. на Ассемблері, С++), вільно працює системним адміністратором, крім цього ще непогано розбирається в залізі. До всього ще й навчається в комп'ютерній академії. Але я розумію, що через місяць-два його заберуть в солідну фірму із зарплатою, що в кілька разів перевищує вчительську. І нічого зробити не можу.
Quote (ssh)
висновок: комп'ютерно неграмотний учитель може успішно проводити урок з використанням ІКТ. Для цього йому потрібно лише людина (лаборант чи адмін) яка може забезпечити вчителю технічну сторону. Самому ж вчителю потрібно бути фахівцем своєї справи і вміти добре продумати та організувати урок, відповідно до вимог

Для цього потрібно, щоб лаборантом чи адміном був би вчитель інформатики. Бо успішний урок з використанням ІКТ зможе провести вчитель, який знає МЕТОДИКУ використання ІКТ. Згадайте, колись у педвузах читався спеціальний курс "Методика використання ТЗН (технічних засобів навчання)"
iruna_gnatuk Дата: Вт, 25.03.2008, 22:26 | Повідомлення № 54
Я тут недавно...
Повідомлень: 20
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А коли ж той вчитель має готуватися до того уроку. Вдома ще не всі мають компютер, не всім бюджет дозволяє.
А в школі, як вчитель інформатики, повинна залишитися після уроків для підготовки уроку і на самому уроці, бо я відповідаю за кабінет і за техніку безпеки, і якщо щось не буде працювати так, як той вчитель уявляв, досить часто це роблю, і досить часто трапляються невеличкі ситуації, для мене справа декількох секунд, а для них трагедія, не працює
А лабораннта в школі ми не дочикаємося ще довго. В нас психолог, лаборант фізики і хімії все в одном ліце.
Varkan Дата: Ср, 26.03.2008, 12:29 | Повідомлення № 55
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (ssh)
На даному етапі, впровадження ІКТ, питання дійсно непросте. З одного боку вимога часу. З іншого підготовка педагогічних кадрів до цього, яка на сьоднішній день носить глобальний характер. Так, держава організовує курси для вчителів-предметників. Але потрапляють туди одиниці.

Уже в 2003 році в РДГУ (Рівненський університет) майже на всіх педагогічних спеціальностях ввели предмет інформатика де проводять лікбез.

Quote (ssh)
Взагалі вровадження електронних засобів навчального призначення не стане панацеєю від усіх проблем. Жодна електронна програма не замінить справжнього педагога. Вона повинна лише бути першим помічником вчителя при проведенні уроку. І якщо технічну сторону взяли б на себе адміністратор і лаборант, то питання так гостро не стояло б.

Погоджуюсь адже кожна людина має працювати по спеціальності. Наприклад вчитель математики не має робити електропроводку в класі даже якщо йому для проведення уроку потрібно включити світло а також вкручувати лампочку в класі якщо вона перегорить.

Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 26.03.2008, 19:43 | Повідомлення № 56
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3709
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Varkan)
Погоджуюсь адже кожна людина має працювати по спеціальності. Наприклад вчитель математики не має робити електропроводку в класі даже якщо йому для проведення уроку потрібно включити світло а також вкручувати лампочку в класі якщо вона перегорить.

Varkan, ви навели не коректний приклад!
В даному випадку вчитель інформатики дійсно не повинен бути електриком.
А від того, що вчитель-предметник освоїть комп’ютер і буде використовувати ІКТ на своїх уроках, він вчителем інформатики не стане.
Я і багато хто інший вже говорили, що володіння комп’ютером - це вимога сучасності, тому потрібно вчителям вчитися працювати за комп’ютером. І це потрібно як для підготовки різноманітних паперів (зараз все вимагають в друкованому вигляді), так і для проведення хочаб кількох уроків на рік з використанням комп’ютерної техніки. Уявіть, настільки вчителі інших предметів збільшили б свої знання, досвід, якби в них був форум подібний до нашого. Людину, яка не має мобільного телефону і не вміє ним користуватися, сучасною не вважають. У випадку з комп’ютером те ж саме. І впершу чергу вчителі повинні бути вимогливі до себе і намагатись подолати всякі психологічні бар’єри і крокувати в ногу з часом. Тільки вони не роблять це із міркувань, що міносвіти від них цього не вимагає; надрукують та просканують за них знайомі або вчителі інформатики; без кількох уроків на рік з використанням комп’ютерної техніки до цих пір обходились, обійдуться і далі. І ще багато самозаспокоюючих факторів, які цілком потурають небажанню освоїти щось нове, неймовірно важке і не зрозуміле.
ssh Дата: Ср, 26.03.2008, 21:06 | Повідомлення № 57
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (filnick)
- адміністрація шкіл зачасту ігнорує таку посаду, воліючи взяти секретаря, друкарку, оператора набору.

Quote (filnick)
на цю посаду важко знайти толкову людину, бо мала зарплата;

Коли я висловлював свою думку то не мав на увазі ситуацію яка є на сьоднішній день. Я писав про вирішення цієї проблеми на вищому рівні (шкода, що немає живого спілкування. Ми б розуміли один одного краще). Тобто введення цих посад обов'язково. Не просто людей які знають ворд чи кума, а фахівців (ваш ідеальний варіант) із зарплатою хочаб у 1500 гр.( дійсно хороших фахівців фірми переманюють)
Quote (filnick)
Для цього потрібно, щоб лаборантом чи адміном був би вчитель інформатики.

Недумаю, достатньо щоб був фахівець.Хоча якби платили десь до 1500 то і багато вчителів інформатики перейшли на посаду адміна.
Quote (filnick)
Бо успішний урок з використанням ІКТ зможе провести вчитель, який знає МЕТОДИКУ використання ІКТ. Згадайте, колись у педвузах читався спеціальний курс "Методика використання ТЗН (технічних засобів навчання)"

Так, такий спецкурс дійсно був у педвузах. І всі старші вчителі його я думаю проходили теж. Хороший вчитель я думаю, що розібрався де і як використати ППЗ (це з практики) тим більше, що до них додаються методичні рекомендації і лаборант чи адмін йому б допомогли.
Quote (Varkan)
Уже в 2003 році в РДГУ (Рівненський університет) майже на всіх педагогічних спеціальностях ввели предмет інформатика де проводять лікбез.

От і йде нове покоління. Це вже радує. Думаю цим вчителям не будуть закидати, що вони не вміють користуватися ПК. Хочаб елементарним речам їх навчать. Але без допомоги адміна (встановлення ППЗ, налагодження мережі і т.д.) справляться одиниці.
Quote (Varkan)
Погоджуюсь адже кожна людина має працювати по спеціальності. Наприклад вчитель математики не має робити електропроводку в класі даже якщо йому для проведення уроку потрібно включити світло а також вкручувати лампочку в класі якщо вона перегорить.

Не зрозумів гумору. Чи Ви маєте на увазі, що вчитель-предметник не повинен бути ще і вчителем інформатики?
filnick Дата: Ср, 26.03.2008, 23:19 | Повідомлення № 58
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ssh)
Я писав про вирішення цієї проблеми на вищому рівні

Я констатував те, що є сьогодні. А говорячи про перспективу - потрібен не тільки лаборант чи адміністратор, а й інженер з експлуатації, й цілком доцільно у великих школах ввести посаду заступника директора з ІКТ, який би відповідав і займався тими питаннями, які зараз намагаються спихнути на вчителя інформатики.
ssh Дата: Чт, 27.03.2008, 00:24 | Повідомлення № 59
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (filnick)
А говорячи про перспективу - потрібен не тільки лаборант чи адміністратор, а й інженер з експлуатації

Тут я з Вами згоден.
Quote (filnick)
цілком доцільно у великих школах ввести посаду заступника директора з ІКТ, який би відповідав і займався тими питаннями, які зараз намагаються спихнути на вчителя інформатики.

За 3 осіб + вчитель інформатики вводити посаду заступника. Думаю це лишнє.
Varkan Дата: Чт, 27.03.2008, 11:09 | Повідомлення № 60
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Ковальчук_Олександр)
Varkan, ви навели не коректний приклад!
В даному випадку вчитель інформатики дійсно не повинен бути електриком.
А від того, що вчитель-предметник освоїть комп’ютер і буде використовувати ІКТ на своїх уроках, він вчителем інформатики не стане.

Я мав на увазі шо даже вчитель інформатики не повинен займатися такими речами як ремонт, налагодження Пк і встановлення ПЗ, я не говорю вже про вчителів інших предметів. Якщо вчителю математики потрібний якенебуть ПЗ то він має вміти користуватись їм (наприкладі електрика це вмикнути і вимикнути лампочку) а не займатись його встановленням і налагодженням.
Я наведу інший приклад: ніодин пілот формули 1 не міняє собі шини на пітстопі правда? і не заправляє сам буліт, і не ремонтує його, і не налаштовує там всякі клапани. і даже не вибирає шини для тієї чи іншої траси (для цього в штаті є відповідні спеціалісти)

Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.