Пн, 25.09.2017, 23:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 9«1234589»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним?
Чи можна вважати вчителя, який є комп’ютерно неграмотним, сучасним та перспективним педагогом?
1.Так.[ 8 ][10.13%]
2.Ні.[ 47 ][59.49%]
3.Питання задано не коректно.[ 24 ][30.38%]
Усього відповідей: 79
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 28.02.2008, 01:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Прохання проголосувати та залишити свої аргументи.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 18:20
ssh Дата: Вт, 04.03.2008, 23:32 | Повідомлення № 31
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
то ви сильно самі собі суперечите.

Quote (Ковальчук_Олександр)
То ж давайте не будемо сперечатися, а краще всі погодимось,

Сам собі не перечу. Ваше запитання з наперед відомою відповіддю. Про це на кожному кроці говорять. Особливо в освіті. Ви опонуєте до мене саме такими рядками з мого повідомлення, а інші минаєте. Хоча я їх написав, для того щоб ви зрозуміли, що я в курсі, що я за-але в міру. Ніхто не сперечається, я просто хотів встати на захист тих вчителів, які не один рік віддали освіті (у вас про них дуже погана думка). Вони використовують те, що можуть і вміють - аудіо, відео, ДВД, наочність, роздатковий матеріал, різні прийоми і методи і т.д. Учні яких досягли певних висот (і це в той час коли комп'ютерами в школі і не пахло).
Так, вчитель повинен вчитися постійно щоб іти в ногу з життям. Бо як тільки він перестає вчитися він перестає бути вчителем. Це відома всім істина. Але життя вирує і як кажуть "б'є ключем" - того ж вчителя. Якому не хватає зарплати на прожиття, ліки, допомогу своїм пристарілим батькам, свої дітям які встають на ноги. і т.д. Про придбання якого комп'ютера може іти мова та виділення часу на його опанування. Із за низької оплати вчителі набирають багато годин. По 6-8 уроків в день. Це тільки прийти додому після 16.00, підготуватись до уроків, перевірити зошити (спитайтесь у мовників, іноземців та математиків) і вже вечір. А сім'я (більшість вчителів - це жінки, матері, бабусі) + городи (у сільській місцевості) Вчити в школі!? Я ще не бачив на форумі, щоб хоть один написав "я вчу і зовсім безкоштовно трачу свій час". Всі жаліються, що нема лаборанта чи адміністратора. І вони також праві., тому що настали інші часи. Кожен хоче оплату за свою працю. І це правильно.
Стаття в газеті "Учитель? це не модно!"(отримав цього тижня) Цитати:"Найбільш престижною українці вважають професію юриста, а от учитель - третій з кінця, випередивши лише двірників і прибиральників...", чому так "...коли людина складає антирейтинг думає про зарплатню,рівень життя того чи іншого робітника...А наші вчителі, відверто кажучи, люди надзвичайно бідні". Соц. доялідження проведено у багатьох регіонах.
Тут скоріше проблема соціальна. І я не засуджую цих вчителів. Принаймі своїм вчителям я вдячний. Ми ж молодше покоління (хоч я вже відношуся до середнього). Нам працювати і пожинати плоди на ниві освіти. І давайте не судити так суворо старших вчителів, а самим показувати приклад та досягти певних результатів у навчанні та вихованні учнів (а не тільки у знанні ПК та ППЗ).

Добавлено (04.03.2008, 22:32)
---------------------------------------------

Quote (filnick)
Цитата (Spirit )
что лучше запомнит ребенок просто рассказ и банальный конспект, или когда ему покажут видео-модель Полтавско битвы или еще чего-нибудь...

Правильно, але ще краще не тільки прочитати або побачити, а й прийняти участь, обговорити з своїми товаришами, змоделювати вивчене в нестандартних ситуаціях. Це все називають інтерактивними технологіями.

Досвіченіші люди розуміють. Дякую filnick за підтримку.

Відредаговано: ssh - Ср, 05.03.2008, 01:08
Spirit Дата: Вт, 04.03.2008, 23:37 | Повідомлення № 32
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ssh)
Я ще не бачив на форумі, щоб хоть один написав "я вчу і зовсім безкоштовно трачу свій час".

Я напишу! Хоть и не учу, но абсолютно бесплатно помогаю школе, администрирую все компы, проблемы и т.д.
Когда устанавливали компьютернй класс, я стоял у этих, извините за выражение, олухов и халявщиков над душой, чтоб они локальную сеть прокладывали не так как им выгодней, а так как нам надо!
Сейчас буду собственно ручно тянуть шнурки, по котрым будет бегать Интернет. Я трачу на это свое время, силы, а в замен получаю спсибо! Да и всего-то! Но мне от этого прикольно!

А вообще есть мировой закон сохранения, чем больше отдаешь - тем больше получаешь! Так что нужно отдавать с радостью и удовольствием, оно вернется!

А теперь если по теме, то почему все уходят в крайности!? Никто ведь не говорит, что все уроки должны быть компьютеризированы, но использовать нужно.

ssh Дата: Ср, 05.03.2008, 01:52 | Повідомлення № 33
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Spirit)
Я напишу! Хоть и не учу, но абсолютно бесплатно помогаю школе, администрирую все компы, проблемы и т.д.
Когда устанавливали компьютернй класс, я стоял у этих, извините за выражение, олухов и халявщиков над душой, чтоб они локальную сеть прокладывали не так как им выгодней, а так как нам надо!
Сейчас буду собственно ручно тянуть шнурки, по котрым будет бегать Интернет. Я трачу на это свое время, силы, а в замен получаю спсибо! Да и всего-то! Но мне от этого прикольно!

Я все це теж роблю хоч не є адміністратором чи лаборантом. На мені 27 компів. Коли встановлювали 1 і 2 клас також допомагав і контролював.Також бігав по чердаку школи - закінчую робити сітку по школі. Підказую і допомагаю всім хто звертається по допомогу і не тільки в школі (є керівником МО вчителів інформатики в районі), обслуговую всі методобєднання і семінари які проводяться в школі (за рік їх чимало). Мені це подобається (бачу як інші проводять уроки, узнаю думку відносно ППЗ з даного предмету)Уже мовчу про вчителів, які атестуються. Звичайно, що це забирає чимало часу. Але це допомога школі, молодим колегам (які після вузів ,де принамі ознайомлювали з ПК, і вони мають певні навики роботи), а не навчання старших вчителів-предметників.
Хоча в цьому навчальному році проводив заняття з учителями району: української мови та літератури, історії , фізики. Вчив як користуватись ПК, ознайомлював з ППЗ по даному предмету, показував, як створювати тести. Але що можна навчити за декілька занять. Хоча дякували і цьому.

Добавлено (05.03.2008, 00:35)
---------------------------------------------

Quote (Spirit)
А вообще есть мировой закон сохранения, чем больше отдаешь - тем больше получаешь! Так что нужно отдавать с радостью и удовольствием, оно вернется!

Тут я з Вами погоджуюсь.

Додано (05.03.2008, 00:52)
---------------------------------------------

Quote (Spirit)
А теперь если по теме, то почему все уходят в крайности!? Никто ведь не говорит, что все уроки должны быть компьютеризированы, но использовать нужно.

Ніхто не говорить, що не використовують. Використовують і навіть ті вчителі, які не вміють користуватися ПК. Питаня в тому хто це робить? Це в основному роблять вчителі інформатики. А повинен робити лаборант чи адміністратор. Яких я думаю ми таки дочекаємося. Який би ознайомлював вчителів із змістом ППЗ, повністю брав на себе всю технічну сторону на уроці. А де і як використати матеріал з ППЗ на уроці - це вже робота вчителя.


Відредаговано: ssh - Ср, 05.03.2008, 01:33
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 05.03.2008, 03:02 | Повідомлення № 34
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (ssh)
я просто хотів встати на захист тих вчителів, які не один рік віддали освіті (у вас про них дуже погана думка).

Навпаки, дуже хороша думка.
Quote (ssh)
Я все це теж роблю хоч не є адміністратором чи лаборантом. На мені 27 компів. Коли встановлювали 1 і 2 клас також допомагав і контролював.Також бігав по чердаку школи - закінчую робити сітку по школі. Підказую і допомагаю всім хто звертається по допомогу і не тільки в школі (є керівником МО вчителів інформатики в районі), обслуговую всі методобєднання і семінари які проводяться в школі (за рік їх чимало).

Ото ж бо й воно. Вчителі-інформатики працюють аж ніяк не менше вчителів-мовників.
Quote (ssh)
Досвіченіші люди розуміють. Дякую filnick за підтримку.

Я вас також розумію, але все-таки вважаю, що вчитель-предметник повинен бути комп’ютерно грамотним. Але цілком погоджуюсь з тим, що у вчителів в основному немає можливості оволодіти ПК, так як держава в цьому не посприяла. Вимагають розробки уроків, матеріали до атестацій... практично будь-яку документацію в друкованому вигляді. А як вони можуть це зробити, якщо не вміють працювати на ПК? І тут приходить їм на допомогу вчитель інформатики. Принаймі в себе в школі 90% вчителів обслуговою я. А міг би і відмовити.
Newbie Дата: Нд, 09.03.2008, 13:26 | Повідомлення № 35
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
а чи може вважатись сучасним вчитель, який не володіє іноземними мовами? який не бере участі у міжнародних проектах? це теж вимога сучасності! хоча мовою часом не володіють і вчителі іноземних мов, не кажучи про скажімо математиків! ІТ - це такий же звичайний елемент сучасного життя як книга, телефон чи телевізор.
якщо вже говорити, то людина в принципі природою не створена для того, щоб читати чи писати. але ж це елементи сучасного життя, від того далеко не подінешся! коли учні питають навіщо вчитись в школі, я чесно кажу - не треба! це не обов*язково! можна чудово прожити без всіх цих знань! на якомусь острові, чи в печері Карпат, де ніколи не знадобляться квадратні рівняння і мова Паскаль! але чи готові ми відмовитись від цивілізації, чи все-ж нам хочеться певних її благ?
так само і вчитель - може залишатись у "старому" світі, де є дошка, крейда і книжка. і все буде чудово! приблизно так само, як і в печері порівняно з пентхаусом wink

не кожен урок потребує використання ІКТ, не кожен урок інформатики, не те що інших предметів! так само, як і не постійно нам потрібні книги, телефони, телевізори, чи навіть теплий одяг smile але вміти всім цим користуватись - то вимога сучасності, і вчитель повинен це усвідомлювати

Ковшун Дата: Нд, 09.03.2008, 13:56 | Повідомлення № 36
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
але вміти всім цим користуватись - то вимога сучасності, і вчитель повинен це усвідомлювати

Повністю з Вами погоджуюсь!!!
Зараз уже 21 століття!!!
А вчитись треба, якщо чогось не знаеш!!!
Така вимога часу!!!
W-w-W Дата: Пн, 10.03.2008, 07:54 | Повідомлення № 37
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2717
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
Quote (Newbie)
а чи може вважатись сучасним вчитель, який не володіє іноземними мовами? який не бере участі у міжнародних проектах?

частково з вами погоджуюсь, але навіть набрати планування, яке вимагають в нас в електронному вигляді, то можна кожному вчителю, не на інформатика все спирати. Навіть набираючи свої плани вчителі вже на один ступінь стають вище. Наведу приклад: я вже згадував раніше, що залучив дирекцію до роботи на пк, вони спочатку впирались як раки, шукали 1000 відмовок аби не робити на пк, сверджували, що до пенсії залишилось пару років, якось дотянуть, але час диктує свої умови, тим більше в нас атестація школи. Тепер друкують, не впираються, правда інколи діти сміються як спитають щось просте, але досвіду вже трішки набрались то ж дітям носики втирають
Шестопалов Дата: Пн, 10.03.2008, 11:26 | Повідомлення № 38
Видавець посібників
Повідомлень: 1379
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Щоб відвести від вчителя інформатики прохання колег набрати текст, написано навчальний посібник "Лікбез для вчительок". Тепер на прохання щось зробити на комп’ютері можна порекомендувати цю книгу і сказати: "Вчись! А я тобі поможу." Саме так роблять вчителі інформатики в багатьох школах України і мають спокій.

«Основи комп’ютерної грамотності» (4-е видання), Шестопалов Є.А., 2008, – 176 с.
Ця книга для тих, хто хоче навчитися працювати на персональному комп'ютері. Вона може бути використана для самостійного вивчення або як посібник для різноманітних курсів підвищення кваліфікації. Посібник орієнтований на використання комп'ютерів, що працюють під керуванням операційної системи Windows'ХР. Ця книга може стати в нагоді людині будь-якого віку і фаху, якій у своїй основній роботі настав час використовувати комп'ютер. До кожної теми є питання для самоконтролю, щоб читач міг перевірити рівень засвоєння матеріалу, і вправа, послідовне виконання яких допоможе навчитися працювати на комп’ютері. Для перевірки набутих знань і навичок служать практичні роботи. При вивченні роботи на комп’ютері рекомендується використовувати тренажери та контрольно-діагностичну систему Test-W2 з комплектом тестів.
Книга має 5 розділів (6-ий – додатковий), кожен з яких має 4 теми, розрахованих на двогодинне заняття. У залежності від можливості, можна провести курси протягом 8 годин, освоївши 1-й розділ. Для вивчення розділів 1 і 2 потрібні 16 годин і т.д. Для вивчення всього курсу, згідно з цим посібником потрібно 40 годин, із них 8 годин практичних робіт з 5-го розділу. Шостий розділ «Глобальна мережа Internet» пропонується освоїти індивідуально.
Для широкого кола читачів, які не мають попереднього досвіду роботи з сучасними комп'ютерами.
Зміст посібника такий: 1. Перші навички роботи на комп’ютері. 1.1. Загальні поняття. 1.2. Основні пристрої комп'ютера
1.3. Основи роботи з Windows. 1.4. Робота з вікнами Windows. 2. Створення текстового документа. 2.1. Знайомство з текстовим редактором Word. 2.2. Набір і збереження нового документа. 2.3. Робота з існуючим документом. 2.4. Робота з багатосторінковим документом. 3. Форматування текстового документа. 3.1. Шрифти. 3.2. Форматування абзаців. 3.3. Межі і заливка, шаблони. 3.4. Таблиці в текстовому документі. 4. Графіка і текст. 4.1. Графічний редактор Paint. 4.2. Малюнки й написи у тексті. 4.3. Малювання. 4.4. Робота з багатосторінковим документом. 5. Практичні роботи. 5.1. Практична робота № 1 «Створення текстового документа». 5.2. Практична робота № 2 «Малювання». 5.3. Практична робота № 3 «Випуск газети». 5.4. Практична робота № 4 «Створення комп’ютерного тесту». 6. Глобальна мережа Internet. 6.1. Електронна пошта. 6.2. Приєднання файлів до повідомлень. 6.3. World Wide Web. 6.4. Пошук інформації в Internet.

Відредаговано: Шестопалов - Пн, 10.03.2008, 11:31
W-w-W Дата: Пн, 10.03.2008, 14:04 | Повідомлення № 39
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2717
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
Quote (Шестопалов)
Щоб відвести від вчителя інформатики прохання колег набрати текст, написано навчальний посібник "Лікбез для вчительок". Тепер на прохання щось зробити на комп’ютері можна порекомендувати цю книгу і сказати: "Вчись! А я тобі поможу."

Я так само роблю, але їм і книги не потрібні, вчителі шукають кого небудь аби не самим робити на пк. Що їх силою заставляти, а ми ще щось хочемо від учнів.
filnick Дата: Пн, 10.03.2008, 21:55 | Повідомлення № 40
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
не постійно нам потрібні книги, телефони, телевізори, чи навіть теплий одяг але вміти всім цим користуватись - то вимога сучасності, і вчитель повинен це усвідомлювати

Вимоги сучасності - досить серйозна категорія. Може кращим було б формулювання "Это должен знать каждый" і відповідний плакат з напрямленим вперед вказівним пальцем.
Borick Дата: Вт, 11.03.2008, 00:04 | Повідомлення № 41
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Глупенький вопросик....... колеги я розочарован.......... cool sad
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 11.03.2008, 00:42 | Повідомлення № 42
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (Borick)
Глупенький вопросик....... колеги я розочарован..........

Без обгрунтування відповіді це можна сприймати як флуд і давати зауваження!!! angry
filnick Дата: Вт, 11.03.2008, 18:25 | Повідомлення № 43
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Borick)
Глупенький вопросик....... колеги я розочарован..........

Питання досить непросте і неоднозначне, бо зачіпає проблемні сторони. Тому й відповісти на нього не просто, і відповіді будуть суперечливі, думки і погляди різні. А розчаровуватися питанням не треба.
Згадайте бородатий анекдот:
- Ви боїтися моїх запитань, пане студенте?
- Ні, професоре, я боюся своїх відповідей!
W-w-W Дата: Вт, 11.03.2008, 21:55 | Повідомлення № 44
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2717
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
питання актуальне, оскільки вік інформаційних технологій, ми навіть не уявляєм, що буде через пару років, тому неважливо якої спеціальності вчитель, але елементарні знання з інформатики повинен мати.
Простий приклад: отримання коштів у банкоматі через електронну картку, це теж свого роду знання інф.технологій, а багато вчителів або викладачів трусяться біля банкоматів отримуючи зарплатню, когось просять. То одні вчаться і отримують самі, а багато когось просять, щоб це зробили
filnick Дата: Вт, 11.03.2008, 23:26 | Повідомлення № 45
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (WWW)
отримання коштів у банкоматі через електронну картку, це теж свого роду знання інф.технологій

Я б назвав це не стільки інформаційною технологією, скільки процедурою керування роботом ("черепашкою").
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Сторінка 3 з 9«1234589»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.