Чт, 27.06.2019, 12:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 2 з 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • 9
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним?
Чи можна вважати вчителя, який є комп’ютерно неграмотним, сучасним та перспективним педагогом?
1.Так.[ 8 ][10.13%]
2.Ні.[ 47 ][59.49%]
3.Питання задано не коректно.[ 24 ][30.38%]
Усього відповідей: 79
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 28.02.2008, 00:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Прохання проголосувати та залишити свої аргументи.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:20
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 02.03.2008, 00:57 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
ssh, я з вами категорично не згоден!
Знання комп’ютера потрібно всім, в тому числі вчителю фізкультури.
Будь-який урок з використанням комп’ютерів, дошки, проектора, стає набагато ефективнішим.
Ми, вчителі інформатики, наприклад, значною мірою підвищуємо свій досвід завдяки інтернету, це ж повинні робити і інші вчителі.
Quote (filnick)
Компютеризувати урок фізкультури, звичайно, можна. Але може все-таки на якомусь уроці дитина повинна відпочити від компютера.

Як можна, коли вчитель фізкультури не вміє працювати на комп’ютері?
В наших дітей навпаки брак спілкування з комп’ютерами.
В розвинутих країнах, урок по будь-якому предмету в більшості випадках проходить з використанням ІКТ. А ми, українці, народ відсталий від тих же Штатів на багааааато років.
Інша проблема, що багато вчителів старошого віку (тай середнього також) бояться освоювати комп’ютер і живуть часами радянського союзу.
Їхні розробки уроків - це в 90% випадків готові, переписані з журналів уроки. Кожен сучасний педагог повинен уміти користуватись комп’ютером та Інтернетом і по мірі можливостей, хоча б кілька разів на рік, проводити урок з використанням інформаційних технологій. Зараз 21 століття, на не радянські часи. З іншого боку наша держава винна тим, що не може організувати обов’язкових курсів подолання комп’ютерної неграмотності, а самі вчителі не спішать вирішувати цю проблему.
filnick Дата: Нд, 02.03.2008, 10:29 | Повідомлення № 17
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
А ми, українці, народ відсталий від тих же Штатів на багааааато років.

Про відсталість всього народу Ви значно перебільшили. Технології і гроші вкладені їх розвиток дійсно відрізняються. А щодо рівня освіти - тут можна сперечатися. США щорічно запрошує на роботу у високотехнологічні галузі близько 300 тис. спеціалістів з різних країн, в т.ч. з України. Натомість американські спеціалісти особливим попитом у Європі не користуються.
Стосовно вчителів фізкультури та компютеризації уроків фізкультури - нехай це питання вирішують вчителі цього фаху. Але відсоток нездорових дітей в нас значно перевищує відсоток тих, хто не вміє користуватися ПК. Я не впевненний, що компютеризація сприятиме укріпленню здоровя учня.
Spirit Дата: Нд, 02.03.2008, 11:11 | Повідомлення № 18
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (filnick)
Я не впевненний, що компютеризація сприятиме укріпленню здоровя учня.

Но и мешать здоровому способу жизни тоже не будет, тут не компьютеризация виновата.
Надо всё развивать и компьютеризацию и спорт!

filnick Дата: Нд, 02.03.2008, 16:20 | Повідомлення № 19
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Spirit)
Надо всё развивать и компьютеризацию и спорт!

Проти цього ніхто не сперечається.
Varkan Дата: Пн, 03.03.2008, 09:34 | Повідомлення № 20
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Spirit)
А как наглядно можно было бы показать правила баскетбола, футбола... вспомните программу Савика Шустера, где он анализировал футбольные матчи, это ведь круто выглядело.

ми забуваємо про такі педагогічні прийоми як вербальне спілкування і особистий приклад. так скоро дійде до того, що і учні і вчителі розучаться говорити, тільки будуть пялитись в монітор.

Quote (filnick)
Компютеризувати урок фізкультури, звичайно, можна. Але може все-таки на якомусь уроці дитина повинна відпочити від компютера.

100%
в краплі - ліки, в ложці - яд.
ssh Дата: Пн, 03.03.2008, 11:59 | Повідомлення № 21
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (filnick)
Стосовно вчителів фізкультури та компютеризації уроків фізкультури - нехай це питання вирішують вчителі цього фаху. Але відсоток нездорових дітей в нас значно перевищує відсоток тих, хто не вміє користуватися ПК. Я не впевненний, що компютеризація сприятиме укріпленню здоровя учня.

.

Quote (Spirit)
А компьютеризаировать... ну можете не компьютезировать, всё равно это придет, только кто-то будет впереди, а кто-то в хвосте плестись.

Повністю з вами згоден filnick. Але щоб це ще більше зрозуміти Ковальчуку та Spiritу потрібно мати власних дітей, які вже ходять у школу. Уявімо ідеальну картину- 100 відсоткова комп'ютеризація школи. Викладання інформатики з 2 класу. ППЗ є по всіх предметах. Згідно з даним запитанням усі вчителі школи комп'ютерно грамотні, сучасні та перспективні. Всі використовують ПК. Вчитель пояснює матеріал за допомогою мультимедійної дошки чи проектора. І якщо дитина на кожному уроці хочаб 20 хв попрацює на ПК (тести для перевірки знань, для закріплення знань; малювання; креслення; задачі з математики, геометрії, фізики, хімії; лаб і пр з фізики, хімії, біології, контурні і атласні карти, пошук інформації в інтернет і т. д. і т.п. - в сумі я думаю буде 20 хв, а в деяких випадках і більше + фізкультура) і все це по 6-8 уроків та кожен день + дома телевізор, то я сумніваюся, що її (дитини) працездатність не буде падати, загальний стан не погіршиться, не буде головних болей, а буде прекрасний зір. На це питання вам краще відповість лікар.

Добавлено (03.03.2008, 11:42)
---------------------------------------------

Quote (Ковальчук_Олександр)
В розвинутих країнах, урок по будь-якому предмету в більшості випадках проходить з використанням ІКТ. А ми, українці, народ відсталий від тих же Штатів на багааааато років.

Тут ви глибоко помиляєтесь шановний Олександр. Є родина в Канаді, діти ходять в школу. І ми цікавились навчальними програмами. Наші програми складніші і багато не все проходить з використанням ІКТ. І навть якщо проходить, то є людина яка відповідає за те щоб вчасно змінювався слайд на проекторі і техніка добре працювала.
Так, економіка України (а не українці) відстала від багатьох країн в тому числі і Штатів. Але ті ж Штати, Німеччина та інші країни прямо з вузів забирають наших програмістів і взагалі обдарованих дітей (проводять різні проекти на їх виявлення) та талановитих людей з будь-яких професій. А не грамотних (в тому числі і комп'ютерно) в Штатах також хватає.

Добавлено (03.03.2008, 11:59)
---------------------------------------------

Quote (Spirit)
VHS - уже умерло
DVD - через несколько лет тоже умрет, Blu-Ray приходит на смену

Ви напевно живете не в Україні?. Я займаюся відеозйомкою не один рік. І можу вам сказати, що VHS - заказують ще десь відсотків 70-80 у сільській місцевості. В місті ця картина значно краща - 30-40 відсотків. Незнаю скільки Вам років, але і мені ще далеко до заслуженого відпочинку. Але через цих "несколько лет" ми можемо бути і на пенсії або недалеко від неї.
RomanPetrovich Дата: Пн, 03.03.2008, 13:04 | Повідомлення № 22
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
У Грибоєдова є твір "Лихо з розуму". Я вважаю, що те що ми знаємо не завжди нам в користь. І замість того щоб годинами сидіти біля компьютерів, краще поспілкуватись з реальними людьми і в реальному часі.
ssh Дата: Пн, 03.03.2008, 14:41 | Повідомлення № 23
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чи можна вчителя (будь-якого предмету) вважати переспективним і сучасним, якщо він абсолютно не знає ПК, тобто є повністю комп’ютерно безграмотним?

.
Quote (Ковальчук_Олександр)
ssh, я з вами категорично не згоден!
Знання комп’ютера потрібно всім, в тому числі вчителю фізкультури.

Як можна, коли вчитель фізкультури не вміє працювати на комп’ютері?
В наших дітей навпаки брак спілкування з комп’ютерами.
Інша проблема, що багато вчителів старошого віку (тай середнього також) бояться освоювати комп’ютер і живуть часами радянського союзу.
Цитата (Ковальчук_Олександр )
Їхні розробки уроків - це в 90% випадків готові, переписані з журналів уроки. Кожен сучасний педагог повинен уміти користуватись комп’ютером та Інтернетом і по мірі можливостей, хоча б кілька разів на рік, проводити урок з використанням інформаційних технологій. Зараз 21 століття, на не радянські часи. З іншого боку наша держава винна тим, що не може організувати обов’язкових курсів подолання комп’ютерної неграмотності, а самі вчителі не спішать вирішувати цю проблему.

Так використання ІКТ в навчально виховному процесі це - добре, необхідно, сучасно і перспективно та модно про це ніхто не спорить (якщо це в міру і відповідає нормам). Коли вчителі предметники вміють працювати з ПК це також супер., але не можу вам сказати що уроки їх набагато краще ніж тих хто не вміє ними користуватися. Не знаю скільки років стажу у вас роботи, але хочу Вам сказати (можливо це моя суб'єктивна думка), що комп'ютер в навчально виховному процесі це - не пуп Землі. Незнаю чому у вас така думка про старших вчителів. Але я знаю вчителів-предметників,фахівців своє справи, які дуже добре розробляють і проводять уроки без знання ПК. Вони ще нам з вами можуть дати фору у розробці та проведенні уроків. Вони наполегливі та вимогливі в роботі, діти поважають їх навіть ті що не хотяь вчитися. А з роками - ще більше, бо більше розуміють,що дав йому той вчитель. І таких вчителів немоло. Звичайно, якщо є ППЗ(хороше), лаборант аба адмінстратор по обслуговуванню ПК у школі які б допомогали саме таким вчителям, то вони б використовували ПК чи мультимедійну дошку або проекток на свої уроках. Ви пишите, що "Їхні розробки уроків - це в 90% випадків готові, переписані з журналів уроки". А в мене запитання до Вас - хто в газети і журнали подава ті розробки? Невже тільки молодь?
Ви були учасником майстер-класу який проводив Амонашвілі? Якщо ні, то раджу при нагоді відвідати або хочаб ознайомитись з його методикою. Враження великі. На сцені, з незнайомими дітьми, без будь-якого використання ІКТ. Але як продуманий кожен крок уроку. Як добре підібрані завдання. Все працює на розвиток розумових здібностей у дитини, на логіку мисення, на виявлення обдарованих дітей. Яке відчуття класу. У двох , трьох реченнях це не передати. Потрібно побачити.
Він був у нас у школі. Досить цікава (філософська) людина. На розробку 1 уроку він тратить чимало часу (за день 1 урок, максимум 2). Не знаю чи вміє він користуватися ПК. Трохи може відійду від теми, але я думаю що ви зрозумієте чому. В неділю дивився фільм про В. Зайцева(модельєр), знятий у лютому цього року. Він розповів, що йому подарили ноутбук. Але Він користуватися ним не вміє. Показав листочок де написав собі як його включити та виключити. Всі ескізи робить від руки. До чого це я веду?- запитаєте Ви. Людина без знання ПК, але успішна, ТАЛАНОВИТА. Так само і вчитель це ТАЛАНТ! Він або є або його нема. Можна дуже добре знати ПК і все програмне забезпечення на світі, але бути ніяким вчителем.

Добавлено (03.03.2008, 14:41)
---------------------------------------------

Quote (Spirit)
Почему вы пользуетесь форумом? Потому что это диалог! А вот в случае с ДВД никакого диалога нет - есть видяшка-лекция и всё!

Так на форумі це можна назвати діалогом! Але це не йде ні в яке порівняння з справжнім діалогом, тим більше якщо це стосується учня. Не розумію Ваших слів "в случае с ДВД никакого диалога нет - есть видяшка-лекция и всё!" я не писав, що перегляд правил гри в баскетбол на уроці фізкультури за допомогою ДВД це - діалог. Я розглядав ДВД як альтернативу перегляду тих же правил на ПК чи мультимедійній дошці. Можна подумати (слідуючи Вашій логіці), що перегляд правил гри в баскетбол на уроці фізкультури за допомогою ПК чи мультимедійної дошки є діалогом.
Quote (RomanPetrovich)
У Грибоєдова є твір "Лихо з розуму". Я вважаю, що те що ми знаємо не завжди нам в користь. І замість того щоб годинами сидіти біля компьютерів, краще поспілкуватись з реальними людьми і в реальному часі.

Згоден з вами.


Відредаговано: ssh - Пн, 03.03.2008, 14:22
Spirit Дата: Пн, 03.03.2008, 17:19 | Повідомлення № 24
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (ssh)
перегляд правил гри в баскетбол на уроці фізкультури за допомогою ПК чи мультимедійної дошки є діалогом.

Да, диалог, когда на воросы детей учитель будет с помощью ПК формировать ответ, напрмер с помощью мульт.доски переставит игроков в другие позиции, смоделирует ситуацию и т.д.

А вообще не понимаю, какая разница смотреть на доску, по которой пишут мелом или на мультимедийную доску. А картинки, коллеги, в школе Вам не показывали, ну такие на картонках, подклеенные с ниточкой сверху, так не лучше ли это поазывать на мультимед. доске? И не будет при этом ребенок уставть, так как он не будет пялится в монитор, а будет работать почти так же как и сейчас, только на уроке будут использоваться современные технологии.

Подумайте, что лучше запомнит ребенок просто рассказ и банальный конспект, или когда ему покажут видео-модель Полтавско битвы или еще чего-нибудь... где тысячи воинов против тысяч... вот это круто! Я бы хотел чтоб меня так учили и моих детей!

filnick Дата: Пн, 03.03.2008, 19:14 | Повідомлення № 25
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Spirit)
что лучше запомнит ребенок просто рассказ и банальный конспект, или когда ему покажут видео-модель Полтавско битвы или еще чего-нибудь...

Правильно, але ще краще не тільки прочитати або побачити, а й прийняти участь, обговорити з своїми товаришами, змоделювати вивчене в нестандартних ситуаціях. Це все називають інтерактивними технологіями.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 03.03.2008, 19:44 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Spirit)
Подумайте, что лучше запомнит ребенок просто рассказ и банальный конспект, или когда ему покажут видео-модель Полтавско битвы или еще чего-нибудь... где тысячи воинов против тысяч... вот это круто! Я бы хотел чтоб меня так учили и моих детей!

Spirit, дуже правильно підмічено.
ssh, якщо уважно вчитатися в ваші два останніх повідомлення, то ви сильно самі собі суперечите.
Quote (ssh)
Так використання ІКТ в навчально виховному процесі це - добре, необхідно, сучасно і перспективно та модно про це ніхто не спорить

Quote (ssh)
Коли вчителі предметники вміють працювати з ПК це також супер

Quote (ssh)
Але я знаю вчителів-предметників,фахівців своє справи, які дуже добре розробляють і проводять уроки без знання ПК.

Ну, ну!
Я також таких вчителів знаю, просто мова йде про те, що зання ПК просто необхідно сучасному вчителю, але вони неспішать його освоювати, оскільки немає чітких вимог міністерства. А міністерство таких вимог не ставить, бо не може організувати масові курси подолання комп’ютерної неграмотності. Знання ПК потрібні не лише для проведення уроків із їх застосуванням. Це вимога сучасності.
Quote (ssh)
Ви пишите, що "Їхні розробки уроків - це в 90% випадків готові, переписані з журналів уроки". А в мене запитання до Вас - хто в газети і журнали подава ті розробки? Невже тільки молодь?

Не обов’язково молодь. Але ті уроки, що друкуються в газетах, напевне, розроблялися вчителями, що уміють користуватись ПК і застосовують ІКТ (саме в розумних мірах, а не щоуроку) в своїй педагогічній діяльності.
Quote (ssh)
Ви були учасником майстер-класу який проводив Амонашвілі?

Quote (ssh)
Не знаю чи вміє він користуватися ПК.
А може й вміє? Можливо на тих уроках, що ви бачили, використання ІКТ було не доцільним.
Quote (ssh)
Трохи може відійду від теми, але я думаю що ви зрозумієте чому. В неділю дивився фільм про В. Зайцева(модельєр), знятий у лютому цього року. Він розповів, що йому подарили ноутбук. Але Він користуватися ним не вміє. Показав листочок де написав собі як його включити та виключити. Всі ескізи робить від руки. До чого це я веду?- запитаєте Ви. Людина без знання ПК, але успішна, ТАЛАНОВИТА.

Я можу навести десятки прикладів фільмів, де люди із знанням ПК також успішні і талановиті. І тим паче у даному фільмів герой намагається освоїти ПК.
То ж давайте не будемо сперечатися, а краще всі погодимось, що:
Quote (ssh)
використання ІКТ в навчально виховному процесі це - добре, необхідно, сучасно і перспективно та модно
filnick Дата: Пн, 03.03.2008, 20:58 | Повідомлення № 27
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
То ж давайте не будемо сперечатися,

Мені здається - це не суперечка, а дискусія, пошук істини.
Я теж бачив уроки Амонашвілі. В 1985 році довелося побувати на уроці у академіка Шаталова. Старші колеги пам'ятають його методику викладання фізики з використанням опорних конспектів. Скільки раз цього вчителя піднімали до вершин, а потім кидали в яму. То всіх заставляли вивчати його досвід, через деякий час називали "натаскуванням". Але людина робила свою роботу, йшла своїм шляхом.
Талановиті педагоги були раніше, є зараз, і впевнений будуть у майбутньому. Чим визначається талант? З моєї точки зору - це постійний пошук, вдосконалення. Коли вчитель зупиниться у своєму творчому розвитку, вважатиме, що він вже неперевершений майстер, то про всі заслуги може забути - такий вчитель перестає бути Вчителем, а стає звичайним ремісником.
Цей "вчитель-ремісник" буде проводити урок так, як він його проводив минулого року, два, три десять років тому. Можливо навіть за тим самим поурочним планом (конспектом). Зрозуміло, що для нього ПК та ІКТ не потрібні. Але, на мою думку, таких вчителів у школах меншість.
Varkan Дата: Вт, 04.03.2008, 09:55 | Повідомлення № 28
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Памятаєте опис інопланетян з більшості фантастичних фільмів: худий зелений чоловічок з великою головою і великими очима.
Так от ц все від пезпереривної роботи з пк та поглядання на монітори wacko
filnick Дата: Вт, 04.03.2008, 18:55 | Повідомлення № 29
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
До цього можна додати хвороби хребта, очей, малорухомість. Про психічні розлади, взагалі окрема розмова. На Заході вже людей лікують від компютерної залежності. Потрібна розумна рівновага.
Шестопалов Дата: Вт, 04.03.2008, 20:07 | Повідомлення № 30
Видавець посібників
Повідомлень: 1643
Нагороди: 16
Рейтинг: 250
«Основи комп’ютерної грамотності» (4-е видання), Шестопалов Є.А., 2008, – 176 с.
Ця книга для тих, хто хоче навчитися працювати на персональному комп'ютері. Вона може бути використана для самостійного вивчення або як посібник для різноманітних курсів підвищення кваліфікації. Посібник орієнтований на використання комп'ютерів, що працюють під керуванням операційної системи Windows'ХР. Ця книга може стати в нагоді людині будь-якого віку і фаху, якій у своїй основній роботі настав час використовувати комп'ютер. До кожної теми є питання для самоконтролю, щоб читач міг перевірити рівень засвоєння матеріалу, і вправа, послідовне виконання яких допоможе навчитися працювати на комп’ютері. Для перевірки набутих знань і навичок служать практичні роботи. При вивченні роботи на комп’ютері рекомендується використовувати тренажери та контрольно-діагностичну систему Test-W2 з комплектом тестів. Книга має 5 розділів (6-ий – додатковий), кожен з яких має 4 теми, розрахованих на двогодинне заняття. У залежності від можливості, можна провести курси протягом 8 годин, освоївши 1-й розділ. Для вивчення розділів 1 і 2 потрібні 16 годин і т.д. Для вивчення всього курсу, згідно з цим посібником потрібно 40 годин, із них 8 годин практичних робіт з 5-го розділу. Шостий розділ «Глобальна мережа Internet» пропонується освоїти індивідуально. Для широкого кола читачів, які не мають попереднього досвіду роботи з сучасними комп'ютерами.
1. Перші навички роботи на комп’ютері. 1.1. Загальні поняття. 1.2. Основні пристрої комп'ютера. 1.3. Основи роботи з Windows. 1.4. Робота з вікнами Windows.
2. Створення текстового документа. 2.1. Знайомство з текстовим редактором Word. 2.2. Набір і збереження нового документа. 2.3. Робота з існуючим документом. 2.4. Робота з багатосторінковим документом.
3. Форматування текстового документа. 3.1. Шрифти. 3.2. Форматування абзаців. 3.3. Межі і заливка, шаблони. 3.4. Таблиці в текстовому документі.
4. Графіка і текст. 4.1. Графічний редактор Paint. 4.2. Малюнки й написи у тексті. 4.3. Малювання. 4.4. Робота з багатосторінковим документом.
5. Практичні роботи. 5.1. Практична робота № 1 «Створення текстового документа». 5.2. Практична робота № 2 «Малювання». 5.3. Практична робота № 3 «Випуск газети». 5.4. Практична робота № 4 «Створення комп’ютерного тесту».
6. Глобальна мережа Internet. 6.1. Електронна пошта. 6.2. Приєднання файлів до повідомлень. 6.3. World Wide Web. 6.4. Пошук інформації в Internet.


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 04.03.2008, 20:11
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Чи можна вважати комп’ютерно неграмотного вчителя сучасним? (Переміщено до архіву)
  • Сторінка 2 з 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • 9
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.