Сб, 23.09.2017, 12:07
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики (Необхідна поміч методистів)
Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики
bugs Дата: Вт, 02.11.2010, 22:17 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні колеги, Я в даний момент проходжу курси підвищення кваліфікації. Для вдалого завершення цих курсів, мені необхідно здати курсову роботу за темою: Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики. Мої пошуки в мережі не дали очікуваних результатів. Остання надія на Вас. Поділіться своїм досвідом, може хто стикався з цією темою, або знає корисну літературу з цієї проблеми.
Часу обмаль, курсова необхідна на кінець тижня. Дуже сподіваюся на Вашу допомогу.
НІКОЛЯ Дата: Вт, 02.11.2010, 22:57 | Повідомлення № 2
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Курсова робота погано гуглили ;)
bugs Дата: Вт, 02.11.2010, 23:50 | Повідомлення № 3
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики - це не шляхи вдосконалення сучасного уроку, наскільки мені пояснили необхідно розкрити поняття актуалізації(це я знайшов та описав), розкрити особливості актуалізації саме в інформатиці, описати засоби і ще що небудь....саме цього я ніде не можу знайти. Так й сам опис актуалізації я знайшов у книзі за 1978рік, можливо описане там зараз вже не актуально, а мені доведеться виступати з захистом цієї курсової, якось не хочеться опрофанитись
swetikccc Дата: Ср, 03.11.2010, 08:45 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
www.ippo.org.ua/files/новини/ОСТАННІ_НОВИНИ_2010/0913/3.ppt
Українська правда, але хто мішає переробиити
Вчитель-з-Києва Дата: Ср, 03.11.2010, 10:06 | Повідомлення № 5
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
А может быть Вам хватит храбрости сказать такое:
Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Пропонована методика, зокрема, передбачає відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності.
Використання комп’ютера накладає нові особливості і надає нові можливості для проведення уроку. Те, що було придатне для «стандартного» уроку, повинне оновлюватися або замінюватися шляхом раціонального використання більш ефективних методик і сучасних інформаційних технологій.
І т.д., і т.п. 8 сторінок!
Детальніше "Типові план-конспекти": http://aspekt-edu.kiev.ua


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Ср, 03.11.2010, 10:10
bugs Дата: Ср, 03.11.2010, 22:39 | Повідомлення № 6
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (swetikccc)
www.ippo.org.ua/files/новини/ОСТАННІ_НОВИНИ_2010/0913/3.ppt Українська правда, але хто мішає переробиити

Дякую, матеріал те що потрібно, але його замало для класної курсової. Але ж класний поштовх ДЯКУЮ

Quote (swetikccc)
А может быть Вам хватит храбрости сказать такое: Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Пропонована методика, зокрема, передбачає відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності. Використання комп’ютера накладає нові особливості і надає нові можливості для проведення уроку. Те, що було придатне для «стандартного» уроку, повинне оновлюватися або замінюватися шляхом раціонального використання більш ефективних методик і сучасних інформаційних технологій.

Хоробрість мені не потрібна, тай наштовхуватись на конфлікти теж не хочу. Хочеться здати роботу, виступити з її захистом, як слід, і спокійно піти назад до школи

Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики (Необхідна поміч методистів)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.