 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики
| |
bugs |
Дата: Вт, 02.11.2010, 21:17 | Повідомлення № 1 |
Новий користувач
Повідомлень: 3
| Шановні колеги, Я в даний момент проходжу курси підвищення кваліфікації. Для вдалого завершення цих курсів, мені необхідно здати курсову роботу за темою: Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики. Мої пошуки в мережі не дали очікуваних результатів. Остання надія на Вас. Поділіться своїм досвідом, може хто стикався з цією темою, або знає корисну літературу з цієї проблеми. Часу обмаль, курсова необхідна на кінець тижня. Дуже сподіваюся на Вашу допомогу.
|
|
| |
НІКОЛЯ |
Дата: Вт, 02.11.2010, 21:57 | Повідомлення № 2 |
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
| Курсова робота погано гуглили
|
|
| |
bugs |
Дата: Вт, 02.11.2010, 22:50 | Повідомлення № 3 |
Новий користувач
Повідомлень: 3
| Шляхи актуалізації опорних знань на уроках інформатики - це не шляхи вдосконалення сучасного уроку, наскільки мені пояснили необхідно розкрити поняття актуалізації(це я знайшов та описав), розкрити особливості актуалізації саме в інформатиці, описати засоби і ще що небудь....саме цього я ніде не можу знайти. Так й сам опис актуалізації я знайшов у книзі за 1978рік, можливо описане там зараз вже не актуально, а мені доведеться виступати з захистом цієї курсової, якось не хочеться опрофанитись
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Ср, 03.11.2010, 07:45 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| www.ippo.org.ua/files/новини/ОСТАННІ_НОВИНИ_2010/0913/3.ppt Українська правда, але хто мішає переробиити
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Ср, 03.11.2010, 09:06 | Повідомлення № 5 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| А может быть Вам хватит храбрости сказать такое: Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Пропонована методика, зокрема, передбачає відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності. Використання комп’ютера накладає нові особливості і надає нові можливості для проведення уроку. Те, що було придатне для «стандартного» уроку, повинне оновлюватися або замінюватися шляхом раціонального використання більш ефективних методик і сучасних інформаційних технологій. І т.д., і т.п. 8 сторінок! Детальніше "Типові план-конспекти": http://aspekt-edu.kiev.ua
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Ср, 03.11.2010, 09:10 |
|
| |
bugs |
Дата: Ср, 03.11.2010, 21:39 | Повідомлення № 6 |
Новий користувач
Повідомлень: 3
| Quote (swetikccc) www.ippo.org.ua/files/новини/ОСТАННІ_НОВИНИ_2010/0913/3.ppt Українська правда, але хто мішає переробиити Дякую, матеріал те що потрібно, але його замало для класної курсової. Але ж класний поштовх ДЯКУЮ Quote (swetikccc) А может быть Вам хватит храбрости сказать такое: Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Пропонована методика, зокрема, передбачає відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності. Використання комп’ютера накладає нові особливості і надає нові можливості для проведення уроку. Те, що було придатне для «стандартного» уроку, повинне оновлюватися або замінюватися шляхом раціонального використання більш ефективних методик і сучасних інформаційних технологій. Хоробрість мені не потрібна, тай наштовхуватись на конфлікти теж не хочу. Хочеться здати роботу, виступити з її захистом, як слід, і спокійно піти назад до школи
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |