Вт, 12.12.2017, 18:07
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 11«1267891011»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Круглий стіл авторів підручників
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 11.09.2010, 13:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні учасники форуму.
Після попередніх консультацій з авторами, дозвольте запросити Вас до онлайн круглого столу авторів підручників з інформатики для шкіл.
Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».
Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.
Мета обговорення: Досягнути консенсусу між авторами на бачення програми для 11 класу таке, що дасть змогу кожному колективу успішно реалізувати одну (чи дві, якщо розрізняти стандарт і академічний рівень) програми у власних підручниках.
Авторам, які подаватимуть свої програми на затвердження МОНУ, а також членам предметної комісії МОНУ, яка розглядатиме програми, рекомендуватимемо прислухатися до даного обговорення.

Додано (11.09.2010, 13:56)
---------------------------------------------
Дозвольте запропонувати Вашій увазі такий проект програми:

Інформатика. 11 клас.
Рівень стандарту (34 год).
Тема 1. Основи алгоритмізації і візуального програмування (12 год).
Поняття алгоритма. Способи подання алгоритмів. Послідовність команд, розгалуження і цикл (словесний опис і блок-схеми). Поняття про об’єктну модель світу та інформаційні моделі. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального програмування. Поняття проекту. Поняття форми і основних елементів керування (властивості, значення властивостей, поняття події і методу). Поняття про математичне моделювання і математичні моделі. Поняття змінної. Числові типи даних. Вирази. Реалізація лінійних алгоритмів. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями. Конструкція вибір. Реалізація циклічних алгоритмів. Алгоритм пошуку даних (реалізація розгалуження в циклі).
Тема 2. Електронні таблиці (7 год).
Головні поняття ЕТ. Дані. Формули. Головні математичні, логічні і статистичні функції (список узгодимо). Реалізація лінійних алгоритмів, розгалужень і циклів засобами ЕТ. Діаграми.
Тема 3. Бази даних (7 год).
Основні поняття теорії баз даних. Типи даних. Конструктор таблиць. Створення таблиць. Зв’язки між таблицями. Найпростіші запити. Поняття про звіт.
Тема 4. Інтернет (8 год).
Створення сайтів різними способами, зокрема, за допомогою HTML. Поняття про веб-дизайн. Публікація і просування сайту.

Академічний рівень (68 год).
1-й семестр (34 год)
Тема 1. Математичні основи інформатики (5 год).
Системи числення. Елементи математичної логіки.
Тема 2. Основи алгоритмізації і візуального програмування (24 год)
Все з рівня стандарту + поняття підпрограми, одновимірні масиви, записи, масив записів, файли.
Тема 3. Автоматизація математичних обчислень (5 год).
Огляд середовища математичного процесора. Робота з виразами (обчислення значень виразів, розклад многочлена на множники, знаходження похідних і первісних, обчислення інтегралів). Побудова графіків функції.
2-й семестр (34 год).
Тема 4. Бази даних (14 год).
Все з рівня стандарту + декілька нових запитів. Поняття про SQL. Форми та елементи керування на них. Звіти. Моделювання таблиці бази даних в середовищі візуального програмування засобами масиву та файлу записів.
Тема 5. Обробка мультимедійних даних і створення публікацій (10 год).
Створення відеокліпів та gif-анімацій. Поняття flesh-анімації.
Створення комп’ютерних публікацій.
Тема 6. Інтернет (10 год).
Створення, публікація і просування сайтів, огляд нових сервісів інтернету.
[admin]Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

VanessaV Дата: Сб, 25.09.2010, 22:05 | Повідомлення № 106
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (alex)
Шановний п.Пасіхов. Я на 100 % поділяю Вашу точку зору. Але кому потрібно те , що Ви пропонуєте?

Ви ніяк не змиритесь, з тим, що інформатика не така яку б хотіли бачити, і це зрозуміло, ваші знання нікому тепер непотрібні, тому так тут з Пасіховим і доводите, інколи вдаючись до особистих образ, бо по іншому не можна.
Цікаво кому треба інформатика де буде одна алгоритмізація та програмування? та нікому, всім воно не треба, це треба для обдарованих учнів, а не всім вішати.

І ще таке, чого так стасно доводите своє, коли програмування і раніше займало мало навчального часу?

Quote (alex)
Чи більшості вчителів, які будуть змушені або відмовитись від викладання предмету , або затратити багато часу на його вивчення.

хто має буде відмовитись то це вам треба буде таке зробити, ваші знання будуть незатребуванні і це вас гризе, тому ви тут таке витворяєте, все змінюється і стояти на місці не може.
swetikccc Дата: Сб, 25.09.2010, 22:15 | Повідомлення № 107
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Шановні пани alex, pasichov для чого країні мільйони програмістів ?
Невже тільки алгоритмізація і програмування вчить "верным мыслям"?
mouse Дата: Сб, 25.09.2010, 22:20 | Повідомлення № 108
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (VanessaV)
всім воно не треба

Мені цікаво, а кому в житті знадобились інтеграли, похідні, первісні, тригонометричні рівняння? (я вже мовчу про аищу математику) певен, що левова частка хто її вивчав на роботі неї не користувалися. Тоді який сенс вчити?
Відкрийте будь-ласка книги з інформатики (та методики інформатики) до 1996 р. Що там за теми? Чому саме такі?

Тільки не подумайте, що я відстоюю думку тих чи інших. Шукаємо істину.

VanessaV Дата: Сб, 25.09.2010, 22:24 | Повідомлення № 109
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (mouse)
Мені цікаво, а кому в житті знадобились інтеграли, похідні, первісні, тригонометричні рівняння?

mouse, все треба шановний в міру, а не по три години одного й того самого в старших класах
Quote (mouse)
Відкрийте будь-ласка книги з інформатики (та методики інформатики) до 1996 р. Що там за теми? Чому саме такі?

як було раніше все починалось з поняття інформація то так і зараз є
Quote (mouse)
Що там за теми? Чому саме такі?

ці теми переважали, оскільки в більшості були безмашинні варінти, а тепер все нормально, то що треба йти по старому способу, бо вони не можуть перестроїтись на новий?
swetikccc Дата: Сб, 25.09.2010, 22:26 | Повідомлення № 110
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (VanessaV)
це треба для обдарованих учнів

Шановна прані VanessaV, чому Ви вважаете обдарованними дітьми, тільки дітей які мають математичні нахили?
А якщо ми піднімемо планку до обдарованних по майже усіх шкільних предметах?
Що краще вузька західна спеціалізація, чи непотрібна радянська енцикдопедійність? (для звичайних людей, а не для геніїв)
VanessaV Дата: Сб, 25.09.2010, 22:36 | Повідомлення № 111
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
swetikccc, погодьтеся, що воно всіх не цікавить, а займатись треба з обдарованими дітьми, щоб паралельно готувати до олімпіади, а решті воно наф.... треба, так оглядово пройти і все, а гнати його цілі 2 роки 10 та 11 класі, ну це вже занадто
alex Дата: Сб, 25.09.2010, 22:53 | Повідомлення № 112
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (VanessaV)
хто має буде відмовитись то це вам треба буде таке зробити, ваші знання будуть незатребуванні і це вас гризе

Якраз і навпаки. Школа це хоббі. А робота в іншому місці.
До цієї пори не збагну, що тримає в школі тих вчителів , хто всупереч
загально прийнятим тенденціям вчать дітей не кнопконатисканню,
хоча могли б в іншому місці з меншими нервовими затратами отримувати більші гонорари,
не доводячи нікому , що ти не "верблюд".
Рекомендую поцікавитись "офшорами для програмістів". Що там ціниться і за що цінять?

Quote (swetikccc)
Невже тільки алгоритмізація і програмування вчить "верным мыслям"?

Шановний п. swetikccc. Не думаю, що Ви вважаєте що ми ідеалізуємо
алгоритмізацію і програмування. А хіба не теж що з інформатикою зробили з
фізикою, математикою, хімією. Хіба не дивно що на ОБЖД виділяють 34 години
а на алгоритмізацію 5. Форум то інформатиків. Фізику та математику не обговорюємо.

Додано (25.09.2010, 22:53)
---------------------------------------------

Quote (alex)
ваші знання нікому тепер непотрібні,

Слава богу , що так думаєте лише ви ;)
swetikccc Дата: Сб, 25.09.2010, 22:57 | Повідомлення № 113
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (alex)
Шановний п. swetikccc. Не думаю, що Ви вважаєте що ми ідеалізуємо
алгоритмізацію і програмування. А хіба не теж що з інформатикою зробили з
фізикою, математикою, хімією. Хіба не дивно що на ОБЖД виділяють 34 години
а на алгоритмізацію 5. Форум то інформатиків. Фізику та математику не обговорюємо

Масло может портить кашу.)))
BBC Дата: Сб, 25.09.2010, 23:11 | Повідомлення № 114
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
А що можна чекати від авторів підручників й програм, що порівнювати? Якщо їхня спільна думка, що програма рівня "стандарт" для фізико-математичних та філологічних класів має співпадати. Мою думку шановні автори непочули, на жаль... Освіта в старшій школі є профільною, а отже зорієнтованою на розвиток здібностей учнів й підготовку учнів до навчання у ВНЗ відповідного профілю. Чому має бути ЄДИНА програма, адже цілі вивчення інформатики для фіз-мат класів й філологів РІЗНІ? Ще раз підкреслюю, мова не прокількість годин, а про ЗМІСТ програм цих профілів (порівняйте програму до 2010 року)
Bandalak Дата: Сб, 25.09.2010, 23:15 | Повідомлення № 115
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (swetikccc)
Шановні пани alex, pasichov для чого країні мільйони програмістів ?
Невже тільки алгоритмізація і програмування вчить "верным мыслям"?

Цікаві судження!
Але навіть 1% учнів, що вивчали у школі основи алгоритмізації не стануть програмістами, так само як не стануть фізиками, біологами, хіміками, філологами, то що...
Не тільки алгоритмізація розвиває здібність логічно думати, мислити, шукати правильне рішення та уявляти хід думки, стовювати щось нове, робити винаходи та відкриття. Це все розвивають всі точні та природниі науки. Але алгоритмізація - це родзинка точних наук, яка крім всього іншого навчає умінню розставляти все по полочкам, мислити дискретно і послідовно.
А гуманітарні науки розвивають тільки пам'ять, адже потрібно запам'ятовувати багато логічно не зв'язаних фраз.
Quote (swetikccc)
Що краще вузька західна спеціалізація, чи непотрібна радянська енцикдопедійність?

На мою думку - друге. Але у нас немає ні першого ні другого.
Такого рівня знань, який був при Союзі не буде у нас ніколи!
Я не відстоюю універсальність, але ще більше проти загального оболванення, яке у нас активно проводиться у освіті в останні роки.
Наші випускники вже нічого не вмітимуть самостійно створити, їх виховують як споживачів вже готової продукції. У такому суспільстві жити не цікаво.
Ось наприклад у 1993 - 1999 роках я проводив гурток "Юний радіоаматор", діти вчилися розбиратися в електронних схемах, набували навички ремонту побутової техніки, створювали своїми руками радіопередавачі, ком'ютери типу "Спеціаліст" та Спектрум. Тобто вони розвивалися.
А теперішнє покоління вміє тільки користуватися готовими мобілками, телевізорами, трошки комп'ютерами та різним мультимедйним непотрібом. Про принципи функціонування будь-якого девайсу уявлення нульове!
По опитуванню телеканалу ТВІ в п'яти Київських школах, 20% старшокласників не змогла відповісти як передається сигнал від мобілки до мобілки, 50% вважають що радіохвилями, які проходять від одного телефону до іншого, тільки 8% змогли внятно пояснити про базові станції, антени, радіохвилі, цифрову модуляцію, ще 22% строчили почуті десь фрази про операторів, вишки, пакети даних та інші терміни, але хоч поверхово пояснити нічого не змогли!!! B)
Отож "гуманітаризація = дебілізація" !!! :)
swetikccc Дата: Сб, 25.09.2010, 23:55 | Повідомлення № 116
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (Bandalak)
Цікаві судження!
Але навіть 1% учнів, що вивчали у школі основи алгоритмізації не стануть програмістами, так само як не стануть фізиками, біологами, хіміками, філологами, то що...

Алгоритмізації да, кнопкотворенню ні
Quote (Bandalak)
На мою думку - друге. Але у нас немає ні першого ні другого

у нас було друге, але воно розраховане на геніїв, а у них пкрше, бо геній і сам все освоїть. )))))
Головний принцип не заважати геніям.(мається наувазі своїми мржливо неправильними думками)
Біда не в натисненні кнопок, біда в тому що не кажуть чому потрібно їх натискати. )))

Додано (25.09.2010, 23:55)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
Отож "гуманітаризація = дебілізація" !!!

Цікаво, а Ви знаєте наприклаж жанри живопису і т. п.? ))
BBC Дата: Нд, 26.09.2010, 00:00 | Повідомлення № 117
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (Bandalak)
Отож "гуманітаризація = дебілізація" !!!

саме це тенденція існуючих змін до програми з інформатики
Quote (swetikccc)
Цікаво, а Ви знаєте наприклаж жанри живопису і т. п.? ))

Це саме те чому ми на інформатиці вчитемемо фіз-мат :o


Відредаговано: BBC - Нд, 26.09.2010, 00:00
Bandalak Дата: Нд, 26.09.2010, 00:19 | Повідомлення № 118
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (swetikccc)
Цікаво, а Ви знаєте наприклаж жанри живопису і т. п.? ))

Я не знаю жанрів. Ці знання аж ніяк не впливають на розвиток країни!
При потребі за пару хвилин можна знайти все про ці жанри в інтернеті.
А навчитися розв'язувати задачі з фізики чи математики за пару хвилин - не можливо!!!
Потрібно розрізняти науки від псевдо наук, типу "Культурології", від яких толку нуль!
mouse Дата: Нд, 26.09.2010, 00:27 | Повідомлення № 119
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Економіки країн рухають не "жанри", а технології. А для цього потрібні біологи, хіміки, математики, фізики. А фізику та інформатику переводять в розряд другорядних дисциплін...
dpi Дата: Нд, 26.09.2010, 07:22 | Повідомлення № 120
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (alex)
Чи більшості вчителів,
які будуть змушені або відмовитись від викладання предмету ,
або затратити багато часу на його вивчення.

Да не откажутся. Посмотрите на положение дел с физикой или химией. Пару учителей на город знатоки, остальные преподают так себе и в ус не дуют, а ЗП идет!

Додано (26.09.2010, 06:57)
---------------------------------------------

Quote (VanessaV)
хто має буде відмовитись то це вам треба буде таке зробити, ваші знання будуть незатребуванні і це вас гризе, тому ви тут таке витворяєте, все змінюється і стояти на місці не може.

Вот я стою на месте, не гарцую.
В этом году первый раз за 11 лет 9-10 класс иду по министерской программе.
Тема презентаций: на первой паре дал задание создать през о первом сентябре, на второй - все сдали, Остальные часы в свободном полете.
Текстовый редактор - аналогично, только остальные часы не летали, а изучили шаблоны, рассылки.
И так пройдет целый год! Так зачем мне отказываться от преподавания, если мои дети знают программу в 9-10-х классах еще с 5-8-х.
Минус - старшеклассники тормознутся на олимпиадах, да и бог с ними, в городе все равно займут первые места.
Плюс - прекрасно проведем с учениками год.

Додано (26.09.2010, 07:09)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Шановні пани alex, pasichov для чого країні мільйони програмістів ?

Сейчас в Германии не хватает 200 тыс, ищут по всему миру.

Додано (26.09.2010, 07:18)
---------------------------------------------

Quote (VanessaV)
все треба шановний в міру, а не по три години одного й того самого в старших класах

Да, у нас математики 9 часов, украинского у гуманитариев - 7. А у вас информатики 1 час, (у нас 4 и 3 соответственно) главное знать меру.

Додано (26.09.2010, 07:22)
---------------------------------------------

Quote (VanessaV)
ну це вже занадто

Для вас?


Відредаговано: dpi - Нд, 26.09.2010, 07:23
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Сторінка 8 з 11«1267891011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.