Ср, 18.10.2017, 15:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 11«12456781011»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Круглий стіл авторів підручників
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 11.09.2010, 14:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні учасники форуму.
Після попередніх консультацій з авторами, дозвольте запросити Вас до онлайн круглого столу авторів підручників з інформатики для шкіл.
Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».
Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.
Мета обговорення: Досягнути консенсусу між авторами на бачення програми для 11 класу таке, що дасть змогу кожному колективу успішно реалізувати одну (чи дві, якщо розрізняти стандарт і академічний рівень) програми у власних підручниках.
Авторам, які подаватимуть свої програми на затвердження МОНУ, а також членам предметної комісії МОНУ, яка розглядатиме програми, рекомендуватимемо прислухатися до даного обговорення.

Додано (11.09.2010, 13:56)
---------------------------------------------
Дозвольте запропонувати Вашій увазі такий проект програми:

Інформатика. 11 клас.
Рівень стандарту (34 год).
Тема 1. Основи алгоритмізації і візуального програмування (12 год).
Поняття алгоритма. Способи подання алгоритмів. Послідовність команд, розгалуження і цикл (словесний опис і блок-схеми). Поняття про об’єктну модель світу та інформаційні моделі. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального програмування. Поняття проекту. Поняття форми і основних елементів керування (властивості, значення властивостей, поняття події і методу). Поняття про математичне моделювання і математичні моделі. Поняття змінної. Числові типи даних. Вирази. Реалізація лінійних алгоритмів. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями. Конструкція вибір. Реалізація циклічних алгоритмів. Алгоритм пошуку даних (реалізація розгалуження в циклі).
Тема 2. Електронні таблиці (7 год).
Головні поняття ЕТ. Дані. Формули. Головні математичні, логічні і статистичні функції (список узгодимо). Реалізація лінійних алгоритмів, розгалужень і циклів засобами ЕТ. Діаграми.
Тема 3. Бази даних (7 год).
Основні поняття теорії баз даних. Типи даних. Конструктор таблиць. Створення таблиць. Зв’язки між таблицями. Найпростіші запити. Поняття про звіт.
Тема 4. Інтернет (8 год).
Створення сайтів різними способами, зокрема, за допомогою HTML. Поняття про веб-дизайн. Публікація і просування сайту.

Академічний рівень (68 год).
1-й семестр (34 год)
Тема 1. Математичні основи інформатики (5 год).
Системи числення. Елементи математичної логіки.
Тема 2. Основи алгоритмізації і візуального програмування (24 год)
Все з рівня стандарту + поняття підпрограми, одновимірні масиви, записи, масив записів, файли.
Тема 3. Автоматизація математичних обчислень (5 год).
Огляд середовища математичного процесора. Робота з виразами (обчислення значень виразів, розклад многочлена на множники, знаходження похідних і первісних, обчислення інтегралів). Побудова графіків функції.
2-й семестр (34 год).
Тема 4. Бази даних (14 год).
Все з рівня стандарту + декілька нових запитів. Поняття про SQL. Форми та елементи керування на них. Звіти. Моделювання таблиці бази даних в середовищі візуального програмування засобами масиву та файлу записів.
Тема 5. Обробка мультимедійних даних і створення публікацій (10 год).
Створення відеокліпів та gif-анімацій. Поняття flesh-анімації.
Створення комп’ютерних публікацій.
Тема 6. Інтернет (10 год).
Створення, публікація і просування сайтів, огляд нових сервісів інтернету.
[admin]Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шестопалов Дата: Ср, 22.09.2010, 08:46 | Повідомлення № 76
Видавець посібників
Повідомлень: 1386
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (VanessaV)
Стосовно програми для 11 класу то треба не тільки її змінювати, а всі програми в кожному класі, оскільки порушилась послідовність вивчення інформатики в звязку з поверненням до 11 річної освіти.

Про що і мова! Після вирішення термінової "проблемки" лише з 11-им класом може візьмемося за створення єдиної, логічної, системної і розумної програми для 9-11 класів?
Quote (VanessaV)
Ніхто нічого там не мінятиме, просто все місцями переставляють і все, а від того нічого не міняється, проблеми ж ті.

Ось це, як відро холодної води на голову. Зверніть увагу, у нашій дискусії не приймає участі Ігор Завадський, Юрій Дорошенко, Наталія Прокопенко та інші "стовпи" інформатики. Продовжується стара методика: щось склепають "вузьким колом обмежених осіб" і гуляй Вася! За таких умов, коли наша думка не цікавить тих, хто приймає рішення, руки опускаються.
Ковшун Дата: Чт, 23.09.2010, 09:07 | Повідомлення № 77
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
Продовжується стара методика: щось склепають "вузьким колом обмежених осіб" і гуляй Вася! За таких умов, коли наша думка не цікавить тих, хто приймає рішення, руки опускаються.

Дуже жаль, що вона продовжується.
Хоча іншого і чекати не доводиться.
Ну, не може МОНУ, а точніше Прокопенко перебудуватись ;)
Чи вона є заложницею? ;)
yulya Дата: Чт, 23.09.2010, 18:31 | Повідомлення № 78
Часто заходить...
Повідомлень: 70
Нагороди: 1
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
"Інформація. Інформаційні процеси. Кодування інформації. Вимірювання обсягу інформаційних повідомлень. Апаратне і програмне забезпечення інформаційної системи"

Це називається "галопом по епропам". Начебто зі всім ознайомились, і в тойже час ні з чим. Учні задають лише одне питання: "Навіщо це нам?". Моя відповідь: "Виконуємо програму нашого міністерства".
Вивчаючи тему "Інформаційні технології та інформаційні системи. інформатика", з'являється думка, що учнів потрібно навчати програмам, які вони безпосередньо будуть використовувати у житті (та при навчанні у ВУЗі).
Ktara Дата: Чт, 23.09.2010, 18:41 | Повідомлення № 79
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
yulya, ага "Галопам по Европам" почему-то первая фраза, которая приходит на ум, после просмотра программы. Еще надо поменять название. Не учебная программа, а ознакомительная
Глинський__Ярослав Дата: Пт, 24.09.2010, 11:38 | Повідомлення № 80
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Підсумки роботи онлайн круглого столу
авторів підручників з інформатики для ЗНЗ

(11-18 вересня 2010р.)

Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».
Актуальність теми обговорення пояснюється тим, що опублікований на сайті МОНУ у серпні 2010 р. проект програми для 11 класу (автор Завадський І.О.) потребує суттєвої доробки.
Учасники. У круглому столі взяли участь представники чотирьох авторських колективів:
1) від видавництва «BHV» – співавтор підручників і співавтор програм для 9-12 класу 12-річної школи Завадський І.О.;
2) від видаництва «Генеза»– співавтор підручників Чернікова Л.А.;
3) від видавництва «Аспект» – співавтор навчальних посібників Шестопалов Є.А.;
4) від видавництва «Деол» – автор навчальних посібників і підручників Глинський Я.М.
Хід обговорення
Автори підручників опублікували власні бачення проектів програми для 11-го класу.
В обговоренні проектів взяли участь 20 вчителів та методистів. Вього було зареєстровано 75 виступів.
З обговоренням можна ознайомитися на форумі інформатиків України, розділ 3.5, адреса http://informatic.org.ua/forum/6-1445-1.

Висновки
Пропозиції авторів і результати обговорення дають змогу константувати, що в питанні створення нової програми для 11 класу було досягнуто консенсусу, у результаті чого можна запропонувати таку загальну структуру програми з інформатики для 11 класу.

Рівень стандарту (35 год).
1. Основи алгоритмізації (5 год).
2. Основи візуального програмування (9 год).
3. Обробка табличних даних (7 год).
4. Бази даних (7 год).
5. Інтернет. Створення сайтів (7 год).
Академічний рівень. (70 год).
1. Математичні основи інформатики (5 год).
2. Основи алгоритмізації (5 год).
3. Основи візуального і структурного програмування (24 год).
4. Бази даних (10 год).
5. Сучасні інформаційні технології: автоматизація математичних обчислень, комп’ютерна графіка, мультимедіа, flash-презентації, публікації, проектна діяльність (14 год).
6. Інтернет. Створення сайтів. (10 год).
Резерв (2 год).

Учасники обговорення підтримали пропозицю Шестопалова Є.А. про те, що у зв’язку зі злиттям затверджених раніше програм для 11 і 12 класів в одну програму для 11 класу виникла необхідність переглянути програму рівня стандарту для 10-го класу і внести в неї корективи, незважаючи на те, що підручники для 10-го класу рівня стандарту вже друкуються. Пропонується на рівні стандарту 10-го класу викласти тему «Обробка табличних даних» в обсязі 6-7 год замість тем «Обробка мультимедійних даних» і «Інформаційні технології навчання» чи «Створення комп’ютерних публікацій». Останні теми рекомендується винести на самостійне опрацювання учнів 10-го класу чи в тему «Сучасні інформаційні технології» 11-го класу. Відсутність теми «Обробка табличних даних» у підручниках рівня стандарту не є причиною, яка може унеможливити її вивчення, оскільки літератури з даної теми достатньо і досвід учителів інформатики достатній для її викладання в обсязі рівня стандарту без підручників.
У цьому випадку структура програми для 11 класу може бути такою.
Рівень стандарту (35 год).
1. Основи алгоритмізації і візуального програмування (14 год).
2. Бази даних (7 год).
4. Сучасні інформаційні технології (7 год).
5. Інтернет. Створення сайтів (7 год).
Академічний рівень без змін.

Деякі пояснення до структури програми
У рівні стандарту тема 1 може бути об’єднана з темою 2 (пропозиція Глинського Я.М.) або з темою 3 (пропозиція Завадського І.О.).
У академічному рівні тема 5 поліваріативна. Вона передбачає короткий огляд декількох і детальніше вивчення двох-трьох технологій на вибір: а) автоматизація математичних обчислень; б) обробка відеоданих; в) анімації чи поняття про flash-презентації; г) публікації; д) растровий графічний редактор; е) векторний графічний редактор; є) створення навчального проекту з використанням ІКТ. Вибір можуть зробити автори підручників та вчителі.
Зазначений розподіл годин носить рекомендаційний характер, є орієнтовним і може змінюватися на огляд авторів підручників та вчителів.
Пропозиції носять рекомендаційний характер для фахівців, які будуть вносити на розгляд МОНУ проект програми для 11 класу з інформатики, для членів предметної комісії з інформатики при МОНУ, які будуть ці проекти розглядати, а також для рецензентів програм.

Клопотання
Учасники обговорення просять керівництво МОНУ забезпечити якісну експертизу програм з інформатики для 11 класу, які будуть вноситися на розгляд і затвердження з тим, щоб зроблені пропозиції були враховані авторами програм і предметною комісією.

Ведучий круглого столу Глинський Я.М.
067-303-48-24

Відредаговано: Глинський__Ярослав - Пт, 24.09.2010, 13:51
dpi Дата: Пт, 24.09.2010, 15:32 | Повідомлення № 81
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Глинський__Ярослав)
3. Основи візуального і структурного програмування (24 год).

Уберите слово "візуального і" и все будет отлично.

Quote (Глинський__Ярослав)
5. Сучасні інформаційні технології: автоматизація математичних обчислень, комп’ютерна графіка, мультимедіа, flash-презентації, публікації, проектна діяльність (14 год).

Ну и " flash-презентації," - это дань моде.

Лет пять назад кинулся я было в в сторону Билдера и флешей. Буквально через два года забросил эту идею - не для школьной 10-ти часовой программы эти киты.
Допустим я, пару раз чертыхнувшись, выполню требования вашей программы, если обеспечите лицензионным ПО, но войдите в положение учителе, которым надо осилить эти глыбы ради 10 часов ознакомительных занятий.
Если же вы имеете в виду консольные возможности Делфи или Билдера, то это то же не совсем понятно. Зачем чесать левое ухо правой рукой. Хотя и можно, если сильно захотеть.

russo Дата: Пт, 24.09.2010, 15:42 | Повідомлення № 82
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 1
Рейтинг: 35
Quote (dpi)
Ну и " flash-презентації," - это дань моде.

Створення слайдових презентацій можна вивчити за 10 хвилин, а створення презентації за шаблоном - за 1 хвилину (перевірено сьогодні на практичній роботі). Звичайно, анімації, шарів, трансформацій там немає. Але ублюдочну =)))) презентацію можна створити.
pasichov Дата: Пт, 24.09.2010, 17:21 | Повідомлення № 83
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Хоча моя позиція неодноразово викликала невдоволення шановних авторів, переконаний, що пропозиції круглого столу:
1. На мою думку, найкращий компроміс з усіх можливих в даній ситуації, і, можливо, дійсно "краще синиця в руках, ніж журавель в небі".
2. Але, чим кращий буде цей компроміс, тим більше шансів зафіксувати надовго, або й назавжди (поза залежністю від цього компромісу) КАТАСТРОФІЧНИЙ стан речей в існуючій парадигмі вивчення інформатики як шкільного предмета. ЦЕЙ СТАН РЕЧЕЙ ПОТРЕБУЄ НЕГАЙНИХ КАРДИНАЛЬНИХ ЗМІН Ось чому я вважаю пошуки таких компромісів розпорошуванням сил, боротьбою не за покращення стану шкільної інформатики, а боротьбою (даруйте) за краще майбутнє підручників того чи іншого авторського колективу (даруйте ще раз, але я так вважаю).
Насправді, ІМХО, немає принципової різниці ні між варіантами програм, що обговорювалися, ні між відомими мені підручниками. В усіх випадках в основі лежать ПОМИЛКОВО (ІМХО) осмислена МЕТА ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ, а від цього - й помилковий підхід до створення підручників.
Суть нинішньої парадигми (а вони всім нам відомі) можливо було зрозуміти на час її формування. Тоді "безмашинний" варіант потребував заміни - в школах почали з'являтися ПК, почали вони з'являтися в офісах та на виробництві. Ось і виникло суспільне замовлення ЯКНАЙШВИДШЕ навчити дитину "юзати" ПК, до того ж достатньо непростою командною стрічкою піратського (не переймалися тоді, не було законів!) МS-DOS. Тоді й з"явилися в програмах величезні "користувацькі розділи", орінтовані на КОНКРЕТНУ ОС чи КОНКРЕТНІ користувацікі пакети, тобто на те, що "учневі буде потрібно, коли він після школи піде до вишу або на виробництво". При цьому ІНФОРМАТИКА стала іншим предметом - ТЕХНОЛОГІЄЮ, а не "завершенням базової математичної освіти учня"(с). На заміну розвиваючої ролі курсу інформатики прийшла роль "отримання навичок користувача"(с) , яка переросла в "отримання компетенцій". Підручники все більше стали орієнотовані на досягнення цєї мети - вони стали нагадувати документацію по оволодінню тіє чи іншою програмою, а не підручник, що формує науковий світогляд учня та його розвиває.
Але в нашій сфері змінюється все дуже швидко. Ми є сучасниками (і співучасниками ) "вибуху" в галузі ІКТ. І ось тут розпочався конфлікт між оцим "соціальним замовленням" на користувача і шкільною інформатикою, який успішно йде в напрямку знищення останньої.
В свідомості "ідеологів" ніяк не закріпиться те, що вчити тОму і ТАК, як ми це робимо в курсі інформатики, сьогоднішнього школяра ПРОСТО НЕ ПОТРІБНО. Основні навички користувача учень отримує сьогодні ПОЗА ШКОЛОЮ. Освітні потреби в цьому ж тих, хто з я коїсь причини їх НЕ ОТРИМУЄ, можна задовільнити 1 годиною факультативного курсу в 7-8 класі, і я переконаний, що ці факультативи не будуть дуже чисельними. А глибоко вивчати в школі ті чи інші прикладні пакети ПРОСТО НЕЕФЕКТИВНО. Нові версії прикладного ПК замінюють старі швидше життєвого циклу підручників. До того ж потреба дотримуватися ліцензійного законодавства не дозволяє це робити, не порушуючи це закондавство. Але саме головне - це не РОЗВИВАЄ учня. Це робить з нього комп"ютеризованого "бовдура" (даруйте), споживача комп"ютерного дозвілля, в кращому випадку - ремісника, взагалі - кого завгодно, але не думаючу людину.
До того ж є ще один "конфлікт ситуації" - технологічні можливості ІКТ зростають, а кількість годин на вивчення інформатики зростати з такою ж швидкістю не може В ПРИНЦИПІ. Це приводить до НЕМОЖЛИВОСТІ вивчитися навідь просто "ЮЗАТИ" всі ці пакети за такий короткий час. Учень вимушений практично запам"ятовувати послідовність "клацань" в тому чи іншрму пакеті, не маючи можливості усвідомити, ЩО і головне, НАВІЩО і ЯК він це робить. І, найстрашніше, що на сьогодні "сгенеровано" ВНЗ покоління учителів, що щиро переконані, що це і є суть і мета інформатики, бо саме ЦЬОМУ і ТАК їх вчили в ВНЗ.

Ось чому вкрай необхідно не "переставляти ліжка місцями", а "змінювати співробітників" (див.вище).

Чиновники від інформатики та "ідеологи" сучасного стану речей цього робити не будуть. Малоймовірно, щоб ці розумні і досвідчені люди не бачили і не розуміли того, про що я тут (не відкриваючи Америки!!!!, і для них теж!!!) пишу. Але для них це означає знищити те освтнє середовище, яке вони самі й створили, означає перекреслити свої ж дисертації та установчі документи.

(далі буде)

Відредаговано: pasichov - Пт, 24.09.2010, 20:26
Ковшун Дата: Пт, 24.09.2010, 18:08 | Повідомлення № 84
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (russo)
Створення слайдових презентацій можна вивчити за 10 хвилин, а створення презентації за шаблоном - за 1 хвилину (перевірено сьогодні на практичній роботі).

Ого...як швидко.
Згідно цієї теорії...на інформатику взагалі часу не треба ;)
Можна на перерві...все вивчити...і учні будуть зайняті...нек бешкетуватимуть! ;)

Quote (russo)
Але ублюдочну =)))) презентацію можна створити.

А кому ця "ублюдочна" презентація треба? ;)
Шестопалов Дата: Пт, 24.09.2010, 20:36 | Повідомлення № 85
Видавець посібників
Повідомлень: 1386
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (pasichov)
Ось чому вкрай необхідно не "переставляти ліжка місцями", а "змінювати співробітників"

А давайте створимо власну народну програму! Слабо?
Anetta Дата: Пт, 24.09.2010, 20:43 | Повідомлення № 86
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Глинський__Ярослав)
в питанні створення нової програми для 11 класу було досягнуто консенсусу, у результаті чого можна запропонувати таку загальну структуру програми

А был ли консенсус? Если посмотреть предложения разных коллективов, то в некоторых вопросах они принципиально различаются. Взять хотя бы тему "Базы данных", которую некоторые предлагают исключить из программы уровня стандарта. И это было бы правильно. Так что не торопитесь говорить об общем решении, пока не прошло голосование. Или Вы приняли решение за всех?
Anetta Дата: Пт, 24.09.2010, 20:54 | Повідомлення № 87
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (pasichov)
В свідомості "ідеологів" ніяк не закріпиться те, що вчити тОму і ТАК, як ми це робимо в курсі інформатики, сьогоднішнього школяра ПРОСТО НЕ ПОТРІБНО

А может наоборот - как раз этому и надо учить? Вопрос спорный, основания для спора - в приложении.
Прикріплення: School.rar(11Kb)
pasichov Дата: Пт, 24.09.2010, 20:55 | Повідомлення № 88
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
(продовження, початок вище)
Зараз активно мусується, і отримує широку підтримку ідея "опускання" курсу існуючої "інформатики" в середні, а той в початкові класи. Автори ідеї розуміють, що "зміст інформатичної освіти" в ісуючому його варіанті НЕ ПОТРІБЕН старшокласнику, вже саме сучасне інформаційне середовище до 9-10 класу "виконало" цю "освітню" функцію, але відмовитися від від даної парадигми через раніше оголошені причини не бажають. Ось чому "інформатику" бажано опустити в "менші" класи, там вона дійсно дасть учням де-що нове і корисне, вони ще не встигли набратися "суспільного" життєвого досвідлу. Звичайно, інформатика в 5 класі - це було б корисно, але... Як показує досвід Росії, цей предмет тоді перестає існувати в старших класах (крім профльних та поглиблених) ВЗАГАЛІ.
Звичайно, потребу в програмістах можна "закрити" за рахунок "спецшкіл". Але це позбавляє більшість учнів потужного інструменту розвитку особистості, зменшує шанси "непрофільних" отримати якісну освіту взагалі, а не лише стати "програмістами".

Переконаний, що шкільний курс інформатики не повинен готувати а ні "юзера", а ні програміста, власне як шкільна математика не готує математика, а шкільна "рідна мова та література" - письменника.
Після щколи учень повинен мати навички використання комп"ютера в усіх сферах своєї майбутньої діяльності. Але він їх отримує, виконуючи при допомозі ПК навчальні завдання (класні чи домашні), з усіх предметів шкільної програми. Він навчиться користуватися Інтернетом, якщо буде звідти брати навчальні матеріали (між іншим, не знаю ЖОДНОГО, орієнтованого на шкільну освіту україномовного навчального ресурсу, крвм нашого http://disted.edu.vn.ua ), навчиться працювати з текстовим, графічним чи іншим редакторм, готуючи домашні завдання з використанням відповідних інструментів. Все це вже відбувається. Хочимо ми цього чи ні, йде (і значно швидше, ніж здається) заміна "платонівського" освітнього середовища на сучасне інформаційно-освітнє. А ось шкільна інформатика... повинна обов"язково ЗБЕРЕГТИСЯ в старштих класах середньої школи, але знову стати предметом математичного спрямування (для всіх профілів, звичайно, в різному обсязі), стати інструментом розвитку дитини шляхом "оозброєння" її навичками алгоритмічного мислення.

Відредаговано: pasichov - Сб, 25.09.2010, 09:13
swetikccc Дата: Пт, 24.09.2010, 21:16 | Повідомлення № 89
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Quote (Anetta)
Взять хотя бы тему "Базы данных", которую некоторые предлагают исключить из программы уровня стандарта. И это было бы правильно.

Ну да, процентов 80 это базы данных, ну мы их побоку. :)
yulya Дата: Пт, 24.09.2010, 21:28 | Повідомлення № 90
Часто заходить...
Повідомлень: 70
Нагороди: 1
Рейтинг: 3
Quote (Шестопалов)
А давайте створимо власну народну програму! Слабо?

Пане Шестопалов, може і зробимо, а далі ЩО? Наш МОН його затвердить? Дозволить в школі застосовувати? Ох, дуже сумніваюсь. Мені цікаво, а чи "переговори" авторів підручників дасть реальний результат, який виллється у чудову програму для 11 класу? Шкода, якщо ця робота буде марною :'(
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Сторінка 6 з 11«12456781011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.