Вт, 26.09.2017, 15:48
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 11«1234561011»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Круглий стіл авторів підручників
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 11.09.2010, 14:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні учасники форуму.
Після попередніх консультацій з авторами, дозвольте запросити Вас до онлайн круглого столу авторів підручників з інформатики для шкіл.
Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».
Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.
Мета обговорення: Досягнути консенсусу між авторами на бачення програми для 11 класу таке, що дасть змогу кожному колективу успішно реалізувати одну (чи дві, якщо розрізняти стандарт і академічний рівень) програми у власних підручниках.
Авторам, які подаватимуть свої програми на затвердження МОНУ, а також членам предметної комісії МОНУ, яка розглядатиме програми, рекомендуватимемо прислухатися до даного обговорення.

Додано (11.09.2010, 13:56)
---------------------------------------------
Дозвольте запропонувати Вашій увазі такий проект програми:

Інформатика. 11 клас.
Рівень стандарту (34 год).
Тема 1. Основи алгоритмізації і візуального програмування (12 год).
Поняття алгоритма. Способи подання алгоритмів. Послідовність команд, розгалуження і цикл (словесний опис і блок-схеми). Поняття про об’єктну модель світу та інформаційні моделі. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального програмування. Поняття проекту. Поняття форми і основних елементів керування (властивості, значення властивостей, поняття події і методу). Поняття про математичне моделювання і математичні моделі. Поняття змінної. Числові типи даних. Вирази. Реалізація лінійних алгоритмів. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями. Конструкція вибір. Реалізація циклічних алгоритмів. Алгоритм пошуку даних (реалізація розгалуження в циклі).
Тема 2. Електронні таблиці (7 год).
Головні поняття ЕТ. Дані. Формули. Головні математичні, логічні і статистичні функції (список узгодимо). Реалізація лінійних алгоритмів, розгалужень і циклів засобами ЕТ. Діаграми.
Тема 3. Бази даних (7 год).
Основні поняття теорії баз даних. Типи даних. Конструктор таблиць. Створення таблиць. Зв’язки між таблицями. Найпростіші запити. Поняття про звіт.
Тема 4. Інтернет (8 год).
Створення сайтів різними способами, зокрема, за допомогою HTML. Поняття про веб-дизайн. Публікація і просування сайту.

Академічний рівень (68 год).
1-й семестр (34 год)
Тема 1. Математичні основи інформатики (5 год).
Системи числення. Елементи математичної логіки.
Тема 2. Основи алгоритмізації і візуального програмування (24 год)
Все з рівня стандарту + поняття підпрограми, одновимірні масиви, записи, масив записів, файли.
Тема 3. Автоматизація математичних обчислень (5 год).
Огляд середовища математичного процесора. Робота з виразами (обчислення значень виразів, розклад многочлена на множники, знаходження похідних і первісних, обчислення інтегралів). Побудова графіків функції.
2-й семестр (34 год).
Тема 4. Бази даних (14 год).
Все з рівня стандарту + декілька нових запитів. Поняття про SQL. Форми та елементи керування на них. Звіти. Моделювання таблиці бази даних в середовищі візуального програмування засобами масиву та файлу записів.
Тема 5. Обробка мультимедійних даних і створення публікацій (10 год).
Створення відеокліпів та gif-анімацій. Поняття flesh-анімації.
Створення комп’ютерних публікацій.
Тема 6. Інтернет (10 год).
Створення, публікація і просування сайтів, огляд нових сервісів інтернету.
[admin]Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

tchernikova_l Дата: Сб, 18.09.2010, 01:48 | Повідомлення № 46
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Уважаемые коллеги! Наш авторский коллектив (Ривкинд, Лысенко, Черникова, Шакотько) предлагает свое видение программы курса информатики 11 класса для сложившейся ситуации (слепить 11 и 12 класс в один год):
Рівень стандарту (35 год.)
Тема 1. Основи алгоритмізації і візуального проектування програм (9 год.)
Поняття алгоритму. Способи подання алгоритмів. Слідування, розгалуження і цикл в алгоритмах. Виконання алгоритмів. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального проектування програм. Поняття проекту. Форма та основні елементи керування, їх властивості та значення властивостей. Поняття події та методу. Створення найпростіших проектів.
Тема 2. Табличний процесор (9 год.)
Основні поняття табличного процесора. Дані, їх типи. Формули, їх використання. Редагування і форматування ЕТ. Використання математичних, логічних і статистичних функцій. Діаграми. Фільтрування і сортування даних.
Тема 3. Інтернет (9 год.)
Поняття про веб-дизайн. Блоги. Технології Вікі, їх використання. Створення сайтів (он-лайн конструктори, веб-редактори тощо). Безпека в Інтернеті.
Тема 4. Розробка і реалізація навчального проекту з використанням ІКТ (5 год.)
Резерв (3 год.)

Академічний рівень (70 год.)
Тема 1. Математичні основи інформатики (6 год.)
Системи числення. Елементи математичної логіки.
Тема 2. Автоматизація математичних обчислень (6 год.)
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. Знаходження значень числових виразів. Побудова графіка функції. Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь.
Тема 3. Основи алгоритмізації і візуального програмування (24 год.)
Поняття алгоритму. Способи подання алгоритмів. Основні структури в алгоритмах: слідування, розгалуження і повторення. Виконання алгоритмів. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального проектування програм. Поняття проекту. Форма та основні елементи керування, їх властивості. Поняття події та методу. Створення проектів для змінення значень властивостей форми та елементів керування. Поняття змінної, її властивості. Числові вирази. Створення проектів лінійної структури. Створення проектів з використанням розгалужень і циклів. Налагодження проекту. Підпрограми користувача. Використання файлів. Одновимірні масиви.
Тема 4. Бази даних (10 год.)
Основні поняття теорії баз даних. Типи даних. Створення таблиць. Конструктор таблиць. Форми. Фільтрування та сортування даних. Зв’язки між таблицями. Запити, види запитів. Звіти, види звітів.
Тема 5. Обробка мультимедійних даних. Публікації (7 год.)
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів між його фрагментами.
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
Тема 6. Інтернет (9 год.)
Поняття про веб-дизайн. Блоги. Технології Вікі, їх використання. Створення сайтів (он-лайн конструктори, веб-редактори тощо). Безпека в Інтернеті.
Тема 7. Розробка і реалізація навчального проекту з використанням ІКТ (5 год.)
Резерв (3 год.)

Шестопалов Дата: Сб, 18.09.2010, 09:50 | Повідомлення № 47
Видавець посібників
Повідомлень: 1379
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (ppima)
Лобіювання власних інтересів шкодить справі!!!

Quote (gromko)
Я.Глинський, І.Завадський і Є.Шестопалов практично дійшли до консенсусу

Quote (gromko)
Для всього іншого варто пройти ланцюжок - концепція - державний стандарт - програма .

Умные слова и вовремя сказанные! Итак, наши пропозиции на уровне концепции становятся такими:

1. Відмовитися від складання окремих програм для кожного класу і рівня, що не забезпечують цілісної, послідовної, системної концепції вивчення інформатики.
2. Об’єднуючи і оптимізуючи 5 різних програм Завадського-Дорошенко-Потапової, створити нову програму з назвою «Єдиний базовий курс інформатики для 9-11 класів», взаємоузгоджену у всіх своїх ланках.
3. З усіх програм вилучити розділ "Інформаційні технології у навчанні", що не є турботою лише інформатики за рахунок її уроків, а загальною справою всіх освітян з огляду на впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті.
4. Відмовитися від дрібних «курсиків», менших 4-х годин навчання, для полегшення планування і проведення підсумкових занять.
5. У 9-му класі без зміни програми об’єднати розділи: «Інформація. Інформаційні процеси та інформаційні системи», «Системне і службове програмне забезпечення».
6. Тему «Системи обробки табличної інформації» вивчати у 10-му класі обох рівнів, щоб розвантажити відносно складний навчальний матеріал 11-го класу.
7. Впровадити в 10-му класі єдину програму для рівня стандарту та академічного рівня, де для обох відводиться по 1 год. на тиждень, за прикладом більш «солідних» за кількістю годин предметів (географії, української мови і літератури тощо).
8. У 11-му класі програму рівня стандарту (1 год. на тиждень) використовувати і для академічного рівня з доповненням її навчальним матеріалом до 2-ох годин.
9. Зменшити кількість підручників до 3-х (по одному для кожного класу) + «половина підручника», що доповнює рівень стандарту 11-го класу до академічного (прецедент надав Завадський, який випустив брошуру «Електронні таблиці», щоб нею доповнити рівень стандарту для 10 класу до академічного рівня).
10. Не витрачати час на «узагальнення й систематизацію» навчального матеріалу у 9 і 10 класах для шкіл, учні яких засвоїли базовий курс інформатики у молодших класах.
11. Учні шкіл, де почали вивчення інформатики з 2-го (5-го або 7-го) класу і базовий курс інформатики вже опанували, безпосередньо переходять до курсів за вибором.
12. Мінімізувати зв’язок програми з конкретним програмним забезпеченням, створивши умови для використання різних версій програмних засобів та різних підручників.

ppima Вилучення п.10 прошу аргументувати. Ваша пропозиція до п.11 вилилася у окремий п.12

Додано (18.09.2010, 08:50)
---------------------------------------------

Quote (tchernikova_l)
слепить 11 и 12 класс в один год

Хотелось бы подняться над этой сиюминутной проблемкой и попробовать поднять более ёмкий пласт "идеалогии". А то мы лепим что-то без общего плана и получаем "Тришкин кафтан" информатики, весь в заплатах


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 18.09.2010, 13:10
tchernikova_l Дата: Сб, 18.09.2010, 14:16 | Повідомлення № 48
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Или я чего-то не понимаю, или на этой ветке предлагалось в срочном порядке решить, какой сделать переходную программу на предстоящий 11 класс??!!
Шестопалов Дата: Сб, 18.09.2010, 15:10 | Повідомлення № 49
Видавець посібників
Повідомлень: 1379
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (tchernikova_l)
Или я чего-то не понимаю, или на этой ветке предлагалось в срочном порядке решить, какой сделать переходную программу на предстоящий 11 класс??!!

"Ухожу, ухожу, ухожу!" (из анекдота про Вовочку). Уважаемые авторы-"держзамовники", решайте свои сиюминутные проблемы без меня. Я подожду, когда в преподавании информатики произойдут положительные сдвиги. Например, базовые понятия "курса молодого бойца" будут изучать в 7-9 классах.


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 18.09.2010, 15:11
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.09.2010, 17:04 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Я лише одного не розумію, чим ми гірші тієї ж Росії, що там як не є, достатньо уваги приділяють вивченню інформатики в школі (8-11 клас + ЕГЕ), а в нас, як писав той же vasia, в одну годину з успіхом тулять 2-3 і при цьому хочуть, щоб діти щось зрозуміли, узагальнили ще й виробили певні навички. Я веду до того, що потрібно якимось чином добиватись, щоб інформатика була закладена в інваріантній складові хоча б з 8 класу, інакше біда. Курс 9-го класу потрібно розвантажити, бо від цього напряму залежать подальші роки. Виходить так, що через брак годин в 9-му класі учні не взмозі нормально засвоїти теми "Інформація. Інформаційні процеси. Кодування інформації. Вимірювання обсягу інформаційних повідомлень. Апаратне і програмне забезпечення інформаційної системи" і надалі вони дійсно перетворюються в кнопкодавів, без осмислення, як влаштований ПК і його принципів роботи.
Щодо візуального програмування в 11 класі. Мені здається, що ситуація з так званим візуальним програмуванням буде ще на порядок гірша, ніж з процедурним. Я маю на увазі вкрай низьку кваліфікацію більшої половини вчителів інформатики в цій галузі. Дай Боже, щоб я помилявся (стосовно припущення, що таких більше половини), але багато фактів свідчать, що це так. І тоді курс зведеться до банального рисування інтерфейсу додатків і в кращому випадку переписування кодів. То може не варто робити чіткої межі, а дати право вибору. Здається в програмі 2003 року так і було, а тут якась монополія виходить.
Quote (Шестопалов)
5. У 9-му класі без зміни програми об’єднати розділи: «Інформація. Інформаційні процеси та інформаційні системи», «Системне і службове програмне забезпечення».

Краще на перший розділ виділити достатню кількість години.
Quote (Шестопалов)
12. Мінімізувати зв’язок програми з конкретним програмним забезпеченням, створивши умови для використання різних версій програмних засобів та різних підручників.

Поки що в підручниках і посібниках прослідковується інша тенденція.
Ковшун Дата: Сб, 18.09.2010, 18:24 | Повідомлення № 51
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Ну, вже користувачі, які будуть виступати, нічого не порушать.
Вказаний термін, до 18 вересня, минув.

Quote (Глинський__Ярослав)
Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».

Благие намерения!

Quote (Глинський__Ярослав)
Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня.

Шестопалов, Глинський, Завадський, Чернікова висловились...а решта?
Quote (Глинський__Ярослав)
Мета обговорення: Досягнути консенсусу між авторами на бачення програми для 11 класу таке, що дасть змогу кожному колективу успішно реалізувати одну (чи дві, якщо розрізняти стандарт і академічний рівень) програми у власних підручниках.

Так чи досягнуто консенсус???
Quote (Глинський__Ярослав)
Авторам, які подаватимуть свої програми на затвердження МОНУ, а також членам предметної комісії МОНУ, яка розглядатиме програми, рекомендуватимемо прислухатися до даного обговорення.

Було б дуже добре!
Ковшун Дата: Сб, 18.09.2010, 18:26 | Повідомлення № 52
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я лише одного не розумію, чим ми гірші тієї ж Росії,

І не лише Ви не розумієте!!!
fizikas Дата: Сб, 18.09.2010, 18:26 | Повідомлення № 53
Тут живе...
Повідомлень: 133
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я лише одного не розумію, чим ми гірші тієї ж Росії, що там як не є, достатньо уваги приділяють вивченню інформатики в школі (8-11 клас + ЕГЕ), а в нас, як писав той же vasia, в одну годину з успіхом тулять 2-3 і при цьому хочуть, щоб діти щось зрозуміли

теж саме болото, в якому правда не забули що треба готвувати фахівців для оборонки, ато доведеться китайців набирати. У порівнянні з тим, що зробили з фізикою - інформатика майже не постраждала.
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я веду до того, що потрібно якимось чином добиватись, щоб інформатика була закладена в інваріантній складові хоча б з 8 класу, інакше біда.

Правильно. Але давайте поважати автора і в даній темі не офтопити...Створіть тему Концепція вивчення інформатики у загальноосвітній школі. Погляд інформатиків. (для представників влади, що вміють читати і бодай роблять вигляд, що дослухаються до народу). Впевнений, що байдужих не буде і ми вільно зможемо сказати:"Зробили все, що могли"
Тепер власне кажучи по темі:
Quote (Ковальчук_Олександр)
Мені здається, що ситуація з так званим візуальним програмуванням буде ще на порядок гірша, ніж з процедурним. Я маю на увазі вкрай низьку кваліфікацію більшої половини вчителів інформатики в цій галузі.

Тут питання спірне. Оскільки значна частка вчителів не знає ні процедурного ні обєктно-орієнтованого - надресирувати з нуля повторювати як бабуїни ЕЛЕМЕНТАРНІ дії розвязуючи одну-дві ТИПОВІ задачі і щоб це було більш менш ефектно (тиснуться кнопочки, відкриваються віконечка) простіше з допомогою останнього. Якщо мова йде про те, щоб навчити думати обєктно-орієнтованими категоріями, розказати про поліморфізм, наслідування і т.п., то хочеться побачити людину, яка вкладеться у запропоновану кількість годин.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Поки що в підручниках і посібниках прослідковується інша тенденція.

у наших підручниках прослідковується тенденція, що вони дико нагадують хелпи до офісних додатків, замість того, щоб розповідати про фундаментальні поняття тої чи іншої теми.
Ковшун Дата: Сб, 18.09.2010, 18:27 | Повідомлення № 54
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
Я подожду, когда в преподавании информатики произойдут положительные сдвиги. Например, базовые понятия "курса молодого бойца" будут изучать в 7-9 классах.

Невже таке у нас можливе?
dpi Дата: Сб, 18.09.2010, 19:50 | Повідомлення № 55
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (tchernikova_l)
Уважаемые коллеги! Наш авторский коллектив

tchernikova_l, в первой теме визуальное программирование - это дань моде, или отсутствие практического опыта в обучении детей. Представьте на секунду, что мы преподаватели физики, мы бы беседовали с физиками с университетов, практиками, работающими после университетов, и выясняли, что надо давать детям. Так вот. Я беседую с информатиками в универах, с программистами, работающими на предприятиях, и сам переболел Билдером лет 5 назад. Это дело факультативов, а не основной программы. Не надо портить детей. Такое впечатление, что вы (и не только вы) своим визуальным программированием хотите кому то угодить или кого то удивить.
Остальное нормально, особенно академ.
ppima Дата: Сб, 18.09.2010, 20:21 | Повідомлення № 56
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Для 11 класу академічного рівня ще й нічого вийшло (враховуючи ситуацію), особливо якщо вчителю буде надано право тему, яка дублює курс за вибором в 11 класі, використати для латання дірок в інших темах.
Anetta Дата: Сб, 18.09.2010, 20:40 | Повідомлення № 57
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Шестопалов)
подняться над этой сиюминутной проблемкой

Странно такое читать, особенно если учесть, что ради именно этой "проблемки" создана эта тема. А кроме того, речь идет о том, как все-таки поменьше навредить детям, над которыми уже 9 лет ставили эксперименты.

Quote (Шестопалов)
Уважаемые авторы-"держзамовники", решайте свои сиюминутные проблемы без меня.

Проблемы-то как раз не авторов, а детей. Кстати, многим из них учиться хочется.

Quote (dpi)
в первой теме визуальное программирование - это дань моде, или отсутствие практического опыта в обучении детей

Quote (tchernikova_l)
Короткий огляд середовища візуального проектування програм.

Тут, кажется, речь идет о проектировании, а не программировании. А если дети увидят, как кнопочки ставятся на формочки, для них хотя бы немного станет понятно, какими средствами создаются окна в Windows. Черные ящики тоже можно приоткрывать. Кроме того, отказываться от алгоритмизации совсем - это неправильно. Давать его в безмашинном варианте - абсурд при наличии техники. Играться в исполнителей - несерьезно в 11 классе. Брать текстовую среду - дети это воспринимают плохо. Я альтернативы визуальной среде не вижу. Причем именно на уроках. А на факультативах надо давать олимпиадные среды программирования.


Відредаговано: Anetta - Сб, 18.09.2010, 20:47
koljada Дата: Сб, 18.09.2010, 21:28 | Повідомлення № 58
Часто заходить...
Повідомлень: 95
Нагороди: 1
Рейтинг: 10
Шановні автори, вірю, що якісний підручник буде, хотілося б, щоб автор був Шестопалов, він "воду" вміє заощаджувати. І програма утрясеться. А от що мон навчиться давати логічні розпорядження - не вірю. Що у методистів безголових поменшає - не вірю. Свіженький приклад. У середу дзвінок від отих самих методистів, завтра негайно забрати підручники, а то ми вас! Забрали, виявилось 6 математик і 6 української мови, а учнів то 8. У п'ятницю поїхали, купили у будинку вчителя по 58 !!!!! гривень за підручник у 127 сторінок. Ось так. Комусь це дуже вигідно.
Так що будуєте ви вагон, а паравоз і не думає їхати, його на металобрухт розібрали.
alex Дата: Сб, 18.09.2010, 22:56 | Повідомлення № 59
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
визуальное программирование

Как можно изучать , чего в природе не существует. Получается как в Маяковского
Мы говорим Ленин подразумеваем партия
І в загалі до чого тут програмування?
Щоб знову за трьома соснами не бачити лісу.
На думку приходять слова одного з героїв
відомого кінофільму " Господи! Пробач їм. Вони не відають , що творять"
Кожен з авторів все говорить про технології.
А коли ж заговорять про інформатику в
хорошому розумінні цього слова?

Додано (18.09.2010, 21:56)
---------------------------------------------

Quote (Anetta)
Я альтернативы визуальной среде не вижу.

Після того як на формучку помістите кнопочку
що будете робити? ;)
gromko Дата: Сб, 18.09.2010, 23:09 | Повідомлення № 60
Лінуксоїд
Повідомлень: 2534
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (tchernikova_l)
Уважаемые коллеги! Наш авторский коллектив (Ривкинд, Лысенко, Черникова, Шакотько) предлагает свое видение программы курса информатики 11 класса для сложившейся ситуации (слепить 11 и 12 класс в один год):

Людмила Антоновна, я рад что сложилось вполне определенное мнение на программу 11 класса (в общих чертах Я.Глинский, И.Завадский, Е.Шестопалов и Ваш коллектив практически пришли к единому мнению (я бы все-таки увеличил количество часов на программирование до 12-ти)

Quote (tchernikova_l)
Или я чего-то не понимаю, или на этой ветке предлагалось в срочном порядке решить, какой сделать переходную программу на предстоящий 11 класс??!!

Вы правильно понимаете

Quote (Ковальчук_Олександр)
Я маю на увазі вкрай низьку кваліфікацію більшої половини вчителів інформатики в цій галузі.

Так воно і є

Quote (Ковальчук_Олександр)
. То може не варто робити чіткої межі, а дати право вибору. Здається в програмі 2003 року так і було, а тут якась монополія виходить.

Я теж за право вибору - не обмежувати вчителя - Паскаль, Сі, Visual Basic чи інше.

Quote (Ковшун)
Так чи досягнуто консенсус???

На мою думку -так.
Quote (fizikas)
.Створіть тему Концепція вивчення інформатики у загальноосвітній школі.

Така тема вже є
Quote (dpi)
в первой теме визуальное программирование - это дань моде, или отсутствие практического опыта в обучении детей.

В принципе нет существенной разницы, изучать "процедурное" или "визуальное" программирование на том уровне, что предлагается, фактически в 11-ом классе изучается тоже процедурное программирование для обработки некоторых действий. Да, для большинства (уровень очень уж "стандарта") как раз конструирование форм будет в пору, для более "сильного" класса - Си, на худой конец Паскаль.
Quote (Anetta)
А на факультативах надо давать олимпиадные среды программирования.

олимпиадные среды программирования - без обид
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Сторінка 4 з 11«1234561011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.