Вт, 24.10.2017, 01:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 10 з 11«12891011»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Круглий стіл авторів підручників
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 11.09.2010, 14:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні учасники форуму.
Після попередніх консультацій з авторами, дозвольте запросити Вас до онлайн круглого столу авторів підручників з інформатики для шкіл.
Тема обговорення: «Проект програми з інформатики для 11 класу».
Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.
Мета обговорення: Досягнути консенсусу між авторами на бачення програми для 11 класу таке, що дасть змогу кожному колективу успішно реалізувати одну (чи дві, якщо розрізняти стандарт і академічний рівень) програми у власних підручниках.
Авторам, які подаватимуть свої програми на затвердження МОНУ, а також членам предметної комісії МОНУ, яка розглядатиме програми, рекомендуватимемо прислухатися до даного обговорення.

Додано (11.09.2010, 13:56)
---------------------------------------------
Дозвольте запропонувати Вашій увазі такий проект програми:

Інформатика. 11 клас.
Рівень стандарту (34 год).
Тема 1. Основи алгоритмізації і візуального програмування (12 год).
Поняття алгоритма. Способи подання алгоритмів. Послідовність команд, розгалуження і цикл (словесний опис і блок-схеми). Поняття про об’єктну модель світу та інформаційні моделі. Поняття програми. Короткий огляд середовища візуального програмування. Поняття проекту. Поняття форми і основних елементів керування (властивості, значення властивостей, поняття події і методу). Поняття про математичне моделювання і математичні моделі. Поняття змінної. Числові типи даних. Вирази. Реалізація лінійних алгоритмів. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями. Конструкція вибір. Реалізація циклічних алгоритмів. Алгоритм пошуку даних (реалізація розгалуження в циклі).
Тема 2. Електронні таблиці (7 год).
Головні поняття ЕТ. Дані. Формули. Головні математичні, логічні і статистичні функції (список узгодимо). Реалізація лінійних алгоритмів, розгалужень і циклів засобами ЕТ. Діаграми.
Тема 3. Бази даних (7 год).
Основні поняття теорії баз даних. Типи даних. Конструктор таблиць. Створення таблиць. Зв’язки між таблицями. Найпростіші запити. Поняття про звіт.
Тема 4. Інтернет (8 год).
Створення сайтів різними способами, зокрема, за допомогою HTML. Поняття про веб-дизайн. Публікація і просування сайту.

Академічний рівень (68 год).
1-й семестр (34 год)
Тема 1. Математичні основи інформатики (5 год).
Системи числення. Елементи математичної логіки.
Тема 2. Основи алгоритмізації і візуального програмування (24 год)
Все з рівня стандарту + поняття підпрограми, одновимірні масиви, записи, масив записів, файли.
Тема 3. Автоматизація математичних обчислень (5 год).
Огляд середовища математичного процесора. Робота з виразами (обчислення значень виразів, розклад многочлена на множники, знаходження похідних і первісних, обчислення інтегралів). Побудова графіків функції.
2-й семестр (34 год).
Тема 4. Бази даних (14 год).
Все з рівня стандарту + декілька нових запитів. Поняття про SQL. Форми та елементи керування на них. Звіти. Моделювання таблиці бази даних в середовищі візуального програмування засобами масиву та файлу записів.
Тема 5. Обробка мультимедійних даних і створення публікацій (10 год).
Створення відеокліпів та gif-анімацій. Поняття flesh-анімації.
Створення комп’ютерних публікацій.
Тема 6. Інтернет (10 год).
Створення, публікація і просування сайтів, огляд нових сервісів інтернету.
[admin]Повідомлення у цій темі можуть писати під власними іменами тільки автори і співавтори (зокрема керівники авторських колективів) підручників, які брали участь у конкурсах чи подавали свої рукописи в МОНУ на розгляд на предмет надання грифа. Автори у лаконічній формі висловлюють свої пропозиції до змісту програми і ведуть дискусію орієнтовно до 18 вересня. Інші учасники не можуть у цей термін висловлювати свої думки чи коментарі у цій темі, але можуть вести обговорення в іншій темі, а саме «Обговорюємо проекти нових програм» або у цій темі, але після 18 вересня.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шестопалов Дата: Нд, 26.09.2010, 19:11 | Повідомлення № 136
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (Anetta)
на сайте МОН появилась программа по информатике для 10-11 класса

Це правда? Прошу дати посилання!
vita Дата: Нд, 26.09.2010, 19:18 | Повідомлення № 137
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Будь-ласка, пане Шестопалов посилання на програми
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog12
Шестопалов Дата: Нд, 26.09.2010, 19:42 | Повідомлення № 138
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (vita)
Будь-ласка, пане Шестопалов посилання на програми
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog12

Дякую! Це я бачив і раніше. Сподівався, що автори звернуть увагу на поради вчителів і видавців. Але ні одної букви із наших порад та побажань немає у "новій" програмі. Важка доля її чекає!
tchernikova_l Дата: Нд, 26.09.2010, 20:12 | Повідомлення № 139
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Глинський__Ярослав)
Висновки
Пропозиції авторів і результати обговорення дають змогу константувати, що в питанні створення нової програми для 11 класу було досягнуто консенсусу, у результаті чого можна запропонувати таку загальну структуру програми з інформатики для 11 класу.

По этому поводу есть очень точное выражение - без меня меня женили.
Наш авторский коллектив (Ривкинд, Лысенко, Черникова, Шакотько) свое видение программы представил в сообщении № 46. Наше мнение никоим образом в "консенсусном" варианте Глинского не учитывается, мы за него не голосуем и не поддерживаем. Спасибо за внимание
Ковшун Дата: Нд, 26.09.2010, 20:22 | Повідомлення № 140
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
Але ні одної букви із наших порад та побажань немає у "новій" програмі. Важка доля її чекає!

НЕ хочуть прислухатися чиновники з МОНУ до думки вчителів.
А це вже ДУЖЕ І ДУЖЕ ПОГАНО!!!!!!!!!!!!!!!!!
Глинський__Ярослав Дата: Нд, 26.09.2010, 22:51 | Повідомлення № 141
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (tchernikova_l)
Наше мнение никоим образом в "консенсусном" варианте Глинского не учитывается

Якщо порівняти Ваш варіант (№ 46) і консенсусний (№80), то розбіжність хіба що в тому, що у Вас на рівні стандарту немає теми "бази даних". Вас запитували учасники обговорення - це описка, чи принципова позиція і чому. Ви відповіді не дали. Кількість годин тут не розглядаємо, адже це не принципово. Розбіжність мінімальна. Майже як у методі найменших квадратів. Адже і так зрозуміло, що всіх авторів на 100% консенсусний варіант не задовольнить.
Його я відправив у МОНУ. ВІн носить рекомендаційний характер і нікому не нав'язується. Якщо він не буде врахований, прийдеться подавати на розгляд МОНУ власну програму.
З публікацією на сайті МОНУ програм, які за неперевіреними даними поки що не затверджені, виникає питання: Тема flash-презентації - це і є сучасна інформатика на академічному рівні? Цієї теми не було в програмах11-12 класів 12-річної школи, з яких мала бути створена програма 11 класу. Презентації вчать у 7 класі, у 8 класі, у 9 класі, у 10 класі, а тепер мають вчити в 11 класі. Це те, що можна робити, валяючись на дивані. Невже заради цього треба ходити до школи? Я вважаю, що потрібно готуватися до акцій протесту і до бойкоту певних осіб, видавництв і їхніх книжок. Досвід у вчителів у цьому великий. Книжки деяких попередніх мафіозі від освіти ще досі валяються у бібліотеках ідеально нові - їх ніхто не відкривав.
alex Дата: Нд, 26.09.2010, 23:03 | Повідомлення № 142
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Шестопалов)
Для Ворд, щоб він працював з повними набором своїх інтелектуальних можливостей

1. Ворд не є вершиною інтелекту.
2. Набір тексту здійснювався не в ворді. А всяка інша технологія може мати свою аксіоматику. ;)

Додано (26.09.2010, 22:03)
---------------------------------------------

Quote (Ковальчук_Олександр)
Стосовно терміну "Візуальне програмування", то він існує і має право на життя, оскільки є поняття "Візуальна мова програмування".

Пам'ятаю, що мені на сторінках форуму уже рекомендували не вірити тому, що написано на паркані.
Постарайтесь і Ви критично відноситись до того, що написано в вікіпедіїї. Чому теж уже пояснювалось на сторінках форуму.
swetikccc Дата: Пн, 27.09.2010, 00:45 | Повідомлення № 143
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Повідомлення знищив.

Чому бог не вмішується в наші безпорядки
На мою думку Він зрозумів, що цікавіше просто спостерігати.)))

Відредаговано: swetikccc - Пн, 27.09.2010, 01:23
pasichov Дата: Пн, 27.09.2010, 01:04 | Повідомлення № 144
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Шестопалов)
Нас чекає чергове "чудо", створене "під ковдрою" Завадським або Морзе залежно від того, хто кого переможе у завулках МОНУ. Ось тоді ми наплачемося

Звичайно! При цьому абсолютно НЕЗАЛЕЖНО від того, хто переможе. Навдь тоді, коли переможе "консенсус". В будь-якому варіанті це шлях в НІКУДИ. Яка різниця. якою дорогою йти? Та й до того, програма вже є...

Quote (Шестопалов)

Сподівався, що автори звернуть увагу на поради вчителів і видавців. Але ні одної букви із наших порад та побажань немає у "новій" програмі.

Як самі Ви пишите, все це завершилося НІЧИМ, чого й варто було сподіватися. Це була спроба "переставити місцями ліжка". Хай би вона й була вдалою - мало що б змінилося. Даремна витрата сил, таке собі "клацання кандалами". СИЛИ ПОТРІБНО КОНЦЕНТРУВАТИ НАВКОЛО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ КУРСУ.
А поки що йде (точніше - вже пройшла) така собі боротьба...за шматок пирога.

Відредаговано: pasichov - Пн, 27.09.2010, 09:52
Ковшун Дата: Пн, 27.09.2010, 08:58 | Повідомлення № 145
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Глинський__Ярослав)
Книжки деяких попередніх мафіозі від освіти ще досі валяються у бібліотеках ідеально нові - їх ніхто не відкривав.

Це точно!
Quote (swetikccc)
На мою думку Він зрозумів, що цікавіше просто спостерігати.)))

;)
Quote (pasichov)
Яка різниця. якою дорогою йти?

Різниця велика... ;)
Quote (pasichov)
Та й до того, програма вже є....

Є...але...
pasichov Дата: Пн, 27.09.2010, 09:50 | Повідомлення № 146
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковшун)
Різниця велика...

В сенсі, яке з видавництв отримає держзамовлення? Я розумію, за таке варто поборотися...:-)
Ковшун Дата: Пн, 27.09.2010, 10:28 | Повідомлення № 147
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (pasichov)
А поки що йде (точніше - вже пройшла) така собі боротьба...за шматок пирога.

Вот именно.

Quote (pasichov)
В сенсі, яке з видавництв отримає держзамовлення?

Та при чому тут видавництво? ;)

Quote (pasichov)
Я розумію, за таке варто поборотися...:-)

Можливо.
mouse Дата: Пн, 27.09.2010, 21:50 | Повідомлення № 148
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
І я біля вашого столу трохи покручуся.
Спостерігаю на студентах рівень математичних здібностей, логіки, мисленявих навичок... стає сумно, перестаємо мислити...
І хочеться підтримати Юрія Яковича в
Quote (pasichov)
СИЛИ ПОТРІБНО КОНЦЕНТРУВАТИ НАВКОЛО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ КУРСУ
.
Можливо, не маю багато педагогічного досвіду, але гадаю, що іншого шляху немає. Інакше так і залишимось за рівнем життя на рівні еквадора.
Bandalak Дата: Пн, 27.09.2010, 21:54 | Повідомлення № 149
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (mouse)
Інакше так і залишимось за рівнем життя на рівні еквадора.

Думаю, скоріше не Еквадора (там рівень вищий), а Гондураса!
В іншому, підтримую 100%! %)
pasichov Дата: Ср, 29.09.2010, 08:40 | Повідомлення № 150
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковшун)
Та при чому тут видавництво?

"Кусать оченььь хоцется....!" ( з анекдота)
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Круглий стіл авторів підручників (Круглий стіл авторів підручників)
Сторінка 10 з 11«12891011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.