Вт, 26.09.2017, 03:18
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Інформатика, 9-й клас (Обговорюємо програму та планування на 2010-11 н.р.)
Інформатика, 9-й клас
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 04.09.2010, 20:37 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Шановні колеги, як бути, коли в 9 класі дали додаткову годину з інформатики, яка не ділиться на групи?
Виходить, що в кожній групі в журналі має бути записано 68 годин, при цьому 1 урок вчитель має займатись з усім класом, а інший - з кожною з груп. В розкладі стоїть 3 уроки на тиждень.
З 10 класом ситуація зрозуміла, там взяв курси за вибором (поглибив тему "Електронні таблиці", "Текстовий редактор"...), склав планування (див. прикріплення.
В 9-му класі поки що є ідея розвантажити програму, читати її в нормальному обсязі (це десь +12 годин до 35). А що на решту 20 годин, так щоб не затрогувати теми 10-го класу?

Прикріплення: 10akadem_2god.rar(20Kb)
Глинський__Ярослав Дата: Нд, 05.09.2010, 14:22 | Повідомлення № 2
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Минулого року працював у такому режимі. Пройшли з учнями обовязкову програму 9 класу, а потім взялися за програмування за моїм посібником "Інформатика. 10-11 клас. Алгоритмізація і програмування" (Гриф Рекомендовано МОНУ). Дуже було добре. Запустили "Алго" і вперед. Було цікавіше, ніж в обовязковій програмі. Перевага в тому, що коли не спішиш і не валиш все в одну купу, то програмуванню можна навчити ... будь-кого. Планую в цьому році продовжити програмування, оскільки посібники курсів за вибором мене не влаштовують. Більшість з них придатні для позакласного читання на дивані, а не для ведення уроків.
mouse Дата: Ср, 08.09.2010, 16:08 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Глинський__Ярослав)
Більшість з них придатні для позакласного читання на дивані, а не для ведення уроків.

І у мене є таке відчуття. При чому це стосується і багатьох інших предметів....

Додано (08.09.2010, 15:08)
---------------------------------------------
Сьогодні спілкувався з 10 класом.
Отримав цікаву статистику.
У половини учнів інформатику викладали вчителі, що зазвичай викладають не інформатику. У половини вчителі інформатику.
У 30% інформатика була раз на місяць.
Так стало сумно, сумно... А ми тут сперечаємось за программу.

Ковшун Дата: Ср, 08.09.2010, 16:46 | Повідомлення № 4
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (mouse)
Сьогодні спілкувався з 10 класом.

Таке саме ... ;)
У 9 класах неповної середньої школи...один біс знає, чим вони там займаються...
Куди дивляться методисти?
В першу чергу в таких школах треба надавати методичну допомогу і здійснювати контроль!
gromko Дата: Ср, 08.09.2010, 16:51 | Повідомлення № 5
Лінуксоїд
Повідомлень: 2532
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Ковшун)
У 9 класах неповної середньої школи...один біс знає, чим вони там займаються... Куди дивляться методисти? В першу чергу в таких школах треба надавати методичну допомогу і здійснювати контроль!

На засідання РМО із шкіл І-ІІ ступеня з’являються 1-2 вчителі, більшість ігнорують, працюють не спеціалісти, що вони там роблять - не знаю. Запропонував щоб на районній олімпіаді з ІКТ були учні і з 9-их класів.
Ковшун Дата: Ср, 08.09.2010, 17:00 | Повідомлення № 6
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (gromko)
Запропонував щоб на районній олімпіаді з ІКТ були учні і з 9-их класів.

Цікаво... ;) а чи будуть?
А вчителі І-ІІ ступенів, які викладають інформатику, хоч розшифрують, що це за таке ІКТ?
swetikccc Дата: Ср, 08.09.2010, 18:02 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (Глинський__Ярослав)
Минулого року працював у такому режимі. Пройшли з учнями обовязкову програму 9 класу, а потім взялися за програмування за моїм посібником "Інформатика. 10-11 клас. Алгоритмізація і програмування" (Гриф Рекомендовано МОНУ). Дуже було добре. Запустили "Алго" і вперед. Було цікавіше, ніж в обовязковій програмі. Перевага в тому, що коли не спішиш і не валиш все в одну купу, то програмуванню можна навчити ... будь-кого. Планую в цьому році продовжити програмування, оскільки посібники курсів за вибором мене не влаштовують. Більшість з них придатні для позакласного читання на дивані, а не для ведення уроків.

Тепер мені дуже цікаво, чому Ви так агітуєте за VBA і хаєте Вірта, а самі.....))))
gry Дата: Ср, 08.09.2010, 19:47 | Повідомлення № 8
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1017
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Quote (mouse)
У половини учнів інформатику викладали вчителі, що зазвичай викладають не інформатику.

У БІЛЬШОЇ ПОЛОВИНИ !!!!! Особливо минулий рік, коли в 9 класі з’явилася інформатика. Треба. І "Кому нє лень..." . потім приходять до нас в "середню" школу після 9-ти класів і дивляться квадратними очима..
mouse Дата: Ср, 08.09.2010, 21:51 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ось такі очі бачив у половину. Але варто відзначити, что були і дуже гарні відповіді :) Приємно :)
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 09.09.2010, 01:45 | Повідомлення № 10
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
Тепер мені дуже цікаво, чому Ви так агітуєте за VBA і хаєте Вірта, а самі...

Та ні, Вірта я не хаю. Він зробив корисну справу для методики викладання програмування 80-90-х років. Пригадую, було так. На початку 80-х років я давав студентам Фортран, потім Бейсик для СМ-4. Коли йшов Бейсик предмет можна було вичитати за три пари. Коли в кінці 80-х почали вчити Паскаль, то з'ясувалося, що скільки би пар не дали на розділ програмування, все одно буде мало. Це було підставою вибивати у керівництва додаткові години. Думаю це і сьогодні вчителі відчувають, скільки б годин на вивчення Паскалю не було б (в розумних межах) все одно буде мало. Другорядні речі забивають весь простір, а у VBA більше степеней свободи. Там все просто.
Твердження "У VBA для будь-якої кількості навчальних годин n>=k, де k>епсілон, можна запропонувати повну компактну множину знань для учнів будь-якого профілю".
Тепер простір для маневрів дає інформаційно-технологічний профіль. Там стільки годин, що якраз Паскаль і можна давати.
dpi Дата: Чт, 09.09.2010, 07:13 | Повідомлення № 11
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
А если на математике дети начнут решать задачи в маткаде.
alex Дата: Чт, 09.09.2010, 08:38 | Повідомлення № 12
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
На початку 80-х років я давав студентам Фортран, потім Бейсик для СМ-4. Коли йшов Бейсик предмет можна було вичитати за три пари. Коли в кінці 80-х почали вчити Паскаль, то з'ясувалося, що скільки би пар не дали на розділ програмування, все одно буде мало. Це було підставою вибивати у керівництва додаткові години. Думаю це і сьогодні вчителі відчувають, скільки б годин на вивчення Паскалю не було б (в розумних межах) все одно буде мало. Другорядні речі забивають весь простір, а у VBA більше степеней свободи. Там все просто.

Шановний п. Ярослав. Яка різниця на якій мові написати код при наявності хорошого алгоритму.
Школа не зобовязана готувати програмістів. ЇЇ обовязок сформувати в учнів навики алгоритмічного мислення
тобто навчити трохи їх розуму. А всі ці розборки "яка мова краща" це підміна понять якраз раді того, щоб не
вирішувати ту проблему, яку повинна вирішувати шкілька інформатика.
З таким же самим успіхом можна сказати, що скільки не давай годин на Excel всеодно буде мало і т.д.
Ось такі другорядні дискусії і привели до того, що для вивчення основного матеріалу виділяється всього 5 годин.
Зрозуміло, що набагато легше вчити кодуванню ніж вчити "розязувати задачі".
А "щоб вміти розвязувати задачі їх потрібно розвязувати", а не затрачати кучу часу на вивчення
середовища програмування та ін .


Відредаговано: alex - Чт, 09.09.2010, 08:41
mouse Дата: Чт, 09.09.2010, 09:36 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (alex)
А всі ці розборки "яка мова краща" це підміна понять якраз раді того, щоб не
вирішувати ту проблему, яку повинна вирішувати шкілька інформатика.

Підтримую.
Quote (alex)
щоб вміти розвязувати задачі їх потрібно розвязувати

А це ви запозичили у Д.Пойа.
alex Дата: Чт, 09.09.2010, 11:35 | Повідомлення № 14
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (mouse)
А це ви запозичили у Д.Пойа.

Так. Автор цієї фрази настільки відомий, що я не вважав за потрібне вказувати його прізвище.
А якщо чесно, не вспів написати бо спішив , щоб не запізнитись на урок ;)
mouse Дата: Чт, 09.09.2010, 14:36 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (alex)
втор цієї фрази настільки відомий

Не хотів образити :) Гарний вислів :) Мотивуючий!
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Інформатика, 9-й клас (Обговорюємо програму та планування на 2010-11 н.р.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.