Пн, 25.09.2017, 23:38
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА-2010 Варіант-16 (Обговорюємо Варіант-16)
ДПА-2010 Варіант-16
Bandalak Дата: Сб, 17.04.2010, 21:24 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Для тих, у кого немає збірника завдань з диском та відповідями, тут можна скачати:
Перша та друга частина, усі варіанти (12,95 Mb);
Третя частина, усі варіанти (6,59 Mb);
Додаткові фали до третьої частини, усі варіанти (16,38 Mb);
Відповіді авторів до 1-ї та 2-ї частин, усі варіанти. Бланк відповідей та протокол ДПА (272 kb).
Дякуємо за сканування - yanasklyar, за відповіді - Ktara, за упорядкування матеріалів - volodschool2 та bandalak.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі, або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!



Відредаговано: Ktara - Ср, 21.04.2010, 16:24
dpi Дата: Пн, 19.04.2010, 08:07 | Повідомлення № 16
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Не имеется ли ввиду, что значения не должны повторяться?
KulAlex Дата: Пн, 19.04.2010, 08:55 | Повідомлення № 17
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Можливо, але не думаю.
Але, якщо врахувати зауваження, то
var a:array[1..100] of boolean;
i,j:integer;
begin
for i:=1 to 100 do
a[i]:=false;
for i:=1 to 10 do
for j:=1 to 10 do
a[i*j]:=true;
for i:=1 to 100 do
if a[i] then writeln(i)
end.
Oxana_cher Дата: Пн, 19.04.2010, 18:36 | Повідомлення № 18
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (KulAlex)
Можливо, але не думаю.

Я тоже не думаю.
KulAlex, у Вас получилась задача уровня районной олимпиады. :*
А главное, что совсем не думали те, кто составлял эти условия. Люди далёкие от школы.
Bandalak Дата: Вт, 20.04.2010, 16:43 | Повідомлення № 19
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цей спосіб подібний до того, як зробив KulAlex у 30-му варіанті, з використанням множин.

Program Mnog2a;
var m:set of 1..100; i,j:byte;
begin
m:=[];
for i:=1 to 10 do for j:=1 to 10 do
if not(i*j in m) then begin write(i*j,' ');m:=m+[i*j] end
end.

TanaT Дата: Вт, 20.04.2010, 16:53 | Повідомлення № 20
Я тут недавно...
Повідомлень: 43
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
В 6-му завданні мова йде про тип діаграми. Правильна відповідь - кругова (А), а розрізана кругова - це вид діаграми.

Додано (20.04.2010, 15:53)
---------------------------------------------
Завдання №10. Правильна відповідь - http (варіант В). FTP, в даному прикладі - один з доменів.

svbor Дата: Вт, 20.04.2010, 17:01 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (TanaT)
Завдання №10. Правильна відповідь - http (варіант В). FTP, в даному прикладі - один з доменів.

я також погоджуюсь.
Bandalak Дата: Вт, 20.04.2010, 17:18 | Повідомлення № 22
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (svbor)
я також погоджуюсь.

Це і так очевидно! Тут FTP - назва даного сайту, що є частиною його веб-адреси..
Quote (TanaT)
В 6-му завданні мова йде про тип діаграми.

Звичайно так, але хто до цього додумається, не відкривши офіс?
Цікаво, чи можна на ДПА при розв'язуванні 1 та 2 рівня користуватися ПК?
Якщо можна, то смикалисті діти в неті що хоч знайдуть, хоча би на нашому форумі.
А для виконання деяких завдань 3 рівня потрібен інтенет. Виконуючи його дітки можуть знайти розв'язок до 21-ї задачі, набравши кілька слів умови в Google. Я спробував, у мене вийшло.

Дівчатка, а вам який спосіб розв'язку 21-ї задачі більш подобається?

KulAlex Дата: Вт, 20.04.2010, 17:26 | Повідомлення № 23
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
від 02.03.2010 № 1/9-130.

...
Оскільки під час виконання завдань першої та другої частин використання комп’ютерних засобів не передбачено, учні працюють над виконанням завдань І та ІІ частин (бланкового тестування) без доступу до комп’ютерів.
...

Мені подобається Ваш розв'язок (хоча питання не до мене ;) )

Відредаговано: KulAlex - Вт, 20.04.2010, 17:28
Andrey123q Дата: Вт, 20.04.2010, 20:36 | Повідомлення № 24
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
По ответам: Питання 1 - С (обработка)
По ответам: Питання 6 - B (Розрізана кругова)
Oxana_cher Дата: Чт, 22.04.2010, 11:07 | Повідомлення № 25
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (Bandalak)
Дівчатка, а вам який спосіб розв'язку 21-ї задачі більш подобається?

Я хоч вже давно не дівчинка, але мене мабуть це стосується.
Розв'язок гарний, але множини нажаль, у школі не вивчають. Тому дітки так зробити не зможуть. Хіба-що олімпійці.
Думаю для шкільної програми найкращим буде розв'язок штопорним масивом, як KulAlex.

Якщо на ДПА ви знайдете розв'язок множинами - однозначно учні отсюдова сперли!!!

KulAlex Дата: Чт, 22.04.2010, 12:32 | Повідомлення № 26
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Oxana_cher)
Я хоч вже давно не дівчинка

Bandalak Дата: Чт, 22.04.2010, 15:35 | Повідомлення № 27
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
KulAlex, а де той +1 видно?

Quote (Oxana_cher)
Якщо на ДПА ви знайдете розв'язок множинами - однозначно учні отсюдова сперли!!!

Думаю, дітки вже давно все від нас скачали!
svbor Дата: Чт, 22.04.2010, 17:04 | Повідомлення № 28
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (Bandalak)
Думаю, дітки вже давно все від нас скачали!

В цьому також є плюс- значить навчили
1. Користуватись мережею
2. Здійснювати пошук
3. копіювати
:)
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА-2010 Варіант-16 (Обговорюємо Варіант-16)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.