 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
ДПА-2010 Варіант-16
| |
Bandalak |
Дата: Сб, 17.04.2010, 20:24 | Повідомлення № 1 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Для тих, у кого немає збірника завдань з диском та відповідями, тут можна скачати: Перша та друга частина, усі варіанти (12,95 Mb); Третя частина, усі варіанти (6,59 Mb); Додаткові фали до третьої частини, усі варіанти (16,38 Mb); Відповіді авторів до 1-ї та 2-ї частин, усі варіанти. Бланк відповідей та протокол ДПА (272 kb). Дякуємо за сканування - yanasklyar, за відповіді - Ktara, за упорядкування матеріалів - volodschool2 та bandalak. Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі, або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!! 
Відредаговано: Ktara - Ср, 21.04.2010, 15:24 |
|
| |
dpi |
Дата: Пн, 19.04.2010, 07:07 | Повідомлення № 16 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Не имеется ли ввиду, что значения не должны повторяться?
|
|
| |
KulAlex |
Дата: Пн, 19.04.2010, 07:55 | Повідомлення № 17 |
Знаток програмування
Повідомлень: 326
| Можливо, але не думаю. Але, якщо врахувати зауваження, то var a:array[1..100] of boolean; i,j:integer; begin for i:=1 to 100 do a[i]:=false; for i:=1 to 10 do for j:=1 to 10 do a[i*j]:=true; for i:=1 to 100 do if a[i] then writeln(i) end.
|
|
| |
Oxana_cher |
Дата: Пн, 19.04.2010, 17:36 | Повідомлення № 18 |
Місцева кадра
Повідомлень: 398
| Quote (KulAlex) Можливо, але не думаю. Я тоже не думаю. KulAlex, у Вас получилась задача уровня районной олимпиады. А главное, что совсем не думали те, кто составлял эти условия. Люди далёкие от школы.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Вт, 20.04.2010, 15:43 | Повідомлення № 19 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Цей спосіб подібний до того, як зробив KulAlex у 30-му варіанті, з використанням множин. Program Mnog2a; var m:set of 1..100; i,j:byte; begin m:=[]; for i:=1 to 10 do for j:=1 to 10 do if not(i*j in m) then begin write(i*j,' ');m:=m+[i*j] end end.
|
|
| |
TanaT |
Дата: Вт, 20.04.2010, 15:53 | Повідомлення № 20 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 43
| В 6-му завданні мова йде про тип діаграми. Правильна відповідь - кругова (А), а розрізана кругова - це вид діаграми. Додано (20.04.2010, 15:53) --------------------------------------------- Завдання №10. Правильна відповідь - http (варіант В). FTP, в даному прикладі - один з доменів.
|
|
| |
svbor |
Дата: Вт, 20.04.2010, 16:01 | Повідомлення № 21 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
| Quote (TanaT) Завдання №10. Правильна відповідь - http (варіант В). FTP, в даному прикладі - один з доменів. я також погоджуюсь.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Вт, 20.04.2010, 16:18 | Повідомлення № 22 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Quote (svbor) я також погоджуюсь. Це і так очевидно! Тут FTP - назва даного сайту, що є частиною його веб-адреси.. Quote (TanaT) В 6-му завданні мова йде про тип діаграми. Звичайно так, але хто до цього додумається, не відкривши офіс? Цікаво, чи можна на ДПА при розв'язуванні 1 та 2 рівня користуватися ПК? Якщо можна, то смикалисті діти в неті що хоч знайдуть, хоча би на нашому форумі. А для виконання деяких завдань 3 рівня потрібен інтенет. Виконуючи його дітки можуть знайти розв'язок до 21-ї задачі, набравши кілька слів умови в Google. Я спробував, у мене вийшло. Дівчатка, а вам який спосіб розв'язку 21-ї задачі більш подобається?
|
|
| |
KulAlex |
Дата: Вт, 20.04.2010, 16:26 | Повідомлення № 23 |
Знаток програмування
Повідомлень: 326
| від 02.03.2010 № 1/9-130. ... Оскільки під час виконання завдань першої та другої частин використання комп’ютерних засобів не передбачено, учні працюють над виконанням завдань І та ІІ частин (бланкового тестування) без доступу до комп’ютерів. ... Мені подобається Ваш розв'язок (хоча питання не до мене )
Відредаговано: KulAlex - Вт, 20.04.2010, 16:28 |
|
| |
Andrey123q |
Дата: Вт, 20.04.2010, 19:36 | Повідомлення № 24 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
| По ответам: Питання 1 - С (обработка) По ответам: Питання 6 - B (Розрізана кругова)
|
|
| |
Oxana_cher |
Дата: Чт, 22.04.2010, 10:07 | Повідомлення № 25 |
Місцева кадра
Повідомлень: 398
| Quote (Bandalak) Дівчатка, а вам який спосіб розв'язку 21-ї задачі більш подобається? Я хоч вже давно не дівчинка, але мене мабуть це стосується. Розв'язок гарний, але множини нажаль, у школі не вивчають. Тому дітки так зробити не зможуть. Хіба-що олімпійці. Думаю для шкільної програми найкращим буде розв'язок штопорним масивом, як KulAlex. Якщо на ДПА ви знайдете розв'язок множинами - однозначно учні отсюдова сперли!!!
|
|
| |
KulAlex |
Дата: Чт, 22.04.2010, 11:32 | Повідомлення № 26 |
Знаток програмування
Повідомлень: 326
| Quote (Oxana_cher) Я хоч вже давно не дівчинка 
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Чт, 22.04.2010, 14:35 | Повідомлення № 27 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| KulAlex, а де той +1 видно? Quote (Oxana_cher) Якщо на ДПА ви знайдете розв'язок множинами - однозначно учні отсюдова сперли!!! Думаю, дітки вже давно все від нас скачали!
|
|
| |
svbor |
Дата: Чт, 22.04.2010, 16:04 | Повідомлення № 28 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
| Quote (Bandalak) Думаю, дітки вже давно все від нас скачали! В цьому також є плюс- значить навчили 1. Користуватись мережею 2. Здійснювати пошук 3. копіювати
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |