Ср, 13.12.2017, 11:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА-2010 Варіант-13 (Обговорюємо Варіант-13)
ДПА-2010 Варіант-13
Bandalak Дата: Сб, 17.04.2010, 20:21 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5571
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Для тих, у кого немає збірника завдань з диском та відповідями, тут можна скачати:
Перша та друга частина, усі варіанти (12,95 Mb);
Третя частина, усі варіанти (6,59 Mb);
Додаткові фали до третьої частини, усі варіанти (16,38 Mb);
Відповіді авторів до 1-ї та 2-ї частин, усі варіанти. Бланк відповідей та протокол ДПА (272 kb).
Дякуємо за сканування - yanasklyar, за відповіді - Ktara, за упорядкування матеріалів - volodschool2 та bandalak.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі, або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!



Відредаговано: Ktara - Ср, 21.04.2010, 15:21
pasichov Дата: Нд, 18.04.2010, 00:43 | Повідомлення № 2
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Program V12_21;
Var a,b:real;
N,i:integer;
Procedure SumDob(x,y:real);
Begin
WriteLn(x+y,' ',x*y);
End;{SumDob}
BEGIN
ReadLn(N);
for i:=1 to N do begin
Read(a,b);
SumDob(a,b) end
END.
volevikt Дата: Нд, 18.04.2010, 01:34 | Повідомлення № 3
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1833
Нагороди: 24
Рейтинг: 219
svbor Дата: Нд, 18.04.2010, 08:39 | Повідомлення № 4
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (volevikt)
Питання 10
Відповідь A (?)

Я також дала відповідь А

Quote (volevikt)
Питання 17
АЛП (арифметико-логічний пристрій)

я відповіла Регістри. хоча я не впевнена що правильно. Можливо я і помиляюсь.
volevikt Дата: Нд, 18.04.2010, 13:28 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1833
Нагороди: 24
Рейтинг: 219
Арифметико-логічний пристрій (АЛП) - пристрій для цілочислових операцій. Арифметичні операції, такі як додавання, множення і ділення, а також логічні операції (OR, AND, ASL, ROL і ін.) обробляються за допомогою АЛП. Ці операції складають переважну більшість програмних кодів у більшості програм. Всі операції в АЛП виробляються в регістрах — спеціально відведених комірках АЛП.
Так, правильна відповідь: це регістри МП.
Леена Дата: Ср, 21.04.2010, 17:58 | Повідомлення № 6
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
Питання 15
лише з одним рядком даних працює тільки кругова. В кільцевій є можливість опрацювати кілька рядків даних. Якщо обирати кругову і кільцеву, тоді і гістограма підійде, і більшість інших видів діаграм. З одним рядком даних може працювати будь-яка діаграма.
Маргарита Дата: Сб, 24.04.2010, 17:17 | Повідомлення № 7
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
pasichov, а чому Ви в тілі процедури виводите дані? Нас вчили, що це суперечить модульній структурі програми. Процедурам в апріорі властиво бути універсальними.
А взагалі то ця умова дуже невдало підібрана, що до використання підпрограм.

Quote (pasichov)
Read(a,b);

А що Ви будете почерзі вводити а та b в одному рядку? Так можна легко буде помилитися коли файли підуть. Краще стовпчиком по два значення.

Program Margarytka;
Var a,b,s,d:real;
n,i:byte;

Procedure SumDob(x,y:real; var s,d:real);
Begin
s:=x+y;
d:=x*y
End;

Begin
Readln(n);
for i:=1 to n do
begin
Readln(a,b);
SumDob(a,b,s,d);
Writeln(s:0:1,' ',d:0:1)
end;
Readln
END.

Леена, а Ви як міркуєте з цього приводу?

Леена Дата: Сб, 24.04.2010, 18:35 | Повідомлення № 8
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
А в чем принципиальная разница между программами pasichov и Маргариты? В том, что pasichov выводит данные в процедуре, а Маргарита в основной программе?
Quote (Маргарита)
А що Ви будете почерзі вводити а та b в одному рядку?

Угу, только при вводе все равно нажимается Enter, что автоматически переводит на новую строку курсор, так что в одной строке все равно не получится. Будут пары чисел:
а b
s d
единственное, что бы я изменила в программе pasichov, так это добавила бы 2 строки:
writeln('введите n');
writeln('введите а,b');
в соответствующих местах, и вместо:
WriteLn(x+y,' ',x*y);
записала бы:
WriteLn('x+y=',x+y,' ','x*y=',x*y);
и все. Я детей обычно учу прописывать что вводим и что выводим, так проще работать с программой.

Работа процедур read и readln в паскале отличается только при работе со строковыми и символьными переменными, с числовыми типами переменных у них различий нет.

Відредаговано: Леена - Сб, 24.04.2010, 18:43
KulAlex Дата: Сб, 24.04.2010, 18:45 | Повідомлення № 9
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Леена)

единственное, что бы я изменила в программе pasichov, так это добавила бы 2 строки

А я не прихильник цього, і вчу дітей такі гадості взагалі не писати, хай читають умову задачі.

Bandalak Дата: Сб, 24.04.2010, 18:49 | Повідомлення № 10
Лідер форуму
Повідомлень: 5571
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Леена)
Я детей обычно учу прописывать что вводим и что выводим, так проще работать с программой.

Ми спочатку так і розв'язували тут 21-ші задачі. Але потім вирішили всі зайві коментарі прибрати, так як у дітей не буде на це часу.

Леена, при виконанні процедури Read() курсор не переходить на наступний рядок. Звичайно у цій задачі це не важливо, бо після Read() у цьому циклі іде Writeln(), а коли дані читатиметься з файлу це буде серйозною помилкою.
В учнів потрібно виховувати культуру програмування! :*

Quote (Маргарита)
Нас вчили, що це суперечить модульній структурі програми.

Є таке.

Quote (KulAlex)
А я не прихильник цього, і вчу дітей такі гадості взагалі не писати, хай читають умову задачі.

погоджуюся
KulAlex Дата: Сб, 24.04.2010, 18:52 | Повідомлення № 11
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Bandalak)
В учнів потрібно виховувати культуру програмування!

Леена Дата: Сб, 24.04.2010, 19:33 | Повідомлення № 12
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Леена, при виконанні процедури Read() курсор не переходить на наступний рядок. Звичайно у цій задачі це не важливо, бо після Read() у цьому циклі іде Writeln(), а коли дані читатиметься з файлу це буде серйозною помилкою.
В учнів потрібно виховувати культуру програмування!

Шла речь о вводе с клавиатуры, ане из файла. Там разницы нет. Но принимаю замечание, при чтении из файла с read и readln надо быть аккуратнее.

Quote (KulAlex)
Цитата (Леена )

единственное, что бы я изменила в программе pasichov, так это добавила бы 2 строки

А я не прихильник цього, і вчу дітей такі гадості взагалі не писати, хай читають умову задачі.

Все это хорошо, когда вводится 2-3 данные, а если идет введение с клавиатуры (понимаю, что это сейчас не сильно то и актуально, для этого есть файл) 30-50 данных. В какой последовательности их вводить? Если это массив то вводить по строкам или столбцам? Простите, но если вы делаете программный продукт для других - культурно оставить подсказки пользователю.

Відредаговано: Леена - Сб, 24.04.2010, 19:38
KulAlex Дата: Сб, 24.04.2010, 20:12 | Повідомлення № 13
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Леена)
30-50 данных

Не культурно користувача заставляти вводити так багато даних.
У таких випадках використовують файли або випадкові числа.

Леена Дата: Нд, 25.04.2010, 13:52 | Повідомлення № 14
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
Quote (KulAlex)
Цитата (Леена )

единственное, что бы я изменила в программе pasichov, так это добавила бы 2 строки

А я не прихильник цього, і вчу дітей такі гадості взагалі не писати, хай читають умову задачі.

Перечитала еще раз это сообщение.

Представьте ситуацию: Вы представитель довольно крупной фирмы. Вам понадобилась мааахонькая программулина, нормальному программисту на пару часов работы. Вы нашли фирмочку, занимающуюся мелкими программными продуктами, поставили задачу и к вечеру получили результат. Запустили. Вас приветствует черный экран. Вы звоните в фирму программисту и спрашиваете:
- Саша, у меня тут экранчик черный, программа что , не работает?
- Все работает, читайте условие задачи. - ответили Вам и положили трубку.
Ваша реакция? Правильно, хорошо, что я еще не заплатил, да и не буду платить. Позвоню лучше в соседнюю фирму, там милая секретарь Людмила очень вежливая, да и программист все у меня выяснил: и как мне удобнее вводить данные, и как мне удобнее получать результат. Наверное еще не поздно передумать. Ничего страшного что там на 100$ дороже. Зато там клиента уважают.

Quote (Bandalak)
Ми спочатку так і розв'язували тут 21-ші задачі. Але потім вирішили всі зайві коментарі прибрати, так як у дітей не буде на це часу.

Bandalak я тоже считаю, что на контрольной это не принципиально, но там спросили именно МОЕ мнение по програмам. Я его высказала:) Не более того.
Маргарита Дата: Нд, 25.04.2010, 14:16 | Повідомлення № 15
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (Леена)
Представьте ситуацию: Вы представитель довольно крупной фирмы. Вам понадобилась мааахонькая программулина, нормальному программисту на пару часов работы. Вы нашли фирмочку, занимающуюся мелкими программными продуктами, поставили задачу и к вечеру получили результат. Запустили. Вас приветствует черный экран. Вы звоните в фирму программисту и спрашиваете:

Я з Вами згодна, що комерційні програми написані для корористування Юзерами, повинні мати чіткий та дружній інтерфейс. Але такі програми не пишуться на Паскалі, а на візуальних мавах програмування, наприклад Делфі чи Візуал Сі++.
А в таких дитячих програмках на Паскалі не обов'язково завжди використовувати інтерфейс-підказки, особливо коли на це немає часу, та програму зразу виконують, не відходячи від комп'ютера, або навіть просто пишуть її у зошиті не проганяючи на середовищі.
Хоча навчити діточок створювати такий інтерфейс потрібно обов'язково.
У наш час найчастіше шкільне програмування орієнтоване на олімпіаду. Більшість вчителів з перших днів вчать працювати із файлами, а інтерфейс типу "Клавіатура-монітор" ніколи не застосовують. Я теж так роблю і це дає свої плоди. Учні не роблять "ляпи" на олімпіадах із введенням та виведенням даних!
А програми на контрольній потрібно писати з максимально спрощеним інтерфейсом, щоб було все лаконічно та чітко. Вчитель розбереться, що і куди потрібно вводити.
Головне, щоб алгоритм розв'язку задачі був правильно описаний. :)
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА-2010 Варіант-13 (Обговорюємо Варіант-13)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.