Нд, 22.10.2017, 05:45
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА 2010, варіант 3 (Обговорюємо 3-тій варіант)
ДПА 2010, варіант 3
Bandalak Дата: Чт, 15.04.2010, 03:43 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Для тих, у кого немає збірника завдань з диском та відповідями, тут можна скачати:
Перша та друга частина, усі варіанти (12,95 Mb);
Третя частина, усі варіанти (6,59 Mb);
Додаткові фали до третьої частини, усі варіанти (16,38 Mb);
Відповіді авторів до 1-ї та 2-ї частин, усі варіанти. Бланк відповідей та протокол ДПА (272 kb).
Дякуємо за сканування - yanasklyar, за відповіді - Ktara, за упорядкування матеріалів - volodschool2 та bandalak.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі, або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

З першого погляду 3-тій варіант здається більш-менш придатним до використання.



Відредаговано: Ktara - Ср, 21.04.2010, 16:06
svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 09:55 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Питання 1
відповідь А

Питання 2
відповідь D

Питання 3
відповідь А

Питання 4
відповідь C

Питання 5
відповідь А

Питання 6
відповідь D

Питання 7
відповідь B

Питання 8
відповідь B

Питання 9
відповідь А

Питання 10
відповідь C

Питання 11
відповідь А

Питання 12
відповідь C

Питання 13
286 720 стор

Питання 14
C:\USER\DOC\ser.doc

Питання 15
A-C-D-E-B

Питання 16
-6

Питання 17
Числовий

Питання 18
С-A-E-D-E-B

В мене получились такі відповіді

Bandalak Дата: Чт, 15.04.2010, 11:10 | Повідомлення № 3
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (svbor)
Питання 3
відповідь А

B

Завдання 10, по моєму спілкуються на форумах, а не в форумах. ;)

svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 11:32 | Повідомлення № 4
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (Bandalak)
Цитата (svbor )
Питання 3
відповідь А

B

В моєму розуміні, рецепт приготування - це вже більш відносться до алгоритму.

Додано (15.04.2010, 10:32)
---------------------------------------------
Хоча якщо в рецепті вказано лише перелік продуктів , їх маса чи кількість - тоді може бути і інформаційною моделю.

НІКОЛЯ Дата: Чт, 15.04.2010, 11:44 | Повідомлення № 5
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (svbor)
Хоча якщо в рецепті вказано лише перелік продуктів , їх маса чи кількість - тоді може бути і інформаційною моделю

Помиляєтесь. ;) Не може. І взагалі поняття інформаційна модель дуже розширене.
Моделлю можна назвати і матеріальні макети реально існуючих об'єктів, і нематеріальні об'єкти (наприклад такі, як теорія розвитку суспільства або всім відома формула земного тяжіння Р = mgh), багато чого іншого. Як же в одному слові можна об'єднати такі різні поняття?
Справа в тому, що поняття моделі об'єднує дещо спільне, а саме те, що модель — це штучно створений людиною абстрактний або матеріальний об'єкт. Спостереження та аналіз моделі дозволяє пізнати сутність реально існуючого складного об'єкта, процесу чи явища, які називаються прототипами об'єкта. Таким чином, модель — це спрощене уявлення про реальний об'єкт, процес чи явище, а моделювання — побудова моделей для дослідження та вивчення об'єктів, процесів та явищ.
Може виникнути запитання, чому не можна дослідити сам об'єкт, навіщо створювати моделі? Для цього може існувати багато причин:
• оригінала на момент дослідження може не існувати (наприклад, угіпотезах про загиблий материк Атлантида або про побудову Єгипетських
пірамід, або про можливу «ядерну зиму», яка може початися після атомного
бомбардування);
• реально цей об'єкт не можна побачити цілком (наприклад, земну кулю,
усю сонячну систему або атом);
• дослідник хоче побачити об'єкт, але не має можливості потрапити на
місце його знаходження (наприклад: Ейфелева вежа, єгипетські піраміди,
Софіївський собор тощо);
• процес, який досліджується, небезпечний для життя (наприклад,
ядерна реакція).
Для одного й того ж об'єкта можна створити велику кількість моделей. Все залежить, по-перше, від мети, яку ви поставили перед собою, а по-друге, від методів та засобів, за допомогою яких ви збираєте інформацію про прототип. Наприклад, якщо ви бажаєте познайомитися з новим містом, то карта цього міста, фотографії, розповіді або кіноальманах дадуть вам зовсім різні уявлення про цей об'єкт, причому ці уявлення можуть зовсім не збігатися з вашими враженнями від відвідування цього міста. Модель цього ж самого міста для його мешканців буде іншою, тому що для них головне — це забезпечення нормальної життєдіяльності.
Отже, кількість моделей та їх різноманітність дуже велика. Щоб не розгубитися в цьому розмаїтті, необхідно моделі класифікувати.
Розглянемо найсуттєвіші ознаки, за якими класифікуються моделі:
• галузі використання;
• урахування в моделі фактора часу;
• спосіб представлення моделей.
Розглядаючи моделі за ознакою галузі використання, можна сказати, що вони бувають:
• навчальні — наочні посібники, тренажери, навчальні програми;
• дослідні — створюються для дослідження характеристик реального
об'єкта (наприклад, модель теплоходу перевіряється на плавучість, а
модель літака — на аеродинамічні характеристики);
• науково-технічні — для дослідження процесів та явищ (наприклад,
ядерний реактор або синхрофазотрон);
• ігрові моделі — для вивчення можливої поведінки об'єкта в за¬
програмованих або непередбачених ситуаціях (наприклад: військові,
економічні, спортивні ігри тощо);
• імітаційні моделі — виконується імітація дійсної ситуації, що багато
повторюється для вивчення реальних обставин (наприклад: випробування
лікарських препаратів на мишах або інших тваринах, політ собаки в космос).
За ознакою фактора часу моделі можуть бути динамічні та статичні. В першому випадку над об'єктом виконуються дослідження протягом деякого терміну (наприклад, постійний нагляд сімейного лікаря), а в другому — робиться одноразовий зріз стану (наприклад, одноразове обстеження в поліклініці).
За способом представлення моделі можуть бути матеріальні та інформаційні.
Матеріальні моделі — це предметне відображення об'єкта зі збере¬женням геометричних та фізичних властивостей (наприклад: іграшки,чучела тварин, географічні карти, глобус і таке інше). Це матеріальні моделі реально існуючих об'єктів. Матеріальною моделлю можна також вважати хімічний або фізичний дослід. Ці моделі реалізують матеріальний підхід до вивчення об'єкта чи явища.
Інформаційна модель—це сукупність інформації, яка характеризує властивості та стан об'єкта, процесу чи явища, а також їхню взаємодію з зовнішнім світом. Інформаційні моделі можуть бути: вербальними — моделі отримані в результаті розумової діяльності людини і представлені в розумовій або словесній формі; знаковими — моделі, що виражені спеціальними знаками (малюнками, текстами, схемами, графіками, формулами тощо).
За формою представлення можна виділити наступні види інформаційних моделей:
• геометричні — графічні форми та об'ємні конструкції;
• словесні — усні та письмові описи з використанням ілюстрацій;
• математичні—математичні формули, що відображають зв'язок різних параметрів об'єкта;
• структурні — схеми, графіки, таблиці;
• логічні — моделі, в яких представлені різні варіанти вибору дій на основі різних заключень та аналізу умов;
• спеціальні — ноти, хімічні формули тощо;
• комп'ютерні та некомп'ютерні
Серед різних видів моделей особливе місце займають математичні моделі, тому що вони дають змогу враховувати кількісні та просторові параметри явищ та використовувати точні математичні методи. Вивчення реальних явищ за допомогою математичних моделей, як правило, вимагає застосування обчислювальних методів. При цьому широко використовуються методи прикладної математики, математичної статистики та інформатики.
От що до інформаційної моделі, так що якщо, в рецепті вказано лише перелік продуктів , їх маса чи кількість то під визначення моделі це не пдпадає.
Bandalak Дата: Чт, 15.04.2010, 11:47 | Повідомлення № 6
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Питання 21

Program Digit3;
Label m1;
Var n:integer;
Begin
m1: Writeln('Input n');
Readln(n);
if (n<100) or (n>999) then
begin
Writeln('Error');goto m1
end;
if n div 100 > n mod 10 then
writeln('The first digit - is more') else
if n div 100 < n mod 10 then
writeln('The last digit - is more') else
writeln('The first and last digits identical');
Readln
End.

svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 11:49 | Повідомлення № 7
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
НІКОЛЯ, Дякую за змістовне доповнення, Ви також вважаєте що це відповідь В-?
НІКОЛЯ Дата: Чт, 15.04.2010, 11:53 | Повідомлення № 8
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
І так і ні ;) Люблю остаточно сформульоване визначення так сказати по поличках, котлети до котлет, пироги до пирогів.
svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 11:58 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
НІКОЛЯ, Я більш користуюсь літературою, яка запропонована для учнів, так от Караванова Т.П. говорить про інформаційну модель в рецептурі приготування що це - якими повинні бути продукти,.
НІКОЛЯ Дата: Чт, 15.04.2010, 12:35 | Повідомлення № 10
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (svbor)
НІКОЛЯ, Я більш користуюсь літературою, яка запропонована для учнів, так от Караванова Т.П. говорить про інформаційну модель в рецептурі приготування що це - якими повинні бути продукти,

Про котлети я образно висловивсь ;) я зрозумів що ви мали на увазі.
svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 12:39 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (НІКОЛЯ)
Про котлети я образно висловивсь ;) я зрозумів що ви мали на увазі.

%) да получилось класно!!! котлети тут були доречні!!!!
KulAlex Дата: Чт, 15.04.2010, 13:34 | Повідомлення № 12
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Bandalak)
Питання 21

var n,b,e:integer;
begin
readln(n);
b:=n div 100;
e:=n mod 10;
if b>e then writeln('перша') else
if b<e then writeln('остання') else
writeln('рівні')
end.

1. В умові сказано, що число трицифрове, то навіщо перевіряти
2. Використання міток, це вважається не культурним програмуванням.

Відредаговано: KulAlex - Чт, 15.04.2010, 13:36
svbor Дата: Чт, 15.04.2010, 13:38 | Повідомлення № 13
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Питання 21
я би використовувала рядкові величини. Можна?
Bandalak Дата: Чт, 15.04.2010, 16:36 | Повідомлення № 14
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (KulAlex)
1. В умові сказано, що число трицифрове, то навіщо перевіряти
2. Використання міток, це вважається не культурним програмуванням.

Це захист від некоректного введення (від дурня).
Коли ми черпаємо дані із файла, то там будуть тести строго по умові. А тут, при введенні з клавіатури всяке буває!!! ;)
Мітки може і не культурно, погоджуюся. Напевно можна зробити через Repeat, або While.
Я вчився програмувати ще на старих версіях бейсика, де всі рядки мічені, операторів типу While немає!!!

Quote (svbor)
я би використовувала рядкові величини. Можна?

А чому би й ні!
pasichov Дата: Чт, 15.04.2010, 17:00 | Повідомлення № 15
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
Це захист від некоректного введення (від дурня).

За всіма правилами при перевірці задач вхідні дані повинні бути завжди коректні.Тому в розв"язку задачі НЕ ПОВИННА передбачатись перевірка даних на коректність.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » ДПА 2010, варіант 3 (Обговорюємо 3-тій варіант)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.