Чт, 21.09.2017, 17:09
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 9«12345689»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010 (Що б ви хотіли, що там від нас почули)
Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010
pasichov Дата: Вт, 12.01.2010, 00:16 | Повідомлення № 1
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Я отримав запрошення до участі в круглому столі з проблем сучасного стану вивчення інформатики в школі та пошуків шляхів його покращення. Захід проводиться АПН України (інститут іноваційних тхнологій, інші інститути, журнал "Комп'ютер в школі і сім'ї"). Знаю точно, що там будуть, крім мене, інші учасники форуму. Буде ГАРНТОВАНА можливість виступити всім учасникам. Без МОН, звичайно, не обійдеться.
Я знаю, що я маю сказати. І скажу, і думаю, достатньо гостро. Але було б цікаво висловити консолідовану позицію такої великої спільноти, як форум (авторство, звичайно, зберігається!).
Запропонуйте форму (заява? звернення? меморандум?)
Свої міркування викладу для обговорення через 2-3 дні - фізично не встигаю зібратися з думками, але час ще є
.
ihor_hontar Дата: Сб, 16.01.2010, 16:40 | Повідомлення № 46
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (PanPete)
Розумію що олімпіада по інформатиці привязана до існуючої міжнародної. Але міжнародної по трудовому навчанню не існує, і це не мішає проведенню відповідних шкільних.

А чому тільки шкільних? В нас проводяться олімпіади з трудового навчання районні і обласні. Тільки варо в трудове навчання включати інформаційні технологій, які затверджено МОН ще з 1988 року. А це не всюда робиться. Тим більше зараз в 12-и річній школі такого предмета не має, а є технології, де включено інформаційні технології. А звідси, якщо колись математики і фізики жалілись, що інформатики забирають в них години, то тепер вчителі трудового навчання цього бояться. І саме педінститути ще з 1988 року готують вчителів трудового навчання і інформатики, правда, які рідко попадають в школу, бо багато старих вчителів.
PanPete Дата: Сб, 16.01.2010, 17:36 | Повідомлення № 47
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (ihor_hontar)
А чому тільки шкільних?

Нечітко виклав думку - слід читати "серед учнів шкіл", тобто не тільки шкільна, а й районна, обласна, і т.д.
gromko Дата: Сб, 16.01.2010, 18:39 | Повідомлення № 48
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (salal)
1. Оскільки державою була проведена програма комп'ютерізації шкіл, то незрозуміло чому не проводиться політика завантаження комп'ютерних класів навчальним часом. (Це проблема, перш за все, малочисельних шкіл). При цьому кількість годин шкільної інформатики не відповідає реальним запитам суспільства на комп'ютерну освіту.

Запропонована Міносвіти в цілому відповідає потребам часу. Де буде профільне навчання (академічне), то там кількість годин відповідно збільшується. Навчальний план не є "гумовим" і збільшити кількість годи можна лише за рахунок зменшення годин на інші. А ще є "дуже важливі" предмети - від охорони життя до художньої культури. Свого часу (років зо 30 назад) у нас, у простій сільській школі було 5 годин математики (алгебра+геометрія) та 5 годин українська мова + література. ОБЖ не було, встигали "ходити" на "буряки", "соняшник", "кукурудзу" - і без пригод та ОБЖ. Збільшити кількість годин на вивчення предмету може адміністрація (якщо вона цього хоче) за рахунок годин варіативної складової. Для цього необхідно певний контингент учнів (які бажають і можуть вивчати предмет), відповідна фахова кваліфікація вчителя та добра воля адміністрації

Quote (salal)
2. В малочисельних школах, де один 9, один 10 клас і один 11, інформатики всього 3 години. Тому її читає вчитель-неінформатик, у якого є інший і важливіший для нього предмет. Для більшості таких вчителів інформатика - предмет другорядний. Необхідно створити умови, щоб у кожній школі був саме вчитель-інформатик. А це означає, що повинна бути ставка вчителя інформатики

Для 90% шкіл ставки (18 годин) інформатики не буде - слід реально оцінити можливості своїх учнів та необхідності поглибленого вивчення предмету для них.

Quote (salal)
4. Технологічні дисципліни в своїй основі є більш практичними аніж теоретичними, тому потребують багато часу для засвоєння виробничих прийомів. А отже, щоб навчити створювати електронні документи достатньої якості, необхідно більше часу.

Інформатика не є дисципліною для створення електронних документів. Взагалі, як я писав раніше слід чітко розмежовувати інформатику (як науку) та інформаційні технології. З середини 90-их років у нас інформатики практично не існує, те, що ми маємо є курсом користувача. Крапка. Інформатика була з 1985 року і до підручників Кушніренко та Кайміна включно.

Quote (salal)
Необхідно інформатику розділити на комп'ютерні технології та програмування як окремі предмети та виділити на вивчення кожного з них розумну кількість годин.

Підтримую

Quote (salal)
Технології повинен викладати вчитель технологічного плану, а програмування - математик, бо це розділ математики.

Не дай Боже так зробити. Програмування не є розділом математики, хоча воно і використовує математичний апарат.
Найбільшою нашою помилкою є те, що ми використовуємо програмування, як засіб для перемелювання чисел, для обрахунку, хоча сьогднішній день вимагає наявності застосунків для керування об’єктами (починаючи від мобільного телефона та DVD-плеєра закінчуючи системою керування впорскуванням палива у автомобілі та керування космічними апаратами).
Отже, інформатика та інформаційні технології - два предмети, один вчитель та обґрунтована кількість годин на кожен предмет. Для опонентів - нікому не приходить на думку об’єднати алгебру та геометрію в старшій школі в математику.

Quote (salal)
Санітарні норми були встановлені багато років тому, коли техніка була більш примітивна і небезпечна для здоров'я. Перш за все небезпечним було випромінювання та поля електронно-променевих трубок моніторів.

Ні тоді, ні зараз ніхто не довів РЕАЛЬНУ шкідливість випромінювання від ЕЛТ (тим більше, що воно більше позаду монітора, ніж попереду), але завдяки цьому братній Китай "заробив" не один мільйон доларів на "захисних екранах", користь від яких рівноцінна користі від кактусів які "поглинають випромінювання від монітора".
Шкідливість монітора (будь-якого) у тому, що око, при роботі з ним, має постійний ступінь акомодації, тобто викривлення кришталика, що й спричинює утомлення ока та можливе погіршення зору.

Quote (salal)
Сьогодні їх практично не використовують, а норми залишилися і формально обмежують можливості методичної свободи викладання інформатики

Оце і є можливість проявити свій методичний хист. Якщо у класі 15 учнів та 5 ПК, то на одного учня прийдеться всього 3 хвилини роботи з ПК.

Quote (salal)
за принципом 25% теорії і 75% практики.

Підтримую, але воно так і вже сьогодні

Quote (salal)
а вдома вони за ними сидять годинами і без проблем.

Хто сказав, що від цього не виникнуть проблеми (може й не сьогодні)

Quote (salal)
Вважаю, що настала пора ініціювати перегляд санітарних норм та прив'язувати їх до конкретної техніки, а не до техніки вцілому.

Не варто, СНіПи - це здоров’я наших дітей, з цим жартувати не варто. У цьому випадку краще "перебдеть"

Quote (salal)
Вважати участь в олімпіаді з інформатики почесним правом, а не обв'зковою умовою, що підтримує рейтинг школи. Взагалі, ці бюрократичні рейтинги слід відмінити. Вони наносять більше шкоди, ніж користі.

А хто кого зобов’язує - немає учасників, то й немає проблем. Хоча до учителя, який готує учасників та ПРИЗЕРІВ олімпіад повинен бути особливий підхід. Участь в олімпіадах (за наявності певного контингенту учнів) може бути умовою підвищення кваліфікаційної категорії, перемога учнів - підставою отримання ПОВАЖНОЇ
премії.

Quote (PanPete)
Готовий до негативної реакції декого з форумчан на ці слова, але заохочення вивчення в школі веб-технологій, графіки, тощо, також є важливим.

За обома руками, тим більше, що є відповідні програми та підручники.

Quote (PanPete)
пропоную створити паралельні гілки шкільної олімпіади по інформатиці, які охоплюватимуть технологічні напрями.

У нас це вже зроблено - окремі олімпіади з інформатики (програмування) та інформаційних технологій
salal Дата: Сб, 16.01.2010, 20:03 | Повідомлення № 49
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (gromko)
Інформатика не є дисципліною для створення електронних документів. Взагалі, як я писав раніше слід чітко розмежовувати інформатику (як науку) та інформаційні технології. З середини 90-их років у нас

Я згоден з тим, що те, що вивчається в школі - це не інформатика. І те, що вивчалося раніше, не було інформатикою в правильному розумінні цього слова. Але ще раз пояснюю свою думку:
Розділити сучасний шкільний предмет інформатики на "комп'ютерні технології" (КТ) та "програмування".
А КТ - це те ж саме трудове навчання, де ми повинні навчити учнів створювути електронні документи (текстові, графічні, звукові, відео...) та виконувати прийоми комунікації.
А те, що теоретична інформатика і інформаційні технології - різні речі, це безспорно.

Quote (gromko)
Програмування не є розділом математики, хоча воно і використовує математичний апарат.

В дійсності програмування є окремим розділом прикладної математики. Без математики і її методів програмування не існуватиме. І будь-який алгоритм (крім деяких елементарних) вимагатиме використання математики.

Quote (salal)
Не варто, СНіПи - це здоров’я наших дітей, з цим жартувати не варто. У цьому випадку краще "перебдеть"

Нічим не обумовлений догматизм.
Що стосується санітарних норм, то їх слід переглядати. Я не кажу - просто змінити і встановити зручними для нас, а саме - провести реальну дослідницьку роботу і на її основі встановити реальні норми. Сьогодні вони нічим не обумовлені. Нормативні показники часу роботи за ПК застарілі. Це факт. А щодо "краще "перебдеть", то теоретично краще взагалі відмінити роботу за комп'ютером, бо він все-одно шкідливий для здоров'я. А на практиці - потрібно шукати компромісні варіанти.

Quote (gromko)
Оце і є можливість проявити свій методичний хист. Якщо у класі 15 учнів та 5 ПК, то на одного учня прийдеться всього 3 хвилини роботи з ПК.

Не зрозумів, звідкіля у Вас вийшло 3 хвилини. Якщо урок 45 хв., то максимум - по 15 хв. на учня. За такий час багато чому не навчиш. І той "методичний хист " - не що інше, ніж викручування із ситуації. Ефективність - ніяка.

Quote (gromko)
А хто кого зобов’язує - немає учасників, то й немає проблем.

Це Ви серйозно?

Quote (gromko)
У нас це вже зроблено - окремі олімпіади з інформатики (програмування) та інформаційних технологій

Про які олімпіади йде мова? У всеукраїнських шкільних олімпіадах розділу "інформаційні технології" немає. Є "інформатика", читай - "програмування".

Quote (gromko)
Для 90% шкіл ставки (18 годин) інформатики не буде - слід реально оцінити можливості своїх учнів та необхідності поглибленого вивчення предмету для них.

Із цього можна зробити висновок, що навіть вчителі інформатики недооціюють значення інфотехнологічної освіти горомадян для розвитку держави. Доки ми будемо плестися у хвості світового прогресу?
Подивіться, хоча б як сьогодні основна маса українських користувачів створюють Word-документи. Не вміють ні правильно текст набрати (навіть у нас на форумі це часто спостерігається), ні правильно його оформити. А про таблиці та об'єкти я вже не говорю. В програмі на це виділяється сміхотворна частина часу. А це сьогодні потрібно не меншою мірою аніж вміння просто читати та рахувати.
Щодо "поглибленого" вивчення, то ми користуємося неправильним терміном. Те, що ми називаємо поглибленим насправді є розширеним. А поглиблене - це коли в результаті виконання певних прийомів вміння людини переходять у форму навичок та досвіду. А що стосується знань, то поглиблені знання - це більш детальні знання, а не більш широкі.
Це із області вузької та широкої спеціалізації. В Європі та США перевагу віддають вузькій (але глибокій) спеціалізації - менша область знань, але вони якісніші. А ми широкій - більша область знань, але вони неякісні. Різниця - стан науки та економіки у них та у нас.


Відредаговано: salal - Сб, 16.01.2010, 21:21
Ковшун Дата: Сб, 16.01.2010, 21:08 | Повідомлення № 50
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (PanPete)
...попоную створити паралельні гілки шкільної олімпіади по інформатиці, які охоплюватимуть технологічні напрями.

Повністю Вас підтримую!
На рівні району теж треба!
На рівні обласному та Всеукраїнському, проводяться конкурси з інформаційних технологій, що включають в себе Web-дизайн, об’єктне програмування та офіс!
Quote (PanPete)
...Готовий до негативної реакції декого з форумчан на ці слова, але заохочення вивчення в школі веб-технологій, графіки, тощо, також є важливим.

Ну, є у нас любителі покричати... ;)
Хай покричать!
Ніхто на них вже майже не звертає увагі!
vitali4 Дата: Сб, 16.01.2010, 22:10 | Повідомлення № 51
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (salal)
Про які олімпіади йде мова? У всеукраїнських шкільних олімпіадах розділу "інформаційні технології" немає. Є "інформатика", читай -"програмування".

Так точно. Всеуркайська олімпіада проходить тільки у форматі "програмування". Але є ініціативи на місцях. У нас (Київ ) окрім всеукраїнської олімпіади проводяться ще 3 формата міської олімпіади (3 етапи): комп. графіка, web - дизайн, комп. анімація. Але, це все тримається на ентузіазмі фахівців.
Quote (salal)
В дійсності програмування є окремим розділом прикладної математики. Без математики і її методів програмування не існуватиме.

Дивлячись що розуміти під програмуванням. І до якого рівня його вивчати. Програмування - це сторення програм (кодування алгоритмів), а прикладна математика (алгоритмика)- це створення метематичної моделі та алгоритмів. Як на мою думку, то вчитель інформатики може викладати і алгоритмику і програмування (робота з об*єктами та файлами). Інакше посаду вчитель інформатики взагалі можна ліквідувати: математикам віддати алгоритміку, а ІКТ віддати вчителям праці (технологам).
Quote (salal)
І будь-який алгоритм (крім деяких елементарних) вимагатиме використання математики.

Будь ласка: створення прорами тестування. Математики мінімум, тільки середнє арифметичне, але програму можна наворотити досить потужню. Або створення оболонки для роботи з БД. Де там математика? Суцільна технологія. І так далі.
dpi Дата: Нд, 17.01.2010, 00:21 | Повідомлення № 52
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
А ми широкій - більша область знань, але вони неякісні.

Это понимают и у нас, когда устраиваются или принимают на работу.

Quote (Ковшун)
На рівні обласному та Всеукраїнському, проводяться конкурси з інформаційних технологій, що включають в себе Web-дизайн, об’єктне програмування та офіс!

Серьезно занявшись олимпиадами по ИКТ, вы упретесь в программирование. Web-дизайн - JavaScript, офис - VBA.
Я за эти олимпиады. Но что бы их не смешивать.
PanPete Дата: Нд, 17.01.2010, 01:37 | Повідомлення № 53
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gromko)
У нас це вже зроблено - окремі олімпіади з інформатики (програмування) та інформаційних технологій

Конкретизуйте які та дайте точне посмлання де це, "у нас". Справа в тому, що для того, щоб переконати свій райнний відділ, мені необхідно мати достовірні дані про наявність подібних змагань на районному рівні.


Відредаговано: PanPete - Нд, 17.01.2010, 01:39
salal Дата: Нд, 17.01.2010, 09:26 | Повідомлення № 54
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Маючи нагоду, хочу запитати у колег про те, як вони готуються до всеукраїнської олімпіади з інформатики. Саме тих, які працюють за державною програмою, в якій програмування винесено на другий семестр 11-го класу. Цікавлять питання:
1. Яким чином та за яким принципом набирають учнів.
2. Яка кількість учнів проявляє зацікавленість до програмування до набору та після ряду занять.
3. За який період до олімпіади починають заняття з учнями.
4. Яка результативність.
5. На якій основі проводяться заняття: гурток, факультатив, безоплатна система тощо.

Також цікавить думка, чи розумно проводити олімпіади з тих предметів, які ще не вивчалися учнями за програмою?

Ковшун Дата: Нд, 17.01.2010, 09:53 | Повідомлення № 55
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (dpi)
Серьезно занявшись олимпиадами по ИКТ, вы упретесь в программирование. Web-дизайн - JavaScript, офис - VBA.

Звичайно!
Quote (dpi)
Я за эти олимпиады. Но что бы их не смешивать.

Це повинні бути різні олімпіади!
gromko Дата: Нд, 17.01.2010, 10:07 | Повідомлення № 56
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (salal)
Із цього можна зробити висновок, що навіть вчителі інформатики недооціюють значення інфотехнологічної освіти горомадян для розвитку держави. Доки ми будемо плестися у хвості світового прогресу?

Прогрес не полягає в умінні "набрати" документ "у Word’і". Завдання ІКТ в школі -
а)надати учням інструмент доступу до інформаці, а отже і знань;
б)надати можливість тим же учням реалізувати себе через застосування сучасних технологій (програмування, графіка, Веб-дизайн).
"Мистецтво правильно оформлювати документи" може бути тільки у нас. А щодо презентацій, то у них головне зміст, а не форма (у нас часто навпаки).

Quote (salal)
Подивіться, хоча б як сьогодні основна маса українських користувачів створюють Word-документи.

Без коментарів.

Quote (salal)
А що стосується знань, то поглиблені знання - це більш детальні знання, а не більш широкі.

Погоджуюсь

Quote (salal)
В Європі та США перевагу віддають вузькій (але глибокій) спеціалізації - менша область знань, але вони якісніші. А ми широкій - більша область знань, але вони неякісні. Різниця - стан науки та економіки у них та у нас.

НЕ можна притягувати сюди цей приклад - різниця у стані науки та економіки полягає саме у відношенні людей до себе, до науки та економіки

Quote (dpi)
Серьезно занявшись олимпиадами по ИКТ, вы упретесь в программирование. Web-дизайн - JavaScript, офис - VBA. Я за эти олимпиады. Но что бы их не смешивать.

И только так, соглашаюсь - программирование нужно везде, где идет речь о информатике и обработке данных

Quote (PanPete)
Конкретизуйте які та дайте точне посмлання де це, "у нас". Справа в тому, що для того, щоб переконати свій райнний відділ, мені необхідно мати достовірні дані про наявність подібних змагань на районному рівні.

Кіровоградська область - www.lito.kr.ua , www.koippo.kr.ua

Quote (salal)
Саме тих, які працюють за державною програмою, в якій програмування винесено на другий семестр 11-го класу

З цього слід почати - якщо вивчати програмування 12 годин у ІІ семестрі 11 класу, то ні про які олімпіади не може бути розмови. Починати слід з 9 (або хоча з 10-го), обирати учнів серед гуртківців (у кого достатній рівень розвитку навичок алгоритмічного (операцйного) мислення)

Quote (salal)
Яка кількість учнів проявляє зацікавленість до програмування до набору та після ряду занять.

Не більше 1-2 з 15 учнів

Quote (salal)
За який період до олімпіади починають заняття з учнями.

За рік-два

Quote (salal)
Яка результативність.

По різному - все залежить від можливостей учнів, типу задач на олімпіаді, контингента учасників. Але ми працюємо по принципу - головне не місце на олімпіаді, головне те (знання та навички), які учень опанував у процесі підготовки до неї

Quote (salal)
На якій основі проводяться заняття: гурток, факультатив, безоплатна система тощо.

Як правило, все робиться на ентузіазмі та безоплатно. Навіть якщо є гурток (факультатив), то у звичайній школі його програму не можна розробити таким чином, щоб можна було готувати учнів до олімпіади - все розраховується на "середнього" учня, все інше - за рахунок часу вчителя.

Quote (salal)
чи розумно проводити олімпіади з тих предметів, які ще не вивчалися учнями за програмою?

Треба перефразувати - чи розумно заставляти вчителя "приймати" участь у таких олімпіадах.
salal Дата: Нд, 17.01.2010, 10:49 | Повідомлення № 57
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (vitali4)
Будь ласка: створення прорами тестування. Математики мінімум, тільки середнє арифметичне, але програму можна наворотити досить потужню. Або створення оболонки для роботи з БД. Де там математика? Суцільна технологія. І так далі.

Скажімо так: математика - це не тільки алгебра та геометрія...

Я не стану наполягати на тому, що доцільно віддавати програмування математикам. Принаймні, шкільний курс програмування математикою не переобтяжений.
Але часу, який виділено на вивчення програмування, достатньо лише на вивчення мови програмування та найелементарніших програм. А олімпіадні задачі вимагають більш глибокого знання як методів програмування, так і глибоких математичних знань - часом за межами шкільної програми.

Quote (gromko)
Прогрес не полягає в умінні "набрати" документ "у Word’і".

Word був наведений мною як приклад. Думаю, що Ви розумієте те, що я мав на увазі.
Погодьтеся, що виділеного на інформатику часу вистачає лише на її поверхневе опанування. Про детальні та глибокі знання та навички мови немає.

Quote (gromko)
Цитата (salal )
В Європі та США перевагу віддають вузькій (але глибокій) спеціалізації - менша область знань, але вони якісніші. А ми широкій - більша область знань, але вони неякісні. Різниця - стан науки та економіки у них та у нас.

НЕ можна притягувати сюди цей приклад - різниця у стані науки та економіки полягає саме у відношенні людей до себе, до науки та економіки

Згоден. Те, що Ви говорите, правильно, але воно не виключає моє твердження, а лише доповнює його. Низька якість українських виробів та послуг є наслідком і низького рівня спеціалізації в тому числі.

Відредаговано: salal - Нд, 17.01.2010, 10:50
gromko Дата: Нд, 17.01.2010, 10:55 | Повідомлення № 58
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote ( salal)
Погодьтеся, що виділеного на інформатику часу вистачає лише на її поверхневе опанування. Про детальні та глибокі знання та навички мови немає.

Погоджуюсь

Є пропозиція з якої погодяться всі (або більшість) - створення єдиного державного ресурсного центру для електронних засобів навчального призначення. Електронних навчальних засобів у нас вже є достатньо, вони розробляються як виробниками програмних засобів, так і вчителями. Ідея полягає в тому, щоб зробити одне "місце" де вони будуть зберігатися і звідки їх можна буде за потребою завантажити. Власні розробки вчителі зможуть вивантажувати до цього ресурсного центру.
Приклад - http://window.edu.ru/

dpi Дата: Нд, 17.01.2010, 11:08 | Повідомлення № 59
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
1. Яким чином та за яким принципом набирають учнів.
2. Яка кількість учнів проявляє зацікавленість до програмування до набору та після ряду занять.
3. За який період до олімпіади починають заняття з учнями.
4. Яка результативність.
5. На якій основі проводяться заняття: гурток, факультатив, безоплатна система тощо.

1. У которых на информатике горят глаза. Раньше брал математиков хороших, а они меня бросали в 9-10 классе в самый не подходящий момент.
2. С трудом удается заманить или увлечь, как вам больше нравится, 3 человека с параллели. Их же посыаю всех на город. Раньше возмущались, давай одного, но пару раз поругался, свыклись (3*4=12). На область вызывают 5-6.
3. С 5 класса.
4. В городе хорошая, на области - не плохая
5. Факультатив по субботам 100 грн в месяц, на бензин как раз.


Відредаговано: dpi - Нд, 17.01.2010, 11:09
salal Дата: Нд, 17.01.2010, 11:57 | Повідомлення № 60
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (gromko)
Електронних навчальних засобів у нас вже є достатньо, вони розробляються як виробниками програмних засобів, так і вчителями. Ідея полягає в тому, щоб зробити одне "місце" де вони будуть зберігатися і звідки їх можна буде за потребою завантажити.

Можна обійтися й посиланнями на ресурси. Наприклад, вже є такі сайти як "Освітній портал" або "Web-коло друзів". Але, все-таки, краще коли ресурси зберігатимуться в одному місці. Ідея хороша, але для її реалізації потрібні гроші. На безкоштовних хостах об'єми завантажуваних файлів обмежені. Надіятися на рекламу на вузькоспеціалізованому сайті, розрахованому на вчителів та дітей, не варто. До того ж, не варто розраховувати, що виробники розміщатимуть свої вироби для безоплатного скачування. Деякі кустарні розробки можуть виявитися не тільки неякісним, а й шкідливими. Хто їх перевірятиме на наявність помилок та неточностей? Для широкого спожитку слід виставляти ресурси сертифіковані.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010 (Що б ви хотіли, що там від нас почули)
Сторінка 4 з 9«12345689»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.