Сб, 18.11.2017, 10:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 9«1234589»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010 (Що б ви хотіли, що там від нас почули)
Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010
pasichov Дата: Пн, 11.01.2010, 23:16 | Повідомлення № 1
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Я отримав запрошення до участі в круглому столі з проблем сучасного стану вивчення інформатики в школі та пошуків шляхів його покращення. Захід проводиться АПН України (інститут іноваційних тхнологій, інші інститути, журнал "Комп'ютер в школі і сім'ї"). Знаю точно, що там будуть, крім мене, інші учасники форуму. Буде ГАРНТОВАНА можливість виступити всім учасникам. Без МОН, звичайно, не обійдеться.
Я знаю, що я маю сказати. І скажу, і думаю, достатньо гостро. Але було б цікаво висловити консолідовану позицію такої великої спільноти, як форум (авторство, звичайно, зберігається!).
Запропонуйте форму (заява? звернення? меморандум?)
Свої міркування викладу для обговорення через 2-3 дні - фізично не встигаю зібратися з думками, але час ще є
.
ihor_hontar Дата: Чт, 14.01.2010, 16:16 | Повідомлення № 31
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (gromko)
Щодо наскрізного курсу інформатики (1-12 чи 2-12 класи):

Цілком з Вами, gromko, згідний
swetikccc Дата: Чт, 14.01.2010, 17:16 | Повідомлення № 32
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Для годин да, а ось за державу.....
Тягнемо на себе, забираємо години в математики. фізики.
Quote (gromko)
5-6 класи - основи роботи з комп’ютером (WordPad - не більше, Paint - растрова графіка, WordArt - векторна графіка, PowerPoint - презентації) та основи програмування (Скретч, Лого);

якось подібно вивчають в молодших класах чи то пропорції чи дроби(а головне мене переконували що я повинен вчити діставати ліве вухо правою рукою через голову)
gromko Дата: Чт, 14.01.2010, 19:36 | Повідомлення № 33
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (swetikccc)
Тягнемо на себе, забираємо години в математики. фізики.

Годин інформатики не збільшується - появляються вельми наукові предмети як основи безпеки життєдіяльності, етика, художня культура (все це раніше теж було, але у виховних планах)

Quote (swetikccc)
якось подібно вивчають в молодших класах чи то пропорції чи дроби(а головне мене переконували що я повинен вчити діставати ліве вухо правою рукою через голову)

Чесно - не зрозумів.
swetikccc Дата: Чт, 14.01.2010, 20:46 | Повідомлення № 34
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (gromko)
Чесно - не зрозумів.

Своїм дітям я пояснив як легко створювати пропорції, а потім випадково взяв підручник, так у мене волосся дибки стало від методу який був описаний там, а головне потім будуть вчити звичайний метод (нажаль пройшло багато часу і встиг підзабути деталі, але ж для чого вчити триповерховість нічим не аргументувавши)
vitali4 Дата: Чт, 14.01.2010, 20:55 | Повідомлення № 35
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (dpi)
У нас и так два учителя и я бы с удовольствием отдал ИКТ своему молодому напарнику.

Дай Боже розділити інформатику на 2 предмети, а хто буде вести, то вже справи особисті. Мені, наприклад у це мало віриться. Скоріше введуть ще якусь лабуду.
Quote (dpi)
А какая разница? Что может пересекаться?

Ось коли будуть розроблені програми, тоді і побачимо. Зараз, як я зрозуімів, треба виробити аргументовану позицію для чого розділяти інформатику на 2 предмети і донести її високопосадовцям.
alex Дата: Чт, 14.01.2010, 21:19 | Повідомлення № 36
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
та лише його запросити на ту конференцію, про яку говорить pasichov!

А чому ви вважаєте, що Пасіхов дарма туди запрошений?
PanPete Дата: Чт, 14.01.2010, 21:20 | Повідомлення № 37
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
і інших більш вважливіших галузях життя суспільства, чим кабінет інформатики - так що не потрібно пустих балачок,

Щож ви за профі такий, коли власну роботу вважаєте другорядною, інструментарій якої може фінансуватися по залишковому ?


Відредаговано: PanPete - Чт, 14.01.2010, 21:23
gromko Дата: Чт, 14.01.2010, 23:35 | Повідомлення № 38
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (swetikccc)
Своїм дітям я пояснив як легко створювати пропорції, а потім випадково взяв підручник, так у мене волосся дибки стало від методу який був описаний там

Справжній вчитель керується як раз своїм досвідом, інтуїцією, а не підручником. Якщо Ви змогли показати дітям матеріал у більш зрозумілішій для них формі, то Ва честь і хвала. Я теж говорю своїм учням "намагайтесь перехитрити задачу (приклад) - знайдіть спосіб зробити його просто". Та вс ж діти повинні знати не один, а декілька способів, щоб потім обрати оптимальний.

Quote (alex)
А чому ви вважаєте, що Пасіхов дарма туди запрошений?

До речі, саме Юрій Якович відкрив це обговорення. Я не маю звички комусь лестити, але Пасіхов є представником нашої вчительської еліти і його слово має вагу.
Andrey123q Дата: Чт, 14.01.2010, 23:51 | Повідомлення № 39
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Щодо донесення до МОН деяких питань, то вважаю тут важливий був б не тільки акцент на проблемах, а й саме головне це ефективні пропозиції по їх вирішенню. Наприклад:
1) проблема застарілості комп. класів та брак коштів на придбання нової техніки
Пропозиція вирішення: термінальні системи.
Реалізація: розробка рекомендацій, інструкцій, які можна було б надсилати до шкіл; при модернізації це придбання серверних ПК середньої потужності, а при повному переобладнанні можлива покупка недорогих нових тонких клієнтів замість цілого комплекту досить дорогих системних блоків.
Додатково: оптимізація адміністрування, продовження життя техніки до 10 років і більше, можлива комп'ютеризація не тільки класів інформатики, а й інших класів.

2) використання неліцензованого програмного забезпечення
Пропозиція: поширення ідей використання ВПЗ в т.ч. ОС Linux, навчання майбутніх вчителів інформатиків у пед. університетах не тільки на базі Windows, а й на базі Linux, тобто щоб майбутні вчителі знали не тільки 1у вісь, а бажано різні альтернативи и при тому добре.
Додатково: для нашого эвропейського майбутнього це був би великий плюс в очах эвропейської спільноти щодо нашої так би мовити чесності при фактичній бідності.

koljada Дата: Пт, 15.01.2010, 00:04 | Повідомлення № 40
Часто заходить...
Повідомлень: 95
Нагороди: 1
Рейтинг: 10
Інопланетяни на форумі, спускайтесь на землю, досить мріяти.
vitali4 Дата: Пт, 15.01.2010, 08:14 | Повідомлення № 41
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
Я за те, щоб спочатку влада навела порядок в медицині, міліції, службах порятунку, а вже потім забезпечувала кабінет інформатики всім необхідним. здається так......тому, питання інструментарію вчителя інформатики вважаю на даний час другорядним.

Доволі цікава логіка. Давайте це пояснемо баькам. У нас така недолуга освіта тому що зараз влада наводить порядок у інших сферах. Тому ви зачекайте років так ...цять. Шкода, що ваша дитина вже не буде учнем на той час, хоча налоги які ви платите державі передбачають в тому числі і надходження в освіту.
Spirit Дата: Пт, 15.01.2010, 23:19 | Повідомлення № 42
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Ввести обязательной должность системного администратора в школе!

Проводить грамотно тендеры, чтоб техника была качественной и долговечной.
Сейчас ситуацию можно характеризовать "Скупой платит дважды"

GаrDArik Дата: Сб, 16.01.2010, 02:29 | Повідомлення № 43
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Підтримую те, що немає однієї програми з 1 по 11 кл. Кожен розповідає що хоче, посилаючись на кучу програм.
Збільшення компів у школі не веде до великого "порозумнішання" учнів. Правильно хтось тут сказав, що важче перебудувати людину-вчителя. Напр., у мене в школі 2 мультимедійні дошки (одна з яких в моєму кабінеті і її я використовую майже на кожному уроці), так друга дошка стоїть в кабінеті і нею користуються рідко - коли приходить перевірка і потрібно "дати" відкритий урок.
Про інет - в мене теж інет є норм в школі - ОГО. Але як я не закликав учнів і вчителів ним користуватись - в основному це вконтакт на перервах і іноді дівчата заходять подивитись сайти з Мерікеями і Авонами. Так що якщо і проводити інет в школи, то треба думати як і для чого і хто ним буде користуватись...
А відношення учнів до інформатики - це на 90% залежить від учителя інформатики. Як змотивуєш учнів, так вони і будуть відноситись.

ЗЫ Не забудьте сказати шоб зарплату більшу зробили)

salal Дата: Сб, 16.01.2010, 10:38 | Повідомлення № 44
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Запропонована тема досить складна і обширна. Вона потребує не тільки висвітлення пропозицій, а й детального їх обгрунтування, а отже вимагає проведення великої роботи по аналізу стану освітнього процесу в цілому, а потім вже умов викладання інформатики. Якщо цього не зробити, то деякі слушні пропозиції можуть здаватися недоречними або навіть безглуздими.

Тому запропоную лише найочевидніші із своїх пропозицій:

1. Оскільки державою була проведена програма комп'ютерізації шкіл, то незрозуміло чому не проводиться політика завантаження комп'ютерних класів навчальним часом. (Це проблема, перш за все, малочисельних шкіл). При цьому кількість годин шкільної інформатики не відповідає реальним запитам суспільства на комп'ютерну освіту.

2. В малочисельних школах, де один 9, один 10 клас і один 11, інформатики всього 3 години. Тому її читає вчитель-неінформатик, у якого є інший і важливіший для нього предмет. Для більшості таких вчителів інформатика - предмет другорядний. Необхідно створити умови, щоб у кожній школі був саме вчитель-інформатик. А це означає, що повинна бути ставка вчителя інформатики.

3. Оскільки шкільна інформатика сьогодні є частково технологічним, а частково математичним предметом, то це створює певні проблеми кадрового плану. Необхідно інформатику розділити на комп'ютерні технології та програмування як окремі предмети та виділити на вивчення кожного з них розумну кількість годин. Технології повинен викладати вчитель технологічного плану, а програмування - математик, бо це розділ математики.

4. Технологічні дисципліни в своїй основі є більш практичними аніж теоретичними, тому потребують багато часу для засвоєння виробничих прийомів. А отже, щоб навчити створювати електронні документи достатньої якості, необхідно більше часу. Тому кількість годин інформитики слід подвоїти, і як трудове навчання (в минулому) інформатику необхідно проводити парами і за принципом 25% теорії і 75% практики.

5. Санітарні норми були встановлені багато років тому, коли техніка була більш примітивна і небезпечна для здоров'я. Перш за все небезпечним було випромінювання та поля електронно-променевих трубок моніторів.
Сьогодні їх практично не використовують, а норми залишилися і формально обмежують можливості методичної свободи викладання інформатики. Ми учням 9 класів не дозволяємо працювати за комп'ютером більше 25 хвилин, а вдома вони за ними сидять годинами і без проблем. Вважаю, що настала пора ініціювати перегляд санітарних норм та прив'язувати їх до конкретної техніки, а не до техніки вцілому.

6. Вважати участь в олімпіаді з інформатики почесним правом, а не обв'зковою умовою, що підтримує рейтинг школи. Взагалі, ці бюрократичні рейтинги слід відмінити. Вони наносять більше шкоди, ніж користі.

7. Загальноосвітня проблема - оптимізація методу оплати праці вчителя. Як окремий приклад: оплата кількості підготовок. Пояснюю. Сьгодні вчителю платять виключно за вичитані години і не платять за підготовки. Якщо в школі по 4 паралелі класів, то 1 підготовка на 4 години, а якщо по одній, то 1 підготовка на 1 годину. У другому випадку у вчителя та ж оплата праці, а роботи майже в 4 рази більше.

8. Також варто дати своботу вибору вчителю в тому, чи робити практичні роботи обов'язковими, чи ні; чи виставляти поточні оцінки, чи обійтися тематичним оцінюванням. І не регулювати оціночний процес бюрократичними методами в інструкціях по веденню журналу.

Це тільки дещо з того, що можна зазначити.

Відредаговано: salal - Сб, 16.01.2010, 14:32
PanPete Дата: Сб, 16.01.2010, 13:47 | Повідомлення № 45
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (salal)
6. Вважати участь в олімпіаді з інформатики почесним правом, а не обв'зковою умовою, що підтримує рейтинг школи. Взагалі, ці бюрократичні рейтинги слід відмінити. Вони наносять більше шкоди, ніж користі.

Доповнення - враховуючи, те, що існуюча програма вивчення в школі більш технологічногог напряму, а також те, що крім програмування існують і інші напрями, в яких може реалізуватися прагнення учня до самореалізації, попоную створити паралельні гілки шкільної олімпіади по інформатиці, які охоплюватимуть технологічні напрями.
Готовий до негативної реакції декого з форумчан на ці слова, але заохочення вивчення в школі веб-технологій, графіки, тощо, також є важливим.
Розумію що олімпіада по інформатиці привязана до існуючої міжнародної. Але міжнародної по трудовому навчанню не існує, і це не мішає проведенню відповідних шкільних.
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Пропозиції від форумчан до кругого столу 17.02.2010 (Що б ви хотіли, що там від нас почули)
Сторінка 3 з 9«1234589»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.