Сб, 23.09.2017, 13:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 9«12456789»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 09/10 р.
Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 09/10 р.
W-w-W Дата: Вт, 28.07.2009, 00:41 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
В Інформаційно-методичному збірнику, що надходять в школи, розміщено програму за якою потрібно вивчати інформатику у 9 кл. за 12 річною системою.

Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2009/2010 н.р.

Все розміщенно в прикріпленні!

Ваші думки стосовно програми та рекомендацій!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Прикріплення: 2009.rar(63Kb)
Ktara Дата: Чт, 06.08.2009, 19:59 | Повідомлення № 76
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Может быть, не буду спорить. так как в школе практически не работала :) А для ВУЗов другая история с учебниками :)
PanPete Дата: Чт, 06.08.2009, 21:46 | Повідомлення № 77
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Вчитель-з-Києва)
РАБОТЫ НЕ НОМЕРУЮТСЯ! Всего их 34 ДЛЯ КАЖДОГО УРОКА!

Ми з вами говорим про різні речі. Відірвіться від рекламної кампанії зошита, тим більше що в багатьохі вже склалась думка про можливість його використання, і повернімось до самої програми, а не її інтерпретації від Аспекту. В оригіналі програми Завадського роботи нумеруються, всього їх 12, автори наполягають на їх обов'язковості. Повернемося до повідомлення №75 , в якому запитую про доцільність проведення конкретної обов'язкової практичної роботи - ПР№5 і привожу аргументи за зняття з неї грифу "обовязково". Ваша думка?
W-w-W Дата: Чт, 06.08.2009, 22:23 | Повідомлення № 78
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (PanPete)
Що давати - час на дрімання під час сканування чистої системи, розгляд інтерфейсу встановленого антивірусника?

Стосовно даного моменту я роблю так, ставлю на різні пк декілька варіантів антивірусів, оновлюю їх, інсталюю програму ShadowDefender на всяк випадок і активовую її, на форумі скачав архів де 100 вірусів і пропоную практично протестувати учням на ефективність встановлені антивіруси! Я в минулому році таке робив, і учням таке сподобалось, вони зробили невеликий опис в зошит про дану роботу і все. Ясна справа, до цього моменту ми пройшли теоретичний матеріал, а на закріплення ось така робота. В кожного вчителя на дану практичну буде свій погляд, тож прошу сильно не засуджувати! :)
W-w-W Дата: Чт, 06.08.2009, 22:50 | Повідомлення № 79
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202
Quote (awpriss17)
А можна поки скануються віруси - і задачки порозв'язувати у плані підготовки до майбутніх олімпіад...

awpriss17, це не систему сканувати, а 1 папку, займає ця процедура всього декілька хвилин тож до задачок не дійде! :)
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 00:08 | Повідомлення № 80
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Чому ж тільки антивірус, ніхто не забороняє у цій лабораторній роботі дослідити взагалі комплексний захист ОС від різних загроз, адже віруси є насамперед загрозою для ОС Windows, а програмою передбачено можливість використання й інших ОС з графічним інтерфейсом. А от ЖОДЕН підручник не відповідає програмі!!! бо орієнтується виключно на продукти Microsoft... якими МОН школи на 100% незабезпечило...

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 00:09
PanPete Дата: Пт, 07.08.2009, 00:25 | Повідомлення № 81
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (BBC)
Чому ж тільки антивірус, ніхто не забороняє у цій лабораторній роботі дослідити взагалі комплексний захист ОС від різних загроз

BBC, як втиснути в час, відведений на вивчення теми 4 "Службове програмне забезпечення" (3 години , в них входить 2 практичних) таке широке поняття як "комплексний захист ОС від різних загроз", врахуйте ще що розгляд поняття мережі буде розглянуто в наступному розділі (розділ 5) ,а отже до розгляду мережної безпеки учні ще не готові. (нумерація розділів згідно програми Завадського)
Quote (awpriss17)
А хто мені заважає ще раз "заставити" на практичній просканувати весь вінт?
Ото й час на розвязання появиться...
Заважає обмеження в часі на вивчення теми (дивись вище)


Відредаговано: PanPete - Пт, 07.08.2009, 00:35
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 00:47 | Повідомлення № 82
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Мушу викладати тему використовуючи Linux, тому й є час на вивчення відповідного службового програмного забезпечення, що є в цій ОС... а щодо роздів 4 та 5 зверніть увагу на рис.1 Змістові залежності між темами курсу інформатики. "Вчитель може змінювати порядок вивчення і обсяг тем курсу залежно від рівня підготовки учнів і технічного оснащення школи..." - цитата з програми

Додано (06.08.2009, 23:47)
---------------------------------------------
Власне розділ 5.1 можна викласти до розділу 4... бо про антивіруси, у Linux, можна вести мову, хіба що, як про сканери електронної пошти й файлів *.doc )))
Але, звісно, що таке вірус й яку шкоду він може причинити учні мають знати.

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 00:47
PanPete Дата: Пт, 07.08.2009, 00:49 | Повідомлення № 83
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (BBC)
Мушу викладати тему використовуючи Linux, тому й є час на вивчення відповідного службового програмного забезпечення, що є в цій ОС...

Але програма прямо вказує: "поняття комп. вірусів. Класифікація ... Правила профілактики...", отже розгляд цих питань обовязкове і не залежить яку ОС ви використовуєте. Звичайно ж додатковий матеріал по захисту ОС та інформації на ПК ви можете дати в обсязі, який вважаєте за необхідний, але де ж ви візьмете на це час?


Відредаговано: PanPete - Пт, 07.08.2009, 00:50
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 01:08 | Повідомлення № 84
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Основний шлюз для вірусів й троянських програм інтернет й якщо ознайомитись з вимогами щодо навчальних досягнень учнів, щодо
учень пояснює:
відмінності між вірусами й троянськими програмами
описує
особливості завантажувальних вірусів і файлових вірусів, макровірусів, мережних вірусів, вірусів-хробаків й троянських програм
й далі за текстом, то чи йдеться згідно ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ саме про комплексний захист ОС?

Додано (07.08.2009, 00:08)
---------------------------------------------
Адже навчальна програма пишеться на основі Державного стандарту загальної середньої освіти стосовно шкільного курсу "Інформатика", й надалі програма не повертається до такого вкрай важливого питання, як комплексний захист ОС...

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 01:04
PanPete Дата: Пт, 07.08.2009, 01:08 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (BBC)
то чи йдеться згідно ДЕРЖАВНИХ СТРАНДАРТІВ саме про комплексний захист ОС

Аби мова йшла про комплксний захист, ще б згадувалось про адміністрування прав доступу, шифрування повідомлень, використання системи паролів і т.д.


Відредаговано: PanPete - Пт, 07.08.2009, 01:09
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 01:18 | Повідомлення № 86
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Звісно й це я роблю ще у розділі 3!

Додано (07.08.2009, 00:14)
---------------------------------------------
Розподіл прав й система паролів виникає при :

"учень використовує:
елементи керування для виконання дій в середовищі операційної системи"

Додано (07.08.2009, 00:18)
---------------------------------------------
"учень вміє:
встановлювати й видаляти програми за допомогою спеціальних засобів, що надаються операційною системою"

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 01:18
PanPete Дата: Пт, 07.08.2009, 01:20 | Повідомлення № 87
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
В вас 7 годин загального часу (якшо відняти 3 обовязкові практичні , для спрощення будемо по 0,5год, - залишок часу 5,5 год.) хватить те, що викласти обовязковий матеріал хоч на рівні користувача, та ще й дати на додачу основи адміністрування? Прошу реально оцінювати наявні часові ресурси.

Відредаговано: PanPete - Пт, 07.08.2009, 01:22
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 01:38 | Повідомлення № 88
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Я веду мову про Linux, як без цих азів працювати в ній? А те що нема підручника під це, ганьба для держави... Бо було б дешевше видати підручник ніж забезпечити всіх ліцензійним Windows. Забороняючи використовувати піратський софт МОН забезпечило школи ліцензійним?

Додано (07.08.2009, 00:38)
---------------------------------------------
"Вчитель може змінювати порядок вивчення і обсяг тем курсу залежно від рівня підготовки учнів і технічного оснащення школи..." - цитата з програми

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 01:30
PanPete Дата: Пт, 07.08.2009, 01:43 | Повідомлення № 89
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (BBC)
А практична робота має займати 45 хвилин? А як же санітарні норми?

Час на практичні вказано в ак.год. (тобто 1 ак.год = 45 хв.) Я говорив "для спрощення будемо по 0,5год", тобто це 22хв. 30 сек., що не перечить вимогам саннорм.
Quote (BBC)
Я веду мову про Linux, як без цих азів працювати в ній?
Не знаю, запитайте того, хто розраховував час вивчення роділів затвердженої програми. Чи може для вивчення основ адміністрування скоротите час на розгляд загальних питань роботи в ОС?
BBC Дата: Пт, 07.08.2009, 01:55 | Повідомлення № 90
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Швидше перерозподілю, й мова йде саме про основи адміністрування , як необхідну умову для роботи з ОС OpenSuse 11.1 (Linux)

Додано (07.08.2009, 00:55)
---------------------------------------------
Щоб уникнути подальшої суперечки, щодо кількості годин... То інформатику згідно цієї програми з 1 год на тиждень читатиму лише в 1 з 3 дев'ятих класів, решта класів 2 год/тиждень (інформатику ці два класи вивчають з 7 класу). Розподіл часу вже опробував працюючи за програмою Володіних "Основи інформатики" у 7, 8 класі. Й дуже здивований, що їх програма немає грифу МОН на 9 клас...

Відредаговано: BBC - Пт, 07.08.2009, 01:58
Форум інформатиків » АРХІВ » Архів форуму » Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 09/10 р.
Сторінка 6 з 9«12456789»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.