Пн, 23.10.2017, 07:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 7«124567»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект" (Допоможіть зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими)
Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект"
Шестопалов Дата: Чт, 13.03.2008, 08:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Видавництво "Аспект" звертається до вчителів інформатики з проханням зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими.
Ваші зауваження та пропозиції будуть із вдячністю прийняті, враховані при перевипуску книг і ВИНАГОРОДЖЕНІ.

Ось приклад зауважень і пропозицій, які я одержав від Олександра Пилипчука:
У посібнику "Базовий курс. 11 клас" учні помітили помилки:
- п.7.1 (с.110 внизу) написано: "прізвище "Перелазенко" записано у комірці А5, а число 193,20 у комірці D4". Має бути "прізвище
"Перелазенко" записане у комірці А4, а число 193,20 у комірці D5";
- у вправі 7.2, у таблиці має бути "Кирдяга Майкл", якщо правильно виконана вправа 7.1.
- в п.7.4 у таблиці - немає 10, 17 і 24 чисел в лютому.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 08:20
Шестопалов Дата: Ср, 12.10.2016, 16:24 | Повідомлення № 76
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Ну і що будемо робити? Ви вважаєте, що досить очорнити зроблене, але потрібно й шось констуктивно запропонувати. У Вашому випадку було б чудово сказати: "Я пропоную таку змістову структуру програми ...". А так й англійську королеву обізвати можна. Користь яка від цього? Питання просте: чи зуміємо ми,"прості" вчителі, створити сучасну і ефективну програму з інформатики для наших шкіл, чи обмежимося скавчанням на зроблене недолугим МОН?

Відредаговано: Шестопалов - Ср, 12.10.2016, 16:25
Ktara Дата: Ср, 12.10.2016, 16:33 | Повідомлення № 77
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Я, получив в этом году пятиклашек, вообще решила, что информатика в том виде, в котором она есть в 2-4 классах - вообще не нужна. Это должна быть именно пропедевтика и не более. Отдельный курс со своим ПО. Типа Сходинок (но бесплатный) Сейчас в пятом классе все как с читстого листа, а судя по программе - они типа продолжает изучение во 2-4 классах.
Шестопалов Дата: Ср, 12.10.2016, 16:50 | Повідомлення № 78
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Цитата Ktara ()
Сейчас в пятом классе все как с читстого листа, а судя по программе - они типа продолжает изучение во 2-4 классах.
Уже хорошо, что в нашей программе предусмотрены первые полгода в 5 классе на "Повторення і систематизація навчального матеріалу,
вивченого у 2-4 класах"
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 12.10.2016, 17:24 | Повідомлення № 79
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата swetikccc ()
Питання не в тому як розмістити ці блоки, а більше в самій якості блоків.

Розмова (яка заслуговує на окрему гілку) почалася з критики "вінегрентної" структури, тобто саме з того, як розмістити блоки. Наповнення блоків якісним змістом - наступний етап роботи.
swetikccc Дата: Ср, 12.10.2016, 21:23 | Повідомлення № 80
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата Ktara ()
Я, получив в этом году пятиклашек, вообще решила, что информатика в том виде, в котором она есть в 2-4 классах - вообще не ну:-) :-) жна. Это должна быть именно пропедевтика и не более. :-) Отдельный курс со своим ПО. Типа Сходинок (но бесплатный) Сейчас в пятом классе все как с читстого листа, а судя по программе - они типа продолжает изучение во 2-4 классах.
Цікаво, коли мова йшла про шкоду викладання інформатики вчителями молодшої школи, тут
Цитата Шестопалов ()
Уже хорошо, что в нашей программе предусмотрены первые полгода в 5 классе на "Повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого у 2-4 класах"
знаходилися заступниці і аргументували спец методикою викладання. Камінь не в ваш город, бо ви викладаєте не в училищі.
Особисто я тікаю світ за очі,аби не чути цю методику і каліцтво дітей.
Як  оптимізувати, пусте місце, можливо тільки дефрагментацією.
Це великий плюс вашій програмі, що заново вчимо все за пів року, але ж гроші на вітер.
Методика сюсюкання в молодшій дає результат.
Вибачайте за розміщення цитат, просто іноді на планшеті так розміщуються.
swetikccc Дата: Ср, 12.10.2016, 21:30 | Повідомлення № 81
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Один раз 'випадково' дали третій клас, результат був коли закинули зошит з ребусами і тому подібним, діти почали трохи мислити і щось робити. Відучили просто так піднімати руки і один перед одним нести все що прийшло на язик. Почали висловлювати свої думки аргументовано.
Ну не відносилися до нас так в початковій школі як зараз.
swetikccc Дата: Ср, 12.10.2016, 21:32 | Повідомлення № 82
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата Пилипчук_О_П ()
Розмова (яка заслуговує на окрему гілку) почалася з критики "вінегрентної" структури, тобто саме з того, як розмістити блоки. Наповнення блоків якісним змістом - наступний етап роботи.
Вінегретна стуктура повинна бути структурою по спіралі.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 12.10.2016, 22:15 | Повідомлення № 83
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата swetikccc ()
Вінегретна стуктура повинна бути структурою по спіралі.

Очевидно, продовжити краще тут: http://informatic.org.ua/forum/36-2342-1
Oxana_cher Дата: Чт, 13.10.2016, 08:58 | Повідомлення № 84
Місцева кадра
Повідомлень: 391
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Цитата swetikccc ()
Вінегретна стуктура повинна бути структурою по спіралі.

Винегрета быть не должно. Это зло!
Нужна правильная последовательность!
swetikccc Дата: Вт, 19.09.2017, 20:25 | Повідомлення № 85
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Підручник 6 клас
Код

Кожний растровий малюнок має певну кількість крапок по горизонталі й вертикалі. Від
кількості крапок залежить якість зображення, адже, якщо крапок більше, то ними можна
зобразити більше окремих деталей зображення. Наприклад, типові розміри екрана монітора в
пікселях – 800х600, 1024х768, 1240х1024 і більше. Цифрове фото може мати 2048х1536,
4320х3240 тощо.
Крім того, важливим є те, скільки крапок розміщується на одиниці довжини зображення,
бо від цього залежить розмір самих крапок. Цю величину називають
роздільною здатністю (або роздільністю) і, здебільшого, вимірюють у
«крапках на дюйм» (dpi – dots per inch).


1 Додати скільки ж це дюйм.
2 dpi - це кількість точок при друці, самі вибираєте розмір точки(до мінімального для пристрою)
і це не харектеристика цифрового зображення, характеристика цифрового зображення кількість пікселів.
Шестопалов Дата: Вт, 19.09.2017, 21:24 | Повідомлення № 86
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Де це Ви таке старе знайшли? Дивився свій архів аж до 2000 року - не знайшов.
swetikccc Дата: Вт, 19.09.2017, 21:30 | Повідомлення № 87
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата Шестопалов ()
Де це Ви таке старе знайшли? Дивився свій архів аж до 2000 року - не знайшов.

https://aspekt.in.ua/product....xp-2003

стор. 4


Відредаговано: swetikccc - Вт, 19.09.2017, 21:31
Шестопалов Дата: Вт, 19.09.2017, 22:11 | Повідомлення № 88
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Дякую! Дійсно є такий текст. Сподіваюсь, один із наших співавторів дасть відповідь.

Відредаговано: Шестопалов - Ср, 20.09.2017, 10:37
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 20.09.2017, 01:40 | Повідомлення № 89
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата swetikccc ()
dpi - це кількість точок при друці

Це ще й один з головних параметрів при скануванні зображень, тобто при їх оцифровуванні. Отримане цифрове зображення практично неможливо буде точно відтворити на папері, якщо втрачена величина оригінальної роздільності.
swetikccc Дата: Ср, 20.09.2017, 10:13 | Повідомлення № 90
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це ще й один з головних параметрів при скануванні зображень, тобто при їх оцифровуванні. Отримане цифрове зображення практично неможливо буде точно відтворити на папері, якщо втрачена величина оригінальної роздільності.
Ще раз, роздільна здатність стосується для пристроїв вводу виводу, а для зображення це кількість пікселів.
При скануванні ви отримуєте кількість пікселів в зображенні вибравши відповідну роздільну здатність сканера, а от з яким розміром пікселя ви роздрукуєте, також вибираєте самі.

Це не параметр цифрового зображення і крапка.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 20.09.2017, 11:29
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.7 Пропозиції видавництва "Аспект" » Помилки в навчальних посібниках видавництва "Аспект" (Допоможіть зробити посібники, якими ви користуєтесь, кращими)
Сторінка 6 з 7«124567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.